Πέμπτη 23 Μαΐου 2019

ΠΕΤΥΧΕΜΕΝΟΙ ΠΟΥ ΗΤΑΝ ΤΕΛΙΚΑ ΑΠΟΤΥΧΙΑ-SUCCESSFUL PEOPLE WHO WERE A BUMMER

Λοιπον
Γαμησε μας ρε Χωστηρα πρωινιατικα


ΛΟΙΠΟΝ

Τοσα χρονια τα περιοδικα, τα βιβλια, οι τηλεορασεις και το φεησμπουκ προσπαθουν να μας πλασαρουν μια εικονα για τους επιτυχημενους και διασημους. Μας λενε π.χ. οτι ο Μεγαλεξανδρος ηταν πετυχημενος και εξυπνος στρατηλατης που μπλαμπλαμπλα. ΑΡΧΙΔΙΑ. Αμα ηταν τοσο πετυχημενος δεν θα τον εστελνε ενα απλο συναχι στο 1ο νεκροταφειο Γαυγαμηλων (το γκουγκλαρα) και αμα ηταν εξυπνος θα ανοιγε και κανενα νοσοκομειο εκει που πηγαινε, αλλα ητανε χαφτας

και γι' αυτο η μακεδονικη αυτοκρατορια δεν κετεκτησε ποτε την Ιμπιζα και το Μαϊαμι που ειναι σουπερ, αλλα εφτασε μεχρι τη Κατω Κλανιτσα του Νεου Δελχι στην Ινδια.
ΤΙ ΝΑ ΤΗΝ ΚΑΝΕΙΣ ΤΗΝ ΙΝΔΙΑ ΜΩΡΕ ΜΑΛΑΚΑ;; Ουτε ρεηβ παρτι εχει ουτε μουναρες.ισως.

Λοιπον, παμε.


4+1 ΠΕΤΥΧΕΜΕΝΟΙ ΠΟΥ ΗΤΑΝ ΑΠΟΤΥΧΙΑ


17. ΑΪΝΣΤΑΗΝ

Μαλακα Αϊνσταην θες να μου πεις οτι βρηκες τη φορμουλα για να εξηγησεις το Συμπαν, οτι προεβλεψες τις μαυρες τρυπες που ειναι κατι τοσο μεγαλειωδες περιπου οσο το Μουνι....ΚΑΙ ΕΣΥ ΚΥΚΛΟΦΟΡΟΥΣΕΣ ΜΕ ΑΦΑΝΑ ΚΑΙ ΜΟΥΣΤΑΚΙ ΣΤΟΧΑΣΤΙΚΟΥ ΠΑΙΔΕΡΑΣΤΗ;;; Και που'σαι...ουτε ενα μουνι της προκοπης δε φασωσες εεεε;;

Συζυγος νουμερο ουνο-ΤΟ μουνι

Συζυγος νουμερο ντος-κλασικο σερτς στο πορνχαμπ

Επαιρνες εσυ τις χορηγειες και τις εδρες στα πανεπιστημια κι αντι να τα φας στις γκομενες και στα 'ούχα, εσυ μου γυριζες με κουστουμι λογιστη και εξηγουσες στον κοσμο τι παιζει με τη φαση στο διαστημα. ΚΑΙ ΤΙ ΚΑΤΑΛΑΒΕΣ;; Σακουλευτηκανε οι Αμερικανοι τη φαση και ριξανε δυο μπαλακια στην Ιαπωνια, μια στη Χιροσιμα (1-0) και μια στο Ναγκασακι (0-0 ημιχρονο 1-0 τελικο). Μπραβο μαλακα και εις ανωτερα. Αααα εεεεε και μια φωτογραφια που εβγαλες με τους αλλους επιστημονες
κοίτα χάλι
και καλα "team γαματοι", αρχιδια. Εσυ ησουνα στημενος αναμεσα στους ξεπλενηδες και τα κοαλα, ενω αυτοι ηταν στην ιδια φωτο με τον πιο γαματο (εσενα). Εγω αμα ημουνα Αϊνσταην θα εβγαινα φωτο μονο με το Θεο,  τον Μπραντ Πιτ, την αλλη τη μουναρα απο το Σιν Σιτυ κι ενα ρακουν ΓΙΑΤΙ ΤΑ ΡΑΚΟΥΝ ΓΑΜΑΝΕ.
Διωξτε τον Αϊνσταην, μας ζαλισατε.


5. ΑΪΤΌΡ ΚΑΡΝΤΟΝΈ

Κοιταδω χάλι...

Διωξου ρε σιχαμενε πια

Μαλακα σταματα να εισαι ομορφος κι εσεις πουτανες σταματα να τον θελετε.ολες.
Εισαι ομορφος και εισαι ο καλυτερος παιχτης στον κοσμο. Εχεις αρωμα με το ονομα σου, σε θενε ολες οσες εχουνε μουνι και τουλαχιστον ενα ποδαρι και μερικες που δεν εχουν μουνι αλλα εχουν δυο ποδαρια κι αυτο φερνει τα πραγματα στα ισια.καπως. Εχεις παιξει με Μεσι, Ροναλντο, Καφου σε εχει κοουτσαρει ο Αλεξης ο Φεργκιουσον, πινεις κοκες και γαμας ξεκαπωτος...ΠΩΣ ΤΑ ΚΑΤΑΦΕΡΕΣ ΜΩΡΕ ΜΑΛΑΚΑ ΚΑΙ ΚΑΤΕΛΗΞΕΣ ΣΤΟ ΜΕΞΙΚΟ ΝΑ ΠΑΙΖΕΙΣ ΣΤΟΥΣ ΚΟΥΕΡΒΟΣ;;; Πως; Αν μυτη αλλο ειμαι εντυπωσιασμενος με τοση αποτυχια!!! ΚΑΙ ΤΟ ΧΕΙΡΟΤΕΡΟ;;; Εχεις μια πουτσα, αν μετρησα καλα απο τα πλανα (google search) 32 εκατατοκασταστα σα γαϊδαρος αλλα στο λιγο πιο πλαγιαστο στ' αριστερα,

Καλοτάξιδο το εργαλειο

αφου σε ειδε ο ιδιος ο Πότρο Ρομάνι στα αποδυτηρια (που του Ποτρο η πουτσα ειναι σα κορκοδειλος) κι ο καημενος τρομαξε. Λοιπον ακου. ΑΚΟΥ. Αμα ημουνα εγω Αϊτορ (που σε μερικα χρονια θα παω Ληξιαρχειο να το αλλαξω, ειμαι πανω απο 18 και εχω πιει μπυρα πανω απο 2 φορες), που λες, αμα ημουνα εγω Αϊτορ και με διωχνανε απο τη Μπαρτσελονα επειδη εκανα τα ιδια με τον Αλξλ Ροουζ, θα το γυριζα στο τραγουδι ή στις τσοντες...δε γαμιεται..ΚΑΙ ΤΑ ΔΥΟ ΘΑ ΤΑ ΕΚΑΝΑ και Μεξικο θα πηγαινα μονο για πινιες κολαντες και μοχιτα, οχι για να παιξω μπαλα. 

Τι φτιαξανε οι πουτανες
Αντε.ολα εγω πια;


1. ΑΤΖΕΛΙΝΑ ΤΖΟΛΗ

 Φχιουτσερ μισιζ Χωστηρας

(μαλακα που τους βρισκω ε;) Ατζελινα κοπελα μου κατσε να σου τα πω κι εσενα.
Ειχα μια πρωην που σου εμοιαζε γι' αυτο θα στα πω απο πρωτο χερι και σταματα να με κοιτας ετσι γιατι ερωτευομαι ευκολα.
...σταματα γαμωτιμου
Λοιπον. Εχεις μια πετυχημενη καριερα. Ο πατερας σου ειναι ο Γιον Βοηντ που μοιαζει με αυτον που λεει τα ντοκυμαντερ στο Ντισκαβερι, αλλα αντι να δειχνει λιονταρια τα σκοτωνει στις ταινιες. Ο μπαμπας σου δεν εχει ωραια βυζια.καπως.οποτε δεν τα κληρονομησες απο αυτον. Εχεις παιξει στο Τουμπ Ρεηντερ και σε μερικες αλλες ταινιες που ο φιλος μου ο Γιωργος μου λεει πως ειναι ποιοτικες και αξιζει να τις δεις...ΚΑΙ ΠΑΣ ΚΑΙ ΠΑΝΤΡΕΥΣΑΙ ΤΟ ΜΠΡΑΝΤ ΠΙΤ;;;; ΤΟ ΜΠΡΑΝΤ ΠΙΤ ΜΩΡΗ ΜΑΛΑΚΑ;;; Καταρχην, γιατι δε ρωτησες το Χωστηρα να σου πει για το Μπραντ Πιτ;;; Αν με ρωτουσες πιο πριν θα σου ελεγα οτι ο τυπος πασχει απο ενα σπανιο συνδρομο που ονομαζεται "προσωποαγνωσια", δηλαδη ο εγκεφαλος του μετα απο μερικα δευτερολεπτα δεν μπορει να αναγνωρισει ποιος εισαι!! Καταλαβαινω οτι τον πηρες επειδης ειναι γαματος ηθοποιος και ομορφος.λιγο. και μαλιστα θα δικαιολογουσα και καμια δεκαρια ξεπετες. ΑΛΛΑ ΝΑ ΤΟΝ ΠΑΝΤΡΕΥΤΕΙΣ;;; Ρε μαλακα!! Δηλαδη καθε φορα που τον συναντας πρεπει να του λες "γεια σου Μπραντ ειμαι η συζυγος σου, η Ατζελινα" ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΘΥΜΑΤΑΙ ΤΗ ΦΑΤΣΑ ΣΟΥ!!! Ετσι και γινοταν μια στραβη (δεκα), οποιαδηποτε ραντομ μουναρα με βυζια θα του την επεφτε με την ιδια ατακα και θα ειχες πιο πολυ κερατο κι απο τη Μαλεφισεντ (αν δεν ειναι αυτο το φυσικο σου και επαιξαν ειδικα εφε). Μωρη συνερθε!! Εισαι ωραιο κοριτσι θα βρεις καποιον καλυτερο γραψε σχολιο να σου στειλω φεησμπουκ να με κανεις αντ.


Αντε παλι σας εφτιαξα μαλακες!

Μη γραφετε σχολια γιατι ειμαι ψυχαναγκαστικος και πρεπει να τα απανταω ολα (οχι εσυ Ατζελινα
)


12 σχόλια:

  1. Χωστηρακο, κατ αρχάς γαματο άρθρο εύγε. Πριν με μπινελικωσεις ήθελα να πω πως η ανθρωπότητα, αφού αναγνωρίσει τα λάθη της, μου οφείλει μια συγγνώμη που τόσα χρόνια στις ταινίες ανέχομαι να είμαι ροζ επειδή ο ζωγράφος που με σχεδίασε ήταν μαλακας. Θα ήταν πιο ΑΝΘΡΩΠΙΝΟ πάρα η τρικυμία εν κρανιω που προκαλεί παριστανοντας το σκιτσογράφο.
    Χωστηρακο μία φορά είχα φάει ξύλο σαν παιδί και το θυμάμαι ακόμα.
    Δεν ξανασχολιαζω. Καλό ψόφο σε ολ@ στις εκλογές. Σε ευγνωμονω αιώνια (όπως κάνω πάντα) για το δημόσιο βήμα στον πλανήτη τσόντα.
    Ροζ πανθηρας
    Μπινελικωσε ελεύθερα, θα προσπαθήσω να μην ξανασχολιασω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ροζ Πανθηρας *διαβαζει αρθρο Χωστηρα λεει να μην γραψεις σχολιο αμα δεν εισαι η Ατζελινα εστω η Νικολ Κιντμαν*
      Ροζ Πανθηρας *δεν ειναι η Ατζελινα*
      Ροζ Πανθηρας *δεν ειναι η Νικολ Κιντμαν*
      Ροζ Πανθηρας *εχει μουστακι και μιλαει με γαλλικη προφορα οχι αυτος ειναι ο Κλουζω*
      Χωστηρας *η κληση που θελετε να πραγματοποιησετε υπερβαινει το οριο των μοναδων σας τουτ τουτ τουτ τουτ*

      Διαγραφή
    2. Όχι άλλα Ροζ τηλέφωνα. Παρεμπιπτόντως είναι μία που καλό τηλεφωνικό τσιμπούκι αλλά έχω χάσει τον Ροζ αριθμό.

      Διαγραφή
    3. Πηρα κι εγω καποτε ναρκωτικα.λιγα.και οι αριθμοι ειχαν καπως χρωμα

      Διαγραφή
  2. Νε αλα τορα ι Ηνδεία αίχι αφτώ
    https://www.youtube.com/watch?v=i4FqGPRQWFM

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Όχι δεν θα συμφωνήσω ότι ήταν γαμάτο άρθρο, μην τον γλυφετε δεν του κάνετε καλό. Μέχρι και τον Αινσταιν βλεπότανε μετά πάτωσε. Μάπα ήταν ξεπέτα άρθρο και ο τίτλος παραπλανητικός.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι την αλλη φορα θα σου γραψω για την κιθαρα του Καζουλη και γιατι τα αυτια γραφονται με υψιλον και οχι με φι

      Διαγραφή
    2. Ο ανώνυμος είναι βραδύνοος χωστηρακο. Αλλα λες, άλλα καταλαβαίνει. Νομίζω το πρόβλημα δεν ήταν πως είναι ξεπέτα το αρθρο(που είναι και μαπα, αλλά χεστηκαμε), αλλά ότι δεν είπες αρκετά πράγματα για το πόσο μαλακας ήταν ο Αϊνστάιν που συνέβαλε στην τεχνολογική πρόοδο και στους υπολογιστικόυς κώδικες.

      Προς άπαντες αρσενικους. Η καφρίλα εδώ μεσα είστε εσείς. Όπως επίσης ο κωλος σας είστε εσείς. Γι αυτό προσοχη
      Η Επιζησασα ή αλλιώς Σασα, ο μεγας Αλέξανδρος

      Διαγραφή
    3. Αλεξανδρα εγω δεν κρινω παρολο που εισαι η μοναδικη κοπελα που διαβαζει σελεμπριτη.


      ΚΑΤΑΡΧΗΝ προς απαντες:
      Τι "ξεπετα" ρε μαλακες;;;
      Καθε αρθρο θελει δυο ωρες γραψιμο και αλλη μια ωρα να βρω τις σωστες φωτογραφιες. Αν αυτο ειναι ξεπετα, τοτε εχετε μαθει το σεξ απο κοαλα και καρετες-καρετες και τον τυπο που εκανε το δεντρο στον Αρχοντα των Δαχτυλιδιων.
      Για τα 5 λεπτα που διαβαζετε, εγω εχω βγαλει τα ματια μου στο κωλοταμπλετ (το ιδιο δηλαδη που θα κανω και αυριο γιατι ειμαι μαζοχα και γαμιεμαι). Παιδια, λεφτα δεν παιζουν ακομα για να παρω ενα λαπτοπ της προκοπης να γραφω Ιλιαδες και Οδυσσειες.

      Επισης, καποιος να μου πει τι βγηκα στη γιουροβυζιο γιατι εφυγα πριν σφυριξει ληξη ο διαιτητης

      Διαγραφή
    4. Τι λαπιτόπι ρε μαλάκα; Πάρε σταθερό και αν κάνεις πολλές μετακινήσεις κουβάλα τον στην πλάτη σαν ορειβάτης.

      Επίσης στη γιουροβύζιο βγήκες έξω γτ ήσουν λιάρδα και σε πετάξανε τα σεκιουριτάκια

      Διαγραφή
    5. Ειμαι ο Χωστηρας, ειμαι 34 και ειμαι μανουλα με δυο υπεροχα αγγελουδια

      Διαγραφή