Κυριακή 7 Φεβρουαρίου 2021

Ψωλη απο τα Lidl

"πόσο καιρό θα περπατάς, τυφλός, χωρίς να πέφτεις;" Χωστήρ ο Α' ρε ΜΟΥΝΟΠΑΝΑ...ρε τσογλανοι...νομίζετε ότι γουστάρω να γράφω σ' αυτό το blog; Γιατί ρε κωλοπαιδα;;;.... Πριν μερικές μέρες ξεκίνησαν οι αποκαλύψεις για τους βιασμούς, τους εκβιασμούς και την εκμετάλλευση που γίνεται από παράγοντες στον αθλητισμό και τον πολιτισμό. ΔΕΝ, επαναλαμβάνω, ΔΕΝ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ να γράψω πόσο χαίρομαι που αποκαλυφθηκατε κουφάλες και δεν είναι μόνο η φυλακή αλλά ολόκληρη η ξεφτίλα που σας περιμένει. Εγώ θα καταθέσω εδώ το γαμημένο Μου το λιθαράκι που το έχω καταθέσει τόσες φορές πια που έχω χτίσει ολόκληρες πολυκατοικίες με τόσα τουβλα....Ακούστε λοιπόν εσείς τα λογής μουνόπανα τι έχω να πω. Κατ' αρχάς να πω πως τις γυναίκες τις μισώ. Έχω ανοίξει πόλεμο μαζί τους γιατί είναι αθεράπευτα ηλίθιες και αυτές με θεωρούν αθεράπευτα μαλάκα....οπότε 1-1 χι στο ημίχρονο με γκολ από οφσάιντ (οι μαλακισμένες ξέρουν πλέον και τι είναι το οφσάιντ)... Όμως έχω ένα βίτσιο ρε μαλάκες. Τον εχθρό μου τον Θέλω δυνατό, άξιο, ικανό να με κάνει σκουπίδι στην πρώτη ευκαιρία ώστε να έχει ενδιαφέρον όταν τον κατατροπωνω. Θέλω τη γυναίκα ελεύθερη και με όλες τις τις δυνάμεις για να αξίζει η ΠΟΥΤΣΑ ΠΑΛΙ ΠΟΥΤΣΑ ΠΑΛΙ. ...Όταν όμως εσείς ρε γαμημένα μικροψώλια έρχεστε στο πλάνο και χρησιμοποιείτε τη φήμη σας, τη δόξα σας και την εξουσία για να γαμησετε και να τρομοκρατησετε, καθιστώντας τις γυναίκες ανθρώπινα ρετάλια, διαλυμένες σωματικά και ψυχικά, καταστρεφοντας ο,τι όμορφο και δυνατό έχουν μέσα τους, με γαμάτε κι εμένα. Μου στερειτε το δικαίωμα σε ένα δίκαιο πόλεμο. με κάνετε να συμμαχισω με τον ίδιο μου τον εχθρό. Και ολ' αυτά γιατί; Επειδή δεν έχετε κανονική Πούτσα εσείς. Έχετε ένα μανταλάκι και νομίζετε ότι όλος ο κόσμος κρέμεται απ' αυτό.Νομίζετε ότι Επειδή βρέθηκε μια που σας έκατσε για τα lol ότι ξαφνικά όλες και όλοι είναι υποχρεωμένοι να σας γουστάρουν και όλα τα μουνια είναι για πάρτη σας. Το μόνο αστείο σε όλο αυτό το άρθρο είστε εσείς, παπάρες. Εγώ Άλλα ήθελα να γράψω σήμερα και βρέθηκα να ξαναγράφω για τα ίδια που εχω γράψει τόσες φορές. Έχω γυμναστήριο. Και τα ωραία μωρά που γνωρίζω και βλέπω κάθε μέρα δεν τα έχετε δει στον ύπνο σας. Η θέση μου θα μπορούσε να μου επιτρέπει να τις αγγίζω όπως γουστάρω, να φλερτάρω σαν 18χρονος κι αν είχα και λίγο παραπάνω....Δηλαδή λιγότερη αξιοπρέπεια, θα μπορούσα να γαμάω κιόλας. Όμως ΔΕΝ. Σέβομαι ΤΟΝ ΠΕΛΑΤΗ ΜΟΥ, ΤΟΝ ΣΥΝΕΡΓΑΤΗ ΜΟΥ, γιατί αυτοί με έκαναν αυτό που είμαι. Δεν ψάχνω να γαμήσω σαν επιχειρηματίας, Θέλω όποια με πλησιάσει να είναι με τη δική της βούληση γιατί είμαι ο Μάνος. Δεν έχει καμία αξία να γαμάς επειδή έχεις εξουσία. Αυτό είναι σαν να βάζεις φωτιά στο σπίτι σου για να λες ότι άναψες το τζάκι. Είναι μαλακία να γαμάς εκβιαστικά και όχι με συναίνεση. Θελω τη γυναίκα να βλέπει την κορμάρα μου και να με θέλει, όχι την τσέπη μου και όχι τον εκβιασμό. γαμηστερογραφο: Κιμουλη, Φιλιππίδη, Χαϊκάλη, Αδαμοπουλε, καθώς και όλοι εσείς που συγκαλυψατε όλο αυτό το σίχαμα, σας εύχομαι διαπόμπευση, φτώχεια, και εξευτελισμό ακόμα κι από τα ίδια σας τα παιδιά.

40 σχόλια:

  1. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Αγαπητέ
    Τις γυναίκες αλλα και τους άντρες σεβόμαστε και αγαπάμε. Οπως έγραψες δεν εχει καμιά αξία να γαμας επειδή εχεις εξουσία η χρήματα. Αυτοι οι τύποι πιθανον να είναι αρρωστημένοι. Να προσθέσω επίσης ότι δεν πρεπει και να υποκύπτεις για οιανδήποτε λόγο στις ορέξεις του καθενός. Το σεξ ειναι όμορφο όταν γίνεται ανάμεσα σε ελεύθερους ανθρώπους. Πρωτίστως είναι πράξη επαναστατική και ελευθερίας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και δικαίωμα. Δικαίωμα να κάνεις σεξ ακόμα κι αν η επιλογή με ποιον θα το κάνεις είναι 100% λάθος.

      Διαγραφή
  3. ψωλη μωρε κι απο ναναι. δεν υπαρχουν ψωλες στη πιατσα. ολοι γιναμε αδερφες και ξαδερφες. και μην ακους τα μαλακισμενα που τα πειραξανε. ποιος καθεται αν δεν του αρεσει. ολοι για τον πουτσο μανωλακη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν ξέρω ρε φίλε, έχω δεχτεί σεξουαλική
      παρενόχληση περίπου 10 φορές και (όντως) με έχουν απαγάγει 1 φορά με την απειλή όπλου, απ' οσο θυμάμαι, ειδικά στην απαγωγή μου, δεν έκατσα επειδή μου άρεσε

      Διαγραφή
  4. ελα μωρε ολοι εχουμε να διηγηθουμε κατι στη ζωη μας. σε ολους μας επιασαν τον κωλο μια φορα. αυτο δεν σημαινει οτι καθησαμε να μας τον πιασουν και δευτερη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. απαγωγη ειναι σοβαρο τοτε και πως του ξεφυγες. μηπως ηταν τιποτα αλιεν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Με πήγαν με αυτοκίνητο σε ΑΤΜ να βγάλω λεφτά να τους δώσω και μόνο τότε με άφησαν

      Διαγραφή
    2. Πάλι λες ψέματα. Σου άρεσε τόσο πολύ το μπρουτάλ που παρακαλούσες να μας πληρώσεις.

      Διαγραφή
  6. αν αληθευει αυτο που λες και δεν τρολαρεις ειναι τρομερο. εκανες καταγγελια η οχι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τι καταγγελία να κάνω; Είχα χεστει απάνω μου, ήταν ναρκωμανεις που δεν είχαν τίποτα να χάσουν κι αν την έκανα, οι μπάτσοι θα μου έλεγαν ότι ήταν πρεζάκια, κι αν τους έπιαναν θα τους ξαναάφηναν αν δεν έκανα μήνυση κι αν έκανα μήνυση (χώρια τα δικαστήρια) αν αυτοί εύρισκαν που μένω θα κινδύνευε η οικογενεια μου...

      Διαγραφή
    2. Πάλι μας καλείς Χωστήρα ρεμάλι με κώλο που γινε ρετάλι. Δεν λες όμως όλη την αλήθεια...είχες χεστεί πάνω σου γιατί σου κάναμε τον κώλο χαβούζα από την πολύ πούτσα που έφαγες. Πονούσες αλλά σου άρεσε.,

      - ΚΕΘΕΑΤΣΙ

      Διαγραφή
    3. Κι έλεγα γιατί ο μπουτσος μου μυρίζει σκόρδο. Πάλι τζατζίκι έφαγες;

      Διαγραφή
    4. Ενώ εσένα Κεθεατσι η αλήθεια είναι το δεύτερο σου όνομα. Θες να σε θαυμάζουμε για τις αποψαρες σου, ενώ προτιμάς να βάλεις τα έντερα σου στο μπλέντερ, παρά να φερθείς σαν άνθρωπος. Γαμιεσαι.
      Αραχνουλα

      Διαγραφή
    5. Μην ξεχνάς ψοφίμι πως ο Σπάιντερμαν χρωστάει την φήμη του σε μια αραχνούλα. Νεκρόφιλε.

      Διαγραφή
    6. Ο Σπάιντερμαν μου χρωστάει μια συγγνώμη και μια ειλικρινή και ανθρώπινη εξήγηση. Την φήμη του την χρωστάει στον κωλο του.
      (Αλλά δεν έχασε κάνεις τα αρχιδια του για να τα βρει αυτός,
      Οπότε άδικα στα γράφω)
      Αραχνουλα

      Διαγραφή
    7. Χιμπατζή αν ξαμολύσω τα αρχίδια μου θα πέσουν με τόση ορμή πάνω σου που δεν τα σταματούν ούτε οι τεκτονικές πλάκες της γης.

      Διαγραφή
    8. Κατσε και μιλα με τους χιμπατζήδες. Είναι το κοινό που σου ταιριάζει

      Εδώ θα τραβάω γραμμές στο νερό μέχρι να σβήσει ο ήλιος ☀️

      Όταν σβήσει σφυριξτε
      Αραχνουλα

      (Μάλλον του θυμίζω τη μάνα του και πρέπει να τον δει ψυχίατρος, δεν εξηγείται αλλιώς)

      Διαγραφή
  7. λυπαμαι για οτι διαβαζω. ειναι οτι χειροτερο θα μπορουσε να συμβει. αυτοι οι ανθρωποι ειναι εκτος ελεγχου και επικινδυνοι. γι αυτους δεν εχει αξια η ζωη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Φίλη το κακό είναι ότι βρίσκονται παντού πολιτική αθλητισμό δημοσιογραφία τέχνη και ούτω καθ εξής. Όχι μόνο στην Ελλάδα αλλά παντού. Τα βλέπουμε στις ταινίες και νομίζουμε ότι είναι υπερβολές και μυθοπλασίες.

      ΣΚΑΤΟΚΟΣΜΟΣ

      Διαγραφή
  8. Υπάρχουν δύο χείριστα είδη στο ζωικό βασίλειο το ένα είναι οι χιπστεράδες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Κάθε φορά που ένας Κεθεάτσι κελαηδάει στην αρχοντική ψωλή του Χωστήρα αρχίζει τις μαλακίες.

    - Κεθεάτσι δούρειος ίππος προδοτικό

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Η ψωλή του Χωστήρα δεν είναι αρχοντική είναι μερακλίδικη.

      - Πάνος&Μυρτώ

      Διαγραφή
    2. Πήρε ο πιο πάνω το βραβείο του πιο καμένου Κεθεατσι

      Διαγραφή
  10. Πίσω από κάθε Κεθεάτσι κρύβεται μια Τζούλια που επειδή ο Χωστήρας της άνοιξε κατά λάθος μια τέταρτη τρύπα θα τον μισεί για πάντα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Ακόμη και τα λολ σχόλια στο μπλογκ είναι πιο τίμια από την υποκρισία της καθημερινότητας και τα ψεύτικα σμάιλς.

    - ξυρίζω κωλοτρυπίδες

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αυτά να τα πεις στον αχάριστο τον Χωσ.

      Διαγραφή
    2. Δε μου λες ρε φίλε, με τι τις ξυρίζεις; Με ταυτότητα ή με ΑΦΜ;

      Έχω πολλές απορίες

      Διαγραφή
    3. Αν έπρεπε να επιλέξω ανάμεσα στον Ιησού και τον Χωστήρα θα επέλεγα να ζήσει ο δεύτερος γιατί τουλάχιστον αυτός καλύπτει όλη την γκάμα των συναισθημάτων ενός ο άλλος σου πετάει ένα χοντροκομμένο αγάπα τον πλησίον σου που εδώ και χιλιετίες δεν έχει βγάλει κανείς άκρη.

      πίνω πούλινγκ και παίζω προ

      Διαγραφή
    4. Παίζεις ασφαλές παιχνίδι, ο Ιησούς ανασταίνεται και ξαναζεί ΚΑΙ είναι θεός, ο Χωστήρας αν ζήσω μένω με το μίζερό μου μπλοκ, τις γαμωανασφάλειές μου και άγνωστος...

      Και συν τοις άλλοις με αποσυντόνησαν τα γεγονότα με τους βιασμούς και την εκμετάλλευση και δεν ξέρω τι να γράψω

      Διαγραφή
    5. Εάν πάρεις τηλέφωνο μέχρι αύριο κερδίζεις συνδρομή στον Ριζοσπάστη για έναν χρόνο.

      Αναρχία στην μαθητική κοινότητα

      Διαγραφή
    6. Το έγραψα στο άλλο παρατράγουδο Χωσ


      Αναρχία στην μαθητική κοινότητα

      Διαγραφή
    7. Σορυ για τα δύο τελευταία καμένα σχόλια.
      Γράψτε άκυρο

      Διαγραφή
    8. Tξυρίζω με Κροπότκιν

      Μην βρίζετε τα ιερά.

      Διαγραφή
    9. Εσένα θα σου ταξουμε 10 γκουβάδες αισθητικής για να μας μιλήσεις

      Παιανιζω το κλειδοκυμβαλο



      Διαγραφή
  12. To μπλογκ του Χωστήρα αποτελεί μια όαση μπροστά στην κόλαση της καθημερινότητας και αυτό τουλάχιστον με κάνει να χέζω λίγο πιο ήρεμος.

    - Μπουχέσας

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Που πατάω like σε αυτό τον επικό διάλογο πείτε μου είμαι να σκάσω

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Έχω να πω πως ο Χωστηρας είναι πολύ πιο ηθικό στοιχείο από κάτι διευθυνταδες τέχνης και ανθρώπους της υψηλής διανόησης.
    Εντάξει είναι σεξιστης και μισογύνης, ε και; Λες κι είναι ο μόνος...
    Πέσετε τώρα όλοι από τα σύννεφα, αφού έχετε όλοι γεννηθεί στην χώρα του Πήτερ Παν
    Τουλάχιστον το δηλώνει και δεν το παίζει τυρόπιτα γκουρού.

    .ψήνω τσουρέκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Συγγνώμη που ενοχλώ και διαταράζω αυτό τον οίστρο διαλεκτικής στα σχόλια, αλλά έχω γράψει 8 ώρες τώρα Νέο άρθρο, άμα θέλετε πάτε εκεί να προσθέσετε το φιλοσοφικό σας οβολό

    ΑπάντησηΔιαγραφή