Παρασκευή 23 Μαρτίου 2018

ΜΙΑ ΑΝΑΡΤΗΣΗ

Κι αν κάποιος άντρας είναι Υδροχόος, αλλά είναι και ομοφυλόφιλος;...."

...κύριες και κύριοι, κάτι τέτοιες πουτάνες θα μου καταντήσουνε το μπλογκ αγνώριστο, να μου έρχεται εδώ η κάθε αγαμιόλα που ψάχνει άντρα και να μου ζητάει αστρολογικο χάρτη μπας και της κάτσει το τυχερό. Όχι πουτάνες δεν θα με κάνετε εμένα να αναρωτιέμαι για πράγματα που δεν πρέπει.

Στο δια ταύτα και στο διάολο.
ΔΗΛΩΝΩ ΕΥΘΑΡΣΩΣ ΟΤΙ ΕΙΜΑΙ ΥΠΕΡ ΤΟΥ ΠΑΟΥΕΡ ΟΦ ΛΑΒ (power of love) και οποίος έχει αντίρρηση μπορεί άμεσα να αφήσει τον Ντοστογιεφσκι του κάτω και να έρθει να με βαράει με το μονόκλ ή τη ρεντικόντα του, ή οτιδήποτε φορούν αυτές τις μέρες οι υπεροπτικοί φλώροι.

   Ας το εξετάσουμε λίγο.
Είναι σε κάποιο σπίτι ένα μάτσο πουτάνες (πουτάνες=η αντρική έκδοση της γυναίκας) και ένα μάτσο κλαρίνα (κλαρίνο=η γυναικεία έκδοση του άντρα) και προσπαθούν μέσω ίντριγκας να τα βρουν.
Η ιδέα είναι πολύ παλιά και δοκιμασμένη, ήδη από την εποχή που οι πρώτοι πίθηκοι άρχισαν να ξεψειρίζουν ο ένας τον άλλον και να ανακαλύπτουν ότι όσο πιο μπίχλας είναι αυτός που καθαρίζεις τόσο περισσότερες είναι οι πιθανότητες επιβίωσης σου αν μείνεις μαζί του. Οι αρσενικοί πίθηκοι που ξεψείριζαν ο ένας τον άλλον έγιναν αργότερα βιοτέχνες, ιδιωτικοί υπάλληλοι και αστυνομικοί.
Έτσι λοιπόν μέσα σε αυτό το σπίτι δημιουργούνται επαφές φωλκλορικού χαρακτήρα και πρακτικού ώφελους, με απώτερο σκοπό την επαγγελματική αποκατάσταση και την αναγνωρισιμότητα του κάθε ενός ξεχωριστά, διότι μη γελιέστε: οι πουτάνες μπήκαν στο σπίτι για να βγουν παρουσιάστριες και τα κλαρίνα κι αυτά παρουσιάστριες.

Εδώ θα μου πεις "ρε μαλακά Χωστήρα, έγινες ρεζίλι, αλλά δεν μας λες κάτι καινούριο" και θα έχεις δίκιο αν δεν έμπαινε στη μέση το θέμα "δημοσιότητα".
Το ζουμί είναι ότι όλα αυτά τα καρμπονιζέ τυπάκια ΕΙΝΑΙ ΚΑΡΜΠΟΝΙΖΕ. Δηλαδή.
Όλοι αυτοί οι τυπάδες με το ίδιο μούσι, με τα ίδια τατού, με τις ίδιες κοντές φούστες, το ίδιο μακιγιάζ, την ίδια χωριάτικη νοοτροπία περί καμακιού, σχέσης, σεξ, κουτσομπολιού, χορού και ο,τι άλλα σκατα κουβαλάνε αυτές τις μέρες στην άδεια οστέινη κοιλοτητά τους που αποκαλούν "κεφάλι", ερεθίζουν εξοργιστικα εμάς τους λίγους που έχουν μείνει με μισό δράμι εγκεφαλικά κύτταρα να κάνουμε τις βασικές διεργασίες και ολο αυτό θέλουν να το δημοσιοποιήσουν , λες και η εγκεφαλική τους χλαπάτσα είναι το αρκούδι του πανιγυρτζη.

ΚΙ ΟΜΩΣ.
Αν το καλοσκεφτείς, αυτές οι γαμημένες εκπομπές είναι αυτές που βγάζουν και την κουκούλα από τα υπεροπτικά σιχάματα που υπόσχονται έρωτες, ταξίδια, λεφτά και ζωές χαρισάμενες. Είναι αυτές που ξεσκεπάζουν το ψέμμα και τα μυστικά κόλπα που διαθέτουν όλοι αυτοί και αυτές που κατά καιρούς σας έχουν κοροϊδέψει (όχι εμένα, εγώ γεννήθηκα κορόιδο, από τη στιγμή που εκείνο το γαμημένο σπερματοζωάριο μου είπε Όχι ρε μαλάκα, μπες εσύ μέσα κι άσε με εμένα θα τη βρω την άκρη).

Να το βλέπετε το πάουερ οφ λαβ να μαθαίνετε.

ΥΠΑΡΧΕΙ ΜΟΝΟ ΕΝΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑ
Είναι στημένο.
Είναι πιο στημένο κι από τον κώλο της Annie Body την ώρα που την απειλεί με άλωση μισός λόχος πούτσες. Είναι πιο ψεύτικο κι από την διεθνή καριέρα της Δέσποινας Βανδή. Είναι πιο υπερσκηνοθετημένο κι από τις Οικογενειακές Ιστορίες και πιο αηδιαστικά πιεσμένο να βγει που ένα 2 cups 1 girl in a lemon party (μην γκουγκλάρετε) φαντάζει όαση μπροστά στο πάουερ.

Με λίγα λόγια θέλουν να μας πουν ότι οι συμμετέχοντες δεν μπορούν να βρουν ταίρι και η τελευταία τους ευκαιρία στην ευτυχία είναι μια τηλεοπτική εκπομπή......





Χμμμμμμ





Θέλετε δηλαδή να μου πείτε ότι αυτή δεν θα έβρισκε ποτέ άντρα







Δηλαδή δεν υπάρχει ούτε ένας να της τον έδινε με τέτοιο πιπόχειλο




Αυτούνα ξερωγω δεν του εκσφεδονίζουν τα στριγκάκια με βαλιστικούς πυραύλους





Καλά νταξει όχι αυτός ναι ξερωγω (μου γαμηθηκε και ο κειμενογράφος μόλις τον ανέβασα)



Αλλά καταλαβαίνετε που το πάω.
Δεν γίνεται, όλοι αυτοί οι τυπάδες που έχουν φάει, δώσει, πιει πιο πολύ πούτσα κι από είκοσι χιλιάδες ποντίκια μέσα σ' ένα αχυρώνα να το παίζουν ότι ψάχνουν σχέση και συμβατότητα.

Δεν μπορείς να με κοροϊδέψεις τόσο εύκολα.

Εγώ είμαι της γενιάς που έχει δει Πρόδρομο με Τσάκα κουμπάρο να λένε ΚΑΤΣΚΑΤ.
Έχω δει Παρασκάκη και τη Τζένιφερ λόπιτα που του έριχνε συνέχεια η Ξινή.
Άντεξα και λίγο Άσπα Τσίνα μαλάκα μου, όποτε το καλό που σου θέλω, φρόντισε το τρας που θα μου σερβίρεις να είναι τίμιο.

Ένα πάσει περιπτώσει, η ουσία παραμένει.
Τα βλήματα που έχουν βάλει εκεί μέσα χρησιμοποιούν στο ακαίραιο όλες τις γλοιώδεις στρατηγικές.
Στο χέρι σας είναι κορίτσια να το καταλάβετε, να σταματήσετε να μας κατηγορείτε ότι είμαστε όλοι ψεύτες και γουρούνια (εγώ προσωπικά αποδέχομαι τον χαρακτηρισμό, ως γουρούνι του πάθους και αγριόχοιρος του ερωτισμού).
Στο χέρι σας είναι αγόρια καλύτερα να τον παίζετε στα τσοντάδικα του διαδικτύου (εγώ προσωπικά προτιμώ το Ζακί ε Μισέλ ως γαλλόφωνος) παρά να μπλέκετε με πτάνες για καλό το λέω.

Ξέρω ότι σήμερα η ανάρτηση δεν ήταν τόσο αστεία, αλλά την επόμενη φορά σας υπόσχομαι να κλάψετε στο γέλιο.




Τσάο 













9 σχόλια:

  1. ...απιστευτος !!! ..
    χαχαχα τετοια καταγραφη- αποτυπωση..!!!
    ...να σαι καλα ...εισαι χαρισματικος...και φαινεται οτι το ξερεις.....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. γιατι εκανε διεθνη καριερα η αννα βισση? δε καταλαβα? κια την λες στη βανδη.. δηλαδη εισια βισσικος εεε χμμ! πλακα κανω
    κοιτα το παουερ οφ λαβ ειναι μια εκπομπη με αισθητικη μπιγκ μπραδερ και τουρκιας
    Σαφως ειναι στημενο , γω καμια φορα διασκεδαζω με το υφος της μαριας μπακοδημου που σκεφτεται γιατι το κανα εγω αυτο τωρα ? ( για τα λεφτα μαρακι μου για τα λεφτα)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ασωτε, ενα μονο θα πω: κριμα που βαλανε τη Μπακοδημου που ειναι μιλφ περιοπης να παρουσιαζει αυτο το κοουβι με τις τρελες και οχι καμια που εφυγε απο το σαρβαϊβορ που εχει και εμπειρια απο λυσσαλεο ξεκατινιασμα και κανιβαλισμο πανω στα αψυχα κορμια νικημενων, αυτο δεν το ξερω.

      Διαγραφή
  3. Δεν λέω κάθε επάγγελμα έχει την τέχνη του αλλά από λαχαναγορές και γαλλικά κλειδιά δεν σκαμπάζω. Εμένα μου αρέσει πολύ αυτό το χώσιμο: «Οι αρσενικοί πίθηκοι που ξεψείριζαν ο ένας τον άλλον έγιναν αργότερα βιοτέχνες, ιδιωτικοί υπάλληλοι και αστυνομικοί».

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ειδες που ο παραλογισμος της γραφης δεν ειναι αρκετα παραλογος σε σχεση με την αληθινη ζωη;

      Διαγραφή
    2. Αδερφέ Χωστήρα, δεν ξέρεις πόσο συμφωνώ με τα λεγόμενά σου. Η σάτιρα να συμπληρώσω ότι δυνητικά βοηθάει και στο χέσιμο. Αυτό μπορεί να το εκλάβει κανείς και μεταφορικά ή συμβολικά.

      Όταν τα μεγάλα πνεύματα συναντιούνται ο κόσμος νιώθει λίγο πιο ξαλαφρωμένος...

      Διαγραφή
    3. Αξιαγάπητε Πρώκτορα και αξιοσέβαστε Χωστήρα, νομίζω πως το λάθος που κάνετε είναι ότι παραδιαβάζετε Κάφκα που είναι λίγο old age στην εποχή μας. Κάτι τέτοια διαβάζει ο κόσμος και μετά πάει και ψηφίζει Τσίπρα έχοντας την ελπίδα ότι κάτι θα αλλάξει στον κόσμο και στο τέλος τρώω το γαμήσι.
      -Nagamisas

      Διαγραφή
    4. Ο Καφκα φταιει κυριως για την αφρικανικη σκονη

      Διαγραφή