Τετάρτη 20 Νοεμβρίου 2013

Ο ΜΙΚΡΟΣ ΤΟΜΜΥ ΜΑΘΑΙΝΕΙ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ (RESPAWN)




ΕΙΔΟΠΟΙΗΣΗ 


(το συγκεκριμένο άρθρο είχε γραφτεί πριν 3-4 μέρες και προχθές ο μπλόγκερ άρχισε να γαμιέται ασύστολα...χάθηκε. Ευτυχώς ο Monsier Cannibal το πήρε χαμπάρι και με ειδοποίησε. Ξεκίνησε ένας μαραθώνιος για να το ξαναβρώ και να το ξανααναρτήσω. Λίγο πιο μετά σήμερα θα ανέβει και το καινούριο άρθρο για τον επόμενο μπλόγκερ, ενώ μπορείται να βρείτε εδώ---->http://ocelebritis.blogspot.gr/2013/11/blog-post_9295.html το προηγούμενο άρθρο με κέντρο την Dark Chef για όσους δεν το είδαν)




Ξέρω ότι έχω να γράψω από την τελευταία φορά που βγήκα έξω και σας έχω λείψει (σ.σ.: not).
Τον τελευταίο καιρό έχω επιδοθεί σε μια ακατάπαυστη ρουτίνα που περιλαμβάνει δουλειά και ξενύχτι για πάνω από δύο συνεχόμενες μέρες.
 Φαΐ δε τρώω στο σπίτι γιατί τρέφομαι με φυστίκια και σποράκια που σερβίρουν στα μέρη που πάω.
Ααααα, δεν σας είπα: πήρα ΚΑΙ ΤΟ ΠΤΥΧΙΟ!!!
Ναι ρε μουνιά, αλήθεια το πήρα. Κλασσικά κανένας στο σπίτι δεν με πίστεψε γιατί είχαν ξεχάσει τόσα χρόνια ότι έλειπα για σπουδές και νόμιζαν ότι είχα μετακομίσει μόνιμα στη βορειοδυτική Ελλάδα, έχοντας βρει δουλειά σαν καλογερόπουλο, τρεφόμενος κάθε μέρα με βρούβες και σαλιγκάρια ΜΠΛΟΥΕΡΓΚ.



 ΜΛΟΥΕΡΓΚ λοιπόν και ξανάΜΠΛΟΥΕΡΓΚ για να μάθετε τη λέξη και να γίνει σήμα κατατεθέν και να νιώσω καλά με τον εαυτό μου ότι ξεκίνησα την Επανάσταση του Εμετού (σ.σ.: κλασσικά δεν θα την χρησιμοποιήσει κανένας, εκτός από 2-3 μπλόγκερς που ήδη έχουν γίνει τραχανάς σ' αυτή την ενότητα άρθρων).

Κάτσετε, μα όχι, μη μη μη φεύγετε ρΕ ΜΟΥΝΙΑΑΑ ΚΑΤΣΕΤΕ ΡΕ, θα σας πω ως πέρασα χθΜΗ ΦΕΥΓΕΤΕ ΡΕ ΜΑΛΑΚΕΣ, ΘΑ ΓΕΛΑΣΕΤΕ Τ' ΟΡΚΙΖμπράβο καλά παιδιά. Κάτσε να πατήσω το κουμπί που κάνει υπογράμμιση και πλάγια γράμματα για να σας γράψω μια λίστΜΗ ΦΕΥΓΕΤΕ ΡΕ ΜΑΛΑΚΕΣ ΕΛΕΟΣ.

Εσείς οι 3 που κάτσατε είστε γαμώ τα παιδιά ρε!
Πάμε:


α) Ξύπνημα το πρωί

ΜΠΛΟΥΕΡΓΚ γαμώ την πουτάνα μου. Είμαι με τρεις γαμημένες ώρες ύπνο, γιατί με ξυπνάς ρε μαμά;;;;;;
Άσε με. Ήμουνα έξω χθες και στήριζα οικονομικά τον κλάδο των μπάρμαν....
Μαμά;;;;...Το ξυπνητήρι ήταν #μένωμόνος #δενθέλωναμένωμόνος #ΜΠΛΟΥΕΡΓ.


β) μαλλί-γυαλί-καρότο στο κωλί

Αφού έπλυνα τα μούτρα μου από το χθεσινό έητζ στα μπουζούκια, επιβιβάζομαι στην αμαξάρα μου, το Tommymobile (σ.σ.: έχει και broadband internet;) και φτάνω στη δουλειά που είναι δίπλα στο περίπτερο τη γειτονιάς μου.
Δεν θα πω τι δουλειά κάνω, γιατί δεν είμαι μαρτυριάρης (σ.σ.: really;;;;), θα σας πω μόνο ότι δουλεύω σε ένα πολύ μυστικό κυβερνητικό πρότζεκτ που περιλαμβάνει τσιπούρες, πέστροφες και κουτσομούρες.


γ) ΜΠΛΟΥΕΡΓ

Όταν έχεις να κάνεις με προϊστάμενους, πάντα τα αρχίδια σου μαραζώνουν, και νιώθεις μια συνεχή ακτίνα λέιζερ να δείχνει το κέντρο της κωλοτρυπίδας σου που ξεκινάει από το σκόπευτρο κάποιου τμηματάρχη (σ.σ.: πεστροφάρχη).
Γιατί ρε μουνιά προϊστάμενοι με γαμάτε έτσι ε;;;;
Τι σας έκανα ρε μπαστάρδια;;;;

(ακολουθεί σχετική λίστα με είδη προϊσταμένων που ξυπνάνε μέσα του τον επαναστάτη και βάζουν εμάς ήσυχα για ύπνο)
Αλλά πού θα πάει ρε γαμημένα παιδάκια....σε 50 χρόνια θα γίνω κι εγώ προϊστάμενος και τότε θα δείτε (σ.σ.: σύνδρομο "Χλαπάτσα").



δ) ακόμα στη δουλειά είμαι

γάμησέ τα, πήζω....


ε) τελείωσε η δουλεία

καλά έβαλα τον τόνο.

(ακολουθεί ο μονόλογος του γύφτου, όπου μας εξηγεί τη σημασία της δικιάς του δουλειά σε σχέση με αυτή των προϊσταμένων του, θεωρώντας ότι αυτοί θα έπρεπε να βρίσκονται κάπου στ' Άγραφα και να πήζουν μηζίθρες και κασέρια και όχι να του λένε πως να ξεγεννάει μπακαλιάρους).

...και με τα πολλά, επιστρέφω από τη γαμημένη τη δουλειά με τα νεύρα ζελατίνες και την καρδιά μου να βαράει κακό thrash της δεκαετίας του 90'. ΜΠΑΣΤΑΡΔΙΑ ΜΠΛΟΥΕΡΓΚ ΚΑΙ ΑΡΓΟ ΨΟΦΟ.


στ) ο ύπνος είναι υγεία

(ακολουθεί άλλη μια παράγραφος την οποία μάλλον έβαλε να του γράψει κάποιος λούτσος, γιατί κοιμότανε από την κούραση και το στρες. Ο εν λόγω λούτσος έχει ενημερωθεί ότι πρέπει να γράψει στο τέλος "ΜΠΛΟΥΕΡΓΚ". Το ξεχνά και την επόμενη βρίσκεται "αυτοκτονημένος" μέσα στη χέστρα) 


ζ) γκετ ρέντυ φορ ντα κλαμπ

Ααααααα, ήρθε το βράδυ...η ώρα που όλοι εμείς οι νυχτόβιοι και γαμάτοι τύποι βγαίνουμε για σεριάνι (σ.σ.: μπουρδελότσαρκα) και καμάκι (σ.σ.: μπανιστήρι). Βάζω το καλό μου τζιν και το μπλουζάκι Polo με το άλογο στ' αριστερά του βυζιού, λούζομαι Tommy Hilfinger κολώνια, μπαίνω στ' αμάξι και βάζω να παίζει σόλο του Tommy Iommi, γιατί είμαι και πολύ μεταλάς και βγαίνω και φωτογραφίες με τον Snake Plissken αγκαλιά.
Κάπου στην Αριστοτέλους ένα γαμημένο μπαστάρδι μου κόβει το δρόμο χωρίς να βγάλει φλάς στα 6,33 μέτρα πριν την αλλαγή λωρίδας. ΤΟΥ ΓΑΜΕΙΣ Ή ΔΕΝ ΤΟΥ ΓΑΜΕΙΣ ΤΟΥ ΜΑΛΑΚΑ....Έλληνες οδηγοί ρε μαλάκα. Άμα ήταν στο χέρι μου, θα τους πήγαινα όλους μαζί πάρουν μαθήματα οδήγησης από το Χίτλερ.


(κι όπως μαντέψατε ακολουθεί ΑΚΟΜΑ ΜΙΑ ΛΙΣΤΑ κατηγοριών των Ελλήνων οδηγών, ή πραγμάτων που μισεί, ή κατηγορίες δρόμων ή κάτι τελος πάντων να μπει σε λίστα. Στάνταρ ήταν κάποιος πρόγονος του Τόμμι στη Βηθλεέμ, κάνοντας απογραφές πριν 2000-κάτι χρόνια κι από δική του μαλακία έχασε τη δουλειά του)

...κι εκεί συναντάω την παρέα έξω από το κλαμπ "ΑΓΡΊΩΝ" και μπαίνουμε μέσα.


  η) πειράζει που είμαι και μεγάλη φίρμα; Όχι, δεν πειράζει 


Μπαίνω με το παρεάκι στο κλαμπ. Μη φανταστείτε Mercedes, +Soda και τέτοια. Έχω μεγαλώσει πια και πέρασαν οι μέρες που μάθαινα τη ζωή της σαρδέλας στριμωγμένως ανάμεσα σε αντρικούς κώλους και μασχάλες που μυρίζουν καρκίνο γουρουνιού...οπότε αποφεύγω τα μεγάλα κλαμπ (σ.σ: τον έμαθαν και δεν τον αφήνουν πια να περάσει ούτε από το απέναντι μαγαζί).
Για καλή μου τύχη εκείνη την ώρα (σ.σ.: 9μιση το απόγευμα), δεν είχε πολύ κόσμο (σ.σ.: ήταν μόνο οι μπάρμεν που καθαρίζανε καρότα και μπρόκολα) και πιάσαμε αμέσως καλές θέσεις ψηλά για να μπορούμε να απολαύσουμε το θέαμα...χα....δηλαδή βυζιά και κώλους!!!
Αλλά όχι αντρικούς, γιατί μπορεί να μην έχω ομοφοβία, αλλά σε καμιά περίπτωση δεν νιώθω την ανάγκη να νιώσω ένα μεγάλο, αντρικό καβλί, τεντωμένο, σκληρό και γεμάτο φλέβες, με ένα πουτσοκέφαλο ναααα, να παραβιάζει το σφιχτό, ροζ και τριζάτο κωλαράκι μου την ώρα που ανοίγω αντρίκια τα πόδια μου και βάζω τα χέρια στις τσέπες μου για να "δηλώσω" αντρική ανωτερίλα και ακαταμάχητο αρσενικό.


θ) μπαίνουν τα μουνάκια!!!

Η ώρα περνάει και τρία μπουκάλια αργότερα αρχίζουν να καταφτάνουν τα πρώτα μουνάκια!!!
Μπαίνουν μέσα δυο-δυο ντυμένα τα ίδια λες και είναι δίδυμα ή ζευγαράκι λεσβίες (σ.σ.: κάνε ένα κόπο μαλάκα να κλείσεις το ένα σου μάτι που από τη σούρα τα βλέπεις όλα διπλά).
Ο ντιτζέης τα δίνει όλα παίζοντας vintage-ποπ της δεκαετίας του 80, όπου μεταξύ άλλων ακούγονται το "χαρωπά τα δυο μου χέρια τα χτυπώ", "τα παπάκια", "λαμπάντα", η δισκογραφία από τα "ζουζούνια", "άγια νύχτα" του Σαντικάι και βάζουν και βιντεάκια από ξεκαρδιστικές φάσεις από το "Ρετιρέ", φάρσες με γατάκια και χαστούκια από τούρκικα σίριαλ.
Αξέχαστη βραδιά και όσοι νομίζουν ότι υπερβάλω, ας πάνε μια βόλτα από το Α' νηπιαγωγίο Πετρούπολης και θα καταλάβουν.


ι) κι είναι το μάτι μου θολό 

Κάπου εκεί άρχισα να χάνω τη μπάλα και γυρίζω στον κολλητό μου, που δεν θέλω να πω ποιος είναι και του λέω "ρε Snake δεν την παλεύω. Πάμε να φάμε καμιά μοσχαρομπριτζόλα να στανιάρω γιατί θα πέσω" και μου απάντησε "ΑΠΟ ΤΩΡΑ ΡΕ ΜΑΛΑΚΑ;;; ΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑ!!! Εντάξει, πάμε να σε βάλω σε κανένα ταξί γιατί αν πάρεις τ' αμάξι, έτσι όπως είσαι, θα κουτουλήσεις κανένα αεροπλάνο". Είχε δίκιο και πήρα κουράγια από τα λόγια του. Οπότε ξεκίνησα να κοιτάζω κανένα κωλαράκι μπας και ξεσουρώσω.
Δεν σας το είπα, αλλά μαλάκες είχε πολλούς κώλους, ΜΑ ΠΑΡΑ ΠΟΛΛΟΥΣ ΚΩΛΟΥΣ (σ.σ:: έπρεπε να ξανακάνεις το κόλπο με το κλειστό μάτι για να δεις ότι είχε τους μισούς).  



ια) φτάνοντας στο σπίτι

Φτάνοντας στο σπίτι, πάω να βγάλω τα κλειδιά να μπω κι εκεί θόλωσε το μυαλό μου και δεν θυμάμαι τι έγινε, αλλά θα πάρω το Χωστήρα τηλέφωνο (σ.σ.: άμα έχεις τ' αρχίδια μαλάκα, γράψε στα σχόλια τι συνέβει και με πήρες τηλέφωνο, πίστεψέ με, μετά από αυτό θα σε αναφέρουν σε φόρουμ καταπολέμησης της σούρας)



ιβ) τι συνέβει εχθές;;;

...κάτσε γιατί νομίζω ότι πήρα εχθές το Χωστήρα την ώρα που.....ωωωωωχχχχχχ.....μαλάκα σόρρυ....




Είμαι ο Tommy και τώρα ξύπνησα

(ακολουθούν σχόλια, όπου το λεξιλόγιο είναι τόσο φτωχό που δίνει κώλο για ένα σάντουιτς κι ένα μπουκαλάκι νερό. Ο Tommy παίζει σόλο-keyboard πάνω στα κουμπιά "Μ", "Π", "Λ", "Ο", "Ε", "Ρ", "Γ")




Σήμερα σειρά είχε ο πολυαγαμημένος Tommy Stark και το αλανιάρικο και αγανακτισμένο του μπλογκ, το ποίο μπορείτε να βρείτε----> εδώ. Όσοι έχετε ευαισθησία, στο μπινελίκι, στη μίρλα, στην αγανάκτηση και στη φιλελεθερία, παρακαλώ να μείνετε μακριά, αλλά επειδή έχετε μαζοχιστικές τάσεις και γουστάρετε το μωβ μώλωπα στο κωλαράκι, μάλλον θα πατήσετε το σύνδεσμο.
Αυτά και να θυμάστε ότι αν ένα λουλούδι δεν ξεραίνεται, δεν είναι αειθαλές, αλλά πλαστικό.




1 σχόλιο:

  1. Νομίζω πως ο Tommy δεν γκρινιάζει τόσο λίγο....γρκινιάζει ακόμη περισσότερο, αλλά τον αγαπάμε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή