Δευτέρα 22 Οκτωβρίου 2012

Ο ΧΩΣΤΗΡΑΣ ΜΙΛΑΕΙ ΓΙΑ ΟΛΑ, ΜΕΡΟΣ ΗΤΑ(ΝΕ ΜΙΑ ΦΟΡΑ ΜΑΤΙΑΑΑ ΜΟΥΥΥΥΥ)





"Χωστήρ κι απόστολος....πόσο γαμάτος είμαι;"

Χωστήρας
προς Μπλογκιείς 132/45






για άλλη μια φορά θα σας γαμήσω το μυαλό





1. Χωστήρα η κοπέλα σου ξέρει ότι έχεις μπλογκ ε;;;; Ξέρει τα κατορθώματά σου μαλάκα;;;; Ξέρει τι μουνόπανο ήσουν;;;;


ίσως η πιο συνηθισμένη ερώτηση που μου κάνουν τελευταία...
ναι ξέρει και είναι αναγνώστρια του μπλογκ εδώ και κάμποσο καιρό.....αν το είχε διαβάσει βέβαια πριν γίνουμε ζευγάρι, δεν υπήρχε περίπτωση να ήταν μαζί μου και μου το έχει δηλώσει ξεκάθαρα.
Για καθαρά λόγους ανωνυμίας και συντομίας, μπορείτε να την αποκαλείτε "΄Πρώτη Κυρία"
επίσης όποιος την καταφέρει και γράψει σχόλιο, θα έχει εύφημη μνεία στο επόμενό μου άρθρο




2. Χωστήρα τώρα τελευταία μας μιλάς πολύ για μόδα....μήπως το μελώνεις το παστέλι;


μπράβο μαλάκες, το βρήκατε.....φορέστε τώρα τη leo-tard προβιά σας, αρπάξ'τε κι ένα ρόπαλο και είστε οι Sparta-Claus που με κεράσατε ψωλή.
Δυστυχώς για μένα, στο μπαρ υπάρχουν 3 τηλεοράσεις που δείχνουν 3 διαφορετικά κανάλια μόδας, γιατί έτσι επιβάλλει η διοίκηση του ξενοδοχείου. Όταν δεν έχει πολύ δουλειά, αντί να κοιτάζω τους αλκοολικούς ή τα ντουβάρια, ασυναίσθητα κοιτάζω τις τιβές και βλέπω τις ανορεξικές και τις ανορεξικές αδερφές που κάνουν παρέλαση εκεί....και για να σας γαμήσω όμως κι εγώ λίγο, είδα τον Άλις Κούπερ με κουστούμι και μπύθωνα αλμπίνο σε κάτι απονομές άκυρων, καθώς και τους Σκόρπιονς να παίζουν λάηβ σε ένα πάρτυ του πρίγκιπα του Μονακό κι από κάτω λουσάτοι και κοκάκηδες της υψηλής κοινωνίας να τους βαράνε παλάμάκια σαν αρκουδιάρηδες, οπότε σκάστε, γιατί δεν έχω άλλες επιλογές








3. Χωστήρα τώρα τελευταία κάνουν σχόλια στο μπλογκ σου πολλές γυναίκες, μήπως γίνεσαι λίγο.....Χατζηγιάννηςχαχαχαχαχαχαχαχα;!;!;!



για ακόμα μια φορά, συγχαρητήρια μαλάκα σχολιαστή κι αποστολέα μηνυμάτων στο φβ για την παρατηρητικότητά σου. Δεν φταίει ούτε ο Τόμμυ Στάρκ, ούτε ο ελΠρε που γράφουν αδερφίστικα σχόλια και μην τους μισείτε.







4. Χωστήρα γράψε άρθρο για μουνιά και γαμήσια ρε μαλάκα, αφού το έχεις



το να σε χαρακτηρίζουν ως "μέγα διδάκτορα", "δάσκαλο του Γένους", "Μουνάρχη", "δικτάτορα των κώλων" και άλλα επίθετα, δεν σε καθορίζει σαν άνθρωπο, ούτε καθορίζει το αντικείμενο των κειμένων σου. Δες για παράδειγμα τον Θωμά το Βάρβαρο, που θα έπρεπε κανονικά να είχε αυτοκτονήσει από τις τόσες φορές που τον έχουν χαρακτηρίσει "αειπάρθενο", "παρθένα", "άπαρτο", "αγάμητο", "σχεδόν αδερφή" καιάλλατέτχοια, θα έπρεπε να γράφει άρθρα για την αγνότητα και την σύνεση. Αντίθετα όμως, γράφει άρθρα που γαμούν πάτους.....ΘΩΜΑΣ ΡΕ ΜΟΥΝΙΑ ΚΙ ΑΣ ΜΗ ΓΑΜΗΣΕΙ ΠΟΤΕ!!!






5. Χωστήρα γράψε κι άλλες μπαροϊστορίες και φάσεις από το ξενοδοχείο, είμαι κι εγώ συμπάσχοντας και θα 'θελα να σου πω στα σχόλια κι εγώ τις δικές μου


να μια ωραία φάση, αλλά αυτό είναι κάτι που θέλει χρόνο και θα το ξεκινήσω σε 2 βδομάδες που κλείνει το ξενοδοχείο, οπότε θα κάνω και μια εκτενή αναφορά στις ανεξίτιλες στιγμές της αλκοολικής καριέρας μου




6. Χωστήρα τι θα γίνει με το βλογκ στο γιουτούμπ που μας έχεις πρήξει τ' αρχίδια;;;


θα ξεκινήσει επίσης το χειμώνα, αλλά πρέπει να βρω μια σωστή και καλή κάμερα χειρός. Δέχομαι προτάσεις για να δω τι θ' αγοράσω. Το βλογκ θα έχει θεματολογία που δεν μπορώ να βγάλω εδώ στο γραπτό λόγο, προβολή άλλω μπλογκερ με μια άλλη οπτική, καλεσμένους μπλόγκερ (αν το καταφέρω θα είμαι γαμάτος) και άλλα τέθοια. Το μπλογκ εννοείται δεν σταματάει.




7. Δηλαδή θα γίνεις κι εσύ Μάηκιους μαλάκα.....κρίμα.....


έχω πιο γαμάτη φωνή από τον Μάηκ ΓΙΑ ΠΛΑΚΑ.....εμένα δεν μου αφαίρεσαν τις αμυγδαλές στα 12 μου για να ακούγομαι σαν τον Τζάστιμπίτερ........ Για να λέμε όμως τα σύκα-σύκα και τον Τζάστι-Τζάστι, ακόμα διαβάζω τα γαμάτα του άρθρα κι ευελπιστώ να αναστήσει το πτώμα










72 σχόλια:

  1. Μπράβο που παραδέχεσαι το μεγαλείο μου, αλλά δε θα σου κάνω τη χάρη. Θα γαμήσω.
    Υ.Γ: Θέλουμε Malakeius πίσω. Κι ας κάνει τα βράδια τσιμπούκια και πισωκολλητά με τον Ερμόλαο και το Σίλα για ένα τάληρο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. πόοοοοοτε βρε μαλάκα θα γαμήσεις ε;;;;


      αλλά άσε, γιατί άμα γαμήσεις, την επόμενη θα βγάλεις έκτακτο παράρτημα και το lay-out του μπλογκ σου θα γίνει σαν το σελεμπριτουλίνι

      Διαγραφή
    2. Θα γαμήσω είπα, όχι θα κάνω εγχείριση αλλαγής φύλου.

      Διαγραφή
    3. μη φοβάσαι κοριτσάκι μου, όλα με τον καιρό τους, θα γίνει κι αυτό σιγά-σιγά

      Διαγραφή
    4. καλά είναι και μου είπε να της στείλεις το κυλοτάκι που της δανείστηκες τις προάλλες

      Διαγραφή
  2. Εννοείς αυτό που φορούσες πριν κανένα μήνα στο Gay Pride και ξέχασες να της το επιστρέψεις;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. good one buddy, good one!!
      but you still has the gay-ds!!

      Διαγραφή
    2. Όποιος το λέει είναι, καθρεφτάκι και τέθοια.

      Διαγραφή
    3. ...και μόλις κατάλαβα ότι είσαι ακόμα πολύ μικρός για να γαμήσεις, έχω κάτι λέγκο και μια Μπάρμπυ της αδερφής μου για να παίξεις αν θέλεις

      Διαγραφή
    4. Δε με ενδιαφέρει να παίξω με τη Μπάρμπι της αδερφής σου, αν πάλι η αδερφή σου ενδιαφέρεται δεν έχω πρόβλημα.

      Διαγραφή
    5. δυστυχώς δεν σε λένε Κώστα, γιατί από διαβολική σύμπτωση, όλα τα αγόρια της τα λέγανε "Κώστα".....αλλά κι εσύ ρε μαλάκα.....Θωμάχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχχαα ΘΩΜΑΑΑΑΑΑΑ ΑΑΑΑΑΑΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΧΑΑΑΑΑ

      Διαγραφή
    6. Δε σου απαντάω γιατί είσαι βλαμμένο.

      Διαγραφή
    7. εντάξει ρε....ΘΩΜΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑ

      Διαγραφή
  3. Περιμένω το 5 και το 7! Αντε να χειμωνιάσει και να σου πέσει κανένα τζόκερ να πάρεις κάμερα! Αμα πέσει σε 'μενα θα σου πάρω πάντως!
    υγ. Πρώτη Κυρία γράψε σχολιάκι γιατί θα έρθουν ανώνυμες σε λίγο να διεκδικήσουν την πρώτη θέση και να γίνουν οι κυρίες του κυρίου! Ασε που μπορείς να τον τρολλάρεις κάργα! Χαχα! Εμένα να δεις τι με κάνουν οι δικοί μου άνθρωποι...μα τι φίλοι! Ξέρεις πόσα φαρμακερά διφορούμενα μπορείς να γράψεις??? Άπειρα! Θα τα καταλαβαίνεις εσύ κι αυτός μονάχα! Ο Γιώργος κάθε τρεις και λίγο με απειλεί πως θα με χακάρει και τεθοια! Τραβάτε με κι ας κλαίω είναι... Ευτυχώς κάνω συχνά back up και δεν αγχώνομαι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. για να δούμε τι θα βγάλεις....!!!

      Διαγραφή
    2. Πρώτη κυρία!!! Δε συμβιβάζομαι με απομιμήσεις!

      Διαγραφή
    3. Είπε ότι πολύ δύσκολα θα γράψει σχόλιο, αλλά μόλις είδα από κάτω την τρολλιά του Άλτσα κατάλαβα ότι ένας καινούριος αέρας πνέει.....ΠΟΥ ΘΑ ΤΟΝ ΠΑΡΕΙ ΚΑΙ ΘΑ ΤΟΝ ΣΗΚΩΣΕΙ ΤΟ ΜΠΟΥΣΤΗ

      Διαγραφή
    4. Δε σου τα ΄λεγα? Ήρθαν κιόλας! Χαχα! Κυρίες περίμενα αλλά οι άντρες αναγνώστες σου είναι ολγουέδερ και γιούνισεξ! Δε μασάνε πουθενά! Τώρα που το ξανασκέφτομαι καλύτερα να μη γράψει! Να σφαχτούν κι άλλα παλληκάρια στην ποδιά σου! Θα είμαι εδώ τριγύρω για τιτανομαχίες και τέθοια! Αλζα σόρρυ αλλά το Παόκι μου απαγόρευσε να σε επισκέπτομαι με σχόλια. Μου λέει αυτός ο τύπος είναι Αριανός δεν τον παίζουμε οκ? Καλά του λέω δεν θα τον παίζουμε! Θα τον κοιτάμε πίσω από τα κάγκελα κι αμα σκοράρει θα πλακώνουμε στο ξύλο τους οπαδούς του! Περίεργο ε? Οταν βλέπεις φωτογραφικό καρέ με δύο ανθρώπους κι ανάμεσά τους κάγκελα, δεν ξέρεις ποιος είναι μέσα και ποιος είναι έξω από τη στενή, το γήπεδο, το νοσοκομείο και τα λοιπά ευαγή ιδρύματα! Ουπς πάλι ξεπέρασα τις 300 λέξεις? Καλά δεν πειράζει θα πληρώσω πρόστιμο...Νταλάρας, Νταλάρας, Νταλάρας!

      Διαγραφή
  4. Ποιόν είπες αδερφή, ρε;
    Ορίστε κι εγώ, σου κρατάω μουτράκια, εξού και το σχόλιο χωρίς άβαταρ!

    ΥΓ:
    Άι μωρή Μαρίνα Κουντουράτου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ε, μιας και είσαι μέσα στη μόδα, θέλουμε ένα άρθρο για την κολεξιόν φθινόπωρο- χειμώνας 2012/2013!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ευχαρίστως χρυσή μου, δεν θα παραλείψω και φυσικά με όλες τις νέες τάσεις!

      Διαγραφή
  6. Όχι κι αδερφή!.Με πλήγωσες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. E, ναι, ρε , το "αδερφή" είναι προσβλητικό, gay είναι τα παιδιά!

      Μωρή αποτυχημένη πρωινατζού θα τον αναλάβω εγώ το Θωμά και σε ένα μήνα θα έχει ξεπαρθενευτεί, άμα κάνει ότι του πω, το πάμε στοίχημα;

      Έστω, θα έχει φιλήσει γκόμενα. ΈΣΤΩ, ΘΑ ΈΧΕΙ ΒΓΕΙ ΡΑΝΤΕΒΟΥ! Χωρίς ρόπαλα, χαπάκια, υπνωτισμούς και τέτοια, εννοείται.

      Διαγραφή
    2. Νάτος κι ο άλλος!
      Ρε δε πα να κάνεις καμιά ανάρτηση στις Μπλε Ιστορίες λέω 'γώ, που μας έχεις αφήσει ξέμπαρκους, αντί να ασχολείσαι με τα κουτσομπολιά του κόσμου!

      Tommy αγάπη μου, πάμε να φύγουμε από δω μέσα...



      Διαγραφή
    3. Άλλο το ένα σχολιάκι εδώ, και άλλο ολάκερη ανάρτηση και δεκαπέντε ερωτήσεις από εκεί, ε;

      Διαγραφή
    4. Eεεε... gay είσαι και φαίνεσαι!

      Τζούς καλιαρντό γκουγκού

      Διαγραφή
    5. μαζέψτ'τε ακόμα 2-3 και κάνετε πολύ άνετα gay-pride parade στους δρόμους και τα καλντερίμια της Μυκόνου, σόρρυ Δάφνη, αλλά έχετε αρκετά παιδιά που δεν γίνονται άντρες εκεί

      Διαγραφή
    6. Μύκονο δεν πάω δεν πάω δεν πάω!!!!!
      Μaster εσύ ειδικά έπρεπε να μας υποστηρίζεις ρε!

      elPre φύγαμε!

      Διαγραφή
    7. Tommy γιατί τόση αρνητικότης με το άγνωστο;
      Μπορεί και να σ' αρέσει το νησάκι ―
      και το 'σ' αρέσει' δεν έχει υπονοούμενο.

      Αλλά για τί ανδρισμό μιλάς έτσι ρατσιστικά Απόστολε Χωστήρα;
      Του κω-..χμ ;
      Ξέρετε φίλοι Μπλογκιείς
      ότι στη Μύκονο, που υπήρξε ως σήμερα για γενιές μια όαση ελευθερίας για τους ομοφυλόφιλους, δεν έχει αυξηθεί το ποσοστό ομοφυλοφιλίας των ντόπιων; Άρα γκέυ δε σε κάνει η κοινωνία, είναι πράγμα φυσικό
      και στην εποχή μας
      με τη μόδα των Αρκούδων και του στήθους-φέτες
      τυχαίνει πολλοί gays να είναι πιο macho στην εμφάνιση
      από το μέσο streight ελληνόπουλο το ποδοξυρισμένο- non;

      Διαγραφή
    8. Δάφνη δεν είναι αρνητικότης προς το άγνωστο είναι αντίδραση!
      Δεν θα πάμε κι όπου μας επιδείξει ο κυρ Χωστήρας!

      Διαγραφή
    9. Γιατί στη Μύκονο δε φοράνε μίνι φούστες;

      Από κει και πέρα, ΕΝΝΟΕΙΤΑΙ ότι ομοφυλόφιλος γεννιέσαι, κι όχι γίνεσαι

      Διαγραφή
    10. Ε ναι tommy-
      όχι κι όπου πηδήξει ο Χωστήρας,

      elPre
      εννοείται.
      Ομοφυλόφιλος γενιέσαι
      γυναίκα γίνεσαι (σόρυ- τα φεμινιστικά μου.. όπου μπορώ το κολλάω να εντυπώνεται).

      Το Pierro's ήταν δίπλα στην Εκκλησία κι έπινε ο κόσμος ένα απόγευμα που βγήκε ο παπάς και θυμιάτιζε.
      ― Εσύ η ψηλή... πήρε φωτια το τσαντάκι σου, του φώναξε μια τραβεστί.

      Το άλλο επίσης είναι παλιό (Μυκονιάτης είναι ο Ζουγανέλης) κι έγινε αιτία να με εκνευρίσει ο Β. Παπακωνσταντίνου. Είχε ένας φίλος μου θαυμαστής του τα γενέθλιά του και πήγαμε για να τα γιορτάσει. Έκλεισα τραπέζι από πριν και τους παρακάλεσα να είναι καλό διότι θα ερχόταν από τη Μύκονο για τα γενέθλιά του. Δεν ήταν καλό, στον εξώστη ήταν αλλά ο Παπακωνσταντίνου με το που άρχισε κοίταξε ψηλά σ' εμάς και είπε αυτό. Για κακιούλα; Ή είχε τη βλακεία να νομίζει πως δε θα το ξέραμε; Γελούσαν οι κάφροι κι ένοιωσα απαίσια για τέτοια έλλειψη tact.

      Διαγραφή
    11. είναι γνωστό ότι ο μαλακαντρέας ο Παπακωνσταντίνου είναι παπάρας ολκής κι όχι μόνο

      Διαγραφή
    12. Πες το Χρυσόστομε,
      χαίρομαι που το ακούω (να μην είμαι μόνη).
      Είναι φθηνό πράγμα η τζάμπα επανάσταση και το χιουμοράκι εις βάρος του κοινού.

      Διαγραφή
  7. Μωρή φτερού πες το στα ίσα ότι είσαι δροσερός..και η πρώτη κύρια είσαι εσύ..Τον επιβήτορα σου πως να τον λέμε;

    Κολούμπο;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χαχαχαχαχααα "δροσερός" αααααααααχαχαχαχαχαχαχαχααα!!!

      Διαγραφή
  8. Συγνώμη, δεν κατάλαβα το νόημα με τις ερωτήσεις για την κοπέλα σου.. περίμενε κανείς να βρει άνθρωπο στα 33+(?) να'χει πάει με δύο γκόμενες; Κι αν ναι, είναι φυσιολογικότερο αυτό; Επειδή ασούμε θα ξέρει τι του γίνεται, ή επειδή δε θα χτυπήσει μπιέλα στα 45 να ξελιγώνεται με τα 17χρονα;

    Έλεος, οι χειρότεροι μουφιάρηδες είναι αυτοί που υποστηρίζουν ότι βγήκαν από παρθενογένεση..unisex αυτό!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. βρίσκω το σχόλιό σου ρατσιστικό, είσαι ευπροσήγορη και αντιπρόσωπος

      Διαγραφή
    2. θα έλεγα "αυτού 1-0", αλλά δεν σου ταιριάζει γιατί μετά θα με λούσεις με ένα σωρό βρισίδια που θα ντρέπομαι να βγω στο δρόμο!

      Διαγραφή
  9. Πρώτη Κυρία του Χωστήρα23 Οκτωβρίου 2012 στις 10:18 π.μ.

    Καλημέρα σας φίλοι του μπλογκ.

    Είμαι η κοπέλα του Χωστήρα και σας γράφω αυτή τη στιγμή μετά απο παρότρυνση του Alza...

    Περπατούσα χθες αμέριμνη στη παραλία, όταν ξαφνικά διέκρινα μια αναταραχή στα νερά της θάλασσας, σαν κάτι να έσκιζε τα νερά με υπερβολική ταχύτητα. Έμεινα να κοιτάζω άναυδη όταν μετά απο λίγα δευτερόλεπτα ένας άνδρας αναδύθηκε απο τα ανταριασμένα νερά. Μαζι με τα νερά αντάριασα και εγώ εσωτερικά! Τι άντρακλας ήταν αυτός; Αγαλματένιο κορμί, αγγελικά όμορφα χαρακτηριστικά, μαζί με δόση όμως Bruce Willis, δημιουργούσαν μια παρουσία τόσο σέξυ και άγρια που άρχισαν να τρέμουν τα γόνατα μου. Αυτό όμως που μου τράβηξε αμέσως την προσοχή ήταν....το βλέμμα του. Με το που διασταυρωθηκαν τα βλέμματά μας, με κατέκλυσε ένα κύμα προσμονής, που παρόμοιο της δεν είχα ζήσει ποτέ. Ένιωσα την θερμοκρασία στο σώμα μου να αρχίσει να ανεβαίνει, καθώς το αίμα κυλούσε πιο γρήγορα απο όσο μπορούσα να το ελέγξω. Συνέχιζε να με κοιτάει και η καρδιά μου χτύπαγε όλο και πιο γρήγορα. Λίγο πριν σπάσει λιποθύμησα.

    Ξύπνησα στην αγκαλιά του. Φόραγε γυαλιά ηλίου και δεν έβλεπα το βλέμμα του.
    "ποιός είσαι;" του είπα.
    "Είμαι ο Alzas" απάντησε με μια φωνή γεμάτη ηρεμία, πόθο, ένταση και σοφία.
    "Άκου με στα γρήγορα γιατί πρέπει να φύγω άμεσα. Άφησα μια παρτίδα σκάκι στη μέση και ήρθα κολυμπώντας απο Αθήνα γιατί ήθελα να σου αφήσω ένα μήνυμα" μου είπε και έκανε ένα μικρό διάλειμμα.
    "Τι μήνυμα;"είπα όλο χαρά και προσμονή. Πρέπει να το κατάλαβε γιατί μου είπε:
    "Δεν είναι για σένα, αλλά για τον φίλο σου τον Χωστήρα. Θέλω να γράψεις ένα σχόλιο στο μπλογκ του, γιατί βλέπω οτι τον απασχολεί και επειδή τον συμπαθώ θα ήθελα να του κάνεις την χάρη."
    "Μα εγώ, θέλω να έρθω μαζί σου μαγευτικέ άντρα της θάλασσας" ψέλισσα με πόνο...
    "Δεν μπορώ να το κάνω αυτό στον Χωστήρα. Είναι που είναι καμμένος, αμά του φύγεις και εσύ τον βλέπω να γίνεται παρανάλωμα." Εκεί σηκώθηκε και πήγε να φύγει.
    "ΜΗΗΗΗΗ ΠΑΡΕ ΜΕ ΜΑΖΙ ΣΟΥ!!!!!!"...πανικοβλήθηκα...
    "Ηρεμησε γυναίκα!!!" είπε και κατεβάζοντας τα γυαλιά μου έριξε άλλο ένα βλέμμα και λιποθύμησα ξανά...

    Ξύπνησα και ήμουν μόνη. Το κύμα έσκαγε απαλά στην ακτή και ο απόλυτος άντρας είχε φύγει. "Δεν πειράζει.." σκέφτηκα, "τουλάχιστον είμαι ακόμα με το Νο 2"...

    Φιλάκια αγάπη μου!
    Μουυτς!! μουτς!!!




    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. αν είσαι η κοπέλα μου, πες τι νούμερο σουτιέν φοράς.....Αλτζα-ζίρα.....είσαι glamazone

      Διαγραφή
    2. Πρώτη Κυρια του Χωστήρα23 Οκτωβρίου 2012 στις 1:12 μ.μ.

      Τι είναι αυτά που λες λουκουμάκι μου; δεν μπορώ να βγάλω τέτοια πληροφορία στη φόρα. Διαβάζει τόσος κόσμος τζουτζουκάκι μου... Αλήθεια αυτόν τον Άλζα τον ξέρεις καλά....; μήπως έχεις το τηλέφωνό του;;;

      Διαγραφή
    3. ναι, είναι 69-hemorroids, έχει ένα παλιό Ντάτσουν με καρότσα παρκαρισμένο έξω από το μπαρμπέρικο που δουλεύει σαν βοηθός-μπιστολάκι και οι φίλοι του τον αποκαλούν Μίμη.....πήγαινε να τον βρεις καρδούλα μου και για να μην κοίταξες το μαγιώ που φορούσε, σημαίνει ότι τίποτε το σημαντικό δεν υπήρχε εκεί μέσα!!

      Διαγραφή
    4. Να παρακαλέσω και τους δυο σας να σταματήσει το θέμα εδώ. Εγώ έκανα μια βουτιά μέχρι την Κρήτη, μόνο και μόνο απο την καλή μου την καρδιά. Δεν ήθελα να προκαλέσω πρόβλημα.

      Διαγραφή
    5. το θέμα πλέον έχει ξεφύγει απ' τα χέρια μου, ας κάνουμε μια πασαρέλα κι ας κερδίσει ο καλύτερος............αααα......τι έγινε με το άρθρο που διέγραψες ρε μαλάκα;

      Διαγραφή
    6. πατήθηκε καταλάθος η δημοσίευση. Τώρα το ανέβασα

      Διαγραφή
    7. Πρώτη κυρία ORIGINAL(του Χωστήρα εννοείται)23 Οκτωβρίου 2012 στις 6:09 μ.μ.

      Καλησπέρα σε όλους!
      Δεν είχα σκοπό να απαντήσω μα έγινε μεγάλος ντόρος κ πρέπει να αποκαταστήσω την αλήθεια!!!
      Άθλια απομίμηση πρώτη κυρία μαϊμού!Δοκίμασε την τύχη σου σε κανένα "ΆΡΛΕΚΙΝ"!!!
      Αυτός στη παραλία θα μπορούσε να είναι ο ΧΩΣΤΗΡΑΣ,ο αγαπημένος μου,ο number one,ο απόλυτος άντρας,ο άρχοντας αυτού του blog καθώς η περιγραφή σου ταιριάζει απόλυτα με το είδωλο του και που προφανώς δεν έχεις γνωρίσει και δεν έχεις συναντήσει ποτέ!!!
      Και ναι είμαι πολύ ερωτευμένη με αυτό το υπέρτατο ον που κυβερνάει αυτό τον χώρο!!!
      Γι αυτό το λόγο ακυρώνω όλα τα παραπάνω σχόλια και άντε κάθε κατεργάρης στον πάγκο του!

      Διαγραφή
    8. Αν είσαι όντως η original, τότε ο ο σκοπός μου επετεύχθη και ούτε καν κουνήθηκα από τον πάγκο μου...

      θέλω επιβεβαίωση από Χωστήρα please.

      Διαγραφή
    9. Τι επιβεβαίωση παληκάρι μου, ο ίδιος το 'γραψε...

      Διαγραφή
    10. δυστυχώς για όλους μας.....κέρδισε ο Alza.....

      το μόνο καλό είναι ότι έκανε σχόλιο η καλή μου κι αποκατέστησε την ιστορική αλήθεια!!!

      Διαγραφή
    11. ΝΕΝΙΚΗΚΑΜΕΝ!!! Όπως υποσχέθηκες λοιπόν, θέλω στο επόμενο άρθρο να εκθειάσεις το μεγαλείο μου και το σατανικό μυαλό μου. Θέλω τα σάλια σου να παπαριάσουν ακόμα και την οθόνη όταν διαβάσω αυτά που θα γράψεις για μένα... γκέγκε;

      Διαγραφή
    12. "νενικίκαμεν";;;;;; είσαστε πολλοί δηλαδή;!;!;!

      τέλος πάντων, θα έχεις αυτό που ζητάς και με το παραπάνω υπερσατανικότατε

      Διαγραφή
  10. Πρώτη κυρία του Alza23 Οκτωβρίου 2012 στις 1:46 μ.μ.

    Καλησπέρα είμαι η Na... η πρώτη κυρία του Alza και τον ψάχνω εδώ και δυο μέρες. Μου είπε θα πάει για κολύμπι και ξέχασε τα μπρατσάκια του. Έχω αρχίσει να ανησυχώ, όχι τίποτα άλλο αφήσαμε και μια παρτίδα σκάκι στη μέση...if you know what i mean!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. σε ποιού ανθρώπου τη μέση αφήσατε το σκάκι;

      είσαι η Να, όπως λέμε http://3.bp.blogspot.com/-W8-yztA9t9Q/T0Q1DKIwuMI/AAAAAAAAA-M/fKGVyG2BpHY/s1600/sta+arxidia+moy.jpg ;;;

      Διαγραφή
    2. Πρώτη Κυρία του Alza23 Οκτωβρίου 2012 στις 2:23 μ.μ.

      Καλά όταν λέω ανησυχώ, μη φανταστείς οτι ανησυχώ για τον Alza. Τα "μπρατσάκια" που έγραψα πριν, είναι ουσιαστικά 2 μεγάλες φουσκωτές βάρκες (10-15 μέτρα) η κάθε μιά δεμένη απο ένα μπράτσο του, που είναι γεμάτες τρόφιμα και νερό γιατί μου είπε οτι μετά απο Κρήτη θα πέρναγε απο Αφρική για φιλανθρωπικούς λόγους. Ανησυχώ αν φτάσαν τα πράγματα στον προορισμό τους. Το καμάρι μου είναι τόσο καλός, δυνατός, όμορφος, έξυπνος, γρήγορος, δυνατός, όμορφος και όμορφος. Ανυπομονώ να γυρίσει να μου κάνει "ματ" ;P

      Διαγραφή
    3. Πρώτη κυρία του Alza23 Οκτωβρίου 2012 στις 5:43 μ.μ.

      Είμαι η Να, όπως λέμε http://4.bp.blogspot.com/_Fa80zAPdJN8/SR3Pmeb_JiI/AAAAAAAAAPg/jNN4vLzPV1c/s400/Double_Moutza.jpg !!

      Νταξει, είμαι και λίγο σαστισμένη από την όλη κατάσταση και γράφω ασυναρτησίες, όπως στο προηγούμενο σχόλιο για παράδειγμα. Διότι πώς γίνεται από τη στιγμή που ξέχασε ο καλός μου τα "μπρατσάκια-βάρκες" να ανησυχώ αν φτάσαν τα πράγματα στον προοροσμό τους?

      Βέβαια είπα και ένα σωστό, αυτό με το "ματ". Μην αργείς αγάπη μου, σειρά να παίξει το στρατιωτάκι σου! ;*



      Διαγραφή
    4. Οι δικές μου πρώτες κυρίες είναι περισσότερες....χαχαχαχαχαχαχαχα

      Διαγραφή
    5. μου θυμίζεις το μορμόνο τον.......Mitt Romney, μόνο που θα πάρεις το μπούλο και Λευκό Οίκο δεν θα δεις, μια ζωή πάγκο θα παίζεις!!

      Διαγραφή
  11. Για το Θωμά συμφωνώ, ωραίο παράδειγμα,
    αλίμονο αν περιοριζόμασταν στην εικόνα που έφτιαξαν για να μας κατατάξουν

    για το θέμα της αύξησης των γυναικών στα σχόλια
    η απάντησή σου είναι masterful και πολύ gentlemanlike

    αλλά
    ο Alza πραγματικά έδωσε το πιο ενδιαφέρον χτύπημα- kudos.

    Όσο για τη Μαντάμ Χωστήρα (λαϊκιστί: Χωστήραινα),
    αν δε μπλογκάρει η ίδια
    (που το εύχομαι ώστε να διασταυρώνουμε αργότερα στις εξελίξεις, διότι αλλιώς γιατί σελέμπριτις μιλάμε;)
    νομίζω ότι τα σχόλια που κάνει κατ' ιδίαν θα της αρκούν.
    Τη μέρα που θα τη δω να σχολιάζει
    θα ξέρω ότι παραστράτησες- κι αυτό δε σας το εύχομαι.

    'ta deonta' (που λέει κι η Ελενίτσα), λοιπόν, στην Κυρία
    και γράφε πιο συχνά τώρα που χειμωνιάζει..


    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. γιατί "ο σελέμπριτις" είναι το όνομα του μπλογκ ρε Δάφνη και ναι μεν εγώ είμαι ο αρχι-διάσημος, αλλά και όλοι οι αναγνώστες είναι εξίσου διάσημοι...απλά εγώ είμαι λίγο πιο ίσος από του ίσους!!!

      τώρα που χειμωνιάζει ξεκινάνε τα ωραία!!
      η "ορίτζιναλ" πιο πάνω είναι όντως η Πρώτη Κυρία!

      Διαγραφή
    2. Αλήθεια ;;;;

      Χαιρετώ την Πρώτη Κυρία την Ορίτζιναλ!!

      Διαγραφή
  12. 8. Χωστήρα, τώρα που βρήκες γκόμενα θα κάνουμε μαύρα μάτια;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Tρρ...τρρ...τρρ...τρρ...
    Ο ήχος των τζιτζικιών ήρθε σαν περιπαικτική απάντηση στο ερώτημα του πιστού αναγνώστη, ωσάν ο ίδιος ο Χωστήρ, επιβαιβαιώνοντας το όνομα του, να είπε με τον δικό του τρόπο "Η σιωπή μου προς απάντησή σου".
    Όχι, η απορία του πιστού αναγνώστη δεν ήταν ένα ακόμα πείραγμα προς τον δημιουργό του μλογκ. Η ίδια ερώτηση, με διαφορετικές παραλλαγές, πλανιόταν στα μυαλά όλων όσων παρακολουθούσαν το ιστολόγιο τον τελευταίο καιρό. Και παρόλο που ήτανε ρητορική, ένα βίντεο αναδύθηκε από το πουθενά - σαν από μηχανης θεός - για να απαντήσει τα αναπάντητα:
    http://www.youtube.com/watch?v=SsHq2h0VTeo

    ΑπάντησηΔιαγραφή