Δευτέρα 1 Απριλίου 2013

ΚΑΙ ΓΙΑ ΝΑ ΞΕΡΟΥΝ ΟΛΟΙ




αυτό που έγινε τις τελευταίες μέρες με τα σχόλια δεν θα επαναληφθεί. Βασικά σε πρώτη φάση φταίω εγώ που το επέτρεψα και το καννιβάλησα, αλλά τέλος.


Από δω και στο εξής, όποιος ξαναπροσβάλει αναγνώστη εκτός πλαισίου πειράγματος και γίνει κακία, μομφή ή λοιδωρία, θα πέφτει πούτσα, καντήλι και διαγραφή σχολίου.

   Αν αυτό εδώ το γαμήδι που διαβάζετε έγινε κάτι, το οφείλει στους αναγνώστες του και σε αυτούς ανήκει. Το μπλογκ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΔΙΚΟ ΜΟΥ ΑΛΛΑ ΔΙΚΟ ΣΑΣ.
   Αυτό που ανήκει σ' εμένα είναι η έκφραση και η γραφή χιουμοριστικών σκέψεων και....μερικών καντηλιών. Από 'κει και πέρα το μπλοφκ το χτίσατε εσείς με τα σχόλιά σας και είναι δικό σας να το απολαμβάνετε.

   Οποιοδήποτε τσουλί ή αρχίδι αρχίσει τις πίπες εδώ μέσα θα υποστεί και τις συνέπειες είτε είναι ανώνυμος είτε "επώνυμος".


   Προτιμώ να έχω 10 σχόλια (που καμιά φορά να είναι και πιο γαμάτα από το ίδιο το κείμενο), παρά να έχω 100 και να είναι κακές προσβολές και λάθος ιδέα για το τι σημαίνει πραγματικά το trolling.

   Αυτό το συγκεκριμένο άτομο που προκάλεσε το μπάχαλο (που το παίζει και παλιά καραβάνα και ασχολείται με τα μπλογκ από το 2005) θα έπρεπε να ξέρει τι σημαίνει τρόλλινγκ. Απέδειξε πανηγυρικά πως όταν ο θεός έβρεχε τρόλλιγκ αυτή ήταν σε πυρηνικό καταφύγιο και πνιγόταν στις αναθυμιάσεις κακομοιριάς και μπουρδολογίας, τρώγοντας σάπιες γκοφρέτες.


   Κατ' αρχήν ζητάω (για μια ακόμα φορά) ένα μεγάλο συγνώμη από τους αναγνώστες μου και τους υπόσχομαι ότι το πείραγμα και η τρολλιά δεν θα κοπεί από το μπλογκ, αλλά οποιοδήποτε σχόλιο μου βρωμάει και προσβάλει κάποιον σχολιαστή θα τρώει διαγραφή και ο σχολιαστής που το έγραψε θα τον γεμίζω με πραγματικά φρέσκο και αυθεντικό σκατό που μόλις θα έχει βγει από το άντερό μου, τόσο βρωμερό που θα φωνάξει βοθρατζή για να αδειάσει το σπίτι του.


   Για λίγη ώρα θα λείψω. Όταν επιστρέψω και βρω σχόλια μαλακισμένα, θα τηρείται η γραμμή μου.    

98 σχόλια:

  1. Α ρε πούστη Χωστηρόπουλε προπαγανδίζεις τα πλήθη απροκάληπτα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Xωστήρας The Punisher.

    Υ.Γ Όντως ήταν μπουρδέλο χθες που κοίταξα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Όχι ρε πούστη μου, έχασα το όλο το σκατό;;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. αν δεις 3 αναρτήσεις πίσω θα πιάσεις μυρωδιά από σκατίλα

      Διαγραφή
  4. Της πουτανας έγινε αλλά εντάξη θα φάνε σκατό τώρα Χωστηρέικο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. ηρθα να τα κανω πουτανα :) σβηστε με αλλιως θα σας προσβαλω όλους με πυρηνικες προσβόλες που ξεΜπλενονται με σπερμα δακρυα και αλλα περιεργα υγρα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.

      Διαγραφή
    2. έχεις ανοίξει κωλόσουφρα έτσι;
      αλλιώς δεν εξηγείται ότι θες να δεχτείς καβλιά μέχρι το άντερό σου να γίνει πατσάς

      Διαγραφή
    3. κοιμασε καθολου η ζεις αγκαλια με το F5? ( να πχιασω τπτ αλλο που σ αρεσει κιολας να γεμισω τις δικες σου κωλοτριχες με το θρυλικο μου σπερμα ? )

      Διαγραφή
  6. Εχω όλες τις ενημερώσεις στο mail μου. Προνόησα και έκανα εγγραφή! Χθες η μέρα ήταν περιπετειώδης! Όποιος τις θέλει ας κάνει like στη σελίδα μου στο facebook https://www.facebook.com/ProphanosThaAdynatiso με σχόλιο "είμαι κι εγώ αναγνώστης του blog ocelebritis"
    Επίσης μπορείτε να κάνετε follow στο twitter και στο youtube.
    Επίσης μπορείτε να με βοηθήσετε να μεγαλώσω τον τραπεζικό μου λογαριασμό (και τον κώλο μου) κι εγώ να "ΚΑΑΑΘΟΜΑΙ" που έλεγε και ο μακαρίτης ο Φωτόπουλος κάνοντας donate στο λογαριασμό μου. Θα βάλω σύντομα κουμπί!
    Μην χάσετε τέτοια ευκαιρία!
    Τ' αφεντικό τρελάθηκε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. κακό πράμα αυτός ο Στέφανος τελικά

      Διαγραφή
    2. Γιατί το λες αυτό? Μια χαρά παιδί είναι! Εμένα που λες κάποτε μου στάθηκε για την "είδηση" βέβαια γιατί δε με πάει μια...αλλά όπως και να το κάνουμε, δημιουργησε ένα τρεντ, στη μπλογκόσφαιρα. Λίγο το έχεις αυτό? Ούτε το χάρλεμ σέϊκ τέτοια επιτυχία!

      Διαγραφή
    3. αν υποψιαστώ ότι ο Στέφανος είναι πιο mainstream από μένα θα βγάλω τις ρώγες μου με τσιμπιδάκι

      Διαγραφή
    4. Νομίζω πως πρέπει να αρχίσεις!

      Διαγραφή
  7. Απαντήσεις
    1. κι εγώ ρε Παλιοκόριτσο με αγαπώ, παρόλα τα ελαττώματά μου!

      Διαγραφή
  8. Δεν ξέρω τι είδους άνθρωπος είσαι γενικότερα,αλλά αυτό που κάνεις είναι πολύ εντάξει.Μπράβο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.

      Διαγραφή
    2. σου μύρησε ψωλή παπάρα και έτρεξες να κάνεις σχόλιο ε; Αφού σου είπα, κόψε τις μαλακίες

      Διαγραφή
    3. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.

      Διαγραφή
  9. Aφού είναι και δικό μου το μπλογκ, κάνε μια αρχή και βγάλε τον κακομούτσουνο από πάνω δεξιά...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Με συγχωρείς αλλά το ότι αυτό το αποφάσισες (μετά το πανηγυρικό "είναι πολιτική μου να μη σβήνω σχόλια") μόνο λόγω κάποιου "ανώνυμου" (έστω και αν εσύ ξέρεις τι κρύβεται από πίσω) και όχι όταν επώνυμα μπλόγκερ βρίζανε σαν τους χιμπατζήδες και αναφερόντουσαν σε γαμιάδες που πρέπει να κάνουνε την πουτάνα τους να σταματήσει να βγάζει γλώσσα επειδή κάποιος τόλμησε να αμφισβητήσει την ΛΟΓΙΚΑΡΑ και την ΑΠΟΨΑΡΑ τους, σόρρυ αλλά δεν μου λέει τίποτε.

    Το "απλά αποφύγετε ο ένας τον άλλον" να το βράσω. Αν σκεφτούμε το πόσο λίγος χρόνος πέρασε από τότε, ελπίζω να νιώθεις το βάθος της ειρωνείας που νιώθω αυτή τη στιγμή.

    Και όχι, εδώ ΔΕΝ ισχύει η λογική του "μα κανείς δεν μπορεί πια να αλλάζει γνώμη; Δεν μένουμε στα ίδια" δεν μου λεει τίποτε, καθώς ποτέ δεν έγινε αναφορά σε εκείνο το "γεγονός", γιατί πολύ απλά ακολουθείς και διαβάζεις και θαυμάζεις τον συγκεκριμένο μπλόγκερ. Δεν σε πείραξε τότε, σε πείραξε τώρα με τον ανώνυμο(-η).

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. αν και έχεις δίκιο στο γενικό σκεπτικό, υπήρξε μία διαφορά V, και αυτή ήταν ότι ο Yeti κι εσύ εμπλακείκατε μεταξύ σας σε ένα "διάλογο". Ότι έγινε-έγινε μεταξύ συγκεκριμένω και διαφορετικών γνωμών με επιχειρήματα. Η συγκεκριμένη ανώνυμη σκατολογούσε προς κάθε κατεύθυνση χωρίς να έχει δικαιολογία και όταν κάποιος προσπαθούσε να αντιδράσει του κατέβαζε περισσότερα.

      Εσύ είχες παπάρια να υπερασπιστείς τα πιστεύω σου με δύναμη και με επιχειρήματα απέναντι σε μια -έστω και υπερακραία- αντιγνώμη, άλλοι όμως ανυπεράσπιστοι σε γενικές σκατορίψεις

      Διαγραφή
    2. Δεν μιλάμε για μικρά παιδιά ρε Μανώλη, μιλάμε για μεγάλους ανθρώπους που στην πλειψηφία τους ξέρουν τι εστί ανώνυμο τρολλ, και ειδικά αν σκατολογεί, δεν τους νοιάζει και πολύ. Έχει μια κάποια διαφορά από το τί είχε γίνει τότε, και με συγχωρείς που δεν θεωρώ επιχείρημα το "στον γαμιά σου δεν βγάζεις γλώσσα".

      Διαγραφή
    3. σίγουρα δεν είναι επιχείρημα και επειδή ξέρεις τι άποψη έχω για σένα (αλλιώς θα σε ξεπετούσα με ένα "χαχαχαχα ρε δεν έγινε και τίποτα"), σου λέω ότι εσείς οι 2 δεν είχατε διαγωνισμό ποιος θα τρολλάρει τον άλλον, αλλά είχατε βαριά αντιπαράθεση που έπεσαν χοντρά λόγια στο τραπέζι, αλλά και πάλι ήταν μεταξύ σας και δεν ξεσηκώνατε μαλακισμένα όλο τον κόσμο

      Διαγραφή
  11. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.

      Διαγραφή
    2. Σπαγκοβαγγελοβασίλου Γωνία2 Απριλίου 2013 στις 3:09 π.μ.

      Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.

      Διαγραφή
    3. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.

      Διαγραφή
    4. Σπαγκοβαγγελοβασίλου Γωνία2 Απριλίου 2013 στις 3:57 π.μ.

      Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.

      Διαγραφή
    5. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.

      Διαγραφή
    6. Σπαγκοβαγγελοβασίλου Γωνία2 Απριλίου 2013 στις 4:54 π.μ.

      Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.

      Διαγραφή
    7. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.

      Διαγραφή
    8. Σπαγκοβαγγελοβασίλου Γωνία2 Απριλίου 2013 στις 5:05 π.μ.

      Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.

      Διαγραφή
    9. Δεν έχω και τίποτα καλύτερο να κάνω τέτοια ώρα. Τελείωσα τις δουλειές. Εσύ την παλεύεις δηλαδή ε ;

      Game of thrones βλέπεις ;

      Διαγραφή
    10. Σπαγκοβαγγελοβασίλου Γωνία2 Απριλίου 2013 στις 5:56 π.μ.

      Όχι.

      Βλέπω: http://www.youtube.com/watch?v=pimqGkBT6Ek

      "Ποιος είναι ένας αρκετά καλός τρόπος να ξεκινήσεις μια σειρά ανθολογίας ώστε να κάνεις αίσθηση και να δείξεις πως παίρνεις σοβαρά την αποστολή ‘θα τρελάνω τον κόσμο με απίστευτες, προκλητικές ιδέες’; Να βάλεις τον πρωθυπουργό σου στο δίλημμα του αν θα κάνει σεξ με ένα γουρούνι. Ζωντανά. Σε εθνικό δίκτυο."

      http://www.oneman.gr/keimena/diaskedash/watchlist/sto-black-mirror-to-shmera-ginetai-efialths.2171700.html

      Τέτοια βλέπω. Θες ακόμα να με παντρευτείς;

      Διαγραφή
    11. σβήνονται τα σχόλιά σου και θα ξανασβήνονται μέχρι να καταλάβεις ότι είσαι ένα μικρό, κακομαθημένο σκατό που και να θέλει κανείς να κάνει παρέα μαζί του, βρωμάει τόσο εσωτερικά που αφήνεται για παρασιτολογικό έλεγχο.

      Εκεί που κάνεις βασικό λάθος είναι ότι αυτά που εσύ πιστεύεις ότι μύχια λέμε ο ένας για τον άλλον, στην πραγματικότητα τα έχουμε πει έξω από τα δόντια ο ένας για τον άλλον, αλλά παρόλ' αυτά ΓΟΥΣΤΑΡΟΥΜΕ ο ένας τον άλλον με τα "ελαττώματά" του.

      Είχες πει πχ ότι βαριέσαι το Παρτάλι, εγώ πάλι του το έχω πει τόσες φορές ότι μισώ και βαριέμαι τις "λίστες" που κάνει, δεν είναι κάτι κρυφό. Αλλά ξέρεις κάτι; Τον βρίσκω ενδιαφέροντα παρ' αυτά και όταν το γνώρισα και προσωπικά γούσταρα πάρα πολύ και τιμή μου που είναι εκεί που είναι μαζί με τους άλλους στα δεξιά αυτής της σελίδας.

      Τον Περικλή που τόση ώρα προσπαθείς -και καλά-να μην τον τρολλάρεις και το παίζεις ΑΝΩΤΑΤΟΥ ΑΝΤΙΓΡΑΦΑΡΑ ΤΟΥ ΜΙΚ(Ρ)ΕΙΟΥΣ, δεν ξέρεις τι είναι να τον γνωρίζεις από κοντά. Όταν επιτέλους τον πρωτοσυνάντησα, αγκαλιαστήκαμε λες και είμασταν 800 χρόνια φίλοι που είχαμε να βρεθούμε καιρό.

      Όταν λοιπόν δεν ξέρεις τι σημαίνει δέσιμο -παρ' ό,τι και να βρίσκεις ενοχλητικό στον άλλον- ΘΑ ΤΡΩΣ ΠΟΥΤΣΑ ΓΙΑΤΙ ΦΥΤΡΩΝΕΙΣ ΕΚΕΙ ΠΟΥ ΔΕΝ ΣΕ ΣΠΕΡΝΟΥΝ

      Διαγραφή
    12. Αααα καλώς σε βρήκα!
      Τώρα που ξέρεις πως σας βλέπω κι εγώ, πάμε στο παρασύνθημα.
      Θα έρχομαι, δε χρειάζεται να παρακαλάς!
      :)
      Μα καλά τόσο σας πείραξε η απόψή σας; Γιατί; Παρακαλώ όσοι ενοχλήθηκαν να έρθουν να τους γλύψω το σουάγκ. ΜΕΤΑΝΟΩ!!!
      Τι χρειάζεται, για να λέει κάποιος την άποψή του εδαμέ, να ττττττο κα κα κα κκκκκκκκκκκάνω;

      Διαγραφή
  12. Όχι που νόμιζες ότι εγώ (σε) τρολλάρω.
    Φάε τώρα τα πραγματικά τρόλ στη μάπα, να δεις πώς είναι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Ρε Χωστηράκο, κάθε φορά που λείπω για λίγο καιρό, κάτι κάνεις και γίνεται της πουτάνας στο blog σου. Τι σκατά έγινε παλι; πρέπει να επιβάλω την τάξη; Υπάρχει κάποιο ανώνυμο τρολλ που προκαλέι προβλήματα και καλά; και ενοχλήθηκε κάποιος απο τρολλ; τι μπορεί αν είπε δηλαδή; ενημέρωσε με λίγο όποτε έχεις χρόνο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Α εγώ δεν έχω πρόβλημα!!Απαντάω καταλλήλως όπως διεπιστώθη!!!Παρακαλώ να μου απονεμηθεί το βραβείο του καλύτερου τρολλ του κόσμου!

    ΥΓ:Το γάμησα έ;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Στη Σιβηρία σου εσύ!!Μιλάν όλοι μιλάν και τα νόθα παιδιά του Στάλιν που μόλις τα δε ο Στάλιν τα αποκύρηξε και τώρα προσπαθούν,και καλά,να μας πουν ότι είναι στην Αυλή του Τσάρου Βλαδίμηρου!!Ουυυυυυ ρεεεεεεεε!

      Ο πιστός εν Στάλιν και Βλαδίμηρο Μέγας Αυλάρχης Ρασκόνικωφ Ρομάνοβιτς!

      Διαγραφή
    2. έχε χάρη που τα μεσημέρια πέφτουμε για ύπνο με τον Βλαδίμηρο και δεν έχω χρόνο να σου απαντήσω. Όχι, Αυλάρχης, ούτε Σταυλάρχης δεν είσαι. Η πείνα και το στειλιάρι έχουν σαλέψει το πτωχό μυαλό σου αναρχοκουμούνι εκεί στα γκούλαγκ.

      ο πιστός εν Ρομανόφ και Βλαδίμηρο, Αρχιρουφιάνος του προεδρικού Στέμματος, Mahler Θεοδώρεβιτς Πούτιν

      Διαγραφή
  15. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ε ρε όνειρα που κάνει η πλέμπα!!!Τι να πω!!
      Στα γκουλαγκ εισαι εσύ,εγώ είμαι στο Κρεμλίνο!!!Με φωνάζει ο Βλαδίμηρος τώρα οπότε δεν μπορώ να σε απαντήσω!!!

      Ουυυυυυυυυυυυυυστ ρουφιάνε!ΣΤη γκιλοτίνα ρεεε,τουφέκι και σφαίρα στο σβέρκο!!!Προδοτη,ρουφιάνε,πιστέ στους ιμπεριαλιστές,καταπιεστές,κεφαλαιοκράτες!!Ου ρεεε!!

      Διαγραφή
    2. Κρεμλίνο έχεις ονομάσει την σπηλιά που μοιράζεσαι με την αρκούδα στην Σιβηρία? Γιατί το κάνεις αυτό στον εαυτό σου?

      Διαγραφή
    3. Μα δεν σε είδα στη σπηλιά όταν είχα πάει για εξερεύνηση μαζί με το Βλαδίμηρο;;;;;;;;Που χατε πάει όλες εσείς οι αρκούδες όταν είχαμε έρθει για κυνήγι στη Σιβηρία;;

      Διαγραφή
    4. παραληρείς μικρό μου κουμούνι. με είδες ντυμένο με τα αρκουδοτόμαρα όταν πέρναγα από Σιβηρία με το Βλάντι και με μπέρδεψες με αρκούδα.

      Διαγραφή
    5. Εγώ είμαι με ίωση εσύ έχεις παραισθήσεις μου φαίνεται!!Ο Βλάντι αν σε έβλεπε με αρκουδοτόμαρα θα σε πυροβολούσε!!Του φέρνουν αλλεργία όλες οι αρκούδες εκτός απ' τη ρώσικη!!Οπότε ή λες ψέμματα ή έχεις παραισθήσεις λόγω της σχιζοφρένειας που σε δέρνει αλυπητα!

      Διαγραφή
    6. τα τομάρια ήταν από ρώσικες αρκούδες σαν αυτές που όταν δεν σπάς πέτρες κυνηγάς στη Σιβηρία για να κάνεις παλτά, παπούτσια και καπελίνα για εμάς τους προύχοντες της Μοσχοβίας.

      Διαγραφή
    7. Δεν ξέρω να σπάω πέτρες εγώ!Τις αγοράζω με τις πλουσιοπάροχες χορηγίες του Βλαδίμηρου!Όσο για τα γούνινα τι να πω,εγώ πάλι τα αγοράζω!!Δεν σκοτώνω αρκούδες εγώ,μόνο άθλιους προδότες της Αγίας Ρωσίας!!

      Και μη μιλάς πολύ γιατί ενοχλείς το κόσμο με τις φωνές σου!!Έλεος!
      Άρχισαν να διαμαρτύρονται και να σου λένε να σκάσεις!

      Διαγραφή
    8. Κακόμοιρε πειναλέε, μέχρι και ο anisixos δεν αντέχει τις παπαριές σου. Και απορώ και θλίβομαι αφενός πως πιάνεις την Αγία Ρωσία στο στόμα σου, αφετέρου πως δεν μας έχει γαμοσταυρίσει ο Χωστήρας τόσες ώρες.

      Διαγραφή
    9. Δεν πειναώ έφαγα!Τις δικές σου παπαριές δεν αντεχει και λέει να σκάσεις!!Καηημεεενε!

      Εσύ γιατί την πιάνεις άθλιε πράκτορα των ιμπεριαλιστών!!

      Να μας Γαμοσταυρίσει ο Χωστήρ;;;Από που και ως που;;Τι έκανα εγώ;;;;Μια συνομωσία κατά του Βλαδίμηρου κατέπνιξα,θα καταλάβει ο σύντροφος!

      Διαγραφή
    10. μπουχαχα καημένε. ούτε τους ακατάσχετους πόρδους σου δεν μπορείς να καταπνίξεις, πόσο μάλλον συνωμοσία κατά του Τσάρου Βλαδίμηρου.

      Διαγραφή
    11. Παλιοπροδότη πήγαινε στην Ουάσιγκτον να δεις αν έρχομαι!!Ελα,έλα move!!
      Που θα μας αμφισβητήσεις καημενε καπιταλιστή!

      Διαγραφή
    12. Μην βρίζεις τον Καπιταλισμό. Είναι η αγαπημένη ασχολία του Βλάντι.

      Διαγραφή
    13. Είδες που δεν έχεις καμιά σχέση με τον Βλαδίμηρο;;;Ο Βλαδίμηρος αρέσκεται να το παίζει καπιταλιστης αλλά στο βάθος ήταν,είναι και θα είναι κομμουνιστής με τη μόνη διαφορά που αντί να τα έχει το κράτος όλα θα τα έχει αυτός!!Άτιμη φάρα των γάτων με ακουστικά!!!:Ρ

      Διαγραφή
    14. το θέμα είναι πως θα τα έχει όλα για πάρτι του καθώς και για τους λίγους εκλεκτούς φίλους του στο Κρεμλίνο. Οι άλλοι γαλέτα στην Σιβηρία.

      Διαγραφή
    15. Μου δωσε ο ίδιος ο Βλαδίμηρος να δοκιμάσω ένα γουρουνόπουλο όλα τα λεφτά!!!Η γαλετα που σας ταισαν ήταν καλή;

      Διαγραφή
    16. καημένε μου, τα γουρουνόπουλα εγώ τα ξεκοκαλίζω στο Κρεμλίνο.

      Διαγραφή
    17. Και σου χω πει μη τρως σκουλικιασμένη γαλετα σε πειράζει!

      Διαγραφή
    18. τσου ρε λάκη. Σε χάλασε το μουχλιασμένο παξιμάδι και το κρύο.

      Διαγραφή
    19. Τσου ρε κακιον!

      Δεν τρώω μουχλιασμένο παξιμάδι εγώ καημένε!!Πριν από λίγο τσάκισα ένα βαζάκι χαβιάρι από το απαγορευμένο!

      Διαγραφή
    20. προφανώς για εσένα το χαβιάριον είναι απαγορευμένο. για εμας στο Κρεμλίνο, μια απλή καθημερινή συνήθεια :))

      Διαγραφή
    21. Από τη λόρδα σου δεν κατάλαβες τι σου πα!Τσάκισα ενα βάζο χαβιάριον από εκείνο που όσο πλούσιο και να σαι δεν βρίσκεις και αυτό μόνο γιατί με είχε πιάσει μια λιγούρα!!Αν πεινούσα θα τσάκιζα καμιά 5αρια!!!Τι να περιμένει κανείς όμως από έναν πως να το πω,προδότη του Ρωσικού Έθνους,της Αγίς Ρωσίας και του Μεγάλου Τσάρου Βλαδίμηρου του μόνου αληθινού διαδόχου της Αγίας Οικογένειας των Ρομανώφ!

      Διαγραφή
    22. Κουμούνι εσύ δεν καταλαβαίνεις τι λές. Έβλεπα το καβλάκι τον Μπογδάνο για αυτό δεν σου απάντησα.

      Διαγραφή
    23. Τζένη Χειλουδάκη4 Απριλίου 2013 στις 5:27 π.μ.

      Τι παίχτηκε εδώ; Το κλουβί με τις τρελές;

      Διαγραφή
    24. Από πότε βλέπεις τον Μπογδάνο;;;Μάλλον θα ταν για μάθεςι να βάζεις μπουγάδα αστοιχείωτε!

      @Τζένη

      Εσωκομματικά άπλυτα δεν ενδιαφέρουν κανέναν παρά εμάς και τα κλουβιά με τα άπλυτα

      Διαγραφή
    25. Αγαπάμε Μπογδάνο για το ευρύ του στέρνο, την ευρύτερη ακόμα φαλάκρα του, τα χίψτερ σταράκια του, τον μεστό πολιτικό του λόγο και τα μικρά, σχεδόν αδιόρατα τίκ του. Τον βλέπουμε σε γιγαντοοθόνη στο Κρεμλίνο 85 ιντση.

      Διαγραφή
    26. Το Κρεμλίνο θαυμάζει άλλους πολιτικούς άνδρας και όχι αυτήν την παρακμή της δημοσιογραφίας!Εϊδες που δεν ξέρεις;;;;Γρήγορα πίσω στο κελί σου!

      Διαγραφή
    27. σους κουμούνι. στην σπηλιά σου δεν έχει καν τηλεόραση. Μπογδάνο ζούμε στο Κρεμλίνο να σε δούμε.

      Διαγραφή
    28. Εντάξη καλά είμαι. Αναπνεώ με δυσκολία αλλά θα ζήσω

      Διαγραφή
  16. Απαντήσεις
    1. Περίνιο είσαι καλααα;;Να φωνάξω ασθενοφόρο;

      Διαγραφή
    2. Έσκασες; αχαχχααχαχαχαχαχ

      Διαγραφή
    3. Περίνιο μάθε γιατί έχουμε και δουλειές και εμείς και οι οδηγοί του ΕΚΑΒ!Δε θα περιμένουμε εσένα!!Αν δεν αποφασίσεις άμεσα απλά κάτσε και ψόφα!!Τι να πεις γαμώτο πια,τον χουν δει όλοι δημόσιοι υπάλληλοι!

      @Μαλερ

      Ξινό να σου βγει παλιοπροδότη!

      Διαγραφή
    4. γλυκόξινο από συνοικιακό Κινέζικο με σαλμονέλα παλιοκουμούνι χαχαχα

      Διαγραφή
    5. Να το φας και να σου ρθει κόψιμο παλιοκαπιτάλα,πράκτορα των Αμερικανών!

      Διαγραφή
    6. μπά, άνοιξε το wi-fi στην σπηλιά; Πάω για καφέ τώρα στα πέριξ του Κρεμλίνου. ίσως πάμε και σε κάνα μπαλετάκι με τα παιδιά της Υπηρεσίας. Αν γυρίσω νωρίς το βράδυ και δεν με απασχολήσει ο Βλαδίμηρος με τα πολιτικά του θα τα πούμε και αργότερα μικρό μου κουμούνι.

      Διαγραφή
  17. Ασε μας ρε Χωστήρα να πουμε ξερωγω

    ΑπάντησηΔιαγραφή