Πέμπτη 30 Μαΐου 2019

ΕΝΑ ΝΕΟ ΠΡΩΤΟΤΥΠΟ ΑΡΘΡΟ (100% ΟΧΙ ΚΛΙΚΜΠΕΗΤ)-AN ORIGINAL ARTICLE (100$ NOT CLICBAIT)

Αγαπητο face-book


Εισαι αυτο ακριβως


Λοιπον
   Ετοιμαζομουν μεχρι και την τελευταια στιγμη να γραψω αρθρο για το φεησμπουκ με γαματες ατακες και τετοια αλλα το μετανιωσα επειδη εμεις οι ομορφοι δεν ασχολουμαστε με το φεησμπουκ γιατι γαμαμε ολη μερα και αν το εγραφα θα φαινοτανε οτι δεν ειμαι αρκετα ομορφος ή/και δεν γαμαω ολη μερα.
    Μετα ειπα να γραψω για τα ζωδια που εχουν οι γκομενες αλλα χωρισα προσφατα και θα φαινοτανε οτι ειμαι πικραμενος και κακομοιρης και οτι δεν γαμαω αρκετα και οτι εχω σπυρια και ωροσκοπο στο Κοαλα.
Οποτε μου μενει μια λυση:


*μιση ωρα αργοτερα*


Αναζητησεις στο google απο χρηστες που πατησαν τυχαια και μπηκαν στο Σελεμπριτη-επεισοδιο 265625!!!


*για οσους ειναι νεοι στο  μπλογκ, οταν πηγαινω στα στατιστικα μου να δω ποσοι μπηκανε, μου τα εχει ολα αναλυτικα, αριθμος κλικ, θεασεις, απο ποια sites μπηκανε, αλλα και το τι στο μπουτσο γκουγκλαραν και κατεληξαν εδω. Αρθρα σαν αυτο εχω κανει πολλα στο παρελθον*


1. γκουγκλε κρομ: αγαπητε φιλε, ο Γκουγκλε Κρομ ειναι η Κιμεριανη θεοτητα που λατρευε ο γνωστος ηρωας Μαϊκροσοφτ Κοναν.
Ειναι ο προστατης-θεος των γεναιων πολεμιστων που μολις ξεκινανε τις περιπετειες τους στον αχανη και βαρβαρο κοσμο της Πρωτης Τσοντας. Ο ιδιος ο Γκουγλε Κρομ εχει πολεμησει απειρους εχθρους, αλλα η μαχη του εναντια στο Μοτζιλα Θωρ και η τελικη του νικη, του εξασφαλισαν την κυριαρχια στα καταπρασινα βοσκοτοπια της Πρωτης Μαλακιας και στα απατητα βουνα του Πετιτ τινι τραϊζ φερστ ταημ πορν.

2. ενα αητος παντρευεται:....μαλακα αληθεια τωρα;;;; Καταρχην, κανενα αλλο ζωο ΣΕ ΟΛΟΚΛΗΡΗ ΤΗΝ ΠΛΑΣΗ ΣΕ ΟΛΟΚΛΗΡΟ ΤΟ ΣΥΜΠΑΝ ΣΕ ΟΛΟΚΛΗΡΟ ΤΟ ΟΤΙΔΗΠΟΤΕ ΠΟΥ ΞΕΡΑΣΕ ΠΟΤΕ ΤΟ ΜΟΥΝΙ ΤΗΣ ΜΑΝΑΣ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ ΤΟΥΤΟΥ δεν εχει υπαρξει τοσο ηλιθιο ωστε να παντρευται.
Δες τον πιγκουινο, δες το τσακαλι, δες το κοαλα και το καγκουρο!!! Εχεις δει εσυ ποτε να παντρευονται;; ΜΗΝ ΑΠΑΝΤΑΣ ειναι ρητορικο. Μονο ο ανθρωπος εχει αυτη τη ψυχαναγκαστικη ταση, αλλα ο ανθρωπος δεν ειναι κανονικο ον. Ο ανθρωπος κατασκευαστηκε απο φλεμμα και σκατα που εριξε ο ιδιος ο θεος (ο Γκουγλε Κρομ) σε ενα υπολογιστη και ετρεξε την προσομοιωση να δει τι θα παιξει. Ο αητος ειναι ενα αγερωχο ζωο που απαξ και θελει να κανει σεξ χτιζει μια φωλια με τα νεκρα κουφαρια των εχθρων του και γενναει κατι αυγα ΝΑΑΑΑ και μετα *φτυνει τα δαχτυλα της παλαμης με γρηγορη ροχαλιτσα και κανει φφφφχχχχχχχττττ* και παιρνει πουλο.

3. αγενεια πεντε λεξεις να την αντιμετωπισεις: "στο μπουτσο μου σε γραφω", το οποιο ειναι αγενες, οποτε και ο αλλος μετα πρεπει να βρει κι αυτος πεντε λεξεις να σε αντιμετωπισει.
Συχνα τετοιες μονομαχιες κρατανε μερες, συνηθως σε σχολια στο φεησμπουκ

4. τα παπακια στην σειρα meme: ειναι αληθεια οτι στο google μπορεις να βρεις τα παντα.οχι.αληθεια. Εγω μια φορα πατησα "τα παντα" και ηταν τρεις μερες σκρολαρισμα μονο οι φωτογραφιες και στο τελος υιοθετησα ενα κουγκαρ που το λεγανε Lisa Ann και ζουσε στα βραχωδη βουνα της Arizona και δεν ειχε το καημενουλι μου να φαει και τωρα στελνω καθε μηνα πεηπαλ τρακοσα ευρω το οποιο βγαινει με προχειρους υπολογισμους το χρονο γυρω στα 88.000 γεν για  τροφη και εμβολια.
"Τα παπακια στη σειρα" ειναι μια αχρηστη αναζητηση και δεν σε αγαπαει η μαμα σου και ο μπαμπα σου ειναι κοαλα.

5. egwwwww:...σερτς τυπου "zouZouNits@@@", αποβρασμα τυπου "ta cpAAAAAMEEEE", εμετος τυπου "k0Lit00Liniaaaa", χλεπα τυπου "m0r0 mu PAPAPAWWW", βρωμια και αηδια και εητζ τυπου "XAMOGELA H ZWH INE XART0MANTHL0". Εισαι ηλιθια και εχεις σπυρια. ΔΙΩΞΟΥ

6. αλεξιος τσιπρας: ναι ειναι αληθεια οτι καποτε πριν χρονια εκανα αφιερωμα στους πολιτικους αρχηγους ΜΗ ΓΕΛΑΤΕ ΜΩΡΗ ΜΑΛΑΚΕΣ ηταν πολυ αστειο

7. αν δεις στον υπνο σου πουτσα τι σημαινει: τρελε μου, ειπα οτι δεν θα κανω αρθρο για ζωδια για γκομενες αλλα για παρτη σου θα κανω ενα προχειρο ονειροκριτη. Λοιπον. Ακου. ΑΚΟΥ.
Αμα δεις στον υπνο τη δικη σου πουτσα και μιναρει χωρις να κανει το παραμικρο, αλλα βρισκεται απλα εκει για τα lolz τοτε δεν εχεις να σκεφτεις τιποτα. Πουτσες πεταγονται καθημερινα απο το πουθενα χωρις καποιο λογο. Προφανως καποια στιγμη κατουρουσες και η πουτσα σου αποτυπωθηκε σαν νοητη υπενθυμηση οτι εχεις κι εσυ μία οπως ολοι οι κανονικοι ανθρωποι. Αν παλι δει στον υπνο σου την δικη σου πουτσα και κανει κατι ξερωγω κινειται, μιλαει, ασχολειται με τα κοινα, αγχωνεται με την καθημερινοτητα, τοτε φιλε μου θα εχεις σοβαρο προβλημα. Σημαινει πως σιγα-σιγα η πουτσα σου εχει βρει αλλες ασχολιες και σταματα πια να εχεις της ψωλης σου το χαβα γιατι την αγχωνεις, επισης η γκομενα σου θα σε εγκαταλειψει και το αμαξι σου θα σπασει το τασακι. Αν δεις την πουτσα σου να κανει σεξ με αλλη πουτσα, αλλα κανονικο αντρικιο σεξ που τριβονται οι πουτσες και μπαινει η μια μεσα στην αλλη και αναποδα τοτε δεν εχεις ιδεα απο σεξ ή αντρικιο. Αν ομως δεις μονο την πουτσα καποιου αλλου σου εχω ευχαριστα και δυσαρεστα νεα. Αν δεις την πουτσα καποιου αλλου να κανει κατι που θα ηθελες εσυ σου εχω μονο δυσαρεστα νεα.

8. απο πισω των περνουν πορνο: ...τελικα τρελε μου τη βρηκες τη λυση!!

9. γκεη τσοντες: ....μαλακα μπεσα...δεν κοιτουσα στα σερτς ποιο ειναι επομενο. Ρε τρελε εκανες μεγαλες προοδους!

10. δασκαλα γαμουσε μαθητρια: λοιπον, αν εισαι γυναικα και δεις στον υπνο σου τη δικη σου πουτσα, το πιο πιθανο ειναι να σου χτυπησει την πορτα η διωξη ηλεκτρονικου εγκληματος.


Και παμε τωρα στο κανονικο αρθρο.



12 σχόλια:

  1. ΛοΙπΟν μΠηΚα μΕτΑ αΠο κΑι Γω δΕ ξΕρΩ πΟσΟ κΑιΡο να δΩ Τι ΠαΙζΕι. ΠοΣο κΑιΡο εΧοΥμΕ νΑτΑ ΠιΟυΜε αΠο ΤοΤε πΟυ εΙπΙαΜε εΚεΙνΟ τΟν κΑφΕ; ΤεΛοΣ πΑνΤΩΣ βΛεΠω ΠωΣ Με εΞαΙρΕσΗ τΗν ΤρΕλΑ πΟυ κΟυΒαΛαΣ αΛλΑξΑν πΟλΛα ΚοΙνΩς τΙπΟτα. ΑυΤο Το ΑρΘρΟ θΥΜιΣε μΙα πΟλΥ πΟλΥ λΙγο ΣτΕισι τΖαΧς δΕν ΕιΝαΙ τΥχΑιΟ. ΔιΑφΩνΩ μΟνΟ σΤοΥς πΑνΤρΕμΕνΟυΣ μΗπΩς νΑ μΗ ΦοΡαΜε κΑι ΠαΠοΥσΤιΑ εΠεΙδΗ δΕν φΟρΑνΕ πΑλΙκΑρΙα σΑν τΟν ΜιΤρΑ;
    ΔυΟ αΡθΡαΚιΑ τΟ πΟλΥ θΑ κΕρΑυΝοΒοΛηΣοΥν τΟ μΑτΡιΞ τΙς ΕπΟμΕνΕς ΜεΡεΣ αΝαΜεΙνΑτΕ.
    ΠιΣτΕψΕ κΑπΟιΟν δΕν εΙνΑι κΑθΟλΟυ εΥκΟλΟ νΑ γΡαΦω εΤσΙ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δευτερον, ο Στεησι Τζαξ ηταν το καλυτερο μου αριστουργημα κι αυτο ειναι ενα σχολιο που νομιζετε παιδια οτι ειναι ευκολο να γραψω αλλα να γραψω δεν ειναι ευκολο παιδια που νομιζετε

      Διαγραφή
    2. Νομίζω πως ο αστικός θρύλος ζητά Στέησι Τζαξ νούμερο 2. Αβατάρα σε ενδιαφέρει το δεύτερο άρθρο σου να το γράψουμε μαζί; Το email στο προφίλ μου.

      Διαγραφή
    3. Για Στεησι Τζακ ας φτιάξουν δεύτερη ταινία και τότε το συζητάμε.

      Αβαταρα ψησου, και οι δύο σας έχετε να γράψετε από την τελευταία φορά που ο τυφος ήταν η πιο in ασθένεια στη μεσαιωνική Ευρώπη

      Διαγραφή
  2. Καρδούλες αρκουδάκια και γλυκιές αγκαλίτσες για τον Κόναν και τον Γκουγκλ τον Κρομ (μεγάλη η σπάθα του)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Θεοσεβουμενος στο ουγκανο με την κατσαρολα στο κεφαλι κι αμα περνας απο εκκλησια πιανεις παπαρια, αυτοι ειστε

      Διαγραφή
    2. Οταν βλέπουμε παπά στο δρόμο πιάνουμε τα παπάρια μας

      Διαγραφή
  3. MiApOuT δΕ ξΕρΩ πΩς Το εΝνΟεΙς αΛαΛ TηΝ τΙμΑω τΗ βΕρΑ μΟυ, εΠεΙτΑ μΠηΚα σΤο μΠλΟγΚ σΟυ κΑι εΙνΑι αΛηΘεΙα πΩς γΡαΦεΙς κΑλΑ οΜωΣ εΓω εΙμΑι λΥκΟς κΑι ΓΡΑΦΩ ΚΑΛΥΤΕΡΑ μΟνΟς μΟυ εΝνΟω.

    ΧωΣ Τα ΔεΙξΕι.. γΙαΤι μΟλΙς εΚαΝα τΑ δΥο αΡθΡα μοΥ


    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Απαντήσεις
    1. Ειμαι ο Ιουδας, ειμαι 30 χρονων και ειμαι μανουλα

      Διαγραφή
    2. Εγώ τον πάω τον Άβα γιατί είναι ίντερνετ περφόρμερ...ανοίγει μπλογκ άσχετα αν γράφει ή όχι και μετά τα ξανακλείνει ή τα αφήνει ορθάνοιχτα.

      Διαγραφή