Παρασκευή 28 Δεκεμβρίου 2012

DON'T TALK SHIT ON MA DUDE GEORGE




Αναφέρομαι στον Τζόρτζ Μάηκλ για το τραγούδι και το βίντεοκλιπ "Last Christmas" (πωωωωω ντροπήηηηηηη)


   Σκασμός ηλίθιοι

Το γεγονός ότι μας έχουν ζαλίσει τ' αρχίδια σε τηλεοράσεις, ραδιόφωνα και ίντερνετ με το τραγούδι δεν πρέπει να μας αποπροσανατολίζει από το γεγονός ότι οι στίχοι, αυτοί καθ αυτοί, έχουν ένα νόημα που όλοι μας ξεχάσαμε...


   Για να δούμε γενικά τι λέει ο Τζόρτζυ στους στίχους:

Όπως θυμάστε στο βιντεοκλίπ, είναι ο Τζώρτζ με κάτι άλλους φλώρους (η εμφάνιση δεν παίζει ρόλο) και κάτι άλλες γκόμενες που μόλις είχαν αποφοιτήσει από το senior-high κάποιας μεγαλούπολης, Βοστόνης, Ουάσιγκτον ή Μασαχουσέτης(τι όνομα κι αυτό) και είναι στη αρχή όξω στα χιόνι και καβλαντίζονται. Μετά μπαίνουν μέσα σ' ένα σαλέ κι αντί να ασχοληθούν με τη μάσα, αρχίζουν και πίνουνε κρασάκι και όλα σούπερ.

   Σ' αυτό τώρα το μοτίβο, μας λένε οι στίχοι ότι μετά από ένα χρόνο συνάντησε τη γκόμενα που του γάμησε την ψυχολογία την προηγούμενη χρονιά. Αυτός το παίζει κουλ και δεν τρέχει τίποτα, αλλά δεν την κοιτάζει γιατί ξέρει ΤΙ ΠΟΡΝΗ ΚΑΡΙΟΛΑ είναι. Φοβάται ότι αν πάει να τον ξαναφιλήσει αυτός θα τσιμπήσει και θα τον τρέχουνε οι φίλοι στις αποτοξινώσεις. Αλλά τώρα είναι καλύτερα γιατί φέτος αυτός βρήκε γκόμενα που μετράει και δεν θα τον πετάξει σαν στυμμένη λεμονόκουπα και σε φάση: "ΖΗΛΙΑ ΣΟΥ ΜΩΡΗ ΚΑΡΙΟΛΑ, αλλά δυστυχώς δεν θυμώνεις που είμαι με άλλη"....μέχρι εδώ καλά; Μια χαρά το βρίσκω εγώ. 
   Πόσο ήταν τότε; 19-20 χρονών;

Πάμε όμως και στο ρεφραίν κι ας ξερνάτε όλοι και ας λέτε ότι είμαι πιο φλώρος και πιο μαλακός από τριαντάφυλλο το Μάη...


"Πέρσι τα Χριστούγεννα σου έδωσα την καρδιά μου
και την ΑΜΕΣΩΣ ΕΠΟΜΕΝΗ ΜΕΡΑ την παράτησες
φέτος, για να γλιτώσω τα δάκρυα
θα την δώσω σε κάποια ξεχωριστή" (ελεύθερη μετάφραση)

............................................................
............................................................
........................σκεφτείτε το λίγο αγοράκια και κοριτσάκια......


...........................................................


είσαι σε μια φάση που ΑΝΑΓΚΑΖΕΣΑΙ να βρεθείς στον ιδιο χώρο με το άτομο (δεν έχει σημασία άντρας ή γυναίκα), που σου γάμησε μια από τις ΠΟΛΥ ΛΙΓΕΣ ευχάριστες μέρες μέσα στο χρόνο.
   Αυτές τις μέρες που λες: "μαλάκα μου, επιτέλους θα περάσω φανταστικά με το ταίρι μου και να πάνε να γαμηθούνε όλα!!!!"

Είστε μαζί και για πρώτη γαμημένη φορά της εξομολογείσαι ότι είσαι ερωτευμένος/την αγαπάς/θες να γίνει η μαμά των παιδιών σου και λοιπά. Φυσικά είσαι πιτσιρικάς και αποβλακωμένος γιατί πήδηξες για πρώτη φορά/ήταν  η καλύτερή πίπα που είχες/γάμησες κώλο κλπ.





ΑΡΑ ΕΧΕΙΣ ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΙΑ ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΕΥΤΥΧΙΣΜΕΝΟΣ!!!

Δεν μπορείς να συνειδητοποιήσεις ότι το άτομο απέναντί σου έχει μια τριμπούρδελη προσωπικότητα και το μόνο που θέλει είναι να γαμήσει, να περάσει λίγο καλά και μετά "αλεμάο", επειδή οι μετεφηβικές σου ορμόνες λένε "γάμα και παντρέψου το μουνί/πούτσα που θα σου κάτσει και θα γαμηθείτε σούπερ".....

....κρατάμε λοιπόν και το γεγονός ότι μπορείς να ερωτευτείς σαν πρεζάκι την ηρωίνη. Σωστά; Πάλι σωστά....




Αφού λοιπόν έφαγες την περσινή κρυάδα και έβαλες μυαλό, λες "τώρα ο/η επόμενος που θα βρω θα είναι λιγότερο μαλάκας"
Είδατε; Μέσα από τη ζωή βγαλμένο το κομμάτι!!!

Και βρίσκεις αυτό το άτομο και του χαρίζεις την καρδιά σου. Κυρίως βέβαια γιατί βλέπεις ότι σου συμπεριφέρεται καλύτερα, αλλά και επειδή ένα μαλακισμένο κομμάτι σου θέλει να μοστράρει το νέο αμόρε στη μάπα του/της πρώην για να δει τι έχασε......


    Μαλάκες έτσι και δεν παραδεχτείτε ότι ζωγράφισα και εξήγησα τα ανεξήγητα είστε πάρα, μα πάρα πολύ...μαλάκες.....



   Θα σας πω πάλι μια ιστοριούλα, από τα 21 μου:


Ήταν ένας μήνας από τότε που έκανα σχέση με την πρώτη κοπέλα με την οποία ολοκρ...ορλκληρ.....γάμησα και ήμουν σαν πουλάρι τον Μάη μες στον κάμπο. Χοροπηδούσα λες και είχα πιει 2 λίτρα ρέντμπουλ και για πρώτη φορά στη ζωή μου μπήκαν όλα τα κομμάτια του παζλ στη θέση τους και ήμανε άντρας με τα απόλα μου.

   Η κοπέλα ήτανε από τη Ρόδο, μισή Σουηδέζα, μισή Ελληνίδα, με όλα τα χαρακτηριστικά της κλασσικής Σουηδέζας και το χαρακτηριστικό "πετίτ" ύψος της Ελληνίδας. Δύο χρόνια μικρότερή μου και δύο έτη επίσης μικρότερή μου στη σχολή....

   Πιστεύω ότι αυτό που την τράβηξε τότε σ' εμένα δεν ήταν ούτε η ομορφιά μου, ούτε τα λεφτά μου, αφού τότε δεν είχα ούτε το ένα, αλλά ούτε και το άλλο. Ήταν κυρίως το γεγονός ότι έπαιρνα μέρος σε όλες τις δραστηριότητες που αφορούσαν τη σχολή μου, φτάνοντας στο επίπεδο να είμαι ναμπαουάν προϊστάμενος των μικρότερων συμφοιτητών μου....την τράβηξε λοιπόν η εξουσία που είχα αποκτήσει.

   Πηδηχτήκαμε κάμποσες φορές πριν τα χριστούγεννα, οπότε και θα έφευγα για διακοπές στη Κρήτη. Αλλά γεγονός ήταν ότι η α(να)πηρία μου στο να κάνω καλό σεξ, πρέπει να έγινε αισθητή από μεριάς της....πρέπει στάνταρ να πήρε χαμπάρι ότι πριν απ' αυτήν, δεν είχα πηδήξει ούτε εμπόδιο στο στίβο....


    Την είχα ερωτευτεί μαλάκες...μπέσα μιλάω, γιατί ήταν γατούλα και έξυπνη και αυτά που λένε για τις ξανθιές είναι τρίχες τόσο κατσαρές όσο δεν παίρνει (έχω πάει με πολλές ξανθιές και ξέρω). Φεύγω λοιπόν τα χριστούγεννα και το επόμενο πρωί με παίρνει αυτή τηλέφωνο και εγώ μες στη γκάβλα και λοιπά και λοιπά....

   Τις επόμενες μέρες όμως αργούσε να με πάρει και όταν την έπαιρνα τα μασούσε.....
"κάτι δεν πάει καλά" λέω εγώ
και να γίνομαι σκατά, αλλά με ηρεμούσε η σκέψη ότι "νταξ είμαστε τώρα μακριά και όταν επιστρέψω θα γίνουν ξανά όλα σούπερ"...


...έλα όμως που δεν ηρεμούσα και πέρασα ΣΚΑΤΑ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ. Επιστρέφοντας, ναι μεν ήταν ευχάριστη και θερμή μαζί μου την πρώτη μέρα αλλά δεν ήθελε με καμία παναγία να πηδηχτούμε.  Τη δεύτερη την πέτυχα στο δρόμο, μέσα στο κρύο να περπατάει γρήγορα και την σταματάω να δω τι συμβαίνει και μου λέει "δεν μπορώ να σου πω, βιάζομαι"....

....τρίτη μέρα δεν άντεξα. Τη σταματάω και της λέω "τρέχει τίποτα, πρέπει να μάθω κάτι;"
Και τότε μου το ξεφούρνισε ότι όσο ήμουν εγώ διακοπές, αυτή τα βρήκε με τον πρώην της, γιατί σήμαινε γι' αυτήν πολλά και μπλα μπλα μπλα της μαμάς της το μουνί....


   Με γάμησε....όταν λέμε με γάμησε, με γάμησε....
Δεν μου είχε δώσει ούτε μισή ευκαιρία, δεν μου είχε δώσει ούτε χρόνο, δεν είχε τη γαμημένη υπομονή να δει που θα τραβούσε μεταξύ μας και είχα χρησιμοποιηθεί με πολύ άσχημο τρόπο....

...κάτω το κεφάλι ο Χωστήρας...την εκδίκησή μου την πήρα φυσικά και άμεσα, διότι σαν προϊστάμενός της, της γαμούσα τον πάτο στις υπηρεσίες και σε τακτική βάση και δεν μπορούσε να βγάλει μιλιά.....λάθος χειρισμός ίσως.
Θα ακούσω πολλούς να λένε "η εκδίκηση δεν είναι λύση και βρες τα με τον εαυτό σου να δεις που έκανες λάθος"

(επιστρέφω σε μη-πλάγια γραφή)



ΦΑΤΕ ΣΚΑΤΑ



τι θα πει "δεν είναι η εκδίκηση, λύση";;;;...
Να πάνε να γαμηθούνε όλα. Δεν γίνεται να το παίζω φιλόσοφος όταν μου γαμούνε το γκώλο ασάλιωτο. Αυτά με τις νιρβάνες και τις μαλακίες να τις πείτε αλλού και εκεί που σας παίρνει. Εγώ είμαι ζώο σε τέτοια ζητήματα και δεν καταλαβαίνω πολλά.
Η καριόλα η καρδιά μου ράγισε άσχημα και τότε ήταν που άρχισε να παίρνει σκατουλί αποχρώσεις....ότι γαμημένα συμπλέγματα είχα από τα παιδικά χρόνια άρχισαν σιγά-σιγά με τα χρόνια να βγαίνουν στην επιφάνεια....

...όμως δεν έπεσα στο επίπεδο του μαλάκα και κάθε φορά έλεγα στον εαυτό μου να ηρεμήσει και δεν είναι όλες οι ίδιες.
Αλήθεια είναι αυτό, δεν είναι όλες οι ίδιες, αλλά για κάθε μία υπήρχε πάντοτε μια διαφορετική αλληλουχία χαρακτηριστικών μου που τις έκανε να μου γαμάνε τα 'σώψυχα....και αυτό δεν είναι καθόλου γαμημένα δίκαιο....για κανένα γαμημένο λόγο.

   Ήμουν σαν μια γαμημένη βάρκα που, κατά τη γνώμη τους, έμπαζα από παντού κι εγώ σαν το μαλάκα, να ψάχνω να βουλώσω μη-υπαρκτές τρύπες....τελικά συνειδητοποίησα ότι......ας μην πάμε όμως εκεί.....



   Κατέληξα να είμαι κάποιος ο οποίος του λείπουν πλέον πολλά και βασικά κομμάτια της ψυχής του, με γαμημένες φοβίες και άγχη που με κρατάνε ξύπνιο πολλές νύχτες που κοιμάμαι μόνος και σίγουρα δεν είμαι μόνο εγώ....


...εσύ καριόλη Περή δεν θυμάσαι καμία γαμημένη περίοδο της ζωής σου που να λες "μαλάκα...τώρα είμαι άρχοντας", μόνο και μόνο για να τσαλαπατηθείς την αμέσως επόμενη στιγμή;

Angua;;; Για πες μου εσύ κορίτσι μου, δεν υπήρξαν φορές που έλεγες "είμαι χαρούμενη!!!Δεν είναι όοολα τελεία  αλλά περνάω όμορφα", μόνο και μόνο για να σου περάσει κάποιος ένα ξίφος στην καρδιά.

Stone Cold, δεν μπορείς να πεις ότι υιοθέτησες αυτό το nick επειδή γεννήθηκες badass και όλοι σου γυαλίζανε μια ζωή τις μπότες....πρέπει να έφαγες τόσο σκατό που η badassery σου, που μέχρι τότε ίσως κοιμόταν κάπου, πυροδοτήθηκε πολύ βίαια.

Ή μήπως να ρωτήσω τον Snake;;;;


Όποιον και να ρωτήσω σίγουρα θα βρω τουλάχιστον 2 ιστορίες όπου η μούρη του τρίφτηκε με τόσο βίαιο τρόπο στη λάσπη, που ποτέ πια δεν ήταν η ίδια...

...το θέμα είναι τι κομμάτι ψυχής σου έμεινε μετά....


....βασικά ξεχάστε τον τίτλο...
γαμιέται και ο George Michael και όσοι βάζουν ν' ακούσουν το Last Christmas


ψωλή και πόνο
Χωστήρας



84 σχόλια:

  1. Η εκδίκηση είναι ίσως το πιο old "driving force" στο πλανήτη. Don't deny it, embrace it.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Το Last Christmas είναι το πιο μίζερο, κλαψομούνικο, θλιβερό, απαίσιο και για τον μπούτσο καβάλα τραγούδι που έχει γραφτεί ποτέ. Είναι τόσο μίζερο που θα έπρεπε να είχε γραφτεί για soundtrack της εκπομπής του Αυτιά.
    Υ.Γ.: The gay fag is gay.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. who's da gay fag who's acting so gay, so that the gayest gay of all is not a gay anymore?

      Georgie?

      Διαγραφή
    2. Ναι, είναι κι ο George gay fag, αλλά εγώ πιο πολύ έλεγα εσένα. Και δεν είμαι σίγουρος ότι η απάντησή σου βγάζει νόημα.

      Διαγραφή
  3. Μπορώ να σου πω δυο επικές ιστορίες τρέλας που με ξετίναξαν -ειδικά η πρώτη με άφησε διανοητικά ανάπηρο και μου έκανε την μούρη κρέας. Η δεύτερη, μάλιστα, έγινε και πολύ πρόσφατα. Γαμώ τους έρωτές μου. Πραγματικά σου μαυρίζει την ψυχή και σε φθείρει σε παν επίπεδο. Τέλος πάντων.

    Ενοοείται ότι στο τραγούδι πρέπει να επιβληθεί ισόβιος αποκλεισμός και να θανατώνεται όποιος το ακούει πάνω από τρεις φορές σε όλες τις γιορτές. Και εννοείται ότι τα λες καλά.

    Αλλά, στις προκειμένες περιπτώσεις, δεν πιστεύω στην εκδίκηση. Μην με θεωρείς μαλάκα. Προφανώς και η εκδίκηση είναι από τα πιο old driving force, που λέει και ο Φίδης, και προφανώς υπάρχουν περιπτώσεις που δεν χωράει απλά μια εκδίκηση, αλλά ολόκληρο γκρουπ με αιμοσταγής αράπηδες από τον Πλανήτη Poutsa που σου τινάζουν τα μυαλά στο πάτωμα, όμως πώς μπορείς να εκδικηθείς κάποιον που ερωτεύτηκες ή αγάπησες; Άστον να πάει στο διάολο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. δεν πειράζει να τον αγάπησες ή τον ερωτεύτηκες, από τη στιγμή που και ο άλλος ήταν εντάξει απέναντί σου και απλά δεν ταίριαζες ή δεν τον κάλυπτες. Έχω πρόβλημα με τις πόρνες που σε βλέπουν σαν διέξοδο και ένα ακόμα τρόπαιο και να πάνε να γαμηθούνε....

      ...σε πιάνει βέβαια το "παράπονο" όταν ο/η πρώην σου δεν ήταν αρκετά καριόλα ώστε να ετοιμάσεις μια δυνατή εκδίκηση και εύχεσαι "μακάρι να ήτανε πόρνη ώστε να μη νιώθω τίποτα"

      Διαγραφή
  4. Απαντήσεις
    1. ''Ενοοείται ότι στο τραγούδι πρέπει να επιβληθεί ισόβιος αποκλεισμός και να θανατώνεται όποιος το ακούει πάνω από τρεις φορές σε όλες τις γιορτές. Και εννοείται ότι τα λες καλά''.

      Διαγραφή
  5. Αν είναι καλή ή όχι η εκδίκηση δεν μπορώ να σου πω,αφού κι εγώ τα ίδια μ' εσένα είμαι!Αυτό το κρίνεις εσύ,ο ίδιος εκ του αποτελέσματος.Το βρίσκω λογικό στην αρχή να σκεφτείς εκδικητικά,γιατί τρέφεις αισθήματα για το άτομο που σε πλήγωσε.Εάν ήμουν με κάποιον που τον έχω γραμμένο,ας έπαιρνε και την μισή Αθήνα!Το ίδιο θα μου έκανε...

    Γκούντ λακ στην επόμενη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. μπαίνει θέμα επιλογής με το ποιόν θα είσαι. Αν συνειδητά θες να είσαι με ένα μπουρδελιάρη ή κάποιον που γενικά δεν είναι εμπιστοσύνης και απλά θες να περάσεις όμορφα χωρίς περαιτέρω δεσμεύσεις (πέρα του να μη σε κάνει ρεζίλι), τότε όλα καλά και δεν χάνεις και τίποτα.

      Αν όμως είναι μέγιστος μπάσταρδος και σου μεταμφιεστεί σε οσία Μαρία και στη πορεία σου βγει "ο δρόμος με τα κόκκινα φανάρια" (και δεν μιλάμε αποκλειστικά για το θέμα "μονογαμίας"), τότε αξίζει να πληρώσει πολλαπλά για τη διπροσωπία του

      Διαγραφή
    2. Καλά,στην πρώτη περίπτωση χέστηκα,σιγά μην κάτσω να τον εκδικηθώ κιόλας!Εφόσον ο καθένας έκανε το κομμάτι του...

      Στη δεύτερη όμως,δεν ξέρω κατά πόσο θα μου «πήγαινε η καρδιά» να τον κάνω να φτύσει το γάλα της μάνας του,εάν τον αγαπούσα πραγματικά,όχι εάν ήμουν ερωτευμένη,καψούρα και τέτοια...Αρχικά,θα σκεφτόμουν να τον πατήσω σα σκουλήκι,αλλά μετά;Παίζεται...

      Διαγραφή
    3. δεν έχεις να σκεφτείς πολλά για μετά...εάν το βασικό σου ένστικτο για αποκατάσταση της δικαιοσύνης και του εγωισμού σου, πάρει το πάνω χέρι, πρέπει να δράσεις εκείνη τη στιγμή.

      Όμως να θυμάσαι, ακόμα και τότε, πρέπει να είσαι 100% σίγουρη ότι το κύριο φταίξιμο είναι δικό του. Πρόσεξε: ΟΧΙ ΟΛΟ, αλλά το κύριο...

      βασικό είναι να θυμάσαι ότι η εκδίκηση είναι ένας τρόπος να μένεις ζωντανός, σε αντίθεση με την κατάθλιψη που "πεθαίνεις" αργά και βασανιστικά

      Διαγραφή
  6. Δεν ξέρω αλλά εγώ νομίζω ότι το τραγούδι κάθε φορά θα το τραγουδάει επειδή κάθε φορά μια καινούρια θα του κάνει τα ίδια, ίσως όχι απαραίτητα Χριστούγεννα.

    Και στην τελική μ' εκνευρίζει, τέλος.

    Και ναι, ΕΚΔΙΚΗΣΗ ΡΕ ΜΑΛΑΚΑ ΚΑΛΑ ΚΑΝΕΙΣ ΑΣΤΑΔΙΑΛΑ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ένας καινούριος εννοείς, γιατί ο Τζορτζ Μάικλ είναι πιο πουστέος κι απ'τον Τομ Σέλεκ.

      Διαγραφή
    2. ...που είναι πιο πουσταίος από τον Φρέντυ Μέρκιουρυ, αλλά στην τελική ο Μέρκιουρυ ήταν φωνάρα κι ας ήτανε Μερ-κιουρία

      Διαγραφή
    3. Ο Φρέντυ βασικά ήτανε μπάι, αμφί, ο καλός ο μύλος όπως θες πες το. Δεν ήταν ουάν χάντρεντ περσέντ πούστρα.

      Διαγραφή
  7. Όλοι πληγωθήκαμε αλλά και πληγώσαμε.. Μπορείς χωστήρα να πεις με βεβαιότητα ότι ήσουν πάντα σωστός και δεν πλήγωσες καμία;!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. μα φυσικά και πλήγωσα....όταν εγώ τις χώριζα...αυτές τις 2-3 φορές....
      μόνο μία φορά πλήγωσα μαλακισμένα, αλλά είχα πέσει και σε περίπτωση όπου ήταν μια κοπέλα τουρίστρια, που ενώ τις είχα εξηγήσει ότι ήταν one-off, αυτή συνέχιζε να προσπαθεί και αναγκάστηκα να μην της δίνω σημασία...εκεί ήμουν λίγο φάουλ

      Διαγραφή
  8. Σε αυτή την ανάρτηση μου ερχόταν στο μυαλό το "Fixxxer" των Metallica και οι στίχοι του. Πραγματικά εκεί που νομίζεις ότι όλα πάνε καλά, συνήθως κάποιος σε γαμάει ασάλιωτα και, αν δεν είσαι μαζόχα ή τη βρίσκεις με την ιδέα να σε γαμάνε (hey, I don't judge!) πρέπει να κάνεις κάτι γι' αυτό. Γαμημένες καταστάσεις που προκαλούν γαμημένο άγχος. Τώρα αναφορικά με τη γκόμενα, γάμα την και στην πούτσα σου τι νομίζουν για σένα, αυτός είναι ο κανόνας. Δε χρειάζομαι την έγκριση κανενός, ειδικά κάποιων ηλιθίων που έχουν στόχο της ζωής τους να πατάνε πάνω σε άλλους για να αισθάνονται καλύτερα. Λένε ότι στον έρωτα και στον πόλεμο όλα επιτρέπονται. Με μερικές λογικές εξαιρέσεις (που απορρέουν από το να φανείς ανώτερος της άλλης πλευράς) είναι σωστό. Κάποιος είχε πει ότι "Προς έναν κύριο είμαι ένας κύριος και μισός, ενώ προς ένα κάθαρμα είναι ένα κάθαρμα και μισό". Αυτό αν το εφαρμόζουμε όλα θα πηγαίνουν ρολόι...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χτύπησες βασική φλέβα με το fixxer, αλλά λόγω των γονιών μου γιατί "when all is fine and I'm pain free, you jab another pin, you jab another pin in me"......που τώρα που το ξαναβλέπω βγάζει νόημα φίλε μου.....κοινώς ΑΝΤΕ ΚΑΙ ΓΑΜΗΣΟΥ KANZLER ΓΙΑΤΙ ΑΝΑΤΡΙΧΙΑΣΑ ΡΕ ΓΑΜΗΜΕΝΕ!!


      ....πιστεύω ότι και στον έρωτα και στον πόλεμο, πρέπει να είσαι ζώο...ένα γαμημένο, ευέλικτο και δυνατό ζώο για να την παλέψεις.

      Χωστήρας out

      Διαγραφή
  9. Θα αδιαφορήσω για το gay σιχαμένο τραγούδι που ομολογώ δεν περίμενα ποτά να δω στο μπλογκ σου... και θα σταθώ στο μόνο που έχει σημασία στο άρθρο σου!
    SWEET REVENGE!
    Γουσταρω τρελά εκδίκηση και ειδικότερα όταν είναι κρύα και ο άλλος νομίζει ότι το ξέχασες και δεν θα δώσεις σημασία!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Θάνατος στο “Last Christmas”!

    Χωστήρα μου, όλοι πληγωθήκαμε και πληγώσαμε, ταπεινωθήκαμε και ταπεινώσαμε, είτε άθελά μας είτε εσκεμμένα. Και δεν εννοώ μόνο στα ερωτικά, αλλά γενικότερα σε όλες τις διαπροσωπικές μας σχέσεις. Τα άτομα που με ταπείνωσαν και με εξευτέλισαν πριν μερικά χρόνια ήθελα να τα κάνω να υποφέρουν όσο υπέφερα κι εγώ. Πλέον τα ευχαριστώ, διότι εξαιτίας τους είμαι αυτό που έγινα σήμερα.

    P.S. Απ` τα καλύτερά σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ένα παλιό καλό ρητό λέει ότι "ακόμα και ο κακός δάσκαλος είναι καλός δάσκαλος" και έχει κι αυτό τη σημασία του...

      ...εσύ έφτασες σε ένα σημείο που αφού δοκίμασες τι γεύση έχει το αίμα σου, σηκώθηκες, γύρισες την πλάτη και άνθισες....ή κάτι τέτοιο τελοσπάντων...δεν είμαι και καλός στα περιγραφικά. Αλλά αυτό ισχύει. Ό,τι σε ενοχλεί του γυρίζεις την πλάτη και πας αλλού

      Διαγραφή
    2. Υπέμενα πολλά χωρις να μιλάω, κι αυτό ήταν το κακό με μένα...

      Πάντως με ενέπνευσες και θα ανεβάσω άρθρο απόψε! Ευχαριστώ!

      Διαγραφή
  11. Εκείνη η στιγμή που λες αυτό είναι, τα έχω όλα, δε μου λείπει τίποτε και πέφτει η θεΪκή σφαλιάρα και σε προσγειώνει; Ύβρις λέγεται η περηφάνεια μας, εκείνο το παράλογο καμάρι του θριάμβου και πάντα σπάμε τα μούτρα μας.

    Για την εκδίκηση συμφωνώ, μεγάλη κινητήριος δύναμη. Αν τη χρησιμοποιήσεις για να βρεις καλύτερα. Αν κάνεις τη βλακεία να κολλήσεις για να βασανίζεις τον άλλο τότε δεν είναι κινητήριος αλλά ακινητήριος και καλά να πάθεις.

    Για το τραγούδι... έχω χειρότερο που το παίζει κάθε μπακάλικο, κάθε μαγαζί καλλυντικών και κάθε ταξί: Χριιι--στούγεννα είναι πάλι (Βανδή). Εκεί να δεις 'Μπλουέρκ' και 'στον κλίβανο' κ.λ. κ.λ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ανέκαθεν μισούσα την έννοια της ύβρεως. Από ποια σκοπιά όμως:

      ΑΣΕ ΜΕ ΡΕ ΠΟΥΣΤΗ ΘΕΕ ΝΑ ΠΑΝΗΓΥΡΙΣΩ ΤΗ ΝΙΚΗ ΜΟΥ ΓΙΑ ΜΙΑ ΓΑΜΗΜΕΝΗ ΦΟΡΑ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΜΟΥ ΤΟ ΤΡΙΨΕΙΣ ΣΤΗ ΜΑΠΑ. Και αφού τελείωσα το παραλήρημα σε non-serviam μινόρε, συνεχίζω.

      Η εκδίκηση που γίνεται εμμονή, είναι όντως ψυχοπαθολογικό. Το...."σωστό" είναι να τη γευτείς σε ποσότητα τέτοια, ώστε ο άλλος να επιβιώσει και να καταλάβει ότι είναι μαλάκας και όχι σε σημείο να σε θεωρήσει ψυχοπαθή, όσο κι αν είναι αρχέγονο το ένστικτο. Όταν περάσει κάποιο σημείο, το πολεμάς και δεν προχωράς πέραν την "δικαιοσύνης"

      Διαγραφή
  12. Last Christmas aka the gayest Christmas song ever. Το έχω σιχαθεί και ευτυχώς (με έπιασε το αγγλικό μου, περίμενε) I can't relate to this song. Αν με έπιανε η συγκίνηση κάθε φορά που το άκουγα, τότε έπρεπε να αυτοκτονήσω.
    Τι σου έκανε η καριόλα είπες; Αυτά δεν τα κάνουμε ποτέ σε έναν Χωστήρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ήμουν μικρό κι αμάθητο, αγαπητή μου Συγγραφέα!!!
      αλλά εσύ απ' ότι βλέπω ετοιμάζεσαι να μου κάνεις έπαρση σημαίας!
      Είσαι μια λέηντυ και τέθοια!

      Διαγραφή
  13. Ψόφος σε ότι έχει σχέση με το last christmas!

    Η εκδίκηση είναι πάντα γλυκιά όταν την παίρνεις αλλά πολλές φορές πονάει μετά που σκέφτεσαι ότι έκανες μαλακία αλλά λες δεν γαμιέται αφού πιστεύω ότι είναι στη φύση του ανθρώπου να αναζητάει αυτό που πιστεύει την εκάστοτε χρονική στιγμή ότι είναι το δίκιο του (συμφωνώ απόλυτα μαζί σου) και ας πέσει και στα σκατά μετά.
    Προσωπικά κάθε φορά που πληγώνεσαι πιστεύω ότι βρίσκεις ένα καινούργιο κομμάτι του εαυτού σου και δεν χάνεις κάποιο απλά το κρύβεις μέχρι να εμφανιστεί το κατάλληλο άτομο για να στο ξαναβγάλει στην επιφάνεια.

    Και για την ιστορία που έγραψες να πω απλά ότι σε παράτησε γιατί απλά ο άλλος γάμαγε καλύτερα από εσένα (!!!!!!) και καλά έκανες κι εσύ και την ξεκώλιασες στην αγγαρεία μετά!

    υ.γ. Όταν γράφεις τα σώψηχα σου γράφεις έπη!

    Γαμιέται ότι έχει σχέση με το last christmas!


    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. και κερδίζεις κομμάτι και χάνεις κομμάτι φίλε Τόμμυ και να το θυμάσαι αυτό. Θα σ' το θέσω ως εξής. Όταν δεν είσαι γεννημένο αρχίδι από DNA, λες την πρώτη φορά που θα φιλήσεις κοπέλα "έχει πολύ όμορφα χείλη και φιλάει υπέροχα τη λατρεύω"....
      Καμιά εικοσαριά στραπάτσα αργότερα λες: "καλά τα φιλάκια, αλλά μήπως να φεύγουμε σιγά-σιγά να γαμήσουμε, άντε, γιατί έχω αύριο και δουλειά"

      υ.γ. είσαι τελικά "κλειδαρότρυπας" έτσι;

      Διαγραφή
    2. Στο παράδειγμα σου χάνεις το ρομαντισμό σου?
      Μπορεί να το σκέφτεσαι έτσι όπως λες άντε να γαμήσουμε γιατί έχουμε και δουλειές αλλά κάποια στιγμή θα έρθει στη ζωή σου η κοπέλα η οποία δεν θα σου βγάζει μόνο το σαρκικό αλλά θα γουστάρεις και να κάνεις και γούτσου γούτσου (ΜΠΛΟΥΕΡΓΚ) μαζί της και θα περνάτε καλά κι αλλού εκτός από το σεξ, άρα ξαναβγάζει στην επιφάνεια το κομμάτι που είχες κρύψει για να μην ξαναπληγωθεί!

      υ.γ. Εγώ φταίω που βγάζεις περισσότερο πόνο κι από τον Παντελίδη?

      Διαγραφή
    3. φτου σου ρε μαλάκα, δηλαδή, μετά από τόσο ξύδι που ήπιαμε, πιστεύεις ότι είμαι ένα κυνικό κάθαρμα που ενδιαφέρεται να πηδήξει...μόνο;


      είμαι και γούτσου-γουτσου....απλά λάου-λάου

      Διαγραφή
    4. Καλά ρε πιωμένος είσαι; Απο το σχόλιο μίνι άρθρο που έγραψα κατάλες ότι σε λέω κυνικό κάθαρμα που θέλει μόνο να πηδηξεί;

      Όλοι στη μπλογγόσφαιρα έχουν καταλάβει ότι είσαι αγαπούλης!
      Μέχρι κι ο Θωμάς μουνοπαρακαλετή σε λέει!

      Διαγραφή
    5. .....πρέπει να έχω πάθει γκέητζ τελικά

      Διαγραφή
  14. Αγαπητέ καριόλη Χωστήρα.
    Εμένα κάθε μα κάθε χρόνο συμβαίνει αυτό που λες. Εκεί που λέω είμαι άρχοντας και "επιτέλους" "μπράβο μου" "είσαι τεράστιος ρε Πέρη" δεν περνάει και πολύ καιρός που μου γαμάνε τον Δία. Καταλήγω στο συμπερασμα πως φταίω εγώ τελικά. Τα λάθη όλα είναι δικά μου. Απλά προσπαθώ να ζω με αυτά και όσο μπορώ να βελτιώνομαι την επόμενη φορά. Η κουβέντα αυτή χωράει πολύ συζήτηση αλλά θα ήθελα να την κάνουμε από κοντά κάποια στιγμή. Δεν θέλω να εκθέσω τον τιτανοτεράστιο χαρακτήρα του Περίνιο. Ο Περικλής είναι πολύ ντιφερεεεντ.
    Για την εκδικητικότητα που έβγαλες δεν σε κακοχαρακτηρίζω. Καλά έκανες αφού μπόρεσες και το έκανες.Μακάρι να πούλαγαν στο e-shop να έπερνα και εγώ λίγο να έκοβα ορισμένους κώλους αλλα...

    Για τον Ζορζ Μαικολ ουδέν σχόλιο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Περικλέα, ΘΑ ΤΗΝ ΚΑΝΟΥΜΕ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΚΟΥΒΕΝΤΑ και αυτό είναι δέσμευση (όχι σαν του Σημίτη), αρκεί να ρεύσει μπόλικο ξύδιον και ξηροκάρπιαν ώστε να μη μας πάνε εις το νοσοκομείον!!!

      Διαγραφή
  15. Ποτέ δεν κατάφερα να "εκδικηθώ" κάποιον που είχε την εξουσία στη σχέση μας και δεν είχε ευγένεια ψυχής (ή δεν ήταν αλκοολικός καλλιτέχνης) και μου μαύρισε τη ζωή. Οι υπόλοιποι δεν μπόρεσαν να εκδικηθούν εμένα. Το λέω συχνά πως οι δυσκολίες δεν σε κάνουν καλύτερο άνθρωπο. Αλλά αν ξέρεις να συντρίβεσαι πάντα κάτι καλό σε περιμένει να το ζήσεις, να το μοιραστείς και να προχωρήσεις. Ανάμεσα στις γυναίκες που σε γοητεύουν σίγουρα υπάρχουν πολλές που μπορούν να αφοσιωθούν. Εσύ μπορείς να δεχτείς την ελευθερία της αφοσίωσης? Μπορείς να την αντιπροσφέρεις? Όταν το καταφέρεις αυτό για λογαριασμό σου, θα βρεις και τον άνθρωπο να στο δώσει και να κάνεις καλά Χριστούγεννα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. σ' ευχαριστώ ρε Τζωρτζίνα για τις ευχές!!

      Δυστυχώς (τι τετριμμένη γαμημένη λέξη), όλες τις φορές που το έκανα αυτό (αντιπροσφορά εαυτού), κάπου χαλούσε η γαμημένη η μαρέγκα. Θες ότι δεν τα κατάφερνα με τον τρόπο που το φανταζόταν η κοπέλα, θες ότι ήμασταν μακριά. Πες ένα λόγο και το έχεις....το μέλλον θα δείξει...

      Διαγραφή
  16. Αγαπητέ Χωστήρα..Από που να ξεκινήσω, από που να ξεκινήσω...Καταρχήν να σε ευχαριστήσω για την αναφορά προς το πρόσωπό μου, με τιμάς αφάνταστα. Η αλήθεια είναι πως το nick μου το απέκτησα για 2 λόγους. Πρώτον γιατί είμαι τεράστιος fan του Steve Austin και της bigger than life περσόνας του. Δεύτερον γιατί θεωρώ ότι έτσι "κλέβω" λίγο από το badass attitude του Texas Rattlesnake, εφαρμόζοντας το στο να αντιμετωπίσω κάπως πιο κυνικά την πραγματικότητα. Πρόκειται για μια ψευδαίσθηση βέβαια, ωραία όμως ψευδαίσθηση...

    Την εποχή που έγραφες για την σχέση που σημάδεψε τη ζωή σου και τελικά σε παράτησε, πραγματικά δε θα μπορούσα να ταυτιστώ περισσότερο. Όλοι κουβαλάμε εμπειρίες και βιώματα που μας έχουν καταρρακώσει, αν καταφέρουμε να επιβιώσουμε όμως ο χαρακτήρας δυναμώνει. Εννοείται πως μετά από μια τέτοια εμπειρία όπου έχεις φάει τα σκατά με το φτυάρι, καμιά καριόλα δεν μπορεί να σου κουνηθεί από δω και στο εξής και να στο παίξει κάπως. Γιατί πολύ απλά κούκλα μου, ο χρόνος είναι χρήμα και δεν είμαστε πλέον 18 χρονών να μαδάμε τη μαργαρίτα...

    Θέλω να πιστεύω ότι δεν είναι όλες το ίδιο. Και ότι όλοι μας θα βρούμε κάποια μέρα εκείνη που θα μείνει για πάντα στο πλευρό μας, no matter what. Για μένα τουλάχιστον, αυτή είναι η ιδανική γυναίκα. Ο τιτάνας George Michael είχε τραγουδήσει κάποτε: " If you love me, say you love me, but if you don't, just let me go...". Aυτή η φράση περιέχει όλα όσα έχουν σημασία. Όσο για τους φίλους που υποτιμούν την ποιότητα του καλλιτέχνη, ας μας αναφέρουν οποιονδήποτε άλλον που να γράφει στίχους, μουσική, να παίζει 5-6 όργανα και να κάνει την ενορχήστρωση και την παραγωγή. Για την ποιότητα της φωνής του δεν νομίζω ότι διαφωνεί κανείς, έτσι;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. είμαι σίγουρος ότι πολύ λίγοι καλλιτέχνες στον κόσμο έχουν τέτοια κοψιά ταλέντου!!!


      Κρατάω τη φράση που έγραψες στο τέλος, σαν απαύγασμα, που παρόμοια το έθεσε κάπως πριν και η Τζωρτζίνα: "Θέλω να πιστεύω ότι δεν είναι όλες το ίδιο. Και ότι όλοι μας θα βρούμε κάποια μέρα εκείνη που θα μείνει για πάντα στο πλευρό μας, no matter what. Για μένα τουλάχιστον, αυτή είναι η ιδανική γυναίκα."

      ...έτσι είναι

      Διαγραφή
    2. Και ναι ρε πούστη, κι εγώ θα ήθελα να εμφανιστώ όπως στο videoclip...Με νέα γκόμενα και να της την τρίψω στη μούρη! Δεν φαντάζεσαι πόσα βράδια έχω ξενυχτήσει με αυτές τις σκέψεις. Το χειρότερο από όλα είναι όμως αυτό που περιγράφεις παραπάνω: το να αρχίζεις να κατηγορείς τον εαυτό σου και να πιστεύεις πως εσύ έφταιγες για τα όποια προβλήματα δημιουργήθηκαν στη σχέση. Δεν υπάρχει μεγαλύτερο λάθος από το να ξεχάσεις το πιο βασικό: It takes two to tango! Όσα προβλήματα και να δημιουργήθηκαν από τα δικά σου στοιχεία του χαρακτήρα άλλα τόσα οφείλονται και στα δικά της. Αν εσύ ήσουν ειλικρινής από την αρχή τότε ήσουν απλά ο εαυτός σου και μπράβο.

      Υ.Γ. Τίποτα νεώτερο από το project " Xostiras Zone"?

      Διαγραφή
    3. προς το παρόν το πάγωσα και ξεκίνησα να δουλεύω μια ιστορία που γυρνάει στο μυαλό μου σχεδόν 2μιση χρόνια τώρα. Θα βγει σε μπλογκ, του οποίου το lay-out το έχω ετοιμάσει και τώρα κάθομαι και γράφω και σ' αυτό, αλλά δεν θα δημοσιεύσω μέχρι να έχω μπόλικο υλικό έτοιμο

      Διαγραφή
  17. perasa ki egw na efxhthw kalh xronia kai ta kalyterotera erxontai.enhmerwtika, phres to mail;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Κάποια στιγμή νόμιζα ότι εγώ ήμουν λάθος . Μετά κατάλαβα το παιχνίδι και γλίτωσα τα λεφτα μου απο τους ψυχολόγους..Η μεγαλύτερη εκδίκηση είναι να κοιτάς την άλλη σαν σκατό.

    Καλή χρονιά να έχεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ....δεν μπορούσες να το πεις καλύτερα....είναι από τις πιο γλυκές εκδικήσεις, ειδικά αν σε υπολογίζει πολύ

      Διαγραφή
  19. To συγκεκριμένο τραγούδι,όποτε το ακούω νιώθω λες και έφαγα μπουνιά στο διάφραγμα...
    Καλή Χρονιά Χωστήρα και πάντα να είσαι έτσι και να τα χώνεις... :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Όλοι έχουμε πονέσει κ όλοι έχουμε κάνει λάθη!Ο πόνος σε κάνει πιο δυνατό(ικανό να αντιμετωπίζεις τις δυσκολίες) και τα λάθη σου καλύτερο άνθρωπο(ωριμάζεις)!Αυτός είναι ο σκοπός τους!Το να ρίχνεις ευθύνες είναι ένας εύκολος τρόπος να αποποιηθείς αυτών!Εσύ είσαι αυτός που επιλέγει αρκεί να ξέρεις ποιος είσαι και τι θες!
    Όταν αγαπάς αληθινά δεν εκδικείσαι που στην πραγματικότητα αυτό που θέλεις είναι να ικανοποιήσεις τον εγωισμό σου(κακός σύμβουλος κ σχεδόν πάντα αρνητικά τα αποτελέσματα).Το χειρότερο που μπορείς να κάνεις στον άλλον είναι απλά να τον αγνοήσεις!Τροχός είναι και γυρίζει...(ότι δίνεις πέρνεις ή θα πάρεις και το αντίστροφο!)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ξεκινάμε....

      "Ο πόνος σε κάνει πιο δυνατό(ικανό να αντιμετωπίζεις τις δυσκολίες)"...ο πόνος σε κάνει διάφορα πράγματα. Άλλους τους συντρίβει, άλλους τους κάνει πιο καθίκια, άλλους τους φτάνει στην αυτοκτονία και πολλά και διάφορα. Είναι πολύ γενικό αυτό που είπες.

      "τα λάθη σου καλύτερο άνθρωπο(ωριμάζεις)!Αυτός είναι ο σκοπός τους"....επίσης πολύ γενικό. Προσωπικά εμένα με κάνουν πιο προσαρμοστικό και πιο διπλωμάτη. Αλλά όχι καλύτερο. Σκοπός των λαθών είναι η μάθηση. Η καλυτέρευση έγκειται στον καθένα μας ξεχωριστά.

      "Όταν αγαπάς αληθινά δεν εκδικείσαι που στην πραγματικότητα αυτό που θέλεις είναι να ικανοποιήσεις τον εγωισμό σου(κακός σύμβουλος κ σχεδόν πάντα αρνητικά τα αποτελέσματα".....αν είχες διαβάσει λίγο τα σχόλια παραπάνω θα έβλεπες ότι τα σπαθί μου δεν το τραβάω εναντίον αυτών που αγαπώ. Αλλά εναντίον αυτών που εκμεταλεύτηκαν κομμάτια του χαρακτήρα μου και τις αδυναμίες και πάτησαν πάνω σ' αυτά καθώς και εναντίων αυτών που θεωρούν ότι μπορούν να με οδηγήσουν και να με κάνουν ό,τι θέλουν με οποιοδήποτε τρόπο (είτε άγρια, είτε με κατευναστική νουθεσία). Ο εγωισμός είναι ένα όπλο που αν μάθεις να το χειρίζεσαι (τουλάχιστον όπως εγώ) σε βγάζει από πολλές δύσκολες καταστάσεις.

      "Το χειρότερο που μπορείς να κάνεις στον άλλον είναι απλά να τον αγνοήσεις!Τροχός είναι και γυρίζει...(ότι δίνεις πέρνεις ή θα πάρεις και το αντίστροφο!)"....αν και λίγο "καρμικό" αυτό, είναι το μοναδικό μέρος στο οποίο θα συμφωνήσω μαζί σου. Περιμένω απάντηση και αν θέλεις βάλε κάποιο παρατσούκλι να ξέρω σε ποιόν απευθύνομαι...κάπως

      Διαγραφή
  21. Ο πόνος κάνει κάθε άνθρωπο να φέρεται διαφορετικά σύμφωνα με την ηλικία του,την ωριμότητα του,την προσωπικότητα του,το πόσο αδύναμος είναι...Οι άνθρωποι δεν είναι όλοι ίδιοι!Ο πόνος οι δυσκολίες είναι μέσα στη ζωή!Μας αφαιρούν ενέργεια μα ταυτόχρονα μας πατούν το κουμπάκι για να παλέψουμε(δυστυχώς δεν τα καταφέρνουν πάντα όλοι),να κερδίσουμε ,να τα καταφέρουμε!Η ικανοποίηση της επιτυχίας είναι μεγάλη και η εκτίμηση των αγαθών που θα έρθουν μετά ακόμη μεγαλύτερη!και καταλήγω λοιπόν στο ότι...όταν στη ζωή σου πονάς μα παλεύεις για να το ξεπεράσεις(κάνοντας καλό στον εαυτό σου κ όχι κακό στους άλλους...δεν σου φταίνε οι άλλοι!)σε κάνει περισσότερο δυνατό,ικανό να αντιμετωπίσεις την επόμενη άσχημη στιγμή,δυσκολία που θα σου παρουσιαστεί!

    Οι εμπειρίες και τα βιώματα της ζωής σου είναι αυτά που σε κάνουν να ωριμάζεις!(και να ξεχωρίζεις από ένα παιδί)Μέσα στη ζωή είναι και τα λάθη που θα κάνεις!
    Μαθαίνω από τα λάθη μου σημαίνει δεν τα επαναλαμβάνω άρα αυτόματα γίνεσαι καλύτερος!Εσύ αποφασίζεις για σένα και σημασία έχει τι θέλεις εσύ από τον εαυτό σου...να μείνεις στάσιμος σε κάποια φάση τη ζωή σου(ανεξαρτήτως ηλικίας) ρίχνοντας ευθύνες πάντα στους άλλους ή να προχωράς μπροστά,να εξελίσσεσαι,να ρισκάρεις, να διεκδικείς, να ζεις!!!

    Η εκδίκηση είτε γι αυτούς που αγαπάς είτε για οιοδήποτε άλλον είναι εκδίκηση!Τι θα κερδίσεις? ικανοποίηση?Έχεις αναρωτηθεί πόση αρνητική ενέργεια συσσωρεύεται μέσα σου ?Πόσο αρνητικά επηρεάζει την ψυχική σου υγεία και όλο σου το είναι? Δεν νομίζω πως αξίζει για κανένα να φθείρεις τον εαυτό σου με τέτοιο τρόπο!Ναι έτσι δεν γίνεσαι καλύτερος άνθρωπος!
    Ο εγωισμός πρέπει να υπάρχει τόσο ώστε να μην σε θεωρούν μαλάκα!Επιμένω ότι είναι κακός σύμβουλος και πιστεύω ότι σου δημιουργείται η ψευδαίσθηση ότι σε βγάζει από δύσκολες καταστάσεις!

    Στο τελευταίο κομμάτι δεν νομίζω ότι συμφωνείς διότι όταν θέλεις να εκδικηθείς κάποιον δεν τον αγνοείς!!


    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. βασικά στο τελευταίο κομμάτι συμφωνώ εκεί που λες ΨΥΧΗ, ότι όλα είναι τροχός και γυρίζουν και (ναι είναι αλήθεια) όχι τόσο στο να αγνοείς.


      Άσε με όμως να σου πω κάτι για να καταλάβεις τι εννοώ.
      Ένα περίεργο κομμάτι μου βρίσκει την οργή και το θυμό διασκεδαστικά. Και ξέρεις γιατί; Όχι μόνο γιατί μου δίνουν κίνητρα να κινούμαι και να εξελίσσομαι, αλλά και γιατί έχουν πλάκα!!!! Και λέω αλήθεια χωρίς να υπερβάλλω. Αν κάτσεις και διαβάσεις τα καλά μου άρθρα (όχι όλα και όχι αυτά που είναι αυτοβιογραφικά), θα ανακαλύψεις ότι έμαθα να διοχετεύω την οργή μου και το θυμό μου σε κανάλια, όπως είναι το χιούμρ, τα οποία συνθέτουν αυτή μου την ανεπανάληπτη προσωπικότητα!!!

      Θεωρείς ότι μέχρι τώρα δεν μιλάω σοβαρά και ότι σε περιπαίζω; Κάνεις μέγα λάθος. Παίρνω το σχόλιό σου πολύ σοβαρά.

      Δεν είναι όμως το χιούμορ το μοναδικό κανάλι για να χύσω μέσα οργή (αν και πάντα εκτιμάω ένα καλό αστείο ή έναν χαρακτήρα που μπορεί να με κάνει να γελάσω ο οποίος μπορεί παραδείγματος χάριν να βγάλει γέλιο από κάτι πολύ μακάβριο και σκληρό).

      Αλλά σου επαναλαμβάνω ότι το: "Μαθαίνω από τα λάθη μου σημαίνει δεν τα επαναλαμβάνω άρα αυτόματα γίνεσαι καλύτερος!" δεν ισχύει, εκτός και αν καταφέρεις να μου δώσεις έναν καλό ορισμό για το "καλύτερος". Ίσως θα έλεγα "σοφότερος", ή "πιο ευπροσάρμοστος".

      Αν εννοείς πάντως "καλύτερος" με την έννοια ότι γίνεσαι πιο καλός και εύσπλαχνος με τους ανθρώπους, ή κάτι παρόμοιο ανθρωπιστικό κάνεις λάθος, τουλάχιστον στην περίπτωσή μου. Έχω ακόμα πολλούς δαίμονες να παλέψω, αλλά τουλάχιστον έχω βοηθό μου τη λύσσα για ζωή....μια πολύ άγρια λύσσα για ζωή.

      Περιμένω, αν θέλεις την απάντησή σου.

      Διαγραφή
  22. Ούτε στο 'τροχός είναι κ γυρίζει' συμφωνείς γιατί σκέφτεσαι την εκδίκηση.Αυτά τα 2 δεν πάνε μαζί!(εκτός αν το συμφωνώ σημαίνει κάτι άλλο για σένα)

    Εγώ εξέφρασα την άποψη μου στο κομμάτι της εκδίκησης σαν ενέργεια και σε καμία περίπτωση δεν σε εξώθησα να απολογηθείς στο τρόπο που διαχειρίζεσαι τον θυμό σου!
    Καλό είναι να βρίσκεις τρόπους εκτόνωσης για να ισορροπείς την ψυχική σου υγεία!

    Το να μαθαίνεις από τα λάθη σου σημαίνει πως δεν μένεις στάσιμος,πως προχωράς κ εξελίσσεσαι και ναι θα μπορούσες να πεις σοφότερος με την πάροδο του χρόνου!Δεν μπορώ να καταλάβω γιατί δυσκολεύεσαι να το κατανοήσεις αυτό?(εκτός αν προσπαθείς να δικαιολογήσεις τον εαυτό σου) Και δεν νομίζω πως είμαι η μόνη που το υποστηρίζω αυτό!Επίσης δεν καταλαβαίνω γιατί κολλάς στην λέξη "καλύτερος".

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ...πας να με χειραγωγήσεις και δεν το δέχομαι από ΚΑΝΕΝΑΝ.

      κολλάω στη λέξη "καλύτερος", γιατί είμαι αντιδραστικός απέναντι σε ανθρώπους που την ακούνε "Σωτήρες των Ψυχών" και δεν το παραδέχονται. Και εσύ ανήκεις σε αυτούς.
      και κάτι άλλο....

      δεν-θέλω-να-σώσω-την-ψυχή-μου (σατανικό χαμόγελο!!!)....

      κάποτε ίσως να έψαχνα την εσωτερική γαλήνη, αλλά όταν κάποιος ή κάποιοι σου χτυπούν την ψυχή επανειλημμένα, τότε κάπως πρέπει να αντιδράσεις.

      Δεν έχω ποτέ εκδικηθεί κατ' ουσίαν (να βλάψω σωματικά ή ψυχικά), ούτε αυτόν που μου έκανε κακό, αλλά ούτε και τον επόμενο που έφτασε κοντά στο να μου κάνει κάτι αντίστοιχο. Το ξέκοβα εξ' αρχής.

      Η έννοια όμως, της εκδίκησης είναι να τιμωρείς λεκτικά αυτόν τον επόμενο που προσπαθεί να με ρίξει κάτω (έστω και εν αγνοία του), τότε λέω από μέσα μου: "καριόλη/α (απευθυνόμενος στον προηγούμενο), η καταστροφή που μου έκανες σταματάει εδώ"....

      ....βασικά μάλλον πρέπει να γράψω ένα ολοκληρωμένο άρθρο πάνω σε όλα αυτά τα θέματα, αλλά αμφιβάλλω ότι θα καταλάβεις, γιατί ανήκεις στην "άλλη πλευρά", αυτή που κρατάει τα προσχήματα, αυτή που είναι "ξέρω ποιος είμαι και τι θέλω", αυτή του "θέλω πράξεις και όχι λόγια", ακόμα κι αν ο άλλος έχει σκιστεί να κάνει πράγματα για σένα που δεν τα ξέρεις, γιατί απλά έτσι είναι η φύση του να μην θέλει να επιδεικνύεται (γίνομαι πολύ συγκεκριμένος τώρα;;;;)...

      εγώ που είμαι στην άλλη πλευρά, έχω αγκαλιάσει ακόμα και το σκοτάδι της δικιάς μου ψυχής...εκεί διαφέρουμε.

      Το επόμενο άρθρο είναι αφιερωμένο σ' εσένα και θα βγει σε μερικές μέρες

      Διαγραφή
  23. Δεν προσπαθώ να κάνω τίποτα και τίποτα δεν μπορεί να συμβεί αν δεν το επιτρέψεις εσύ!Πρέπει να το συνειδητοποιήσεις κάποια στιγμή αυτό!
    Εγώ απλά εξέφρασα την άποψη μου!
    Λυπάμαι που δεν κρατάς την ουσία και μένεις στη επιφάνεια!Δεν είσαι ο μόνος που μπορεί να έχει περάσει δύσκολα η έχει πληγωθεί...ούτε σημαίνει πως ο τρόπος που χρησιμοποιείς μπορεί να είναι κ σωστός...

    Εκδίκηση δεν είναι αυτό που περιγράφεις παραπάνω...Δεν είσαι εκδικητικός το ξέρω(ξεχνάω πως το χώρο αυτό παρουσιάζεσαι κάπως διαφορετικά)αν και θα ήθελες να ήσουν κάποιες φορές αλλά είσαι πολύ καλός!Είσαι ψυχούλα!(κι ας κατακρίνεις ότι έχει σχέση με ψυχή)

    Το να εκφράζεις με πράξεις αυτά που αισθάνεσαι(που το θεωρώ αυτονόητο)δεν σημαίνει πως επιδεικνύεσαι!

    Είναι προφανές πως δεν μπορούμε να συνεννοηθούμε και πως διαφέρουμε πολύ!

    Δεν θέλω να μου αφιερώσεις κανένα άρθρο!Θέλω να προσέχεις τον εαυτό σου και να φροντίζεις να περνάς καλά!!!

    Καλή χρονιά!Χρόνια Πολλά!Εύχομαι η νέα χρονιά να σε βρίσκει πάντα υγιή,να είναι περισσότερο δημιουργική και αισιόδοξη,να πλημμυρίζει απο χαρά και φώς(όχι σκοτάδι)...



    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Νομίζω από την αρχή ήξερες ποια ήμουν!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ....ο σκοπός σου τότε ποιός είναι;

      Το άρθρο αυτό δεν το έγραψα για να προσωποποιήσω κάποιες καταστάσεις, απλά έτυχε κάποιοι φίλοι μου να περνάνε δύσκολα αυτές τις μέρες και είπα να τους δώσω κουράγια και δύναμη με το δικό μου τρόπο. Είδες ότι ΟΥΤΕ σε ανάφερα, ΟΥΤΕ υπαινίχθηκα κάτι που συνέβη μεταξύ μας....

      ....όταν είμαι ελεύθερος ΚΑΤΑΣΤΡΕΦΩ-ΠΡΑΓΜΑΤΑ-ΓΙΑ-ΠΛΑΚΑ, το ίδιο κάνω και όταν δεν έχω σχέση. Μπορώ να κάνω πράγματα που να σε κάνουν να μισήσεις ακόμα και όμορφες στιγμές που περάσαμε (και πίστεψε με έφτασα πολύ κοντά αυτές τις 3 μέρες).

      Σου είπα ξεκάθαρα ότι μαζί μου είναι "όλα ή τίποτα". Μεσοβέζικες λύσεις, καθοδήγηση και συμπόνιες είναι σκατά για μένα. Αν έχεις να μου πεις κάτι ξεκάθαρο ή (όπως σου είπα) χρειάζεσαι κάτι από μένα τότε θα δεχτώ να ακούσω τι έχεις να μου πεις

      Διαγραφή
    2. Είδα το άρθρο και είπα απλά την άποψη μου(στη συνέχεια απαντούσα στις απαντήσεις σου)δεν υπήρχε κάποιος συγκεκριμένος σκοπός.Νομίζω ότι μπορώ να εκφράζομαι ελεύθερα.Δεν σε κατηγόρησα για κάτι ούτε έθιξα κανέναν,ούτε είπα πως έκανες κάποια αναφορά για μας!Δικαίωμα σου να κάνεις ότι θέλεις όπως και να λες ότι θέλεις!Δεν καταλαβαίνω γιατί μπαίνεις στην διαδικασία συνεχώς να απολογείσαι!

      Τα άρθρα που ανεβάζεις τα διαβάζω.Έτυχε λοιπόν να νιώσω την ανάγκη να καταθέσω την άποψη μου!
      Αν ενοχλείσαι λοιπόν τόσο πολύ διέγραψε με από το φου μπου και κλείδωσε με έξω από το μπλογκ σου!

      Υ.Γ. Δεν μισώ τόσο εύκολα ανθρώπους!Ούτε τους (κατα)κρίνω επιφανειακά!

      Διαγραφή
    3. δεν νιώθω ότι απολογήθηκα...

      επίσης μία επιφανειακή παρατήρηση:

      γιατί βάζεις θαυμαστικά (!!!);
      η χρήση τους συνιστά θετικά συναισθήματα έκπληξης....

      "γιατί μπαίνεις στην διαδικασία"......όχι πάλι.....

      Διαγραφή
    4. Το θαυμαστικό το χρησιμοποιείς για να δώσεις έμφαση σε αυτό που γράφεις!!!!!

      "γιατί μπαίνεις στη διαδικασία" το χρησιμοποίησα μια και μοναδική φορά σε όλα τα κείμενα μου!!!!!(εσύ έχεις πρόβλημα με αυτήν την έκφραση προφανώς!!!!!)

      Υ.Γ. Απαντάς μόνο όπου σε συμφέρει.

      Διαγραφή
    5. (γυναίκες.....)

      βλέπεις, γαμώ τα υπουργεία της γης γαμώ, ότι προσπαθώ να ηρεμήσω την κατάσταση και να μην δώσω συνέχεια, με το να διασκεδάσω λίγο το κλίμα κι εσύ εκείιιιιι ΠΡΕΠΕΙ ΟΠΟΣΔΗΠΟΤΕ ΝΑ ΠΑΙΞΕΙΣ ΜΕ ΤΑ ΝΕΥΡΑ ΜΟΥ και πρέπει οπωσδήποτε να......



      .....ούτε από το φβ σε ξεγράφω, ούτε από το μπλογκ σε μπλοκάρω, γιατί έτσι, γιατί είμαι και γαμώ τα παιδιά...!!

      Διαγραφή
    6. Εκνευρίζεσαι χωρίς λόγο... απλά απάντησα στην ερώτηση σου!
      και ναι έχω δίκιο...(γι αυτό εκνευρίζεσαι μάλλον)

      Υ.Γ. Πως ακριβώς διασκεδάζεις λίγο το κλίμα?

      Διαγραφή
    7. δεν ξέρω...με τη χρήση ίσως, μερικών εκφράσεων που θα μπορούσαν να ηρεμήσουν το κλίμα, όπως πχ:

      "επίσης μία επιφανειακή παρατήρηση" ή
      "γιατί βάζεις θαυμαστικά (!!!)" ή το ακόμα καλύτερο
      ".....όχι πάλι.....", που υποδηλώνει ότι "χριστέ κι απόστολε, όχι ΚΑΙ εδώ".....

      αν εσύ δεν μπορείς να αντιληφθείς την έννοια των λέξεων....δεν σου φταίω εγώ!! <----(είδες πόσο ωραία έκατσαν τα θαυμαστικά;!;!;!)

      Διαγραφή
    8. Ναι έχεις δίκιο μάλλον δεν μπορώ να αντιληφθώ την διάθεση σου μέσω των λέξεων που χρησιμοποιείς για να δώσεις αυτή την έννοια.

      Είδες που ξέρεις να τα χρησιμοποιείς τα θαυμαστικά?! :-)

      Διαγραφή
  25. Καλή χρονιά Αστέρι! Ορφανό είναι χωρίς το "μου" που ήθελα να γράψω μετά το Αστέρι, αλλά φοβάμαι μην τσαμπουκαευτείς! Να εχεις υγεία και κέφι! Όλα τα άλλα τα έχεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. γεια σου ρε Τζωρτζίνα σουπεργούμαν!!!

      και μη φοβάσαι, δεν "τσαμπουκαεύομαι"!

      Διαγραφή
  26. καλη χρονια μπλογγεραρα.ειπα για το καλο να γραψω με ελληνικους χαρακτηρες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή