Τετάρτη 13 Μαρτίου 2019

ΕΛΕΚΤΡΟΝΙΚ ΤΣΑΜΙΚΟ-ELECTROTSAMIKO



Θα ξεκινησω ζητωντας συγνωμη απο οσους συριζαιους εθιξα με το προ-προηγουμενο ποστ για την απαγορευση του καπνισματος σε μπαρ και αλλα τετοια. 
   Απ' ο,τι εμαθα αργοτερα, δεν ηταν λεει η συριζαρα της καρδιας μας που ειπε να απαγορευτει το καπνισμα (το ειπε παλιοτερα αλλα μ'αυτα και μ'αυτα το γραψαν ολοι στ'αρχιδια τους), αλλα κανα-δυο αντικαπνιστικοι (δο)συλλογοι, και οχι μονο αυτο, -γιατι ειναι κριμα να σας κατηγορω αδικα γαμω τα αριστερα κωλομερια σας- αλλα δεν ηταν καν σε πανελληνια κλιμακα η απαγορευση, ΑΛΛΑ ΤΟΠΙΚΗ, κι οταν λεμε "τοπικη", εννοουμε στο Ηρακλειο Κρητης σα να λεμε παιζει μπαλα ο Αγιαξ αλλα οχι ο Αγιαξ Ολλανδιας αλλα ο αλλος με τα τσαρουχια.
   Οι μπατσοι δεν μπορουσαν φυσικα να κανουν αλλιως και βγηκαν τοτε με τα μπλοκακια στα μαγαζια και εριχναν προστιμα, αλλα συντομα βαρεθηκαν κι αυτοι και σταματησαν. Τα αντικαπνιστικα σαπροφυτα βγηκαν τοτε στις εφημεριδες και κατηγγειλαν οτι οι μπατσοι σταματησαν τους ελεγχους, αλλα ηταν ηδη αργα κι εχθες παλι στα μπαρακια ολος ο κοσμος καπνιζε και κερνουσανε και τους μπατσους Χεηγκ και Μαλμπουρα απο τη χρυση κασετινα.

Γενικα υπαρχουνε Ελληνες που αρνουνται να συμβιβαστουν με την ιδεα οτι αυτη η χωρα -με ολα τα ασχημα της- ειναι η τελεια μιξη Μοντε Καρλο και ανατολικο Ισλαμαμπαντ και αυτο δεν θα αλλαξει ΠΟΟΟΟΤΕ.Νικο.

Για παραδειγμα.
Παιρνει ο αλλος i-phone GDJSH2755 (υπαρχει το 'ψαξα) με μεγκαμπαητ, καμερες με γιγαπιξελ, σκαναρισμα τη κωλοτρυπιδα και το νεφρο να ξεκλειδωσει ΜΟΝΟ ΚΑΙ ΜΟΝΟ για να ανεβαζει παναγιτσες στο φεησμπουκ και γλυκες καλημερες Πετρο και μετα τις ιδιες φωτο στο ινστα με φιλτρο που αμα δεις παναγιτσα με φιλτρο ματζεντα θα σου συμβει κατι πολυ κακο.Ισως.










Αλλο παραδειγμα Κωστακη. Παιρνει ο αλλος διακοσα ευρω γυαλι φτιαγμενο απο διαστημικους κρυσταλους με τεχνολογια CERN Κωστα μαλακα και το φοραει πρωι, βραδυ, μεσημερι, με συννεφια, με ηλιο, με βροχη, με πατεριτσες ΔΕΝ ΤΟ ΝΟΙΑΖΕΙ μονο και μονο για να κοζαρει κωλους και να μην φαινεται οτι κοζαρει κωλους ΓΙΑΤΙ ΦΟΡΑΕΙ ΤΟ ΓΥΑΛΙ κι αμα περασει κανα ωραιο πιπινι στα 20 μετρα, μετα που ξερει σιγουρα οτι δεν θα γυρισει το βλεμμα της γιατι ολα τα πιπινια εχουν λυκοπιασμα και το πιγουνι τους παει μονο 5,76 εκατοστα δεξια-αριστερα Λελα, τοτε και μονο τοτε ο Κωστακης με το διακοσα ευρω γυαλι θα ξυσει αξουριστο μαγουλο να μη φανει οτι παραμιλαει και θα πει ΠΩΝΑΜΟΥΝΙ (!!!), επειδη ετσι εχει συνηθισει ο Ελληνας.








Αλλο παραδειγμα οχι εγω ενας φιλος που αγορασε προσφατα αμαξι καινουριας τεχνολογιας με ηλεκτρονικο παρκαρισμα, θερμαινομενα καθισματα, κινητηρες, διαφορικα αλλα πεταει τα τσιγαρα στο δρομο γιατι ο ευρωπαιος σχεδιαστης αυτοκινητων δεν ηξερε οτι, 6 χρονια στο πανεπιστημιο και 10 χρονια σε μεγαλη εταιρια πολυτελων αυτοκινητων, το μοντελο που εφτιαξε για ευρωπαϊκους δρομους θα κατεληγε στα χερια του Νικου απο Μονοφάτσι που με θλιψη ανακαλυψε οτι το αμαξι του δεν εχει τασακι.








Στον αντιποδα ο Αθηνεζος που αγορασε γερμανικο λυκοσκυλο για να το εχει κλεισμενο ολη μερα στο διαμερισμα και να μαζευει τα σκατα του με σακουλακι απο το αλσος Βεηκου ή οποιο στο διαολο παρκακι με λιγα δεντρακια οι Αθηνεζοι χαρακτηριζουν ως αλσος και μετα βγαζει φωτο στο φεσμπουκ με το καημενο το ζωο που ονειρευεται λιβαδια και χιλιαδες προβατα αλλα ο Πετρος απο Ψυχικο περιμενει με το σακουλακι στο χερι να μαζεψει την κουραδα απο τη ριζα της φτελιας.
Απαραδεχταμπλ!!!







Δεν ειμαστε κατασκευασμενοι για την κανονικη Ευρωπη και αποδειξη ειναι η αυτιστικη μανια μας να φτιαχνουμε εκκλησιες παντου, ΠΑΝΤΟΥ ΟΜΩΣ. Συνεχεια εκκλησιες. Στο βουνο, στις ραχες, στα ποταμια, στις σπηλιες στο μουνι της μανας μας παντου και μετα να τις φορτωνουμε με διακοσα χιλιαρικα ηχητικα συστηματα, μικροφωνα και ηχεια να νομιζει κανας ξενος οτι θα τραγουδησει ο ΤζεηΖι κι αντι αυτου να βγαινει ο παπα-Δαμασκινος με το Μαζντα και τη παπαδια εγκυο στο δωδεκατο παιδι και να τραγουδαει την Υπερμαχω φορωντας τα ιερα bling και να κανει το χριστιανικο gang-sign 






και να μενει ο τουριστας μαλακας.

Καλο λοιπον ειναι να σταματησετε να προσπαθειτε να εξελιξετε την Ελλαδα. Αυτη η χωρα ειναι ευλογημενη να προχωρησει ΜΟΝΟ τη μερα που θα πεσει ενας πολυ μεγαλος κομητης στη Γη.

Ευχαριστω. 

το παρον αρθρο ειναι τοσο σκατα που αν γραψετε σχολιο το πιο πιθανο ειναι να ειναι καλυτερο απο το κειμενο.


6 σχόλια:

  1. Δλδ εγω αν γραψω αυτο μονο, θα ειναι καλύτερο το σχολιο απο το κειμενο..;

    Θα γραψω κι αλλα..οχι μονο την ανωτερω απορια.
    Δυστυχως αγαπητε, δεν θα περιμενα απο μενα να το λεει αυτο, αλλα η Ελλαδα μ εχει απογοητευσει. Παντοιοτροπως! Και δεν φταιει μονο οτι δεν ειμαι απο μονη μου σόι!!!

    Μπαιδεγουει, και σε απαντηση και προηγουμενου αρθρου σου, μ ενοχλει ο καπνος του τσιγαρου ρε φιλε πλεον παντου! Και ξερεις γιατι? Γιατι καποια στελεχη παλαιοτερα καπνιζαν στο χωρο εργασιας τοτε που ειχε αρχισει να ισχυει ο νομος (γκουχου γκουχου και καλα!!). Εβηχα ενα μηνα που ειχε ξεκινησει απο κρυωμα και δεν γινομουν καλα εξαιτιας του τεκε στη δουλεια (βρωμουσα ολοκληρη μεχρι και τα εσωρουχα με το συμπαθειο).
    Μετα καπνιζαν στο υπογειο μεχρι να συνελθω γιατι τους ειπα οτι θα παρω ασθενειας (οχι εγω δλδ, ο γιατρος το ειπε).

    Απο τοτε δεν αντεχω τον καπνο ουτε σε ανοιχτο χωρο αν ερχεται κατα παω μου. Πες με εξαιρεση, μεμονωμενη περιπτωση, πες οτι εχω παθει ψυχολογικο, αλλα ουτε σε ανοιχτο χωρο.
    ...εκτος αν δεν ερχεται προς τα με!

    2ο μπαιδεγουει: τις προαλλες που γιορταζαν οι ιρλανδοι τον αγιο πατρικιο πηγα κ εγω (γιατι οπου γαμος και χαρα...γιορταζα και στο χωριο μου τον σεντ τον πατρικ...η περιεργεια εφαγε τη γατα..) να φαω βασικα κατι φις εν τσιπς. Καθομουν εξω καθοτι καλος σχετικα καιρος και μου εκανε φοβερη εντυπωση που εβγαιναν εξω να καπνισουν! Με τις μπυραρες τους, χαρωποι κ με κοκκινα μαγουλακια, αλλα εβγαιναν εξω!
    Θα παω και χειμωνα σε αυτη τη μπυραρια για να δω αν βγαινουν κ με το κρυο, αν κ κατι μου λεει πως θα το κανουν.
    Σορυ για το μακρυ σχολιο και την καταχρηση του χωρου..
    Υγ1 δν ανηκω σε αυτους που προσεβληθησαν με την προηγουμενη αναρτηση σου..αλλα ετσι κι αλλιως οποιον κ να εβριζες το ιδιο θα απαντουσα.
    Υγ2 Ποιος νομος ισχυει για να ισχυει κ αυτος? Για ολους..οχι αλα καρτ
    Υγ3 συγγνωμη σου ζητησα με το σχολιο αναρτηση?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Βρε καλως την, βρε καλως την!!
      Δεκτα ολα σου τα επιχειρηματα, και δεκτο οτι δεν μπορεις, εστω και λογω ψυχολογικου, να ανεχτεις τον καπνο σε εξωτερικο χωρο. Γαμαουα.
      Τον γιατρο τον ρωτησες κατα ποσο συμβαλει ο εξωτερικος ρυπος των αυτοκινητων και των εργοστασιων στην επιδεινωση της καταστασης σου; Πηγαινε και ρωτησε τον και εγω θα κατσω εδω και θα περιμενω. Πιστεψε με, διαβαζω ολα τα σχολια και ειμαι πραγματικα περιεργος το τι θα απαντησει.

      Διαγραφή
    2. Δεν θα τον ρωτησω γιατι εχω φυγει απο τη γειτονια του..
      Ναι, συμφωνω οτι ολα αυτα ειναι υποβαθμιση ποιοτητας ζωης.
      Αυτο δεν σημαινει πως θα ανεχτω να μου φυσας τον καπνο του τσιγαρου πανω μου. Ντουμανιασε οσο θες. Και διπλα μου ακομα. Αρκει ο καπνος να πηγαινει απο την αλλη πλευρα απο αυτη που ειμαι.
      Ασε..ειχα χαθει γιατι μου εκανε κατι περιεργα ο γουγλης...αλλα σας ξαναβρηκα! Αναψε ενα τσιγαρο να χαρουμε!! :)

      Διαγραφή
    3. Δεν θα τον ρωτησω γιατι εχω φυγει απο τη γειτονια του..
      Ναι, συμφωνω οτι ολα αυτα ειναι υποβαθμιση ποιοτητας ζωης.
      Αυτο δεν σημαινει πως θα ανεχτω να μου φυσας τον καπνο του τσιγαρου πανω μου. Ντουμανιασε οσο θες. Και διπλα μου ακομα. Αρκει ο καπνος να πηγαινει απο την αλλη πλευρα απο αυτη που ειμαι.
      Ασε..ειχα χαθει γιατι μου εκανε κατι περιεργα ο γουγλης...αλλα σας ξαναβρηκα! Αναψε ενα τσιγαρο να χαρουμε!! :)

      Διαγραφή
    4. Και μη νομιζεις οτι θα γλιτωσεις το:
      Μπαιδεγουει 3! Δεν ειχα καποια συγκεκριμενη κατασταση. Κρυωμενη με βηχα ημουν. Αλλα δεν γινομουν καλα με τιποτα!
      Βηχας μεχρι να σου ερθει ξερασμα...σορυ κιολας...βηχας μχρι να μην μπορεις να κοιμηθεις το βραδυ.. απλα σιχαθηκα τις συγκεκριμενες τυπισσες που με εβλεπαν σα μιασμα και ενοχλητικη που τους χαλασα το ντουμανιασμα σε χωρο εργασιας!! Κανενας σεβασμος στους μη καπνιζοντες λοιπον. Γιατι εχεις παραπανω δικαιωμα να κανεις ο,τι γουσταρεις εις βαρος μου? Τεσπα...αυτο ειναι κουβεντα που θελει αναλυσεις επι αναλυσεων. Η και οχι. Γιατι απο τοτε ειμαιτρομερα προκατειλλημενη. Αλλα δεν μπορω να κανω τιποτα.
      Σορυ..τσαντιζομαι κ πλεον ειμαι καθετη. Οποτε ας το αφησουμε :/

      Διαγραφή