Σάββατο 8 Ιουλίου 2023

Cool stuff

Δοτικός/Δοτική. Όταν ένας άντρας λέει ότι είναι δοτικός είναι υπονοούμενο ότι κάνει γλειφομούνια, αλλά μιλάμε για μεροκάματα, όχι ένα απλό γλειψιματάκι ίσα να πάρει μπρος. Μιλάμε για ωριαίο σπατουλάρισμα με γλώσσα, χείλη, ούλα, δάχτυλα, πινέλα, κηρομπογιές, τέμπερες ό,τι στο μπουτσο έχει στα χέρια του και όλα για το μικρό τριγωνάκι το καραφλό αν γίνεται (ελπίζει), αγνοώντας ΠΛΗΡΩΣ όλη την υπόλοιπη γυναίκα. Είναι ικανός να κάνει καμάκι ο πούστης μόνο και μόνο για να πέσει με τα μούτρα και να ρουφάει υγρή κόκα πάνω στη μουνοχαράδρα. Τα πνευμόνια του έχουν σύφιλη και ο πούτσος του βρίσκεται εδώ και χρόνια σε αχρηστία. Όταν μια γυναίκα όμως λέει ότι είναι δοτική σημαίνει ότι κάνει πίπες σαν ηλεκτρική σκούπα, δίνει κώλο στο καλησπέρα, διπλώνει στα δύο σφαίρα μέχρι οι πατούσες να ακουμπήσουν πλάτη, έχει περάσει το μουνι αποστείρωση με ατομική μπόμπα να μην ξαναφυτρώσουν τρίχες εφτά γενιές αργότερα, τα παίρνει στόμα, πλάτη, κώλο, μασχάλη, κοιλιά, συκώτι, σπλήνα, ξιφοειδή απόφυση και στερνοκλειδομαστοειδή, ψήνει σουτζουκάκια και σου ξεκουκουτσιάζει το καρπούζι. Δεν είμαστε το ίδιο. Σε άλλα θέματα. Έχω δει απίθανα άγρια ερπετά, εξωτικές σαύρες και κροκόδειλους. Έχω επισκεφθεί μουσεία φυσικής ιστορίας και έχω δει σκελετούς προϊστορικών τεράτων. Έχω μπει σε συλλογές όπου με τη βοήθεια της επιστήμης της ιστολογίας φτιάχνουν μυς και δέρμα σε ζώα που έχουν εξαφανιστεί. Έχω δει ντοκιμαντέρ και ταινίες με γκοτζίλες και διπλόδοκους να σου φύγει η μαγκιά. ΟΜΩΣ, πιο Τζουράσικ Παρκ, πιο τυρανόσαυρους και βελοσιράπτορες, πιο ατόλη με αλιγάτορες και έρημος με δράκους του Κομμόντο από το μπούτσο του μικρού μου αδερφού, ΔΕΝ ΕΧΩ ΞΑΝΑΔΕΙ ΡΕ ΠΟΎΣΤΗ ΜΟΥ!!! Ο τύπος έχει γαμήσει οτιδήποτε με λέπια και διχαλωτή γλώσσα και καμιά φορά και χωρίς διχαλωτή γλώσσα σαν τις ανάποδες γοργόνες με κωλο-μουνί γυναίκας και σώμα τσιπούρας, έχω δει γκόμες του αδερφού μου να πασαρελιάζονται με γκούτσια και βιχτώριες σήκρε και να περνάει μια τυχαία κατσαρίδα από μπροστά και να ξεροχύνει ο κόσμος. Αυτά

13 σχόλια:

  1. Το πρόβλημά μου εμένα είναι ότι είμαι Λάρισα και δεν είμαι Καρδίτσα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. 1. Τότε θες bypassάκι
      2. Τι είναι Λάρισα;
      3. Όλοι έχουμε τα προβληματάκια μας

      Διαγραφή
  2. Θυμαμαι παλια που ταξιδευαμε με την οικογενεια στην επαρχια και περνουσαμε απο κατι χωρια στη μεση του πουθενα και εβλεπα διαφορους γεροντες και γριες να περπατουν στην ακρη του δρομου αργα αργα με μια μπλε πλαστικη σακουλα στο χερι.

    Τοτε ημουν μικρος ομως και δε το εβλεπα σαν κατι τρομερο. Προφανως το μυαλο μου ηταν απασχολημενο με το ποτε θα σταματησουμε για να κανω εμετο ή κατι σχετικο με τον Χη-μαν ή τους Θαντερκατς!

    Ετσι ειναι τα παιδια. Εντελως μαλακισμενα.

    Αλλα οπως ολα τα παιδια κι εγω καποια στιγμη μεγαλωσα και αρχισα να παρατηρω τον κοσμο γυρω μου. Αρχισα να αναρωτιεμαι για τα κινητρα. Τους σκοπους. Τις προθεσεις.
    Συνεχισα ομως να παρατηρω σιωπηλος αυτο το παραξενο φαινομενο, για να μη με παρουν για μαλακα.

    Προσεχτε τωρα. Εχετε αφησει την κατω Ραχουλα Γορτυνιας εδω και δεκαπεντε λεπτα και αναγουλιαζεστε οικογενειακως στις κωλοστροφες. Ο πατερας βλαστημαει, η μανα βογγα, ο αδερφος κλανει. Δεξια υπαρχει αγριο βουνο στο οποιο δεν ανεβαινει ουτε κριαρι. Αριστερα γκρεμιλα και καποιο ξερο ποταμι.
    Και στην ακρη του δρομου ενας γερος. Τι στο διαολο κανει αυτος ο γερος μεσα στο λιοπυρι; Περπατησε ολο αυτο το δρομο απο το χωριο; Και που παει; Καμια φορα περιμενα να δω ποτε θα φταναμε στο επομενο χωριο ή εστω σε μια στανη ή ενα πηγαδι ωστε να υπολογισω με μαθηματικα ποση ωρα περπαταει και αν θα πεθανει πριν τον επομενο μαχαλα να παρω το εκατο, γιατι αυτοι οι γεροι ειναι γαμημενοι μαθουσαλες του κερατα. Τιποτα! Ουτε χωριο, ουτε ενα παγκακι.

    Αυτοι οι γεροι απλα περιφερονται με τις σακουλες τους στο πουθενα.

    Ετσι καποια στιγμη μεγαλωσα αρκετα ωστε να βγαλω διπλωμα. Και καποια αλλη στιγμη με εφερε ο δρομος μου στην επαρχια. Και καποια στιγμη στην επαρχια ειδα αλλο ενα μοναχικο γερο με σακουλα στο λιοπυρι.

    Γαμησε το, ειπα και εκοψα ταχυτητα πριν με αντιληφθει. Επρεπε να τον παρακολουθησω παση θυσια γιατι αυτες οι ερωτησεις ειναι σαν την παρθενια. Σε απασχολουν περισσοτερο απ οσο πρεπει και οδηγουν σε λαθος αποφασεις.

    Εκει αντιμετωπισα ενα μηχανικο θεμα. Αυτοι οι γεροι περπατανε σιγα. Κλατσα κλατσα. Το αυτοκινητο μου κινδυνευε απο στιγμη σε στιγμη να σβησει. Ηταν αδυνατο να τον ακολουθησω ετσι. Τι περιπετεια ε; ΟΥΦ!
    Οποτε το παρκαρα κατω απο ενα δεντρο και τον ακολουθησα με τα ποδια.

    Κλατσα κλατσα κλατσα ο γεροντας συνεχισε για τα επομενα δεκατρια λεπτα να διανυει μια ελαχιστη αποσταση και να μου σπαει το νευρικο μου συστημα. ΤΙ ΚΟΛΠΟ ΣΚΕΦΤΗΚΑΝ ΟΙ ΠΟΥΣΤΗΔΟΙ ε; Τρομερη ιδεα. Οταν περπατας τοσο αργα κανεις δεν εχει ορεξη να σε ακολουθησει.

    Τον ακολουθησα για αρκετη ωρα ακομα μεχρι που κοιταξε γυρω του. Εγω τοτε εκανα ενα παλιο κολπο και μεταμορφωθηκα σε ΦΙΝΤΟ ΝΤΙΝΤΟ. Αυτα τα αλαμπουρνεζικα ξενοφερτα δε τα πιανουν οι γεροι. Δεν κανουν ρετζιστερ στο μυαλο τους και δε σε βλεπουν. Μπορειτε επισης να μεταμορφωθειτε σε γουωκμαν ή σε γκεημ-μποη. Θα ειναι σαν να μην υπαρχετε.

    Τοτε ο γερος πηδηξε το καγκελο της επαρχιακης οδου και κατηφορησε στο ρεμα.
    Πισω του εγω. Η κουφαλα παει στο νερο για να χασω τα ιχνη του, οπως στις ταινιες με τις αποδρασεις. Δε γεννηθηκα χτες παππου. Ειμαι της γενιας του βιντεο.

    Ακολουθησα το ρεμα για λιγο και βγηκα σε ενα πετρινο δρομο που εμοιαζε εντελως λαβκραφτιακος και οδηγουσε σε μια τεραστια σπηλια. ΑΜΑΝ! Εκει λεει εμπαιναν και αλλοι γεροι απο αλλα χωρια ολοι με μπλε σακουλες στα χερια.

    ΗΤΑΝ ΜΙΑ ΣΥΝΩΜΟΣΙΑ!
    και τοτε μπηκα στη σπηλια

    ωπα σορρυ πηγε εξι η ωρα. Σχολαω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αν δεν είχα μιλήσει μέσω μηνυμάτων με τον ίδιο τον Master G, θα σε συνέχαιρα γι' αυτό το κείμενο. Μετά όμως που μίλησα μαζί του, κάπως στ' αρχιδια μου

      Διαγραφή
    2. Ο στόχος ήταν η αντίδραση. Ζείς. Τωρα, τα αρχίδια σου και σε τι κατάσταση βρίσκονται δεν νομίζω να ήταν ποτέ πρόβλημα. Καλο χειμωνα.

      Διαγραφή
  3. Μα πού ήσουν; Χάθηκες.
    Κι άλλη μια απορία: Όλοι οι σχολιαστές Ανώνυμος. Γιατί;
    (´Αφησα κι άλλο σχόλιο για αρσενικούς γοργόνους μα το πήρε εκείνο το ποτάμι με τους Γέροντες το προηγούμενου σχολιαστή, νομίζω.).

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν χάθηκα, πήγα να γράψω κάποτε ένα σχόλιο στο blog σου αλλά τα είχες απενεργοποιήσει

      Διαγραφή
    2. Ενεργά είναι μα κάτι τα χει μπλοκάρει και δε με αφήνει να απαντήσω.
      Είδα πρόσφατα ότι είχα επισκεψιμότητα από εσένα κι από http://anotherprickwithablog.blogspot.com και παρατήρησα ότι μόνο εσύ κι εγώ δεν έχουμε να γράψουμε από το 2013..
      Καλό απόγευμα..

      Διαγραφή
  4. Χωστηρα άμα σου έρθει κλιμακτηριος θα το κλείσεις το μπλογκ;

    ΑπάντησηΔιαγραφή