Κυριακή 13 Ιανουαρίου 2019

ΚΑΛΙΣΘΕΝΙΚΗ-CALISTHENICS





Πριν 2-3 χρονακια ημουνα καπου σε ενα γυμναστηριο, διοτι ειναι γνωστο οτι τα καλυτερα μου αρθρα τα γραφω νηφαλιος και υγιης και οχι πιωμενος να ψηνομαι με 36,7 πυρετο...ενηγουεη...ηταν ενα γυμναστηριο ξενοδοχειου και ο γυμναστης μου τοτε ερχεται και μου λεει "κατσεασουδειξω μια ασκηση" και με βαζει να σταθω κουλουριασμενος πανω στα δυο μου χερια, οπως κανουνε οι φακιρηδες στην Ινδια ή οι αντρες οταν σφουγγαριζει η γυναικα τους (επειδη οταν οι γυναικες κανουν αυτη τη δουλεια ουρλιαζουν λιγο αμα καποιος τους παταει, γραφεται και "σφουγκαριζει").

Το εκανα και ενθουσιαστηκα!!! Ενιωσα πιο παντρεμενος απο ποτε!

"Τι ειν' αυτο;" του λεω, "Καλισθενικη" μου λεει, "τι ειν' αυτο;" του λεω "αντρικο pole-dancing" μου λεει, "τι ειν' αυτο;" του λεω, "αντρικο στριπ-τιζ" μου λεει...





"ΦΑΚ ΛΟΤΖΙΚ" του λεω, Ναι, μου λεει, αλλα ειναι αρχαια ελληνικη γυμναστικη, "ΝΤΑΜΠΛ ΦΑΚ ΛΟΤΖΙΚ" το μισησα ηδη.

Τα χρονια περασαν και αυτο το αρθρο θα τελειωνε καπως ετσι, αν εδω στο Ηρακλειο Κρητης, γνωστο και ως "Αμπου Νταμπι του βορρα" δεν ανοιγε ενα στουντιο Καλισθενικης, και αυτο το αρθρο θα εξακολουθουσε να τελειωνε καπως ετσι, αν αυτο το στουντιο δεν το ανοιγε ο μικρος μου αδερφος μαζι με ενα γυμναστη...ειναι δηλαδη μια απο τις φορες που η Ζωη σου κοπαναει τα παπαρια με γαλοτζα και μια μερα αποφασιζει να βαλει γουνακι και ξαφνικα τα κλωτσιδια με UGG δεν πονανε καπως τοσο πολυ. Ισως λιγακι καπου μεταξυ πουτσας και σακουλας, γνωστο και ως "μεσοπαπαριο διαστημα" ή σημειο-εητζ.

Να μην τα πολυλογω ΠΑΡΑΙΤΗΘΗΚΑ ΑΠΟ ΤΗ ΔΟΥΛΕΙΑ και εθεσα σκοπο ζωης να μην ξαναφορεσω πουκαμισο και υφασματινο παντελονι μεχρι να παντρευταχχαχαχχαχαχαχχαχαχαααααα (γελαω μονος μου γιατι ειστε μουνοπανα). Για να μην τα ξαναπολυλογω επειδη ειστε μουνοπανα με ατενσιον-σπαν γαλοπουλας και φοβαμαι μην ξεκλικαρετε απο το αρθρο, δηλωσα συμμετοχη σε σεμιναρια επι πληρωμη ωστε να γινω κι εγω γυμναστης και οχι αλκοολικος


Ο Γουλβεριν το πρωτο βραδυ που σχολασε απο σερβιτορος



Μια-δυο βδομαδες προτου ανοιξει το στουντιο, ειχαμε πολυ σοβαρες συζητησεις με τον αδερφο μου και του εξεφραζα τους προβληματισμους μου και τις ανησυχιες μου σχετικα με το κατα ποσο μπορει η Καλισθενικη να βελτιωσει τη σωματικη σου διαπλαση:



"...μα ειναι για ντινγκιντανγκιδες ζιγκολο και δεν εχει καθολου τσαλεντζ"



Και απο την αλλη ο αδερφος μου μου εξεφραζε ευγλωττα με πολλα και πειστικα επιχειρηματα οτι ο συλλογισμος μου σφαλλει σε πολλα σημεια, βαζοντας με στη διαδικασια να αναθεωρησω τις αποψεις μου:



"καλα μαλακα, δοκιμασε και θα ουρλιαζεις απο την πουτσα"



....μπαινοντας την πρωτη μερα, εγω, οπως και τοσος αλλος κοσμος που το εχει δοκιμασει, ΕΠΑΘΑ ΣΟΚ!!! Ηξερα οτι δεν εχει βαρακια και μηχανηματα, αλλα αυτο ηταν λιγο εξωφρενικο: διζυγα...μονοζυγα...κατι αλλες μαλακιες που μοιαζουνε με παγιδα για γλιτσες που εχουν οι Γκοστμπαστερς αλλα φτιαγμενα απο ξυλο...σκουπ...ΤΙ ΣΤΟ ΜΠΟΥΤΣΟ ΤΑ ΘΕΜΕ ΤΑ ΣΚΟΥΠΟΞΥΛΑ;;; Και κρικοι...γαμημενοι ΚΡΙ-ΚΟΙ να κρεμονται απο το ταβανι λες και σε λιγο θα σκασει ο Πετρουνιας με τη συμμορια του να μας κανουν iron cross τον κωλο!!

"Φακ ιτ", λεω απο μεσα μου, "αμα ειναι να με βιασει καποιος, ας ειναι τουλαχιστον κατοχος χρυσου μεταλλιου" και το ειπα εχοντας ισχυρο το αισθημα της ευθυνης αλλα και της εθνικης μας κληρονομιας (Λευτερη, αμα διαβαζεις αυτο το αρθρο κανε ενα σαουτ-αουτ σε καμια εκπομπη κι εγω σου υποσχομαι να πεταξω στα σκουπιδια την αφισα του Μαηκολ Φελπς).

Ας μιλησουμε ομως για την προσωπικη μου εμπειρια με την Καλισθενικη και το ποσο συνεβαλε στο να μετατρεψω ενα νορμαλ γυμναστηριακο κορμι, σε μια μηχανη του σεξ χωρις το σεξ:




"...παμε τρεξιματακι γυρω-γυρω να ζεσταθουμε"


...οκ, νορμαλ στα ορια του κλαην


"...ωραια, παμε τωρα τρεξιματακι φτερνες πισω"


(10 μετρα αργοτερα ιδρωνει ηδη το κωλοτρυπιδι. 20 μετρα αργοτερα κηδειοχαρτο "στον πολυαγαπημενο μας Σπληνα")


"...ωραια, παμε τωρα και τα γονατα ψηλα..."


(10 μετρα αργοτερα εχεις κοψει τσιγαρο, μπυρες και λιγα ναρκωτικα. 20 μετρα αργοτερα η καρδια σου "νιωθει ευλογημενη στην τοποθεσια ΚΑΡΩΤΙΔΑ μαζι με τον χρηστη Δεξι Αρχιδι")


"...πολυ καλα, τρεξιματακι αλλους δυο γυρους και μετα περπατημα να χαλαρωσουμε"


Οπως ειδατε στο προηγουμενο αρθρο για τη yoga, οταν ο δασκαλος σου λεει για χαλαρωση, εννοει τη χαλαρωση της πρωκτικης σου εισοδου. ΤΙ ΠΑΕΙ ΝΑ ΠΕΙ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΕΙΣΟΔΟΣ;;; Α;;

"...ανοιχτειτε να κανουμε ζεσταμα..."


...και καπου εκει ξεκιναμε να στριβουμε λαιμους σαν κουκουβαγιες, να σκυβουμε ουρλιαζοντας μεχρι η μυτη να κανει τσεκ-ιν "στην τοποθεσια Γονατα", στριβουμε τον κορμο μεχρι η δεξια παλαμη να περασει με ταχυτητα πισω απο την πλατη και να καταληξει με "κρακ" πανω στον τοιχο γιατι δεν εισαι μαλακας και λες "αμα πεσω ποιος θα με κρατησει"....

"...ωραια, παιρνουμε (σκουπο)ξυλα και με τεντωμενα χερια τα περναμε μπρος-πισω πανω απο το κεφαλι μας"...."τα βαζουμε πισω στη μεση μας και (γενικα θα σας παω αιμα)"


...ολα αυτα τωρα τα ενδιαμεσα ειναι παρα πολυ ευκολα ΚΑΙ ΚΥΡΙΩΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΑ (!!!!) για οσους δεν εχουν κλειδωσεις, γονατα, αγκωνες ή μυοσκελετικο ή αλλο συστημα αλλα ζουνε στην καρδια και στο μυαλο ολων μας, γιατι η αληθεια ειναι οτι καις....ΚΑΙΓΕΣΑΙ...ΓΑΜΙΕΤΑΙ Ο ΔΙΑΣ ΚΑΙ ΕΣΥ ΕΙΣΑΙ ΕΚΕΙΝΟ ΤΟ ΡΟΔΑΛΟ ΚΟΜΜΑΤΙ ΚΩΛΟΥ ΠΟΥ ΤΡΩΕΙ ΤΟ ΘΕΪΚΟ ΠΟΥΛΙ ΑΛΑΔΩΤΟ. Εισαι πρωτοπορος. Νιωθεις οτι πεθαινεις αμφιβληστροειδης (δεν ξερω τι σημαινει αλλα ακουγεται τραγικο σαν επιρρημα). Ο δασκαλος σε βαζει στο πατωμα και αντι να σου πει να βαλεις το σκουποξυλο στον κωλο σου, λεει, οπως εισαι ξαπλωμενος με το σκουποξυλο στα χερια, να κουλουριαστεις να το περασεις απο τις πατουσες και αφου φτασει πισω μεση ΝΑ ΤΟ ΞΑΝΑΠΕΡΑΣΕΙΣ ΑΠΟ ΤΙΣ ΠΑΤΟΥΣΕΣ ΚΙ ΑΥΤΟ ΚΑΜΙΑ ΔΕΚΑΡΙΑ ΦΟΡΕΣ!!! Κλαιω και κλανω ταυτοχρονα, τα ματια μου θολωνουν και μια αυρα μεθανιου με περικυκλωνει, καθε μου ηθικη αναστολη να μην γινω πολυ ρεζιλι την πρωτη φορα εχει ηδη εξανεμιστει. Κλεινω τα ματια και ονειρευομαι οτι ειμαι ενα ανεμελο πουτανακι σε μια φυλακη γεματη αμφιβολου σεξουαλικου προσανατολισμου κρατουμενους.


"....ωραιεεεεεεααααα!!! Αυτη, για να ξερετε, θα ειναι καθε φορα η προθερμανση μας!!!!"


...σκουπιζομαι με την πετσετα και πινω μισο ντεποζιτο νερο γιατι δεν μπορω να βρισω με ξερο λαιμο...νομιζω οτι εβρισα λιγο κατι του στυλ "μπγκχχχχχχααααα μμμμμμμπλλλλλλουααααχχχ". Πρεπει να χασω λιπος κι αυτο σημαινει να τρωω μια πευκοβελονα με λιγο πιπερι καθε 22 ωρες.

Και μετα ξεκινησαν οι κανονικες ασκησεις.

Αληθεια σας το λεω. Δεν παιζει ΚΑΜΙΑ ΓΑΜΗΜΕΝΗ ΣΗΜΑΣΙΑ αν εισαι χοντρος, λιγνος, με περιττα κιλα στα ουλα, ασπρος, μπλε πορτοκαλι, αντρας, γυναικα, παιδι, αμφιβολου ηλικιας γοητευτικος τυπος με εκφραστικα πρασινα ματια και θελημαρικο πηγουνι...

ΚΑΜΙΑ ΣΗΜΑΣΙΑ.

Η Καλισθενικη ειναι ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ και σιγα-σιγα ανακαλυπτεις απιστευτα πραγματα που μπορεις να κανεις με το σωμα σου.
Εγω π.χ. την πρωτη φορα που πηγα να σταθω ορθιος στα χερια μου βρεθηκα στο πατωμα με τα παπαρια να αγκαλιαζουν ταυτοχρονα θεληματικο πηγουνι και εκφραστικα πρασινα ματια, ο σβερκος μου να χαμουρευται με το πατωμα σε μια σκηνη σουρεαλιστικου καμα σουτρα και οι πατουσες μου θα μουτζωναν προκλητικα το ταβανι αν δεν φορουσα καλτσες...αλλοι ηταν σε χειροτερη μοιρα απο μενα.

...ομως αντεξαμε και αντεχουμε και σε 2 μηνες ηδη εχουμε παθει μουνοπλακα      




Αλλα δεν χρειαζεται να γραφω αλλο γι' αυτο.
Ακολουθει φωτογραφικο υλικο ΚΑΤΑ ΧΡΟΝΟΛΟΓΙΚΗ ΣΕΙΡΑ για να δειτε τι εννοω:









κατ' αρχην μια παλια φωτο να αγναντεψετε νοερα







 ΞΕΧΑΣΤΕ ΤΩΡΑ ΤΟ ΜΑΛΛΙ






απο τα πρωτα μαθηματα σε σταση "πρεπει να χεσω σε δημοσια τουαλετα". Πιο τραγικος κι απο τον Ευρυπιδη


Πηγουνι πανω απο τη μπαρα οχτακοσεςενενηνταδωδεκα επαναληψεις 5 σετ. Το λαστιχο βοηθαει να μην πεσουν τα μπαλακια σου απο τους αστραγαλους



Απο τα πρωτα μου κατακορυφα, ειμαι ο αριστερος και πλεον μπορω να σταματαω τα μπαλακια μου με το συκωτι πριν φτασουν στο λαρυγγα




Κρικους διοτι Πετρουνιας




Διατασεις τετρακεφαλου ή αλλιως βιαιος διαχωρισμος των ορχεων



Απο τις πρωτες αποπειρες να σταθω ορθιος στους κρικους για περισσοτερο απο οσο χρειαζεται μια κατσαριδα για να αποφασισεις να βαλεις φωτια στο σπιτι



Αυτο που λεγαμε με το ξυλο που το περνας πανω-κατω απο τα ποδια αλλα με λαστιχο



Κι εδω βλεπουμε το πρωτο διζυγο βυθισεις με πολυ βελτιωμενη σταση σωματος και υφος λιγο λιγοτερο "μαλλον θα κλασω". Πλεον η σωματικη διαφορα ειναι φανερη



Κρικους σταματημα στην αναποδη κωλοτουμπα γιατι πλεον το κανω χωρις να πολυουρλιαζω




Εσεις θα πειτε για το καλτσακι γιατι ειστε μουνοπανα. Πολυ






Ναι μωρη μαλακες, ποναω, ναι ισως εκλασα λιγακι αλλα πουτσα μου θα το κανω ακομα καλυτερα





Αναποδο μεντητεησιον




Εδω ο Δημητρης μου λεει "φαντασου οτι εισαι Αυστραλια και πρεπει να πας περιπτερο για τσιγαρα και καπως ετσι θα σταθεις αναποδα"





Ενα απο τα μεσαιωνικα βασανιστηρια ηταν και οι Καλισθενικοι κοιλιακοι






Λουκινγκ γκουντ, μπεημπι!













2 σχόλια:

  1. Θα ανοίξει ο καιρός, να πας θάλασσα να κολυμπάς ένα τρίωρο τη μέρα, όλα καλά θα πάνε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ουτε καν ποτε. Μαλακα μου 832 καλοκαιρια καθε μερα κολυμπι, τσιπουρα εγινα. Φτανει ως εδω. Θαλασσα μονο για μπιντε και παραλια για αδεσποτα βυζακια.

      Διαγραφή