Κυριακή 20 Ιανουαρίου 2019

ΑΥΘΟΡΜΗΤΑ ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΑ-SPONTANEOUS DEDUCTIONS



Εχετε δει ανθρωπο με σκυλια; Αυτος ειμαι εγω


Και εχω 2 σκυλια.
Να, κατσε να βαλω και τα σκυλια



Σκυλια







Αυτη ειναι η Τσικιτα


Κι αυτος ειναι ο Λακης


Δυο αξιαγαπητα σκυλακια τα οποια βολταρω καθημερινα για να κοινωνικοποιηθουν κυριως με τις γατες που παραθεριζουν διπλα σε καδους καθως και με καθε αλλου ειδους τετραποδο: κοτες, σκατουλακια και αλλους σκυλους που αραζουν στο βενζιναδικο και ειναι μονιμα στην τσιτα γιατι τρωνε τα πεσμενα σαντουιτς με κοκαϊνι (μικροποσοτητα κοκαϊνης, τα 'χουμε ξαναπει αυτα) και που αμα δεν βρισκουν φαϊ πηγαινουν και σνιφαρουν αναθυμιαση νοθευμενης κατευθειαν απο την αντλια του βενζιναδικου και ειναι τωρα λιγο πρεζακια. Αλλα εμενα τα δικα μου σκυλια στην πουτσα τους. Ο Λακης και η Τσικιτα ζουνε ζωη χαρισαμενη.

Αμα ενας αντρας εχει ενα μεγαλοσωμο σκυλι τοτε ολοι λενε για το πουλι του που ειναι μικρο και εγω αυτο δεν μπορω να το καταλαβω. Διοτι αυτοι που παιρνουνε μεγαλα σκυλια τα εχουνε για να τους λενε "σηκω, κατσε, ορμα", ΔΗΛΑΔΗ ολα αυτα τα πραγματα που δεν μπορει να κανει το πουλι τους και αναγκαζονται να αγορασουν σκυλι μεγαλοσωμο για να τα κανει. Εγω παλι νομιζω οτι ειναι καθαρα θεμα χρηματων, γιατι αν εχεις ενα μεγαλο σκυλι θελεις μισο βασικο μισθο μονο για τα εμβολια του, αρα λοιπον στελνεις ενα σημα στον εξω κοσμο οτι "κοιταξτε, εχω λεφτα". Οταν εχεις δυο μεγαλοσωμα σκυλια, τοτε εισαι βαθυπλουτος και αναγκαζεις μια γυναικα να ερθει να σε παντρευτει γιατι "λυπαμαι που δινεις τοσα λεφτα για τους κοπρους, ΜΩΡΟ ΜΟΥ Ή ΕΓΩ Ή Ο ΜΠΟΥΤΣΕΡ. ΕΓΩ ΕΧΩ ΜΟΥΝΙ-Ο ΜΠΟΥΤΣΕΡ ΚΟΜΜΕΝΑ ΑΥΤΙΑ ΚΑΙ ΧΕΖΕΙ".

Απο την αλλη, αμα εχεις ενα μικροσωμο σκυλι, δειχνεις οτι και καλα εχεις μεγαλη καρδια αλλα εισαι γυφτος και φτωχος 30 χρονια το ιδιο σκυλι και ειναι σαρανταπεντε γραμμαρια μαζι με το λουρι. Για καποιο περιεργο λογο οι αλλοι αντρες νομιζουν οτι εχεις μεγαλη πουτσα-οι γυναικες στ' αρχιδια τους.

Αμα εχεις σκυλο μεσαιου μεγεθους, τοτε "ΑΑΑΑΑ ΑΥΤΟΣ;; ΑΥΤΟΣ ΕΧΕΙ ΑΥΤΟΠΕΠΟΙΘΗΣΗ. Ειναι προσγειωμενος αλλα τρυφερος, μαλλον Ταυρος γεννημενος το δευτερο δεκαημερο του Μαη. Στα οικονομικα αυτος ο μηνας θα του παει πολυ καλα. Στα ερωτικα λοσιον και χουφτα".

Εγω λοιπον που εχω ενα μικροσωμο και ενα μεσαιου μεγεθους σκυλο στελνω πολλα και αναμεικτα μηνυματα:

"Τρυφερος σαν σπανακοριζο αλλα ταυτοχρονα ατιθασος και καυτος σαν γιδα βραστη. Λογικα θα εχει μεγαλο πουλι με ανασηκωμενο ελαφρα το δεξι αρχιδι. Οχταψηφιο τραπεζικο λογαριασμο σε ρουβλια και τρακαρισμενο Οπελ Ινσιγκνια (Σουζουκι Μπαλενο δεν εφταιγα εγω)".

Ο κοσμος κακος
Η κοινωνια αδικη


Προχθες ειδα ενα ονειρο και αυτο ερχεται σε πληρη αντιθεση με οσους σας λενε "εχθες ειδα ενα ονειρο". ΤΟ ΟΝΕΙΡΟ ΤΟ ΕΙΔΕΣ Ή ΣΗΜΕΡΑ ΤΟ ΠΡΩΙ Ή ΠΡΟΧΘΕΣ ΑΛΛΑ ΕΙΣΑΙ ΜΑΛΑΚΑΣ ΚΑΙ ΝΤΡΕΠΕΣΑΙ ΝΑ ΤΟ ΠΕΙΣ.
Προχθες λοιπον ειδα ενα ονειρο.
Ημουνα λεει μεσα στο υπνοδωματιο μου


Υπνοδωματιο μου. 
Ειναι κοζυ και μινιμαλ


Ημουν στο ονειρο μου στο υπνοδωματιο μου, βραδυ και με ελαχιστο φως πραγμα το οποιο ειναι περιεργο γιατι στην πραγματικοτητα ηδη ημουν σε αυτο το υπνοδωματιο με ελαχιστο φως και για καποιο λογο φορουσα ενα τσεμπερι απο ασπρα πετσετακια που καθαριζουνε μαλλον τα επιπλα και ητανε 3 τετοια το 'να πανω στ' αλλο και ολα μαζι δεμενα στο κεφαλι μου σαν τσεμπερι λες και θα εβγαινα να αρμεξω λιγο τα γιδια. Κλεινοανοιγω τα ματια μεσα στο μισοσκοταδο και στο "ανοιγω" ξεπεταγεται απο το πουθενα στην κλειστη μου πορτα ΕΝΑ ΜΩΡΟ

ΘΑΘΕΛΑ

...ξεπεταγεται, λεω, απο το πουθενα στην κλειστη μου πορτα ενα μωρο, αλλα οχι απο αυτα με τα μπεϊμπιλινο και τις μυξες και σιγουρα οχι σαν αυτο της φωτογραφιας.
Ητανε περισσοτερο σαν ενα μωρο παχουλουτσικο με ασπρες πανες και καπελακι-πανινη πριονοκορδελα που βλεπουμε στα κινουμενα σχεδια, αλλα στο ζωντανο του. Και ολη αυτη η σουρρεαλιστικη μαλακια εμφανιστηκε ξαφνικα μπροστα μου και αρχισε να τριβεται πανω στο ξυλο λες και φασωνοταν με την πορτα μου!!! ΜΕΣΑ ΣΤΟ ΜΙΣΟΣΚΟΤΑΔΟ!! ΚΙ ΕΓΩ ΦΟΡΟΥΣΑ ΕΝΑ ΑΣΠΡΟ ΦΑΝΕΛΕ ΤΣΕΜΠΕΡΙ!!!

Δεν ξερω τι ακριβως ζυμωσεις συντελεστηκαν στον ψυχισμο μου. Μπορει οντως να χεστηκα απο το φοβο μου λιγο. Μπορει να το θεωρησα ως υπερτατη προσβολη εκεινο το κωλοπαιδακι να χαμουρευεται ξεδιαντροπα ΜΕ ΤΗΝ ΠΟΡΤΑ ΜΟΥ μπροστα στα ματια μου. ΑΝ ΕΙΝΑΙ ΔΥΝΑΤΟΝ αυτο το ανηλικο πατσαβουρι να εκμεταλευεται σεξουαλικα την απροστατευτη πορτουλα που εδω και 35 χρονια κραταει τα αδιακριτα βλεμματα εξω απο το βασιλειο του κρεβατιου μου!!!

ΘΑ ΤΟ ΓΑΜΗΣΩ!!!
οχι, οχι
ΘΑ-ΤΟ-ΓΑ-ΜΗ-ΣΩ!!

Και την ωρα που παω να σηκωθω να τραβηξω κλωτσιδι στο νυμφομανες βρεφος, αρχισε το τσεμπερι να πεφτει μπροστα στα ματια μου και να μου εμποδιζει την οραση


ΓΑΜΩ ΤΑ ΓΙΔΟΠΡΟΒΑΤΑ ΤΙ ΓΙΝΕΤΑΙ;;;;

Αρχισα να πανικοβαλλομαι...
Αρχισα να βαριανασαινω κατατρομαγμενος περιπου. Φοβομουν μηπως ηταν μαγικο το μωρο και μου εριχνε ξορκια για να χαμουρευται λιγακι πιο περισσοτερο ξεδιαντροπα με την πορτα μου. Φοβηθηκα μηπως αποφασιζε να μου κανει κακο.
Το τσεμπερι επεφτε ολο και περισσοτερο μπροστα στα ματια μου κι εγω να πασχιζω να λυσω τους κομπους αλλα και να κοιταζω μηπως ο Τσακι η πουτανιαρα κουκλα της Κολασης εχανε ξαφνικα το ενδιαφερον της για την πορτα και ερχοταν στο κρεβατι να δαχτυλωσει το απροθυμο ισως κωλι μου. Σε αυτο το σταδιο, αν ηταν οντως δαιμονισμενο το μωρο, δεν θα ειχα πολλες επιλογες, θα εχεζα το δαχτυλο του. Μαλακα μου περιπετεια ομως, ε; Οι κομποι δεν λυνονταν, το τσεμπερι μου ειχε σχεδον κλεισει τα ματια και το μωρο καυλουριζε την πορτα μου. 
Ε, ως εδω.
Νομιζω ειχε φτασει περιπου η ωρα να πανικοβληθω λιγο παραπανω.

"ΣΑΤΑΝΑΑΑΑΑΑ
...ΣΑΤΑΝΑΑΑΑΑ
...ΣΑΤΑΝΑΑΑΑΑΑ" φωναζα σε μια ηλιθια και απελπισμενη προσπαθεια ειτε:

Α) να ονοματισω το παιδακι ως την ενσαρκωση του Απολυτου Κακου, ειτε
Β) να επικαλεστω ΤΟ ΙΔΙΟ ΤΟ ΑΠΟΛΥΤΟ ΚΑΚΟ να ερθει να σωσει εμενα, την πορτα μου και το κωλι μου απο αυτο το σεξουαλικα διεστραμμενο βρεφος.



Τι συμπερασμα βγαζετε γιατρε μου;    









7 σχόλια:

  1. Εγώ έχω να πω ότι το υπνοδωμάτιό σου απ' έξω μοιάζει με μουνί.`
    Να πάμε στον ίδιο γιατρό, μπορεί να μας κάνει καλύτερη τιμή

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εχουνε γιατρο στα ΙΚΕΑ στη Σουδα;

      Διαγραφή
    2. Ναι αλλά είναι γυμνός και αμόρφωτος. Στον παραδίνουνε, τον ντύνεις μόνος σου, τον σπουδάζεις μόνος σου και τον κάνεις γιατρό εσύ. Μετά σε εξυπηρετεί όπως θες

      Διαγραφή
  2. Κι απ το 'νυμφομανές μωρό' [ο επιθετικός προσδιορισμός στη διήγηση εξήγησε τι έβλεπες αλλά δεν εξηγεί γιατί θέλησε το υποσυνείδητό σου να το κρύψει πίσω από κάτι εφιαλτικό] πιο αξιοπερίεργος ο συσχετισμός με τους σκύλους;
    wtf??

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Συμβολικα μιλωντας και εκ των υστερων, πιστευω ακραδαντα οτι ενα "lol bitch what???" αντικατοπρτιζει πληρως το περιεχομενο και αποκρυσταλλωνει την εικονα.

      Διαγραφή