Δευτέρα 24 Δεκεμβρίου 2012

ΕΙΜΑΣΤΕ ΟΜΑΔΑ, ΒΟΗΘΗΣΤΕ ΜΕ





    Θα ήθελα να διευκρινίσω ότι, όποιος νομίζει ότι θα διαβάσει άρθρο κλάψας (γιατί κάπου εκεί παραπέμπει ο τίτλος), επειδή χώρισα κλπ κλπ, μάλλον δεν έχει ούτε δυο εγκεφαλικά κύτταρα να τρίψει να βγάλουν σπίθα.

    Από την άλλη, λυπάμαι που θα απογοητεύσω αυτούς που περίμεναν ότι θα γράψω για τη συνάντηση που κάναμε με τα παιδιά του μπλογκόκοσμου, γιατί απλά νομίζω ότι θα γεμίσω την ανάρτηση με πίπες που έχετε ξαναδιαβάσει από μένα.



................................................................................


    Όλα ξεκίνησαν πριν από μερικές μέρες, ίσως καμιά βδομάδα πριν, περπατώντας για να πάω στη δουλειά.
 Η μέρα ήτανε ηλιόλουστη και ήδη η κυκλοφορία στο κέντρο του Ηρακλείου ετοιμαζόταν να γίνει μπουρδέλο, αλλά δε με πολυένοιαζε. Ήμουν με τα πόδια και αυτό μου δίνει τη δυνατότητα να γαμιέμαι στις σκέψεις. 
.....πολλές και βίαιες σκέψεις φανταστικού περιεχομένου.

   Το μυαλό μου, όταν είμαι μόνος (δηλαδή ένα 60% της ζωής μου), γεμίζει με βίαιες καταστάσεις και ιδίως την αγαπημένη μου φαντασίωση "τι ωραία που θα ήταν αν ο πολιτισμός κατέρρεε και αναγκαζόμασταν να γυρίσουμε πίσω στη λίθινη εποχή"


    Πραγματικά, δεν παίζει καμία σημασία πόσο ευτυχισμένος ή δυστυχισμένος ή χεσμένος ή κουρασμένος μπορεί να είμαι σε κάποια φάση της ζωής μου. Αυτή η γενικότερη φαντασίωση πάντα γυρνούσε στο ευθυνόφοβο και ριψοκίνδυνο μυαλό μου και τροφοδοτούσε με δύναμη κάθε ίνα της ύπαρξης μου.
   Γιατί; Μα φυσικά για το αίσθημα της εκδίκησης ΜΟΥ, της δικαίωσης ΜΟΥ και της φυσικής ισορροπίας στη φύση που λέει ότι σε καταστάσεις δύσκολες, μόνο οι δυνατότεροι και οι πιο προσαρμοστικοί επιβιώνουν.

   Κάθε φορά που αναγκαζόμουν να υποκύπτω και να εκτελώ εντολές ενός κατώτερου, νοητικά ή/και σωματικά ατόμου, οι οποίες ήταν καταφανώς παραβίαση στην ίδια μου την ψυχική ύπαρξη ( "να πας να του ζητήσεις συγνώμη κι ας έχεις δίκιο, γιατί είναι πελάτης" κλπ κλπ), η ταπείνωση που ένιωθα ήταν σκληρή. Πάντα σκεφτόμουν: "ρε πούστηδες αν ήμασταν ναυαγοί σε νησί, χωρίς ελπίδα σωτηρίας, θα ήσασταν νεκροί με μισό χτύπημα ο καθένας".


    Η καλύτερή μου φαντασίωση, την οποία για πρώτη φορά εξομολογούμαι και η οποία ζει στο μυαλό μου για τουλάχιστον 12-14 χρόνια, είναι να βρισκόμουν ναυαγός, χωρίς ελπίδα ανεύρεσης, σ' ένα νησί μαζί με όλες της γυναίκες στη ζωή μου, οι οποίες με αδίκησαν με τον ένα ή με τον άλλο τρόπο, να τις σώσω και να τις βοηθήσω να επιβιώσουν, αλλά να μην τους δίνω πούτσο για κανένα λόγο. Ούτε καν για να κάνουν παιδιά, έτσι μόνο και μόνο για να στρώσουν χαρακτήρα και να καταλάβουν ότι (ακολουθεί καρμικό κλισέ) ότι όλα είναι ένας κύκλος κι οι μούτσοι που γαμούσανε 'γίναν καπεταναίοι....
   Θεοί τις εκδίκησης, έτσι και σας παρουσίαζα όλη τη φαντασίωση, θα ήθελα συμβόλαιο με εκδοτικό οίκο, γιατί θα έβγαινε σε όγκο εγκυκλοπαίδειας!!!


.....εν πάσει περιπτώσει, αυτά σκεφτόμουν και περπατούσα και η αδρεναλίνη μου έβραζε καζάνια, τα ίδια καζάνια που θα με βράζουν όταν θα ο χάρος αρπάξει και την τελευταία πνοή μου....


....λένε ότι, όταν ένας άνθρωπος πεθαίνει, χάνει ακριβώς 21 γραμμάρια και οι ευφάνταστοι "γκουρού" της μαλακίας λένε ότι τόσο ζυγίζει η ανθρώπινη ψυχή, χωρίς να υπολογίζουν φυσικά ότι ο άνθρωπος πριν ξεψυχήσει έχει αέρα στα πνευμόνια του και πεθαίνοντας σταματάνε οι μύες να συγκρατούν αέρα, οπότε αυτά τα 21 γραμμάρια είναι π-ε-ν-τ-α-κ-ά-θ-α-ρ-ο-ς   α-έ-ρ-α-ς   κ-ο-π-α-ν-ι-σ-τ-ό-ς.
    Εν τούτοις, αν μία τέτοια θεωρία όντως ισχύει, σίγουρα τη δικιά μου ψυχή θα τη βρει ελλιποβαρή, και να μάλιστα να της λείπουν πολλάααα γραμμάρια.
    Βασικά μπορεί και να μην έχω ψυχή κι αν είχα κάποτε, μάλλον έχει χαθεί μέσα στα σκοτάδια της οργής μου.


....αλλά να που η πουτάνα η αδρεναλίνη μπορεί να μη μου αναγεννά την ψυχή, αλλά τουλάχιστον με βοηθάει να δω, σαν σε αργή ταχύτητα, ένα αυτοκίνητο που έρχεται καταπάνω μου από μια στροφή με μεγάλη ταχύτητα.




   Πέντε μέτρα και πλησιάζει-μπορώ να δω καθαρά τον οδηγό που μόλις με αντιλήφθηκε.....

...ίσως τέσσερα μέτρα και πλησιάζει-έχει ανοίξει τα μάτια του διάπλατα και πατάει το φρένο δυνατά.

...τρία μέτρα-τα λάστιχα στριγγλίζουν και γλιστρούν ελαφρά στο οδόστρωμα

...δυόμιση μέτρα-το ABS απελευθερώνει τους τροχούς και το αμάξι έρχεται προς τ' απάνω μου με μικρότερη ταχύτητα, αλλά ακόμα μπορεί να μου κάνει ζημιά

...δύο μέτρα-τα λάστιχα ξαναμπλοκάρουν απότομα και το αυτοκίνητο γλιστράει στο δρόμο. Μέσα από τα γένια του οδηγού διακρίνω δυο σειρές δόντια να σφίγγονται δυνατά

...μισό μέτρο-και το αυτοκίνητο ακινητοποιείται τελικά μπροστά μου. Εγώ κάνω ένα μικρό πηδηματάκι, σαν σε κουτσό, προς τα δεξιά, χωρίς όμως να διατρέχω κίνδυνο.



   Περνάω δίπλα από τον οδηγό, που τώρα βλέπω καθαρά ότι ήταν ένας παπάς, γύρω στα 40, ο οποίος τρομοκρατημένος σηκώνει το χέρι του σε ένδειξη συγνώμης.
Τον κοιτάζω για λίγο και του λέω "άααατσα ο παπάς!!!!", με ένα χαμόγελο στραβό, γέρνοντας λίγο μαγκιόρικα το κεφάλι μου και κλείνοντας ελαφρά το δεξί μου μάτι.
Τον προσπερνάω χωρίς να δώσω συνέχεια.
...πάντα έτσι κάνω. Δεν με φοβίζουν αυτά. Δεν με φοβίζει το να με χτυπήσει κάτι κατά λάθος, γιατί έχω την αίσθηση ότι είμαι αρκετά δυνατός ώστε να επιβιώσω μια χαρά.
   Λίγο παραπάνω με φοβίζει μήπως εγώ κάνω κακό στον άλλο.


   Αυτό όμως που με φοβίζει πραγματικά, είναι ο ίδιος μου ο εαυτός σε τέτοιες καταστάσεις, γιατί ξέρω ότι θα ψάξω να βρω ένα καλό τρόπο να θέσω τη ζωή μου σε κίνδυνο για χάρη της κωλοαδρεναλίνης.




   Όταν έχω δεσμό με μια κοπέλα, το καταπνίγω της πουτάνας όμως, γιατί δε θέλω ζαλούρα στ' αρχίδια και "μα τι κάνεις εκεί", "δεν είσαι σοβαρός", "νοιάζομαι για σένα" και χίλιες-δυο αρχιδιές που τις έχω ζήσει αρκετές φορές στο παρελθόν.


   Ίσως η φύση μου, ο γενετικός μου κώδικας...το ζώδιό μου (;;;;), να λένε ότι πρέπει να βρω έναν καλό κι ευχάριστο, για μένα, τρόπο, ώστε να μη μολύνω παραπάνω την ανθρωπότητα με την αδιάφορη, για τη δική μου ζωή, ύπαρξή μου.


   Κατά καιρούς τέτοιους, αναζήτησα την "καταστροφή" μου κοιτώντας το Χάρο πολλές φορές στο πρόσωπο, ώστε να ξέρω ότι έχει χαραγμένες πάνω στο δρεπάνι του όλες τις φορές που παραλίγο να με αρπάξει και να με κάνει δικό του και σας πληροφορώ με βεβαιότητα ότι ο Χάρος είναι γυναίκα, με ό,τι κι αν αυτό σημαίνει!!!


...είτε κρεμασμένος από το ένα χέρι σ' ένα βράχο, αρκετά μέτρα πάνω από το έδαφος, είτε στους υποβρύχιους βράχου και κάτω από βαριά θαλάσσια κύματα, είτε στις μπουκιές φαγητού που μου έπεσε και το έφαγα από κάτω, είτε στα ατέλειωτά μου τσιγάρα.
    Ο Χάρος είναι πάντα εκεί και με καλεί λάγνα, χορεύοντάς μου απίστευτα γλυκούς χορούς, ζητώντας να χαθώ στην αγκαλιά του, απαλλαγμένος από βάσανα, λέγοντας μου ότι η πορεία μου στα χέρια του θα είναι τόσο αστραποβόλος και επική που θα αξίζει τον κόπο. Ότι τη μέρα που θα σμίξουμε θα τη θυμούνται όλοι!!!


   Ξέρω ότι, όπως λέει και ο Πήτερ Παν: "το να πεθάνω θα είναι μια φανταστική περιπέτεια!!!"
Όμως επίσης ξέρω ότι ο Χάρος είναι γυναίκα και όπως όλες οι πουτάνες, κάπου ψεύδεται για να κερδίσει κάτι.
....και δεν κάνω χάρη σε καμιά καριόλα....



δεν είμαι ούτε αυτοκτονικός (όχι ενσυνείδητα), ούτε τέρμα τρόμπας (επίσης όχι ενσυνείδητα), απλά ζω για μια γαμημένη αδρεναλίνη. Αυτό βέβαια δε σημαίνει ότι η αδρεναλίνη μου είναι μόνιμα στο κόκκινο και ζητάω να νιώθω το σκατό μου να φτάνει στην κάλτσα, αλλά έχω ανάγκη να νιώθω τη ζάλη της επιτυχίας μέσα από επικίνδυνα κατορθώματα.


   Και έτσι φτάνουμε στον τίτλο του άρθρου: "ΕΙΜΑΣΤΕ ΟΜΑΔΑ, ΒΟΗΘΗΣΤΕ ΜΕ".


Ζητάω, σοβαρά όμως, να μου βρείτε κάτι πραγματικά καλό, κάτι εξαιρετικό θα έλεγα, σαν ασχολία, ώστε να καυλώνω. 
   Αυτό έρχεται βέβαια με αρκετούς περιορισμούς οι οποίοι είναι:



  • όχι αέρας, μπάντζι και ελεύθερες πτώσεις με ανακατεύουν
  • όχι θάλασσα, τέτοια εποχή θα κάνω αντρικό μουνί έτσι και πέσω μέσα
  • όχι πολύς κόσμος, έχω αγοραφοβία
  • όχι υπερβολικά χρονοβόρο, ίσως 2-3 ώρες την ημέρα
  • όχι πολύ δαπανηρό, έχουμε και κρίση


στα σχόλια, αν είναι να αναρτήσετε συνδέσμους, δώστε μου μια περιγραφή πρώτα.


...επίσης:

Τρολλιές, επιτρέπονται
Σχόλια θαυμασμού, επιτρέπονται
Καμάκι από τις γυναίκες, επιτρέπεται
Συνεργασία για τηλεοπτική καριέρα, επιτρέπεται




Θα εκτιμούσα πάντως ιδιαιτέρως, αν κάποιος μου έβρισκε το καλύτερο. Ο νικητής θα έχει αφιέρωμα διθυραμβικό, όπως παλιότερα ο Snake Plissken και ο Alza!!!










73 σχόλια:

  1. χαχαχα ο παπάς θα πρέπει να σκέφτηκε: "ουφ ευτυχώς σε χασικλή πέσαμε και δεν πήρε πρέφα τι του γινόταν!"

    Εγώ δε θα σε βοηθήσω

    τώρα

    πιο μέτα, έχω και δουλειές να (μην) κάνω

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. είσαι τσόφλι, αλλά δεν φταις εσύ-εσύ φταις που είσαι κεφτές

      Διαγραφή
  2. Πάντα πίστευα οτι τα θαλάσσια-καλοκαιρινά σπορ μειονεκτούν μπροστά στα χειμερινά για 2 λόγους. α)γιατί, άλλο είναι να ιδρώνεις με 30 βαθμούς και να πέφτεις στο νερό να δροσίζεσαι και αλλο να ιδρώνεις παρόλο που έχει απο 0 μέχρι -10 στο βουνό.
    β)γιατί η ατμόσφαιρα του βουνού, η αίσθηση περιπέτειας που σου περνάει, είναι 100 φορές μεγαλύτερη απο οτιδήποτε έχω κάνει δίπλα στη θάλασσα.

    Με λίγα λόγια για μένα άθλημα το οποίο είναι γαμάτο και μπορεί να προσφέρει και αρκετή αδρεναλίνη, είναι η αναρρίχηση. Και η ορειβασία γαμάει σε γενικές γραμμές, αλλά αν θες αποκλειστικά να προκαλείς την τύχη σου ξεκίνα να σκαρφαλώνεις σε κάθετους τοίχους. Φυσικά χρειάζεται εκπαίδευση και προπόνηση αλλά ίσως βρεις κάτι εδώ: http://www.eooa.gr/

    Θα μπορούσα να σε μάθω και εγώ 2-3 πραγματάκια αλλά είσαι μακριά και βαριέμαι να ξανασχολούμαι με junior επίπεδο. Μετά το Έβερεστ όλα μου φαίνονται μηδαμινά...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. αναρρίχηση έχω κάνει παλιότερα και ήταν φανταστική, αλλά εδώ που βρίσκομαι τα πετρώματα (επειδή είναι παλιά), είναι αρκετά σαθρά και υποχωρούν εύκολα.
      Από την άλλη η αναρρίχηση κάθετου τοίχου, φαντάζει σαν πρώτη καλή ιδέα σήμερα. Αν δεν βρω καλύτερη ή αν δεν βρω χώρο δραστηριοτήτων με κάθετο τοίχο, παίζει να φτιάξω μια μόνος μου....

      Τα Ιμαλάια είναι μια μαλακία και μισή, μιας και ως γνωστό, ο Ψηλορείτης είναι το μεγαλύτερο βουνό του κόσμου!

      Διαγραφή
    2. Με συντάραξε η απάντηση.
      'τα παλιά' πετρώματα ως δικαιολογία αποφυγής θα μου μείνει να τη λέω. Κάτι όπως η θάλασσα είναι πολύ υγρή, το σκι θέλει χιόνια...

      Διαγραφή
  3. βοηθήστε!Grammar nazi μας πόνεσες τα μάτια...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. δεν καταλαβαίνω τι εννοείς και συν τοις άλλοις, πας ΕΣΥ να με διορθώσεις;;;; Εσύ που έχεις διδακτορικό στην πλεξολογία με ειδίκευση στο στριφογύρισμα των σιντί με το δάχτυλο;

      μάθε κουλτούρα αγόρι μου

      Διαγραφή
  4. Βγες να πεις τα κάλαντα με την one man band σου.

    Και τώρα σοβαρά, κάνε parkour, ή αν θες κάτι πιο δύσκολο αλλά πιο ακίνδυνο, κάνε free-running. H διαφορά τους είναι ότι το παρκούρ έχει αποκλειστικά στόχο τη μετακίνηση ενώ το free running περιλαμβάνει και κόλπα χωρίς ουσιαστική αξία, μόνο για θέαμα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. πολύ ωραία ιδέα, αν και δυστυχώς δεν έχω την ευλυγισία που απαιτείται και ιδιαίτερα για κωλοτούμπες. Αλλά μου έβαλες ιδέες τώρα!!

      Ααααα παρεμπιπτόντως μιλούσα τις προάλλες με τον Alza και λέγαμε να κάνουμε εγώ εσύ κι αυτό μια μπάντα και να κάνουμε κανένα λαηβάκι εκεί. Μας είπε και ο Τόμμυ Στακ ότι ίσως μπορέσει να μας φιλοξενήσει Χίο, γιατί έχει εκεί σπίτι. Πώς το ψήνεις;

      Διαγραφή
    2. Όργανα;

      Ψήνομαι φουλ ρε 'συ, απλώς κανένα μαγαζί δεν παίζει να φιλοξενήσει live. Πάντως άμα η αφίσα γράφει Χωστήρας στάνταρ θα τραβήξει κόσμο, ξέρω δύο ολόκληρα άτομα που σε διαβάζουν.

      Διαγραφή
    3. χαχαχαχαχααα!!! Είσαι μικρός θεούλης ρε!!!
      με την πληθυσμιακή κατανομή της Χίου και λαμβάνοντας υπ' όψιν την εξίσωση εξάπλωσης της φήμης μου σε απομακρυσμένα νησιά, τότε είναι 2 παραπάνω άτομα απ' όσα υπολόγιζα!!

      Διαγραφή
    4. Και καταλήγω ότι, αν εγώ ξέρω μόνο δύο, είναι παραπάνω. Ο (κ)άλτσας τι παίζει;

      Διαγραφή
    5. Άλζα* παίζει και πιάνο και κιθάρα, οπότε δες το

      Διαγραφή
    6. χμμμ....θα μπορούσα να ρωτήσω το Διπρόσωπο, αυτός είναι προ στα τύμπανα, πάω να δω τι θα μου πει και θα σου απαντήσω εδώ, αν είναι σε λίγα λεπτά ή θα σου γράψω σχόλιο στο μπλογκ σου, αν πάρει παραπάνω

      Διαγραφή
    7. ψήνεται, αλλά από το Γενάρη θα ξέρει τι μπορεί να κάνει με το πρόγραμμά του

      Διαγραφή
    8. Δύσκολα τα πράματα για 'μένα από Γενάρη. Να κανονίσουμε καλύτερα από το καλοκαίρι που θα μπορώ και παντού;

      Διαγραφή
    9. Ρε θα δεχτείς τη φιλοξενία μου, γράψε σωστά το όνομα μου τουλάχιστον άκου Στακ!

      Ρε μην ξεχνάμε θα ανάλαβω χρέη μάνατζερ για να σας κλέψω τα φράγκα. Η δόξα όλη δικιά σας!

      Διαγραφή
    10. Πάλι σωστό δεν είναι αλλά φαίνεται καλύτερο!

      Διαγραφή
    11. σαφώς καλύτερο.

      Τσελέμπριτη πολύ μετάλλικα, ες

      Διαγραφή
    12. Ορίστε με το Αλτσα και Άλτσα με κατέστρεψες....ΑΛΖΑΣ με ΖΖΖΖΖΖΖΖ όχι ΤΣ!!!

      εγώ πάντως και τύμπανα παίζω, αρκεί να μου φέρετε το drumkit του guitar hero, γιατί με κανονικά δεν έχω ασχοληθεί... Στο play παίζω στο expert όμως, για να καταλάβετε για τι επίπεδο μιλάμε...οχι αστεία...

      Tommy, ασε ρε που θες να μανατζάρεις κιόλας... το πολύ πολύ να κάνεις την groupie και συγκεκριμένα του Χωστήρα, γιατί θα εγώ γκόμενες...

      Διαγραφή
    13. Γιατί εσύ γκόμενες...? Κάτι θα ήθελες να πεις!
      Κάτσε δηλαδή και άφραγκος και να με γαμήσουν 55σμ? Πολύ μάγκες είστε ρε!

      Διαγραφή
    14. Το ξέρω ρε ότι είναι άλζα; Και τον άλλο τσελέμπριτη τον λένε ή σελέμπριτη; Αλλά το άλζα τι λογοπαίγνιο θα κάνει; Κάλζας;

      Τόμμυ τι είναι το 55σμ;;;

      Εγώ παιδιά έχω groupies εδώ αλλά οι γκέυ είναι όσοι και οι γκόμενες (3).

      Διαγραφή
    15. 55 σαντιμετρ! Ο χωστήρας "junior"!

      Διαγραφή
  5. Βάζεις δύσκολους όρους για την πρότασή μας. Σκέφτηκα ορειβασία, αλλά το έχεις κάνει ήδη. Περπάτημα σε μεγάλες αποστάσεις σε απομονωμένες περιοχές (π.χ νότια Κρήτη) σκέφτηκες; Χημικά πειράματα (γουστάρω χημεία), αλλά αν το επιχειρήσεις πρώτα ρώτα με ή κάνε έρευνα. Τζόγος-επαγγελματικό πόκερ (δε λαμβάνω ευθύνη αν κολλήσεις). Οδήγηση... ΠΟΛΛΗ οδήγηση... έχω κόλλημα με την οδήγηση, αν έχεις χρήμα για βενζίνη και όρεξη για προκλητικές διαδρομές γαμάει. Αν σκεφτώ και αλλα θα σου πω...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Α, και Καλά Χριστούγεννα. Να περνάς καλά ό,τι και αν κάνεις!

      Διαγραφή
    2. το περπάτημα είναι οκ. Χημικά πειράματα....ντο μάη θινκ, για να είμαι ειλικρινής. Τζόγο για κανένα λόγο. Οδήγηση ναι και να σου πω την αλήθεια με φτιάχνει η γρήγορη οδήγηση, αλλά αφ' ενός οι δρόμοι μας δεν την ευνοούν και από την άλλη, θέλω να έχει μεγάλη δόση και σωματικού κόπου

      Διαγραφή
    3. καλσόν χριστούγεννα και σ' εσένα ρε!!

      Διαγραφή
    4. Δε θυμάμαι αν το έχεις επιχειρήσει, ιστιοσανίδα έχεις κάνει; Scuba Diving; Κατάδυση με άπνοια (μόνο με μία ανάσα); Πολεμική τέχνη (krav maga λέει πολύ); Παρκούρ; ΜΑΛΑΚΑ, ΝΑΙ! ΠΑΡΚΟΥΡ!!!

      Διαγραφή
    5. Α, χρόνια πολλά και να χαίρεσαι το όνομα κιόλας!

      Διαγραφή
    6. και wind-surfing και free-diving έχω κάνει...και φυσικά και στα δύο κόντεψα να χάσω τη ζωή μου και παρ' όλ' αυτά δεν τα παράτησα!!!

      κραβ-μανγκά δεν έχω κάνει αλλά, κάνω πυγμαχία, πυξ-λαξ και πανκράτιο.

      για παρκούρ θα ψηνόμουν, αλλά δεν έχω αρκετά ευλύγιστο και λεπτό σώμα, θα έπρεπε να είχα ξεκινήσει πιτσιρικάς...καλό μεν, αλλά. Σ' ευχαριστώ ρε Καγκελάριε, είσαι ψυχάρα γαμώ τη μπουτάνα μου!!!

      Διαγραφή
  6. Μπορείς να αφήσεις μακρύ μαλλί και να αρχίσεις να στριφογυρίζεις αυτές της μαλακίες με τις φωτιές που κάνουν κι οι "επαναστάτες", η αδρεναλίνη για να μην αρπάξουν τα μαλλιά θα φτάσει σε ικανοποιητικά επίπεδα.

    Μπορείς να γίνεις ο μαλάκας που δένουν σε ένα τροχό στο τσίρκο και ένας άλλος μαλάκας του πετάει μαχαίρια.

    Μπορείς να κανονίζεις κόντρες με τραχτέρ στις πλαγιές το Ψηλορείτη.

    Μπορείς να βρεις γκόμενα είναι αρκετά extreme.

    Μιας και ανέφερες τον παπά μπορείς να πας να γίνεις παπαδάκι και να φοβάσαι πότε θα στον καρφώσει ο πάτερ.

    Τέλος ξεκίνα αναρρίχηση και κάνε δεύτερη ανάρτηση για τον Alza.

    υ.γ. Πίστευα ότι θα έκανες ανάρτηση για τη συνάντηση αλλά ΔΕΝ απογοητεύτηκα καθόλου όμως!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ή μπορώ να βρω μια εξίσου εξτρίμ γκόμενα!!!
      (μα όλα εγώ πρέπει να τα σκέφτομαι;)

      Διαγραφή
  7. Μπορείς να κανονίσεις αγώνες Celebrity Blogo Deathmatches στους οποίους συνοδοιπόροι μπλογκοκάγκουρες θα σε προκαλούν σε μάχη μέχρι θανάτου! Στην συνέχεια θα ανεβάζεις τους αγώνες στο youtube.
    Οπότε με ένα σμπάρο, δυο τριγώνια... Και αδρεναλινη και διασημότητα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. κάν' το εσύ...εγώ έχω γαμηθεί τόσο καιρό με το να δίνω προφίλ μπλόγγερ...δεν μπορείς να φανταστείς πόσος κόπος χρειάζεται για να κάνεις μοναδικές προσβολές με απίστευτο χιούμορ

      Διαγραφή
  8. Απαντήσεις
    1. Μην το κάνεις στο κεφάλι απευθείας ρε νούμερο. Ξεκίνα με το πουλακι σου που σου είναι άχρηστο προς το παρών

      Διαγραφή
    2. δεν γίνεται, διότι το δικό μου είναι ακόμα το πουλάκι Τσίου, θα ξεκινήσω με το δικό σου, που είναι ακόμα...."πουλιέ μικρουό" που λένε και οι Ηπειρώτες!!!

      Διαγραφή
  9. xwsthrako den exw na sou proteinw kati giati ki egw se anazhthsh eimai.pros to paron prospathw na mathw ispanika.kala xristougenna,kala na peraseis.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Αγόρι μου, θες αδρεναλίνη;

    Πήγαινε σε κάποια μάζωξη της Χρυσής Αυγής, βγάλε μια σημαία του κομμουνισμού με το πρόσωπο του Στάλιν φόρα παρτίδα, φώναξε με πυγμή ''λευτεριά στους καταπιεσμένους συντρόφους της Αλέκας και του Αλέξη'' και κάνε το σταυρό σου!

    Κι αν δεν θες αυτό, πήγαινε πες τα κάλαντα, υποδυόμενος το καλό και γλυκό παιδάκι. Με κοτλέ παντελονάκι, ριγέ πουκαμισάκι και μπεζ πουλοβεράκι. Και το μαλλί χωρίστρα, έτσι;

    Καλές γιορτές να έχεις, ρε μάγκα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ρε αν κάνω ΚΑΙ το σταυρό μου στο τέλος, οι χρυσαυγουλήτες θα μπερδευτούν, θα πάθουν overload και θ' αυτοκτονήσουν από ένα χείμαρρο αντικρουομένων πληροφοριών (άσε που δεν δείχνω γαμάτος με κόκκινη σημαία)

      Καλές γιορτές ρε Σκαθάρι, καλά να περνάς αδερφέ!!

      Διαγραφή
  11. Εγώ θα προτείνω να πας να κάνεις ζούμπα.

    Έντονη σωματική άσκηση, θα είσαι ανάμεσα σε περίπου 20-30 κωλαράκια που κουνιούνται, και θα έχεις και το άγχος να μην σου σηκωθεί και ξεφτιλιστείς.

    Στην καλύτερη περίπτωση, θα βρεις και γενέκες, μιας που τα αρσενικά είναι είδος προς εξαφάνιση κι όταν εμφανιστεί κανένα κατά τύχη, τον κοιτάνε όλες σαν ξερολούκουμο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. .....ναι, αλλά το θέμα είναι πως θα νιώθω εγώ ΜΕΤΑ με τον εαυτό μου....και επίσης πως θα με βλέπουνε τα υπόλοιπα 'σερνικά. Διακινδυνεύω την street-cred μου!

      Διαγραφή
    2. Έτσι θα σε βλέπουνε τα ομοφοβικά 'σερνικά...
      Απλά θα ζηλεύουνε. Στο ποδόσφαιρο είσαι ανάμεσα στην ψωλαρία. Τι το κακό έχει να είσαι ανάμεσα σε γυναίκες; Που κουνάνε τον κώλο τους; Και καμιά φορά χορεύουν με το αθλητικό σουτιέν; Ε;

      Διαγραφή
    3. να σου θυμίσω ότι ούτε ποδόσφαιρο παίζω γιατί το θεωρώ εξαιρετικά γκέυ (εκτός αν είσαι τερματοφύλακας όπως εγώ)

      Διαγραφή
  12. Το βρήκα. Κι απορώ που δεν το έχουν προτείνει ως τώρα
    (και μπαίνω στο συναγωνισμό για το πολυπόθητο αφιέρωμα- πράγμα επίσης xtreem τώρα πια που δεν είμαι μόνο Ιδέα).

    1. Κάτι «πραγματικά καλό, κάτι εξαιρετικό .. ώστε να καυλώνω» ;
    ―Sex.

    2. «όχι αέρας, μπάντζι και ελεύθερες πτώσεις με ανακατεύουν»;
    ―Sex

    3. «όχι θάλασσα, τέτοια εποχή»
    ―Sex

    4. «όχι πολύς κόσμος, έχω αγοραφοβία»
    ―Sex*

    5.«όχι υπερβολικά χρονοβόρο, ίσως 2-3 ώρες την ημέρα»
    ―Sex

    6. «όχι πολύ δαπανηρό»
    ―Sex

    *Το μόνο που απαιτείται είναι Fuck Buddy που να κατοικεί σχετικά κοντά

    ____Τώρα με το άλλο τι γίνεται;
    Κανείς δε θα γράψει για τη συνάντησή μας ή όλοι περιμένουν τους άλλους;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χεχεχεχεχεχεε!!!!
      καλή ιδέα, αλλά επειδή δεν το βλέπω να συμβαίνει κάπου σύντομα, θέλω να έχω κάτι άλλο.
      Όσο αφορά τη συνάντηση, χρειάζομαι ακόμα μερικές ιδέες για να ξεκινήσω να γράφω το ιστορικό αυτών των ημερών!

      Διαγραφή
    2. Προσοχή παιδιά με το πολύ σεξ! Προκαλεί ανηδονία! Παθούσα...

      Διαγραφή
    3. Αναλόγως συνθηκών και πανηδονία (εκεί να δεις)..

      Διαγραφή
  13. Κάνε υπομονή Χωστηράκο.
    Επίσης θα βοηθούσε αν μπορούσες να κάνεις ενέσεις ωκυτοκίνης
    http://www.cosmo.gr/body-and-mind/Love_Sex/Scheseis/agkaliasteite-sfixta-kai-elate-pio-konta-h-agaph-kanei-kalo-sth-ygeia.1563630.html?service=print
    αφού δεν σου κάθεται καμιά καλή σχέση τελευταία ή παλιότερα. Να μη σου βάλω καλύτερα αντίστοιχο δικό μου ποστ μην πας και αυτοκτονήσεις χρονιάρες μέρες! Η οργή θέλει προσοχή. Η αδρεναλίνη είναι το αντίπαλο δεος της ωκυτοκίνης. "Αδρεναλίνη κανενας δε θα μεινει, μαύρη κατάρα ανοία βαρεμάρα"...το θυμάσαι το τραγουδάκι ε? Αντε γράψε τίποτα για την ωκυτοκίνη αν συναντηθείτε ποτέ! Δύσκολη και σπάνια ορμόνη φίλε μου...καλή τύχη σου εύχομαι ολόψυχα! Χρόνια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. ...............(error 404
    page found but should be destroyed
    Tuesday Dec 25 4:42:30
    372.256.476.2 tried to load http://www.cosmo.gr/body-and-mind/Love_Sex/Scheseis/agkaliasteite-sfixta-kai-elate-pio-konta-h-agaph-kanei-kalo-sth-ygeia.1563630.html?service=print

    I was on the wrong page
    try "Away From Home" Page

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαχα! Τρόμαξες ε? Πάντως η ωκυτοκίνη είναι η ορμόνη της αγάπης. Ψάξτη και σε πιο επιστημονικές σελίδες! Αυτό ήταν εκλαϊκευμένο και το διάλεξα επίτηδες για να δω αντίδραση! Θα το καταλάβεις όταν πάρεις το παιδί σου αγκαλιά μια μέρα στο μέλλον. Πως ανεβαίνεις τώρα στη σανίδα και βλέπεις τη θάλασσα να 'ρχεται καταπάνω σου και πάει η αδρεναλίνη στα ύψη έτσι μια μέρα θα νιώσεις την ωκυτοκίνη να σε κυριεύει και θα εθιστείς...είσαι από αυτούς που θα το πάθουν αυτό ευτυχώς!

      Διαγραφή
    2. επιφυλάσσομαι...απρόθυμα, αλλά θετικά!!

      Διαγραφή
    3. Αχ Georgina μου τι κάνει η... πίστη
      (για να μην πω η Μωρολογία και μου θυμώσεις)..
      Ομολογώ πως ο φεμινιστικός μου οίστρος συχνά με ωθεί να ονειρεύομαι να είχαν περισσότερα οιστρογόνα οι άνδρες (ειδικά εκείνοι οι ανορθόγραφοι με τις μαύρες μπλούζες) αλλά.. ωκυτοκίνη...σοβαρά;

      Περίσσευμα αισιοδοξίας και γλυκύτητας από υπερέκκριση ωκυτοκίνης διακρίνω αν έφτασες να δίνεις link του Cosmo στο Σελέμπριτη το Ρωσοφάγο όταν ρωτά πώς θα διατηρήσει το 'απολλώνιο'.
      Σα να ήσουν Μάρτυς του Ιαχωβά που μοιράζει φυλλάδια στα μπουρδέλα...

      Διαγραφή
    4. Ωκυτοκίνη απελευθερώνεται όταν με κάποιον άνθρωπο μοιράζεσαι ψυχική και σωματική και διανοητική απόλαυση Δαφνη μου. Δεν είναι θέμα πίστης αλλά βιοχημείας/βιολογίας. Με μια γυναίκα ή με έναν άντρα μπορεί να μην πετύχεις να ερθεις σε αυτή την απόλυτη βιοχημική αντίδραση της τέλειας φαρμακοβιομηχανίας του σώματός σου, αλλά με το παιδί σου ή με το παιδί που επιλέγεις να μεγαλώσεις πρέπει να είσαι πολύ καμμένος για να μην το πετύχεις! Ολοι εμείς λοιπόν που σε νευριάζουμε πότε πότε εκκρίνουμε συχνά ωκυτοκίνη και πολλοί από τους φίλους σου που δεν αναγνωρίζεις γιατί άλλαξαν δραματικά από τη στιγμή που έγιναν γονείς, αυτό έχουμε πάθει! Αχ από τότε που σταμάτησα το θηλασμό έχασα τη δόση μου!!! Ζω ένα δράμα βιοχημικό τελευταία! Ανεβάζω πάλι αδρεναλίνη και αυτό καθόλου δε μου αρέσει!!! Λες να γίνω κουνέλα τελικά και να γεννω συνέχεια σαν τζάνκι ωκυτοκίνης ή να ανεβάσω αδρεναλίνη και να γίνω κουνελάκι του play boy σαν τζάνκι αδρεναλίνης? Ελπίζω πως σε ένα τρίμηνο θα επανέλθω! Έξι μήνες δεν εχουν κύκλο τα ορμονικά μας?
      Το λινκ καλέ το γκούγκλαρα! Είδα τις φωτογραφίες και σκέφτηκα να με αυτό το αρθρο θα ρίξω το Χωστήρα στην πρέζα! Χαχα! Μάρτυς του Ιαχωβά που μοιράζει φυλλάδια στα μπουρδέλα! Χμμμ και μόνο για αυτήν την εμπειρία θα γινόμουν Ιαχωβού ή πόρνη, και τα δύο εξαιρετικά επαγγέλματα για αλληλεπίδραση!

      Διαγραφή
    5. Το ήξερα!
      Το ήξερα πως θα σε παρέσυρα σε σεντόνι να μας τα πεις εσύ δίχως να χρειαστεί να ψάξουμε για άρθρο!!
      Το ήξερα επίσης ότι (τώρα που λιγάκι με έμαθες) δε θα μου θύμωνες!!

      Πιο σοβαρά (αν και ανοίγω ένα μεγάλο θέμα) τη αδρεναλίνη δεν τη θεωρώ εξ ορισμού βλαβερή. Ή, για να το πω ανάποδα, δε θεωρώ εξ ορισμού θετική την υπερέκκριση (ή υπερπρόσληψη) ενδορφινών που δίνουν μια ξεγνοιασιά ανεξαρτήτως συνθηκών που όπως στην περίπτωση των γυμναστικών ασκήσεων στο γραφείο (θυμίσου χαμόγελα ΓΑΠ ή παραλογισμούς χρηματιστών) αποβαίνει ολέθρια όσο και των χρηστών ηρωίνης.

      Οι ορμόνες μας φοβάμαι εξελίχθηκαν για ζωή σε άλλες συνθήκες και πια θέλουν μεγάλη προσοχή.
      Να δες, κι εσύ μου φαίνεται τα μπέρδεψες. Λες «με το παιδί σου ή με το παιδί που επιλέγεις να μεγαλώσεις» (και χαίρομαι και σκέπτομαι να το, κι εγώ με το σκυλί μου που λατρεύω κι ο Κύριος Kastell που το καμαρώνει λέγοντάς του 'Κληρονόμε μου!')
      κι αμέσως ύστερα μου λες ότι σου λείπει όταν δε θηλάζεις. Άρα;.. Άρα όταν υιοθετώ την έχω ή δεν την έχω;
      Βλέπεις πώς εύκολα το πολιτικώς ορθό (και κατ' εμέ πολιτισμένο) συγκρούεται με τα βιολογικά που (επίτρεψέ μου να το πω) παίζουν πολύ με την άγνοιά μας και μανιπουλάρονται άγρια από κυβερνήσεις και χρηματοδότες για να μας πουν οι ερευνητές πώς να ζήσουμε.

      Θα δω το σχετικό δικό σου όμως (γιατί δεν έδωσες δικό σου link να μας διευκολύνεις;) και, όπως ξέρεις, ό,τι διαφωνίες έχω θα σου τις γράψω εκεί.
      Για την αδρεναλίνη λ.χ. που λες ανεβάζεις έχω μια γνώμη πιο ρεαλιστική― βαρέθηκες να συναναστρέφεσαι ανθρώπους με περιορισμένο λεξιλόγιο και χαμηλή συναισθηματική νοημοσύνη (i.e. μωρά). Αν το έλεγα το 1978 θα επικροτούσες, τώρα φοβάμαι πως θα διαφωνήσεις κι αν το 2000 θα μας έλεγαν οι ψυχολόγοι ότι το παιδί σου σε χρειάζεται στο σπίτι τώρα θα βγουν και δημοσιογράφοι να μας πουν πως μην τα ψάχνεις, πιο πολύ συμφέρει να μελετάς τιμές στα super markets παρά να δουλεύεις για να πληρώσεις baby sitter...
      Μα.. να μη φλυαρώ... ξερω ότι με κατάλαβες ακόμα και αν διαφωνείς.

      Διαγραφή
    6. Δάφνη θα σε ξαφνιάσω ευχάριστα αν σου πω πως η θετή μάνα μπορεί να θηλάσει? Κι όμως είναι αλήθεια. Ο θηλασμός δεν αφορά μόνο τη γυναίκα που γεννά. "Ο θηλασμός του υιοθετημένου παιδιού είναι τόσο κοινός τόπος, που στην Αυστραλία τα επίσημα έγγραφα υιοθεσίας περιλαμβάνουν την ερώτηση: «πρόκειται να θηλάσετε το μωρό που θα υιοθετήσετε;» Οι οικογένειες που απαντούν θετικά, έχουν προτεραιότητα στην υιοθεσία." Ανέτρεξε το βιβλίο της Αννας Πατσούρου "Θηλασμός μια υπέροχη σχέση" και θα βρεις σχετικό κεφάλαιο. Πάρε και ενα εκλαϊκευμένο λινκ που μόλις γκουγκλαρα! Οταν θηλάζεις είσαι συνδεδεμένος με ορό ωκυτοκίνης γι'αυτό η ορμονική διαταραχή έπειτα!
      http://www.mother.gr/displayarticle.asp?articleId=229
      τι καταλήξαμε να γράφουμε εδώ? Θα μας κράξουν οσονούπω! Είμαστε θεοπάλαβες?
      Χρόνια πολλά Δάφνη και σε όλους τους φίλους εδώ! Να είστε όλοι καλά!

      Διαγραφή
  15. Δεν νομίζω ότι υπάρχει στα μέχρι τώρα σχόλια καλύτερη ιδέα από την δικιά μου...όχι ότι δεν το περίμενα βέβαια... Παρόλα αυτά, θέλω να πω οτι δίνω την θέση μου στον επόμενο καλύτερο, γιατί εγώ ήδη έχω αφιέρωμα, οπότε θα ήταν άδικο με κάθε διαγωνισμό που κάνεις απο δω και πέρα, να γράφεις μόνο για μένα μετά... Και μεγαλόψυχος ο πούστης.....μα ποιος είμαι πια; ο Jesus Alza?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Να ρίξω κι εγώ την ιδέα μου - πρότασή μου; Αν υπάρχει η δυνατότητα και ο χρόνος, ψάξε να βρεις μια περιοχή με πυκνή βλάστηση. Το καλύτερο θα ήταν να είναι κάτι σαν λόφος με δέντρα και βράχια. Μετά ξεκίνα να δημιουργείς το δικό σου "στίβο μάχης". Δηλαδή χαρτογράφησε την περιοχή και φτιάξε μια ειδική διαδρομή που θα πρέπει να διανύσεις σε συγκεκριμένο χρόνο.Αυτή η διαδρομή μπορεί να περιλαμβάνει σκαρφάλωμα δέντρων, αναρρίχηση βράχων, κολύμβηση στο ποτάμι, κουβάλημα παλιών ελαστικών από ένα σημείο ως το άλλο...ότι σου κατέβει! Όλο αυτό βαλ΄το σε ένα σχεδιάγραμμα και ξεκίνα να υπολογίζεις χρόνους. Παράδειγμα: Απόσταση 1000 μέτρων μέσα από δέντρα, βράχους και ραχούλες κάτω από 5 λεπτά. Εδώ στο Λονδίνο, έχουν κάτι αντίστοιχο σε διάφορα πάρκα. Πληρώνεις κάποιους πρώην στρατιωτικούς των Ειδικών Δυνάμεων και σου σκίζουν το κωλαράκι στο τρέξιμο και τις φωνές! Ένας φίλος του συγκατοίκου μου το ξεκίνησε πριν μερικούς μήνες. Ο τύπος πριν μερικά χρόνια ήταν γεματούλης και με το πιτόγυρο στο χέρι. Τώρα τον κόβω να κατεβαίνει στα trials του UFC! Τσέκαρε εδώ για περισσότερα : http://www.britmilfit.com/about-bmf/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. best like BEST FUCKING SUGGESTION!!!
      Stonie το βρήκες!!!
      Βασικό τώρα είναι να βρω τέτοιου είδους τοπίο, διότι ναι μεν ζω επαρχία, αλλά πρέπει να ταξιδέψω λίγο μακριά για τέτοιες εξορμήσεις. Και επιπλέον ετοιμάζομαι ήδη να ξεκινήσω κάτι τέτοιο με αεροβόλα ηλεκτρικά όπλα....well gentlemen, we've got ourselves a winner!

      Διαγραφή
    2. Συγνώμη κιόλας, αλλά κάτι τέτοια στρατιωτικά δεν κάνουν τα παλικάρια τα μαυροφορεμένα σε ψηλές ραχούλες? Μήπως καλύτερα να κάνεις καμιά ομάδα παιχνιδιού και να παίζεται κρυφτό, κυνηγητό, ψείρες και λάστιχο?

      Διαγραφή
    3. τι εννοείς;
      ποιά είναι τα μαυροφορεμένα παλικάρια;

      Διαγραφή
    4. Έιχα καταλάβει ότι είσαι γεννημένος για ταρζανιές και stunts οπότε κάτι αντίστοιχο μάλλον σου ταιριάζει γάντι. Και για μπόνους tip, μπορείς να αγοράσεις αυτά τα κράνη που φοράνε στις αναρριχήσεις και να κοτσάρεις πάνω καμιά καμερούλα, για να καταγράφεις την προσπάθεια σου και να την ανεβάσεις στο Tube! O Vin Diesel μπροστά σου θα είναι απλό προσκοπάκι...

      Δυστυχώς δεν μπορώ να σε βοηθήσω με την περιοχή. Κάνε καμιά βόλτα παραέξω, βρες καμιά απομονωμένη τοποθεσία και βάλε μπροστά το project: "Welcome to the Xostiras Zone" !

      Διαγραφή