Παρασκευή 2 Νοεμβρίου 2018

ΤΙ ΕΙΧΑΝ ΤΑ ΕΡΜΑ ΚΑΙ ΨΟΦΗΣΑΝΕ



Το γραψιμο γαμαει, και ξερετε γιατι (δεν ειναι ερωτηση αλλα θα τηνε απαντησω γιατι ειμαι μουλος μπασταρδος ξερολας). Γιατι σε απελευθερωνει απο τα ελαττωματα του προφορικου λογου, ολα αυτα τα "Ναι,εεεε, Χμμμμ" μαζι με ολους αυτους τους πουτανασγιους που σε διακοπτουν συνεχεια για να σε διορθωσουν ή να προσθεσουν κατι και σου γαμανε τον ειρμο σκεψεων ΚΑΘΩΣ ΚΑΙ τις πουταναρες με τις απυθμενες κωλαθρες που περνανε απο μπροστα σου και σε σαγηνευουν με τα αρωματικα τους βυζια την ωρα  που εσυ πασχιζεις να αναλυσεις διεξοδικα τη συμβολη του Ιψεν ή του Σολοχωφ.
 Ο γραπτος λογος σου δινει το βαθρο να μιλησεις απροσκοπτα και με την ησυχια σου. Σε ιντριγκαρει να χρησιμοποιησεις εκφραστικα μεσα ισαξια με τον προφορικο λογο και αν εισαι ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΟΜΩΣ ενας τζενταϊ-μαστερ, μπορεις ακομα και να κανεις τον αναγνωστη να φανταστει τη φωνη σου στο κεφαλι του. Μαυροζωναδες γραφιαδες με τρια νταν στη Λογοτεχνια μπορουν να κανουν τους αναγνωστες να τους φανταζονται σαν διμετρους, μαυροντυμενους πολεμιστες-ιερεις με ατσαλινες αλυσιδες που σερνουν τα καταραμενα κορμια τους στο μισοσκοταδο ψαχνοντας για καφε και ζαχαρη.

Και δεν μιλαω μονο για τους μπλογκερς.

Ο καθενας μας μπορει να γραφει και το υφος του να προκαλεσει τα αντιστοιχα ερεθισματα. Οπως εγω π.χ. που γραφω στο Ηρακλειο και υγραινονται κιλοτακια απο τα υψιπεδα του Θιβετ μεχρι τις ατολες του Ειρηνικου, γιατι σεβομαι τον γυναικειο οργασμο και τον τιμω σαν εθνικη επετειο, ενω ο Νικος γραφει στη Σιατιστα και ξεραινονται μουνοχειλα σε ολη την Αφρικανικη ηπειρο. Δεν παιζουνε με αυτα τα πραγματα. Η γραφη ειναι Δυναμη και απαιτει ωριμοτητα.

Τι απεγιναν ομως ολοι αυτοι που εγραφαν συστηματικα; Που ειναι ολοι αυτοι οι μπλογκερς και οι σχολιαστες που καποτε γεμιζαν τα ιστολογια;;;

Η δικες μου εκδοχες ειναι οι εξης μία: γαμιουνται....

Αυτο.

Γαμιουνται γιατι καποιοι φαγανε τα μουτρα τους μην αντεχοντας τα πανισχυρα τρολς και το ριξανε στο φεησμπουκ να ποσταρουνε φωτογραφιες. Το βασιλειο του φβ ειναι ενα ασφαλες σημειο των κρυοκωλων. Κανενα ανωνυμο τρολ δεν θα τους χαλασει τη ζαχαρενια και οποιος τολμησει να γραψει κατι κακο πεφτει μπλοκ, ριπορτ, καψιμο μηχανακιου, και walk of shame σαν γκομενες που φευγουνε με τα ποδια πρωι Σαββατου απο το σπιτι του Ξεπετα. Δεν αντεξαν τη δυναμη της Γραφης και μετακομισαν αλλου.

Καποιοι αλλοι ΓΑΜΙΟΥΝΤΑΙ γιατι "ωριμασαν" λες και το να γραφεις καπου εκτος σοσιαλ μιντια απαιτει ολοκληρωτικη λοβοτομη και ειναι δειγμα οτι ακομα κρεμιεσαι απο το βυζι της μανας σου. "Ωριμασαν" διοτι απεκτησαν γκομενα/γκομενο/σκυλι/σπιτι με στεγαστικο δανειο και ειναι μεγαλη δυσκολια να αφιερωσεις λιγο χρονο για "να τα πεις". Μη νομιζετε παιδια, κι εγω που σας γραφω εδω δεν σας γραφω εγω, πληρωνω Φιλιππινεζα να γραφει μετα το σιδερωμα και το ταϊσμα του αλογου. 
Τσιν τσον τσου μανταφακαζ!! 
Ασε που μερικοι απο την πολυ ωριμοτητα δεχτηκανε, σχεδον με δακρια στα ματια απο την ευγνωμοσυνη, να κοψουνε το γραψιμο υπο την απειλη παντοφλας οτι θα χασουνε το μουνι που τους δινει η γκομενα αμα συνεχισουν αυτες τις μαλακιες και δεν αφοσιωθουν ολοκληρωτικα στη σχεση τους. 
Σας μισω και σας οικτηρω ταυτοχρονα. 

Αλλοι γαμιουνται γιατι βαρεθηκαν. Εσεις ειστε οι πιο τιμιοι απ' ολους. Κανετε καθε φορα αυτο που γουσταρετε, χωρις πιεση και την περνατε ζαχαρη. Δεν σας δεσμευει αυτη η γαμημενη εμμονη να πατησετε τον κειμενογραφο καθε φορα που ο Χωστηρας και ο καθε μαλακας Χωστηρας αναρτησε κειμενο επειδη δεν γαμει και για πιο λογο τρωει 'λοπιτες πιο συχνα απ' οτι πινει νερο. Τζαμι μαλακες. Σας χαιρομαι γιατι εχετε βρει την ακρη.

Αλλοι γαμιουνται γιατι απογοητευτηκαν που δεν εγιναν διασημοι. Μαλακες μου, εσεις δεν την παλευετε καστανο, ε; Μου θυμιζετε εμενα που ξεκινησα στα 15 να μαθαινω κιθαρα για τα μουνια, ξερετε, και τωρα στα-ποσα-ειμαι (ναι, μπηκα σε αυτη την ηλικια) κατεληξα να παιζω ντραμς. Κανεις πλεον εδω και μια 15ετια δεν γινεται διασημος μεσω γραφης στο ιντερνετ. Μια ητανε ο Κεηβμαν που ητανε φιρμα χωρις να το εξαργυρωσει σε χρημα και αλλη μια ο Μικρεϊους που για να βγαλει φραγκα γονατισε και εδωσε το πιο βαθυ κλαρινο, 
"ΠΟΣΟ ΒΑΘΥ;;;" ρωτατε; 
τοσο βαθυ που ηρθε ο Χαλκιας στο Μπραφ και του κολουσε διακοσαευρα στην κουτέλα, 
τοσο βαθυ. 
Ανεξαρτητη γραφη και φραγκα δεν πανε μαζι. Πιριοντ.

Αλλοι γαμιουνται γιατι εκοψαν την ανεξαρτητη Γραφη και το γυρισαν στο τσιφτετελι, και τι εννοω. Σταματησαν να γραφουν απο 'δω κι απο 'κει, εκαναν αιτηση εργασια στο Luben, στο Κουλουρι, στο Κουτι της Πανδωρας και στο Βατραχι, θυσιαζοντας το προσωπικο τους ονομα σε μια ομαδα μισθωτων ιδιωτικου τομεα και τωρα με τα λεφτα που κονομανε μπορουνε επιτελους να παραγγελνουνε και δευτερη μπυρα στο μαγαζι καθε Παρασκευη, χωρις να ζητανε λεφτα απο τη μαμα.

Εμεις που μειναμε (σχολιαστες, μπλογκερ κλπ) ειμαστε λιγοι και ας μη γελιομαστε. Αυτο ομως δεν σημαινει οτι πρεπει να σταματησουμε αν δεν το θελουμε. Για καποιους μας, ειναι εθισμος σαν το καπνισμα, το μουνι ή το κκε ξερωγω. Και αν καποιοι νομιζουν οτι δεν εχουμε την νοητικη δυναμη, ας κανουνε αιτηση στο γουγλε να ονομαστουμε "Ανωριμοι Σχολιαστες", ή "Δωδεκαχρονα", οπως εχει καθιερωθει απο τους Μεγαλους Παλαιους Τρωγλοδυτες του ιντερνε.

Προσωπικα απεχθανομαι τον Ανταγωνισμο, αλλα και τον Συναγωνισμο. Δεν μπορω να νιωθω οτι πρεπει να γραφω μονο και μονο για να γινομαι καλυτερος απο καποιον αλλο γιατι ΔΕΝ ΓΙΝΟΜΑΙ. 
Στην ακμη των blogs, καπου μια 4ετια πριν, που σε ιντερνετικα χρονια αυτο αντιστοιχει περιπου σε 62262535 αιωνες, υπηρχε κατι να διαβασεις σε σχεδον καθημερινη βαση και να γουσταρεις. Ημασταν ενα στρουμφοχωριο με χαρουμενους μαλακες που κανεις δεν διεκδικουσε πρωτεια. Μετα αρχισε η τεραστια πτωση και μειναμε 2-3. Σε αυτα τα ερειπια εμεινα κι εγω. Αρχηγος του Τιποτα, γι' αυτο και αυτοανακυρηχθηκα "Αρχιμπλογκερ", δηλαδη μια πουτσα σε ενα αχανες κωλοερημονησι καπου στη Μορντορ να βοσκω γιδια και να τραγουδαω στις μολοχες και τα βλητα. Και ετσι θα παραμεινει μεχρι να μεινω εστω και με ενα δαχτυλο να γραφω.


Χωστηρας out

42 σχόλια:

  1. Μακριά τα χέρια από τον φίλο μου Χωστήρα, που ούτε την φωνή του έχω ακούσει ούτε την φάτσα του έχω δει αλλά από καθαρά στιγμιαία ιντερνετική μαλάκυνση τον αποκαλώ φίλο. Έτσι και εσύ για μια στιγμή γίνεσαι ο Χωστήρας ένας ιντερνετικός ζορό και γράφεις ζοριές ή ζόριες. Ξέχασες και τους άλλους που απλά δεν γουστάρουν να γράφουν σε μπλογκ. Το γράψιμο, ο αυνανισμός και κάθε είδους τέχνη έχει το προτέρημα της αμεσότητας (που δημιουργεί μια συγκεκριμένη ψυχική κατάσταση) έναντι της ευθύτητας του προφορικού διαλόγου. Αλλά ακόμη και η τέχνη σε πάει μέχρι ενός σημείου. Το θέμα είναι για σένα να προσδιορίσεις τους λόγους (όχι τις αφορμές) για τους οποίους γράφεις.

    κεθεάτσι τσιφ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ενδοξε Πολεμιστη Κεθαετσι Τσιφ, δεν μιλησα για αυτους που ΓΕΝΙΚΑ δεν γραφουν. Δεν τους βαζω στο καζανι-δεν με εχουν στο μενου, οποτε δεν ξεχασα κανενα.
      Συμφωνω ομως ως προς τα ορια της Τεχνης, σιγουρα δεν θα εχεις την αμεσοτητα του προφορικου διαλογου, αλλα μαζι με αυτα αποφευγεις και τις μαλακιες του, οπως "με ενοχλει το τσιγαρο σου" και οι αβολες στιγμες αμηχανιας οταν δεν εχεις καποιο αλλο εναυσμα να συνεχισεις και απλα κοιτας το ρολοϊ και μονολογεις "δεν περνει και η ωρα να πεθανουμε".
      Οσο, δε, αφορα στους λογους για τους οποιους γραφω, νομιζω ημουν ξεκαθαρος: για να τα πω, να μιλησω. Και για να γινω και ξεκαθαροτερος: για να επικοινονησω.

      Διαγραφή
    2. Όπα, ίσως δεν έγινα κατανοητός. Ο προφορικός λόγος είναι ευθύς ή ζωντανός ο γραπτός λόγος είναι άμεσος όμως νεκρός, όπως βλέπεις έναν πίνακα ή τσόντα, σου δημιουργεί άμεσες επενέργειες όμως είναι κάτι στατικό. Αυτό βέβαια δεν σημαίνει ότι ένας προφορικός λόγος δεν μπορεί να μαγέψει, όλα είναι υποκειμενικά. Και εγώ γι' αυτούς που γράφουν μίλησα.

      κεθεάτσι τσιφ

      Να μας πει τότε και τον σκοπό/προσδοκία για τον οποίο γράφει. Όμως κεθεάτσι τσιφ στο προπροηγούμενο σχόλιο δεν ξηγήθηκες καλά στον Χωστήρα τι σε νοιάζει αν δεν γαμάει και σου έβγαλε και την ρετσινιά με τον προβοκλάτορα.
      κεθεάτσι τρουπ

      Ναι, ανακαλώ.
      κεθεάτσι τσιφ

      Γι' αυτούς που γράφουν μίλησε. Δηλαδή η λογική του κεθεάτσι τσι είναι ΄το να γράφεις σε ένα μπλογκ και πολλώ δε μάλλον ως περσόνα δεν σου δίνει πολλές δυνατότητες... Είναι καπιταλιστής.
      κεθεάτσι τρουπ.

      Διαγραφή
    3. ΠΟΙΟ ΜΟΘΝΙ ΤΗΣ ΛΑΣΠΕΩΣ ΕΙΠΕ ΤΗ ΛΕΞΗ ΚΑΠΙΤΑΛΕΣΜΟΣ (ΚΧΧΧ ΚΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧ ΦΤΟΥΥΥΥΥΥ) Σ' ΑΥΤΟ ΤΟ ΜΠΛΟΓΚ;
      ΔΙΑΛΕΞΕ ΦΤΥΑΡΙ ΝΑ ΣΕ ΘΑΨΩ ΑΛΛΙΩΣ ΑΝΟΙΓΩ ΛΑΚΚΟ ΜΕ ΤΟ ΓΚΡΕΗΝΤΕΡ.

      Διαγραφή
  2. Ρε παιδιά λες η ανθρωπότητα να φτάσει στο σημείο να επικοινωνεί με ραβασάκια; Πώς πέρασες την ημέρα σου; Περίμενε να σου την περιγράψω στο χαρτί.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ασουπω
      Δεν περασα εγω μιαμιση ωρα να γραφω για να ερθεις εσυ αμουταγαμησειςολα ξερωγω.
      Ειμεθα ρεαλιστες, αμα ερθει ο αλλος να μου μιλησει θα του πω περιεκτικα τα νεα μου. Αμα ερθει ο αλλος και μου μιλησει ΚΑΙ ΕΧΕΙ ΒΥΖΑΡΕΣ ΚΑΙ ΜΟΘΝΙ θα του πω "ασε τα δικα μου-εσυ πες μου πως την παλευεις με τη μουναρα σου".

      Διαγραφή
  3. Δεν είμαι φαν του χωστηρα Με ενοχλούν οι έντεχνες αρχιδοστρωσεις του. Με έχουν παρεξηγήσει επειδή μοιάζω με τη σπιντεργουμαν. Τον διαβάζω γιατί με ενοχλεί η υποκρισία τους. Η τέχνη ψηλέ είναι χρήσιμη μόνο σε καιρό πολέμου. Γι αυτό και η ασφάλεια και οι μαφιόζοι θα με ψοφήσουν και τα μούτρα τους θα είναι σαν χεσμενα σωβρακα. Δεν με προδοσε κάνενας μαλακας και δεν στέκομαι στην ουρά για σουβλάκια λες και χάθηκαν οι τυροπιτες Το λάθος μου ήταν ότι καθησα τετάρτη σειρά ενώ διαπραγματευομασταν την εδαφική κυριαρχία της νήσου σαχαλιν ενω δεν είχα καμία πρόθεση να την παραδώσω. Ο ήχοληπτης ψυχικής υγειας είναι ο μόνος με μυαλό όλοι οι άλλοι είστε για τα κλαρίνα
    Κεθεατσι προβοκατορας

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κλασικος FMM, σε ενα ανεβασμενου επιπεδου αυτη τη φορα κονσερτο Νταλισμου.
      Να ξερεις οι μπροστινοι που καθονται τριτη σειρα δεν κλανουν και αυτο ειναι μια καποια παρηγορια.

      Διαγραφή
    2. Εχω τη μπυρα απο διπλα. Εχω στριψει τσιγαρο.

      Και πας να κανεις αυτη τη μαλακια παλι. Εφταιγα και εγω τοσο καιρο που δεν εκανα login.

      Αυτα να λεγονται.

      Η εχεις στοχο να με μπλεξεις σε μαλακιες. Οποτε εισαι πουστης και γαμιεσαι. Δεν εχω αποφασισει ακομα αλλα εχεις μια ευκαιρια να το λυσεις.

      Οτιδηποτε ανωνυμο απο εδω και περα ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ ΕΓΩ.

      Τοσο απλα.

      Διαγραφή
    3. Ταπεινη συγνωμη, δεν γνωριζα οτι εχεις δημιουργησει σχολη, Μεγαλε Σουρρεαλιστη.

      Ανακαλω αμμεσα και βαζω μπυρες να βραζουνε.

      Διαγραφή
  4. Κάποτε ο μέγας μπάλα δόρος αλεπού θελεις έγραψε μια αφιέρωση 'να ζήσει ο Οδυσσέας με αυτά που γράφω σε μια εποχή καλυτερη' η σε ένα κόσμο καλύτερο, ποιος νοιάζεται για πεθαμένους. Η Μαρία που δεν ήθελε να έχει για μόνο όπλο μόνη άμυνα τα νύχια της και ήθελε να την λένε Αύγουστα συγκινήθηκε. Κουίζ βρείτε ποιος θέλει να αλλάξει τον κόσμο.την ανήθικη την βρίσκετε άλλη ωρα
    Κεθεα προβατο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. O Χωστήρας (ως περσόνα) προσπαθεί να καθρεφτίσει (άλλοτε περισσότερο και άλλοτε λιγότερο επιτυχημένα) τα κοινωνικά κακέκτυπα. Απλά εξαιτίας του «περιθωριακού» στυλ γραφής του που πολλές φορές θυμίζει τρένο με σπασμένα φρένα, παρεξηγείται εύκολα. Αν ποτέ γράψει με ονοματεπώνυμο, πάντα με το δικό του στίγμα, θα αναγκαστεί να γίνει πιο ορθολογικός και ίσως πιο ώριμος, πιο συγκεκριμένος στον τρόπο που γράφει λόγω έκθεσης. Αλλά δεν ξέρω αν είναι αυτό που θέλει, γίνει ένας 'Μπουκόφσκι' (με συν-εν-οχή).

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μα ακριβώς αυτό θέλει να δείξει ότι η κοινωνία είναι ένα τρένο που τρέχει με σπασμένα φρένα προς τον γκρεμό. Το αν δεν το πιστεύει κανείς και αυτά που γράφει κάνουν τον κάνουν να γελάει είναι επειδή δεν παίρνει στα σοβαρά τον εαυτό του γι' αυτό και γράφει εδώ. Είναι ένας συγγραφέας του φραπέ. Κάποιος άλλος συγγραφέας θα το θεωρούσε αυτό υποτιμητικό όμως ο Χωστήρας θα γελούσε με τον 'σοβαρό' συγγραφέα που θα θιγόταν. Αυτό είναι το στυλ του. Αλλά κάποια στιγμή μπορεί να αλλάξει και να τον δούμε να κρέμεται από κανέναν βιβλιοπωλείο αλλά δεν θα είναι ο Χωστήρας.

      Διαγραφή
    2. Στον πρωτο φιλο να πω οτι οταν ξαναδιαβαζω παλαιοτερα αρθρα αναρρωτιεμαι πως γινεται και ενω ΕΜΦΑΝΩΣ καποιος με κοπανουσε με τηγανι στο κεφαλι την ωρα που εγαφα εγω δεν καταλαβαινα τιποτα... Η αυτοκριτικη ειναι μια ασχημη πουτανα, συγχεεται με τις Ερινυες και οχι αδικα.

      Οσο δε αφορα στο αν θα εγραφα βιβλιο (αυτο ισως να εννοεις με τη λεξη "επωνυμα"), οχι, δεν θα μπορουσα να καταφερω τετοιο αθλο. Το προσπαθησα και τα παρατησα στις 3 σελιδες.
      Καποιοι εχουν τη δυναμη να γραφουν μικρες προτασεις και αλλοι βιβλια. Εγω ειμαι μεσαιων αποστασεων.
      Επισης, επειδη θεωρω οτι η ελευθερη γραφη δεν αποτελει αντικειμενο εμπορικης εκμεταλλευσης, δεν θελω ουτε καν να εκδοσω εστω και ενα κειμενο αυτου του μπλογκ. Οποτε δεν μπορω να απαντησω πως θα αλλαζε η γραφη μου βαζοντας το κανονικο μου ονοματεπωνυμο, δηλαδη Χωστηρας (κατι σαν Μαγκαϊβερ αλλα χωρις κατσαβιδια και χαιτη-βιλεντα).

      Στον δευτερο φιλο, ακριβως αυτο που εγραψες, χωρις καν την υποψια βιβλιου.

      Διαγραφή
    3. Κρίμας.

      Για ποιο τρισελιδο; Εκείνο το τρίπτυχο με το στεροειδές παιδί; «Ήρωας» ήταν ο τίτλος;

      κεθεάτσι bookstore in flames

      Διαγραφή
    4. Οχι ρε, πριν κατι χρονια η Δαφνη Χρονοπουλου, που εχουμε γνωριστει προσωπικα και η οποια εκδιδει τα ποιηματα της, μου προτεινε να γραψω ενα βιβλια. Δεν ηξερα πως ακριβως να ξεκινησω, αλλα ξεκινησα, αλλα οταν ειδα οτι δεν εκανα ουτε για μαναβικο το σταματησα.

      Διαγραφή
  6. Μέχρι τα εισαγωγικά αντέγραψε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. τι εννοείς; όλα κλεμμένα είναι.πρωτη εγώ λέω πως δεν έχω ικανότητα στα γραπτά, άσχετα αν μερικοί ορύονται, πχ. οι κυβερνητικοί. Αν εννοείς κάτι άλλο το συζητάμε.
      10:06

      Διαγραφή
    2. 10:06 copy that
      (ατακα απο μπατσικη ταινια για κωδικο εγκληματος που κολλαει στη φαση μας τελεια)

      Διαγραφή
  7. Συγχρονικότητα; Πώς ήρθε και ωρίμασε αυτή η αγωνία τώρα;

    Διάβασα σε ανακοίνωση φίλου μου blogger που [ξανα]εγκαταλείπει :
    «Δυστυχώς έχω σχηματίσει -ακόμα κι εγώ πια!- την πεποίθηση πως η εποχή των blogs παρήλθε ανεπιστρεπτί. Το messenger, το twitter, το facebook, το instagram κλπ τα έχουν προ πολλού υπερφαλαγγίσει & υπερκεράσει...»
    ΧΑΡΤΟΚΟΠΤΗΣ
    και το ξανασκεπτόμουν το 'πού πήγαν όλοι' και είχα στο νου μου να γράψω γι αυτό.
    Με πρόλαβες.
    Κι έχει αυτό το άρθρο σου κάτι από τα παλιά στην ανταπόκριση. Σχόλια επί σχολίων που μου φέρνουν νοσταλγία.
    Γι αυτό κι εγώ θα υπογραψω

    κεθεαφτου-φτου-φτου-μακριαπομάς.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δαφνη δεν φοβασαι την οργη της φυλης Κεθεατσι; Ειναι στην ακμη τους και πανε να εφαρμοσουν ιμπεριαλιστικες πολιτικες.

      Διαγραφή
    2. Χρόνια επιβιώνω στον άγριο πόλεμο των μισθωτών κεθεάδων. Τι να μου πουν τα Ανώνυμα;
      Όπως βλέπεις και παρακάτω τα όπλα είναι τα γνωστά πλαστικά μαχαιράκια: ad hominem λεκιασμένο με ageism (κι άμα πολυθυμώσουν θα κατεβάσουν και νεροπίστολα τη Μύκονο και τη σιλικόνη).

      Διαγραφή
    3. Με τετοια οπλα παραβιαζονται τουλαχιστον δεκα συνθηκες για απαγορευση χρησης οπλων μαζικης καταστροφης

      Διαγραφή
  8. Τα πόδια της ΔΧ μου θυμίζουν τα πόδια της μάνας μου 90 χρόνων στο γηροκομείο.

    κεθεάτσι κοκ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όχι δεν είναι αυτό απλά λησμόνησε το Αμβούργο.

      κεθεάτσι οπλαρχηγός

      Διαγραφή
    2. Εγώ θα άναβα μια μεγάλη φωτιά στο δάσος θα την έμπαιζα μέσα στη σκηνή μου και θα της έριχνα 4-5 ανέκδοτα της φυλής.

      κεθεάτσι playgirl

      Διαγραφή
    3. Οι κεθεάτσι καλωσορίζουν την ΔΧ.

      Superior Τσιφ

      Διαγραφή
    4. Δεν έχουμε κάτι με την ΔΧ ούτε αυτή έχει κάτι μαζί σας, ανασυγκρότηση κάνουμε.

      Κεθεάτσι πίπας της ειρήνης

      Διαγραφή
  9. Mη γράψεις βιβλίο, μείνε εδώ για πάντα

    Αναρχικό πενταλφικό κεθεάτσι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. δεν ξερω σε ποιον το λες αυτό. Εγώ βιβλίο δεν ξαναγράφω. Θα μείνω όπου θέλω.
      10:06

      Διαγραφή
    2. Αυτο μου θυμιζει Σταυλους Εριεττας Ζαϊμη.
      Μπορω να κανω εγω το κουμμουνι;;;

      Διαγραφή
  10. Αχιλλέα Πάτροκλε Χωστήρα κάνε μια φτέρνα ανάρτηση για τις γυναίκες που μάτωσαν στο κρεβάτι σου. Πες μας τι σου δίδαξαν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κάτι έλεγα τις προάλλες να γράφαμε ο καθένας στο μπλογκ του (εγώ κι ένας άλλος) για το τι έχουμε μπαζώσει, αλλά νομίζω τέτοιες ρόμπες, όπως και αυτές που "ματώσανε" τις γράφουνε μόνο σε βίντεο-άρθρο

      Διαγραφή
  11. Βρε Χωστήρα πόσες ώρες επιτρέπεται να την παίζουμε; Καλές οι τσόντες καλό και το chatiw άσχετα αν 99 στους 100 είναι άντρες που παριστάνουν τις γυναίκες και αυτή η μία που υπολείπεται είναι λεσβία. Αλλά και οι πουτάνες θέλουν χρήμα. Κάνε μια ανάρτηση γι' αυτό το σοβαρό θέμα σε παρακαλώ.

    ΥΓ όταν βλέπω μουνί να πετάει νερά από μπαλκόνι νομίζω ότι με φλερτάρει.

    Κεθεάτσι απογοητεύμενο μπακούρι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ατρομητε πολεμιστη Θλιμμενο Μπακουρι, η προσωπικη μου εμπειρια μου εχει αποδειξει οτι στην περιπτωση που εχεις σχεση αλλα σου εκατσε τσατ με ραντομ γκομενα απο το ιντερνε, στο 99% των περιπτωσεων ειναι κολλητη της μαλακισμενης που εχεις γκομενα και την εχει βαλει να σου την πεσει για να δει αν εισαι πιστος στο μουνι της δικιας σου. Αμεσως-αμεσως ζητας απο τη γκομενα στο τσατ να σου στειλει φωτο της να κραταει χαρτι με τη σημερινη ημερομηνια και να φοραει μια σαγιοναρα στο κεφαλι (δεν κανω πλακα, πρεπει να εισαι σιγουρος) και παραλληλα χωριζεις και τη μαλακισμενη που εχεις και τις στελνεις και τις δυο στο διαολο.
      Στην περιπτωση που δεν εχεις γκομενα και σου την πεσει γκομενα στο νετ της ζητας να σου στειλει φωτο να κραταει χαρτι με σημερινη ημερομηνια και μια μπαντοφλα στο κεφαλι, αν σου τη στειλει παει να πει οτι σε αγαπαει και τετοιες γυναικες καλο ειναι να τις βαζεις στη ζωη σου. Ενα μονο προβλημα: επειδη εσυ ζεις εκει που ζεις και αυτη ζει δυο γαλαξιες πιο περα ή σε καποιο κροκοδειλοχωρι στην Αυστραλια, καλο ειναι να μην τρεφεις πολλες ελπιδες για το μελλον. Επενδυσε σε μια καλη συλλογη απο ακαταλληλες φωτογραφιες και πορευσου με αυτο.

      Διαγραφή
  12. Τι αίσχη είναι αυτά. Που βαδίζει η νεολαία μας. Παντρευτείτε να βρείτε την υγειά σας. Η χάρη του Αγίου Παϊσίου μαζί σας.

    Κεθεάτσι believer and family man

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. ΘΑ θελα να γραφτώ στους κεθεάτσι. Τι συνδρομή πληρώνω; Ακολουθούν κατάρες του Αγ. Κυπριανού αν δεν απαντήσετε.
    ΜΠ@στ@ρδο δελφίνι

    ΑπάντησηΔιαγραφή