Κυριακή 7 Απριλίου 2013

ΠΧΟΙΟΤΗΤΑ






   Κάθε καλλιτέχνης που έχει εντάξει τον εαυτό του στην ικανοποίηση των μαζών, τίθεται πάντα μπροστά στην κάννη των πολυβόλων όσων υποστηρίζουν την πχοιότητα και τη γκουλτούρα, γνωστοί και ως "κακογαμημένοι σατράπηδες".


   Τώρα ποιοι είναι αυτοί οι υπέρμαχοι της Τέχνης δεν μας ενδιαφέρει να μάθουμε (συνήθως είναι κάτι γυαλάκηδες με καραφλοχαίτη και ενίοτε κάποιοι μπλόγκερς που το όνομά τους ξεκινάει από "Al-" και τελειώνει σε "-za"). Συνήθως δεν έχουν άδικο, αλλά ρε πούστη μου, μας πρήζουν τα τσίου με απόψεις που χρήζουν ένα πέρασμα τσουγκράνας στ΄αρχίδια μου. 
   Υπάρχουν όμως φορές που το τσουβάλιασμα που κάνουν με το να ρίχνουν τα πάντα στην πυρά είναι τόσο λάθος, που σκάει στα μούτρα τους και ο κόσμος τους περιγελά. Είναι στιγμές που ένας μη-ποιοτικός καλλιτέχνης κάνει ένα τόσο γαμάτο κομμάτι που αναγκάζονται να ρουφήξουν τη μύξα τους.




   Ας πάρουμε μερικά παραδείγματα, για να δούμε πως μπορεί να ξεφτιλιστεί ένας τέτοιος παντογνώστης....


"Το δηλητήριο": ερμηνεύει ο Βασιλάκης ο Καρράς και η Κωνσταντίνα.

 Αυτός ένα καταξιωμένο μέλος της οικογένειας των μπουλντόγκ, που μαζί με το Ζαφειράκο το Μελλά, έχουν δώσει άλλο νόημα στο γαύγισμα, με φωνητικές τεχνικές που έκαναν τον Snoop Dogg να πολιτογραφηθεί ως "γατούλης".
 Η Κωνσταντίνα είναι ένα κορίτσι που επισκιάστηκε από τη μακριά μύτη και τα τερατωδώς τεράστια χείλη της συντοπίτισσας της, Αλέξιας (την θαυμάσαμε και ως "Τζόκερ" στο Μπάτμαν), διότι δεν δέχτηκε να τραγουδίσει φλωροπόπ της δεκαετίας του '90, την εποχή δηλαδή που "καλλιτέχνες" όπως ο Χαριτοδιπλωμένος (ανθυποκουλτούρα) και ο Δάκης (παιδί για την γκαρνταρόμπα του Φλωρινιώτη) έκαναν "καριέρα".

   Το τραγούδι, έχει ΕΝΑΝ και μόνο μονότονο ρυθμό, τόσο μονότονο που κάνει και αυτιστικό να κόβει φλέβες. Η δε κιθάρα έχει μόλις μία νότα παραπάνω από το Satisfaction.

Κάπου στη μέση έχει και ένα αμανέ από τη φωνή του Βασιλάκη himself.

   Όπως βλέπουμε λοιπόν, το τραγούδι έχει όλα τα εχέγγυα να ΜΗΝ γίνει ούτε επιτυχία, αλλά και να δώσει λαβές να το κράξει μέχρι και η Πάολα για έλλειψη έμπνευσης.




   Κάτι έγινε όμως και το κομμάτι όχι μόνο γάμησε μαμάδες, αλλά τους έδωσε και τη μήτρα στο χέρι, με την υποσχεση ότι θα τους ξαναφυτρώσει καινούρια.
Χρειάζεται να πω κάτι παραπάνω;
Δεν νομίζω. Ο κόσμος ξαναλάτρεψε τον Καρρά και η Κωσταντίνα έγινε το Goth-Symbol που κάθε σκυλάς έψαχνε για να έχει ξεκαρφώματα "κουλτούρας".



Επόμενο παράδειγμα:

ο Μαργαρίταρος (άρχοντας), μαζί με τους 667 και "Δρόμοι του Πουθενά".
    ο Μαργαρίτης, ένα καταξιωμένο παιδί με μουτσούνα περασμένη από οδοστρωτήρα, που δεν σε πείθει ούτε για νταβατζής κολεόπτερων.
 Οι "667", ένα συνοικιακό γκρουπάκι με επιτυχίες που μετριούνται στα δάχτυλα του  χεριού ενος φιδιού.
Το τραγούδι είναι ζεμπέκικο με ροκ-κιθάρες.

   Όταν ανακοινώθηκε η δημιουργία του κομματιού, ο Καιάδας ξανάνοιξε για να δωθεί εκεί το πρώτο και τελευταίο live τους.

   Το τι στο μπούτσο συνέβει και το κομμάτι έγινε υπερεπιτυχία, δεν θα το μάθουμε ποτέ. Η μαμά του Μαργαρίτη δήλωσε σχετικά:
"τον πήρανε τηλέφωνο το γιο μου και του είπανε ότι τονε ζήτησε ο Χοσέ Καρρέρας ν' ανέβουνε στη Σκάλα του Μιλάνου και να τραγουδήσουνε στην ταράτσα του Μιλάνου".

   Το κομμάτι είναι πολύ σωστό και όλη η εκτέλεση, παρόλο που είναι απλή, είναι αριστουργηματική.



   Εκεί τώρα είναι που θα πεταχτούν οι Κριτές των Παντών και θα πούνε ότι ακόμα και ένα σταματημένο ρολόι δείχνει σωστά την ώρα 2 φορές τη μέρα.
....να, κάτι τέτοιες πούτσες λένε ώρες-ώρες και θέλω να πιω μισό κιβώτιο ουίσκυ Ουγκάντας για να κατουρήσω στα κεφάλια τους πεντακάθαρη αλκοόλη. Πρέπει οπωσδήποτε να παραπονιούνται για όλα.
   Αν ο Μότζαρτ ζούσε μερικά χρόνια ακόμα θα δήλωναν:
"ο Μότζαρτ γάμησε στα πρώτα του άλμπουμ, αλλά μετά ξεπουλήθηκε σαν πόρνη στις δισκογραφικές εταιρίες της καθολικής εκκλησίας, τα βιολιά του ακούγονται πολύ mainstream και τα κρουστά είναι σαν τενεκέδες. Γαμιέται η μαμά του. Μπετόβεν-κι ας μην ξαναγαμήσω ρε μουνιά".





   Και πού θέλω να καταλήξω μ' αυτά που λέω;

Υπάρχει ένα καλλιτέχνης που έχει κραχτεί τα τελευταία χρόνια πιο πολύ κι απ' τον Κατέλη, όμως αυτός γράφει μοναχος του τα τραγούδια του. Τον ανακάλυψαν οι δισκογραφικές εταιρίες και δεν έδωσε αυτός κώλο για να γίνει γνωστός. Η φωνή του ακούγεται σαν τον Βαλάντη που έμαθε να τραγουδάει σωστά.





Κύριοι.....












αγαπάμε Παντελίδη!!!!











   

81 σχόλια:

  1. Διάβαζα,διάβαζα,διάβαζα,μέχρι που είδα το όνομα του Παντελίδη και το τερμάτισα...
    Προσωπικά,όποτε περάσει αυτοκίνητο με Παντελίδη στο φούλ,θέλω να βγω έξω και να ουρλιάζω όπως η Φωτεινή προς την Άσπα (fame story 1-μεγάλες στιγμές) ''Τί της έκανα μωρέ της μαλακισμένης?Στο διάολο''....Κάπως έτσι...
    Μπάμ κάνει η κουλτούρα :p
    Φιλάρες :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. άνοιξε την καρδιά σου. Εξομολογήσου πως πραγματικά νιώθεις

      Διαγραφή
    2. Σε σχέση με όλους τους ''καλλιτεχνάρες'' που ανέφερες και στηριζόμενη ειδικά στον τελευταίο...εεεεε,εγώ και όλοι αυτοί ''δεν ταιριάζουμε σου λέω'',χαχαχαχαχα.

      Διαγραφή
  2. Φέρε αμέσως το Χωστήρα πίσω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Κάποτε που με ρώτησαν αν θα με δουν το βράδυ στο Μαζωνάκη αφελώς νόμισα πως το 'Μαζονάκι' ήταν καινούργιο μπαρ της Μυκόνου (όπως λέμε ΄Καρμπονάκι', ένα παλιό κλασικό ξενοδοχείο).
    Τώρα... με το παντελίδι τι γίνεται;
    Οφείλω να γνωρίζω;
    Χάνω;
    __Πάντως στου Μαργαρίτη το πολυαγαπημένο 'Μη σε νοιάζει/δε με νοιάζει/ οι δρόμοι που τραβάμε/ κι ο δικός σου/ κι ο δικός μου/ στο πουθενά μας πάνε.." έχω αναφερθεί πολλάκις.

    Αλλά.. βάζε και κανένα link αγαπητέ μου νεο-Βίσση-Γότθε.....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι, εγώ είμαι η κατ' εικόνα ανώνυμη πιο πάνω.

      Διαγραφή
    2. δεν βάζω συνδέσμους ρε Δάφνη, γιατί εκτός ότι είναι πασίγνωστα τα κομμάτια, οι περισσότεροι δεν τα ανοίγουν. Κι αν τα ανοίξουν μετά χάνεται η ροή του κειμένου και δεν το θέλουμε αυτό!

      Διαγραφή
    3. Τελικά δε χρειαζόταν. Τον ήξεραν οι πάντες. Κι εγώ:
      'Γιατί στην καρδιά μου έκω
      αλεξίσφαιρο γιλέκο'

      Διαγραφή
  5. Ε, όχι, ρε τενεκέ, ρε ξεγάνωτε, ρε απογαμήδι της Κρήτης, ρε γαμιά κατσικιών στα βουνά του Ψηλορείτη, ρε αρχίδι από την Ίδη, περίμενα να ακούσω τα πάντα, λατρεία για τον Τζωρτζ Μάικολ την κατάπια, θα άντεχα κι Έλτον Τζον, και Μπίμπερ ακόμα να βάλεις εδώ μέσα, θα στο συγχωρούσα κι αυτό, εδώ λέμε κατάπια ακόμα και τον Βασίλη-ένας-είναι-ο-Βασίλης, αλλά αυτό πάει πολύ. Αυτό πάει πάρα πολύ.
    Η επανάληψη ήταν σχήμα δαλιανίδειας εμφάσεως.
    Σε χέζω, κύριε. Σε λυπάμαι. Έγινες ο Μπόνο. Εκείνη η αυτάρεσκη ξεπουλημένη πόρνη της Ιρλανδίας. Και λοιπά που λέει ο Μάστερ Τζι.
    Έχω χάσει πάσα ιδέα.
    Ελπίζω όταν γυρίσω από την Κέρκυρα να έχεις έρθει στα σύγκαλά σου.
    Υ.Γ. Σου γαμώ τη μανούλα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. αγαπητέ κεφτέ:

    1)Υποψιάζομαι ότι αφορμή για αυτόν τον οχετό που ξέρασες, ήταν το πρόσφατο άρθρο μου που κράζω τις ηλίθιες μόδες. Αν ισχύει είσαι εκτός θέματος γιατί δεν ασχολήθηκα με τέχνη συγκεκριμένα. Αν είχα ασχοληθεί, δεν θα μπορούσες να γράψεις αυτά που γράφεις τώρα, γιατί θα ήσουν ήδη μπουκωμένος.

    2)Αν νομίζεις ότι ξεφτίλισες τους παντογνώστες αναφέροντας δυο παραδείγματα που μπορεί -λέω ΜΠΟΡΕΙ- να ξεφεύγουν από τον κανόνα και να είναι λίγο πιο πιασάρικα, τότε είσαι πολύ λίγος. Για κάθε επιτυχία που μπορείς να αναφέρεις από αυτούς τους τελεμέδες, μπορώ να σου αναφέρω 100 μουσικά ανοσιουργήματα και ταυτόχρονα άλλα 100 μουσικά εδέσματα από σοβαρούς καλλιτέχνες.

    3) όπως θα έπρεπε να ξέρεις σαν οργανοπαίχτης (δεν μιλάω για το πουλί σου με το οποίο σολάρεις ασταμάτητα) το να γράψεις μόνος σου τραγούδι δεν είναι τίποτα και το έχουμε κάνει όλοι όσοι ξέρουμε κάποιο όργανο. Ο Παντελίδης που αναφέρεις αλλάζει 3 συγχορδίες σε κάθε τραγούδι και το κάθε ένα τραγούδι είναι ελαφρώς πιο αυτοκτονικό και σιχαμένο απο το προηγούμενο. Τι αγαπάς Παντελίδη ρε κεφτέ; Και θες να λέγεσαι και μεταλάς...

    Ου να μου χαθείς... Την επόμενη φορά που θα πάμε για μπύρες, πρώτα θα σε φτύσω και αφού σκουπιστείς και πλυθείς θα σε φιλήσω, οπότε φέρε υγρά χαρτομάντηλα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. αγαπητέ ντολμά

      1.αν είδες, δεν σε έκραξα εντελώς, όχι τουλάχιστον για τις νέες μόδες.Αλλά έχω ασχοληθεί αρκετά γιατί είμαι πρωτοποριακός σαν οντότητα.

      2.συμφωνώ ότι οι αναφερθέντες από μένα έχουν πει ξεράσματα και ότι υπάρχουν άπειρα και ποιοτικά και υπέροχα ακούσματα από τους παραδοσιακά "ποιοτικούς", αλλά και πάλι ρούφα τσιρλιό γιατί τα παραδείγματα πουέδωσα ήταν επιτυχή.

      3.Ναι, 3 συγχορδίες.....αλλά τις γράφει και τις παίζει ααααυτός (1-0) και όχι κάποιος Φοίος/Καρέλας κτλ και αυτό από μόνο του έχει μια μικρή αξία. Τον Παντελίδη τον γουστάρω σαν ιδέα και αυτό δεν αναιρεί την μεταλλική μου ταυτότητα.

      την επόμενη φορά που θα βρεθούμε, πριν με φτύσεις θα σε ράνω με τα χυσομάντηλά μου και μετά θα αγαπηθούμε σαν δυο σταγόνες τσιρλιό

      Διαγραφή
    2. "Τον Παντελίδη τον γουστάρω σαν ιδέα και αυτό δεν αναιρεί την μεταλλική μου ταυτότητα."

      Ανεκδοτάρα

      Διαγραφή
    3. Καλά σου λέει ρε μπαγλαμά το παιδί. Άλλο να λες, μου αρέσει το τάδε τραγούδι απο Καρρά-Κωνστανίνα, ή απο Πάολα, ή απο Παντελίδη ακόμα και ταυτόχρονα διατηρώ την μεταλλική μου ταυτότητα, και άλλο ναλες "γουστάρω Παντελίδη" σαν ιδέα.

      Ας σου αναλύσω λίγο τα επιχειρήματα μου με τον στόμφο και τη σοβαρότητα που με χαρακτηρίζει και θα σου αποδείξω οτι είσαι λάθος για δυο πολύ απλούς λόγους:

      1ον.Το οτι ο Παντελίδης γράφει 3 κλαψομούνικες πορδές μόνος του δεν έχει καμία αξία, όπως απάντησα και στο προηγούμενο σχόλιο το οποίο προφανώς αποφάσισες να αγνοήσεις μια που διέρρηξε το πνευματικό σου κωλοσουφρήδιο. Ξέρεις πόσα άτομα γράφουν μόνοι τους μουσική; Ξέρεις πόσα συγκροτηματάκια στην Ελλάδα κιόλας, γράφουν μουσικάρες αλλα δεν προωθούνται; Και αυτό, όχι γιατί δεν είναι καλοί, όχι γιατί δεν τους έχουν βρει οι δισκογραφικές, όχι γιατί δεν τα γράφουν μόνοι τους. Αλλά γιατί δεν γράφουν καθυστερημένους στίχους "Δεν ταιριάζετε και τα αρχίδια μου κουνιούνται απο το ανοιξιάτικό αγιάζι", ούτε τις εμπορικές εύκολες μαλακίες που γράφονται κατα κόρον απο την ελληνική μουσική βιομηχανία και πουλάνε στα γκαγκά που ειναι πολλά. Αν προωθήθηκε ο Παντελίδης για κάποιο λόγο, είναι γιατί πολλές 15χρονες παρθένες και άλλοι τόσοι φλώροι σαν και εσένα, συγκινήθηκαν απο την ιστορία του τραγουδιού με την πρώην καριόλα του. Μαλακα...φοβερός λόγος να γίνει κάποιος γνωστός καλλιτέχνης, και απο εκεί που η μουσική του είχε την θέση που της άρμοζε, δηλαδή στα σκατά, τώρα πληρώνει ο κόσμος 150 ευρώ το μπουκάλι για να τον ακούσει live. Έλεος....

      2ον. Γιατί το λέω εγώ!!!!

      Διαγραφή
    4. προς ανώνυμο:σαν ιδέα, εννοώντας ότι κατάφερε και έγινε γνωστός, έστω και κλαψομουνιάζοντας μπροστά σε μια κάμερα, τραγουδώντας τσιγκολελέτες, τη στιγμή που ΄λλοι έδιναν κώλο για τη δημοσιότητα.

      προς επώνυμο Al-zazira: κι εγώ έγραφα μουσικούλα λίγο-λίγο και δόξα το γιαραμπή έκανα και πάμπολα λάηβ και μπροστά σε αρκετό κόσμο και επί πληρωμή και ουδέποτε σε μπουζούκια. Το ότι ήμουν μέγιστο ταλέντο και σαν παιχτρόνι και σαν συνθέτης επιτυχημένων διασκευών, αλλά και σαν σκηνική παρουσία, το επιβεβαιώνει πολύς κόσμος.
      Έχεις δίκιο πάντως ότι προωθήθηκε λόγω άπαρτων γκομενών που έπαθαν περίοδο ακούγοντας τις σαπουνάδες που τραγουδούσε. Φευ, εγώ δεν έγραφα ή διασκεύαζα τέτοια πράγματα, όμως αυτές οι παρθένες έψαχναν τον Μπίμπερ της Ελλάδας και αφού αυτές τον βρήκαν και τον ανέδειξαν οφείλουμε να σεβαστούμε την απόφαση της σάπιας πλειοψηφίας και να ρουφήξουμε αυγουλάκι επειδή ο κόσμος θέλει τσιχλόφουσκα αντί για ποιότητα. Ο Παντελίδης, όπως ο Μπάτμαν, δεν είναι ο καλλιτέχνης που χρειαζόμαστε, αλλά ο καλλιτέχνης που μας αξίζει

      Διαγραφή
  7. agapaw pantelidh,agapaw paola,karra,mela,gonidh,margarith,ola ta paidia ths pxoiothtas.pernaw kala akougontas tous,sto tsakir kefi kai gwgw tsampa.peirazei;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Τι; Αγαπάς Παντελίδη; Πως γίνεται εσύ, ο ένας και μοναδικός Χωστήρας, να κάνεις τέτοια δήλωση; Δηλώνω απογοητευμένη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. μα πως γίνεται να μην σε έπεισαν τα επιχειρήματα που προανέφερα;!;!
      θα έπρεπε να δηλώνεις άκρως γοητευμένη

      Διαγραφή
  9. Χωστήρα,πες μας τι σου κάνανε και θα σε βοηθήσουμε όλοι μαζί να το ξεπεράσεις,πριν αρχίσεις ν' αγαπάς και Βέρα Λάμπρου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να βοηθήσω κι εγώ αν μπορώ. Πρέπει να συνέλθει το παιδί μου. Κάντε κάτι. Βοηθήστε.

      Διαγραφή
    2. Ψάξε να δεις μήπως έχει πουθενά κρυμμένα CDs του Παντελίδη ή τραγουδάει στο μπάνιο "Συνοδεύομαι μου λες κι εγώ παιδεύομαι"!

      Διαγραφή
    3. Στο μπάνιο τραγουδάει κάτι περίεργους στίχους που λένε: Δε ταιριάζετε σου λέω. Αλλά δεν έχω ρωτήσει ποιος το λέει αυτό.
      Θα κάνω έρευνα, όταν λείπει στη δουλειά.

      Διαγραφή
    4. Ένας ύποπτος παχουλοκομψός το λέει. Να κάνεις κι αν βρεις ενοχοποιητικά στοιχεία,πράξε αναλόγως!Πρόκειται για την ισορροπία της ψυχικής του υγείας...

      Διαγραφή
    5. ...και της δικής μου, μη σου πω...

      Διαγραφή
    6. Κ. †, Βέρα Λάμπρου ποτέ, υπάρχει και κάτι που ονομάζεται "επίπεδο" και το κρατάω πολύ ψηλά, σαν χαρταετό!!!

      Αγάπη, μην τους λες λεπτομέρειες και μετά με κράζουνε σαν κουρούνες το Νοέμβρη!

      Διαγραφή
    7. Πρόσεχε μη το χτυπήσει κεραυνος γιατί σε εκείνα τα υψομετρικά επιπέδα μια ηλεκτρισμένη κατάσταση υπάρχει!

      Διαγραφή
    8. Χαχαχαχα,μπράβο Ρας,είπες και κάτι πετυχημένο!

      Διαγραφή
    9. Πάντα λέω πετυχημένα ρωμαιοτατη μου δεσποινίς!

      Διαγραφή
  10. Κάτω τα χέρια από την θρυλική μορφή που ακούει στο όνομα Θοδωρής Μανίκας. (667) Tatoo Lady...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μη μου πεις Φίδη μου πως ξέρεις το Θοδωρή;
      Και ποία η σχεση του με όσα λέει η Κ. †;;;;

      Διαγραφή
    2. Τον γνωρίζω τον Θόδωρα, ναι.

      Διαγραφή
    3. Έχω χρόνια να τον δω.
      Αν βλέπεστε θα του δώσεις χαιρετίσματα (κι από το Θανάση);

      Διαγραφή
    4. αφού τα βρήκατε μεταξύ σας, εγώ περισσεύω!

      Διαγραφή
  11. τον αγαπάμε αρκεί να μην τραγουδάει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Ποιός είναι ο Παντελίδης ρε μάγκες; Έντεχνος;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Πεταλουδίτσο μου, σου έχω πει να μην ακούς τέτοια τραγούδια.
    Θα λένε πως σε χαλάω εγώ. Κάτι που δεν ισχύει γιατί ακούω μόνο ροκιές και μαντινάδες.
    Θα έπρεπε να διαβάσω όλο το ιστολόγιο σου, πριν σου πω το ΝΑΙ και τέθοια. :Ρ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. ΧΑ! Ρε μαλάκα πέρασε Πρωταπριλιά, μην αυτοτρολλάρεσαι!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ποιά Πρωταπριλιά ρε;; Παλιοημερολογήτης, αλκοολικός, ιεχωβάς είσαι;

      Διαγραφή
  15. Απαντήσεις
    1. εμένα μου αρέσει το "μ' αγαπάς ή τσάμποα τρώω;" του ιδίου!!

      Διαγραφή
  16. Κόψε ρε τον Παντελίδη σου 'φερα Τσάμπα υποκατάστατο πρέζας
    http://www.youtube.com/watch?v=BQnu6Yhq9MM

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. έτσι!!! Κλαρίνα και βάλε το αρνί στη σούβλα!!

      αυτά είναι πχοιότητες!

      Διαγραφή
  17. τα χεις μπερδέψει λίγο.. Κολοκυθολουλουδίδης ήθελες να πεις :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Αυτό που έχει πάθει ο φίλος και αγαπητός Χωστήρας (αν δεν τρολάρει φυσικά) είναι γνωστή πάθηση που την παθαίνουν αρκετοί. Μεταλάς μέχρι τα μπούνια και φροντίζει να το κάνει γνωστό όπου σταθεί και όπυ βρεθεί. Εκεί που στέκετε συνήθως και γίνεται λιάρδα στα ποτά αρχίζει και μιλάει το συναίσθημα του μουνοπαρακαλιάρη. Στα μπαράκια. Εκεί δυστυχώς για το μεταλά φίλος μας δεν παίζει μέταλ. Παίζει Παντελίδη, Οικονομόπουλο, Τρελέγκα, Χατζηγιάννη, και άλλους πολλούς αξιόλογους καλλιτέχνες. Οπότε οι στίχοι τον καρφώνουν βαθιά στην ψυχή και αρχίζει να βλέπει διαφορετικά τα πράγματα. Για την συγκεκριμένη στιγμη που ο στίχος τον καίει. Την επόμενη ημέρα γίνεται πάλι μεταλάς. Αυτό λοιπόν συμβαίνει σε πολλούς και συνέβει προφανώς στον ερωτευμενάκι κροκοδειλάκι Χωστηράκι αζαπουλίνι κολοκυθάκι τυροπιτάκι ζουζουνάκι μας.
    Εύγε αγόρι μου. Έλα να πιούμε Κόρινθο παρέα με τα τραγούδια του Χατζηγιάννη να κλάψουμε ό ένας στην αγκαλιά του άλλου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. έχω πολύ βάσιμη υποψία ότι θα βρεθούμε Κόρινθο για να κάνουμε τρελό καγκουροχάβαλο τα δυο μας!!

      Διαγραφή
  19. http://www.youtube.com/watch?v=Tjxo8ePQsJ4

    Ακόμα και ένας πχιοτικός θα το αναγνώριζε ως τρελή μ[λουζιά.

    Εγώ, ως βουβή αναγνώστρια εδώ και κάτι τέρμηνα, λέω ότι οι ταμπέλες είναι κακό πράγμα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ομολογώ ότι αυτό ΔΕΝ το είχα ακούσει και για πείσμα των υπολοίπων να σκάσουνε οι παπάρες που θα μου κάνουν κύρηγμα περί ποιότητας!!!

      Να σε βλέπω πιο συχνά!

      Διαγραφή
    2. Η ερμηνεία και η διασκευή του Μαργαρίτη σ' αυτό το τραγούδι είναι καταληκτική. Αλλά και η πρωτη εκτέλεση έχει μια φινέτσα μοναδική. Χιώτης μάναμ!
      http://www.youtube.com/watch?v=4wDqs2j2okQ

      Διαγραφή
  20. Να πάτε να γαμηθείτε όλοι σας με τον Παντελίδη μαζί!!αι στα διαλααα βραδιατικααα με τον Παντελίδη!!Που να μη ταιριάξει με καμία!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΥΓ:Και για να δείξω τις προθέσεις μου δηλώνω πως όταν γίνω Τσάρος θα απαγορεύω τον Παντελίδη και η απλή αναφορά του ονομάτος του θα τιμωρείται με Σιβηρία!σε πέριπτωση που ακουστεί κιόλας εκεί θα εκτελείτε με συνοπτικές διαδικασίες!Στο υπόγειο και αντε στο καλό!

      ZIE HEIL!

      Διαγραφή
    2. http://www.youtube.com/watch?v=3SKP54mBuwE

      Αφιερωμένό,ξεπουλημενε σκύλε!

      Διαγραφή
    3. πάλι μόνος σου μιλάς μαλακάκο ε;!;
      έχε χάρη που έχεις τη συμπάθειά μου παπάρα αλλιώς θα σου 'λεγα.

      ονομάζεται "sieg heil", αλλά τόσο αρούγκανος είσαι και κοκκινοαυγήτης (πωωωωω τι είπαααααα)

      Διαγραφή
    4. Στις συγκεντώσεις του κόμματος συνηθίζω τους μονολόγους!!
      Dankeshon!

      Χεστηκα!Εγώ είμαι ο συγγραφευς το γράφω όπως επιθυμώ!
      Δεν είμαι κοκκινοαυγητης,αλλά πουτινοαυγητης!
      (σε ξεπέρασα!)

      Διαγραφή
  21. Μαλάκα έγινες ο Μηδενιστής των blogger...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. εκανα και εγω σχολιο εδω ΚΚ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. εσένα σε ξέρω....είσαι η λατρεμένη μύξα που κυλάει στη μύτη μου και η ντροπαλή γόπα που σβήνει στο τασάκι μου

      Διαγραφή
  23. Δύο οι περιπτώσεις:
    Ή σε έχει βαρέσει ο έρωτας στο κεφάλι (σε συνδυασμό με την προ του έρωτος μαλακία που σε είχε βαρέσει κι αυτή στο κεφάλι),
    ή τρολλάρεις ασύστολα για να δείξεις και στους άλλους τους αρούγκανους πώς γίνεται.
    Δημοκρατία έχουμε, έχεις το δικαίωμα της επιλογής, διαλέγεις και παίρνεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. θα διαλέξω την κουρτίνα 2 αφού με ξεσκέπασες στον Παντελίδη. Για τα 2 πρώτα τραγούδια δεν τρολλάρω

      Διαγραφή
    2. όταν γράφτηκα στο ευλόγ σου σου άφησα παρακαταθήκη την ασκητική αποχή μου από το ζελέ...θυμάσαι?...
      ένα μήνα μετά μπαίνω και σε βλέπω να σβήνει σχόλια...αίσχος καλέ μου άνθρωπε

      Διαγραφή
    3. δεν θα τα έσβηνα αν δεν ήταν επιτηδευμένη προσπάθεια να προσβάλλει τους αναγνώστες και γενικά να γαμήσει το ιστολόγιο....ήταν πολύ στοχευμένη προσπάθεια, πίστεψέ με

      υγ: το ζελέ είναι λατρεία κι αν δεν σου αρέσει έχω και τιραμισού!

      Διαγραφή
    4. προσπάθεια μη επιτηδευμένη γίνεται?...(με σκάλωσες)...δεν τρώω γλυκά από ξένους από τότε που μπήκα στα άντα έντε...και σε πιστεύω!

      υγ: γράφεις απολαυστικά για να δικαιολογείσαι άνοστα (αυτό το λέω για καλό, σειρά σου να με πιστέψεις)

      Διαγραφή
  24. Μαργαρίτης & 667 - δρόμοι του πουθενά

    Μουσική κλεμμένη από αυτό: http://www.youtube.com/watch?v=eair8Ftmd9Q

    Στίχοι κλεμμένοι από αυτό: http://www.youtube.com/watch?v=AWtCittJyr0

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ααααν πήραν από τους Talking Heads και Rory Galagher, αυτό ήταν μόλις μερικά έως ελάχιστα λόγια και ένα μικρό συνδιασμό από 2-3 συγχορδίες. Άκουσα και τα 2 κομμάτια γιατί δεν τα ήξερα κι αυτή είναι η άποψή μου. Αν πάλι όντως έτσι συνέβη, τότε το μόνο που έχω να πω είναι "ντροπή τους, αλλά κάνανε πολύ γαμάτη κλοπή!!"

      Διαγραφή