Παρασκευή 1 Ιανουαρίου 2021

Τι μισησα το 2020

Χρόνια πολλά είπαμε; Όλα αυτά τα χρόνια έχω μιλήσει, τα 'χω πει, τα 'χω ξαναπεί. Για να μην τα ξαναλέω και βαριέμαι, πάμε να γράψω ποιες ήταν οι χειρότερες μαλακίες του '20. 5) (χεχεχεχε το ξανακανα αυτό που και καλά βάζω οτιναναι αριθμούς) χειρωνακτικές εργασίες. Έχω καλύτερα να εξηγώ σε ένα 5χρονο τη λειτουργία ενός κβαντικου υπολογιστή (επειδή δεν ξέρω πως λειτουργεί, οπότε θα καταλήξουμε να μιλάμε για το ινσταγκραμ ή οποιαδήποτε τέτοια μαλακία που ασχολούνται τελευταία τα 5χρονα) προτιμώ λοιπόν οποιοδήποτε μαρτύριο το οποίο απαιτεί τη φυσική μου παρουσία μπροστά σε ένα 5χρονο, παρά να κάνω οποιαδήποτε χειρωνακτική δουλειά.Και πριν πεταχτεί κάποιος και πει ότι επειδή είμαι γυμναστής πως μπορώ και λέω τέτοιες κοτσάνες, θα απαντήσω ότι δουλειά μου είναι να προπονω άλλους που κάνουν χειρωνακτικα όπως ραβδισμα ελιών, πρόβατα και ανατροφή 5χρονων. Είμαι δάσκαλος που διδάσκει, όχι ο Σίσυφος που το τραβάει, μη γαμιεστε λοιπόν. 8) μετά-το-σεξ-γουτσαγουτσα. Έχω το συναισθηματικό πλούτο μιας καραφλης αμοιβαδας. Αυτό σημαίνει ότι μπορώ να απολαύσω το σεξ σαν οποιοδήποτε άλλο θηλαστικό όμως δεν μπορώ να καταλάβω για ποιο λόγο πρέπει μετά να κάνουμε αγκαλίτσες, αμήχανη κουβέντα ή οτιδήποτε παραπάνω από ένα τσιγάρο και 2 μπύρες.Και όταν λέω "δύο μπύρες" ίσως και να γίνομαι υπερβολικός, διότι αυτό σημαίνει ότι πρέπει να κάνουμε και κουβέντα περί διαφόρων πραγμάτων και όπως είναι γνωστό οι καραφλες αμοιβαδες βαριούνται εύκολα. Επίσης, αν δεν έχουμε κανένα λόγο να συναψουμε σχέση, δηλαδή να γαμιόμαστε λίγο πιο τακτικά από μια φορά το 3μηνο, γιατί να χάνουμε χρόνο με κουβεντούλα, ενώ μπορούμε αμέσως να ντυθουμε να φύγουμε να πάμε σπίτια μας να δούμε καμία σειρά, τόσες ωραίες έχει. ξέρω ότι και εσύ ε,έχεις αφήσει τη μαλακιάρα το Γκαμπι της βασίλισσας στη μέση και εγώ έχω να γράψω μια ακόμα μαλακιάρα άρθρο να περάσει η ώρα. όλο αυτό το μετασεξουαλικο τελετουργικό εμένα με φέρνει σε σύγχυση, με χαλάει και μετά δεν έχω καμία όρεξη να κάνω σύντομα σεξ γιατί ξέρω τι θα επακολουθήσει....Και πεινάω κιόλας κι αυτό κάνει τη θέληση μου για ξανασεξςςς ακόμα μικρότερη. c) (ταχύτητα του φωτός, είναι αριθμός, ψαξτο)με εκνευρίζει που είμαι γκάου και δεν μπορώ να είμαι ενδιαφέροντας συνομιλητής για κάτι περισσότερο από γυμναστική, Ψυχολογία, σεξ (λίγο). ζηλεύω το κούτσουρο που το βάζεις στο τζάκι και όλοι το κοιτάνε μαγεμένοι λες και είναι ο Οικονομοπουλος που ανέβηκε στην πίστα και θα τραγουδήσει την τελευταία του μαλακιάρα. κούτσουρο στη φωτιά και όλα τα μάτια στραμμένα απάνω του ΚΑΙ ΔΕΝ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΤΙ-ΠΟ-ΤΑ. Χωστήρας στην κανονική ζωή πάει να μιλήσει για κάτι καθημερινό και βλέπεις μια πλατεία ανθρώπους να πέφτουν σε λήθαργο λες και τους έβαλαν χαλασμένο roofie. Όχι μαλάκες...Όχι και πάλι όχι. π) όπως λέμε π-ουτσα. Ο αδερφός μου έκανε δώρο με το ζόρι ένα αφυγραντηρα....ΓΑΜΩ ΤΟ ΣΠΙΤΙ ΜΟΥ. Δε φτάνει που πρέπει να είμαι μέσα λόγω καραντίνας, θα πρέπει να μου ζαλίζει το μπούτσο το αντίστοιχο του Άδωνι σε οικιακή συσκευή. Θυμάστε παλια που κάθε μέρα σας ζαλιζαν τα Παπάρια να βάζει η μάνα απορροφητηρα 3 ώρες βουυυυυυυυυ ΚΑΙ ΤΟΝ ΞΕΧΝΟΥΣΑΝ ΚΙ ΟΛΑΣ σε λειτουργία και το μυαλό σου διέγραφε ότι δούλευε, αλλά τα αρχίδια σου που φουσκωνανε, έκαναν κανονικά το registration. Και δεν φτάνει που είναι ενοχλητικό σαν αμοιβαία υποχώρηση σε σχέση, αλλά σε κρυώνει κιόλας!!! Είναι χειμώνας και δουλεύει αφυγραντηρας;;; Βάλε 3 παλτά και ρουφά ή ετοιμάσου να κλάψεις 300 ευρώ πετρέλαιο θέρμανσης. Αν κάποτε ξαναεχω κοπέλα και με πάει πρώτη φορά σπίτι της και έχει αφυγραντηρα, τότε θα αντέξω ακόμα δύο χρόνια αγαμητος ΓΙΑ ΠΛΑΚΑ!! 2) να ανεβάζουν στο φβ ευχές με tagαρισμενα άλλα εφτακοσα άτομα. αυτοί που το κάνουν και νομίζουν ότι δεν μπορούν να διαθέσουν μισή ωρίτσα να γράψουν ευχές ξεχωριστά σε εκείνους τους φίλους τους που τους ενδιαφέρουν αντί να στέλνουν μια ευχή σε όλους λες και είναι οι διασημότητες, Ε....αυτοί γαμιούνται και σαν ιδιαίτερο δώρο τη μέρα που θα έχουν γενέθλια εγώ θα στέλνω χρόνια πολλά στον άλλο που έχει γενέθλια και αυτούς τους γράφω στο μπούτσο μου, γιατί ΤΙ ΓΙΑΤΙ ΡΕ ΜΑΛΆΚΑ; Γιατί γαμιέσαι να γιατί. Συλλογοευχουληδες, η μαμά σας δεν σας αγαπάει και η επιρροή που έχετε στους γύρω σας είναι το ίδιο σημαντική με μια καραφλη αμοιβάδα. Γαμιεστε. Καλή χρονιά.

24 σχόλια:

  1. αχαχ ..και την καλύτερη ευχή τους έδωσες στις 3 τελευταίες λέξεις, μη νομίζεις

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κι όμως έχω δει τη διαφορά. Κάθε φορά που λέω σε κάποιον (από μέσα μου) "γαμιέσαι" δε γαμιούνται.....ΓΙΑ ΧΡΟΝΙΑ ΟΛΟΚΛΗΡΑ ΟΜΩΣ και τους ξαναφυτρώνει παρθενικος υμενας μέχρι και στη χούφτα

      Διαγραφή
    2. κοίτα, θα συμφωνήσω απόλυτα οτι το facebook τους έκανε όλους να νιώθουν σαν διασημότητες, όπως το είπες, γι' αυτό και συμφώνησα με την ευχή σου..βλέπεις στο facebook μια βλακεία γενικώς, δεν μου αρέσει καθόλου..για το άλλο που λες, υπάρχουν άνθρωποι που θέλουν ο άλλος να τους βλέπει όπως τους αξίζει και όχι σαν επαφή του πεντάλεπτου και έξω απο την πόρτα για πάντα..όμως σωστό είναι να έχει ο καθένας την δική του πόρτα, δηλαδή τον δικό του χώρο ώστε να μην κατσικώνεται στον άλλο, τον βαρένει με έξοδα χωρίς να δίνει αυτό που του αναλογεί κτλ..αυτό που λες όμως οτι ο καθένας θέλει τον προσωπικό του χρόνο ακόμα και μετά το σεξ, ισχύει..δεν κάνει να απαιτούμε όλο τον χρόνο του άλλου, πρέπει να σεβόμαστε τον ίδιο όπως θέλουμε να μας σέβεται και ο άλλος..όταν συμφωνούν λοιπόν οι απόψεις δυο ατόμων είναι καλύτερα..κι αυτό το μαθαίνεις όταν δεν αναλώνεσαι σε πολλές σχέσεις χωρίς ουσία αλλά σε κάποιες συγκεκριμένες που σε ευχαριστούν και εκτιμούν τον χρόνο σου..μπορεί να είσαι μόνος, μπορεί να έχεις σύντροφο αλλά χρειάζεται κοινή πορεία των πραγμάτων..ακόμα και σχέση να έχεις, δεν σημένει οτι δεν θα έχεις η δεν θα δεχτείς τις σχέσεις του άλλου..πρέπει να υπάρχει σεβασμός κι εγώ θεωρώ οτι πρέπει να υπάρχει σεβασμός του ζευγαριού ώς προς τις ανάγκες του ενος προς τον άλλο αλλά και των άλλων σεβασμός ως προς το ζευγάρι..τώρα, για το σεξ, εγώ προσωπικά δεν θα ήθελα να αναλωθώ σε κάποια στιγμή -κάτι- που δεν εκτιμάει οτι εκείνη την ώρα εγώ δίνομαι όχι μόνο σωματικά αλλά και ψυχικά..και το ίδιο θέλω και απο τον άλλο, να είναι εκεί την ώρα που κάνουμε σεξ χωρίς να σκέφτεται άλλα..και μετά ας πάει να ασχοληθεί με οτι τον ευχαριστεί

      ξαναφυτρώνει αυτό? αχαχ

      Διαγραφή
    3. Έχει διαφορά να βλέπεις το σεξ το ίδιο με την ανάγκη για φαγητό, δηλαδή κάτι που απολαμβάνεις για λίγο και μετά δεν το σκέφτεσαι (κάτι που ούτε υπονοησα καν) και άλλο να το βλέπεις σαν μια καλή μαστούρα, να το απολαύσεις και να ξεχαρμανιάσεις (αυτό υπονοησα). Αν όμως μαζί με το γάρο θα πρέπει να υποστώ και μια μαλακία ζαλάδα που με χαλάει όταν πάω να κοιμηθώ επειδή ψωνισα χάλια αλβανό, τότε να πάει να γαμηθεί, θα περιμένω μέχρι να κατέβει ο Άκρης από τα βουνά να πάρω καλό πράμα

      Διαγραφή
    4. με την πρώτη περίπτωση όχι καμία σχέση , συμφωνώ στο δεύτερο που είπες

      Διαγραφή
    5. αναλύοντας πολύ τα πράγματα το νόημα σε αυτά που έγραψα δεν έχει καμία σχέση με αυτά που ήθελα να πω και θέλω να πω τελικά μόνο ενα, συμφωνώ οτι άλλη η ώρα του σεξ άλλη μετά, είναι σωστό αυτό που λες οτι ο ενας απο τους δυο ίσως θέλει να κάνει κάτι άλλο να γράψει μια δημοσίευση να δει ταινία κτλ οι περισσότεροι καταπιέζουν τον άλλο, όμως καμιά φορά τα μετά μόνο καταπίεση δεν είναι, αρκεί να το θέλουν και οι δυο, σεξ όμως με σεξ έχει διαφορά, εμένα πχ δεν με αφορά καθόλου το ωμό χωρίς συναίσθημα σεξ δίνομαι ολόκληρη στον άλλο όταν είμαι μαζί του και σέβομαι τον προσωπικό του χρόνο, ο άλλος θέλω να είναι στην ίδια φάση, να είμαστε δηλαδή ολόκληροι σαν σχέση κι ας κάνουμε οτι θέλουμε μετά την επαφή μας χωρίς καταπίεση...εκεί ήθελα να καταλήξω οτι δεν κάνει να υποστεί κανένας κάτι που δεν θέλει μετά. Δεν βλέπω το σεξ ούτε σαν φαγητό όπως είπες, ούτε απλά σαν ξεχαρμάνιασμα, το βλέπω σαν απόλυτο δόσιμο ψυχής και σώματος

      Διαγραφή
    6. απο το να αναλωνόμαστε σε άκυρες σχέσεις, καλύτερα να μην έχουμε σχέσεις καθόλου, δεν είναι μόνο το σεξ η ουσία, αυτό λέω..καλύτερα να είναι μόνος του κάποιος αν δεν έχει βρει το σωστό άτομα κι ας μην κάνει σεξ

      Διαγραφή
    7. Κάπου πρέπει να σε ξέρω εσένα, ίσως στα σχόλια εδώ γιατί κάτι μου θυμίζει ο τρόπος που τα λες

      Διαγραφή
    8. δεν σχολιάζω γενικώς οπότε δεν γίνεται να σου θυμίζω κάτι, όμως σε διαβάζω οπότε σκέφτηκα οτι ενα σχόλιο δεν είναι κακό, είναι κάτι σαν χρόνια πολλά καλή χρονιά!
      καλή χρονιά

      Διαγραφή
    9. "θεωρητικά" δεν σχολιάζω γενικώς, μόνο σε δυο άτομα σχολιάζω μόνιμα...σε εναν blogger που με ενδιαφέρει, μου αρέσει, τον θέλω ερωτικά, είναι κάτι σαν ανεκπλήρωτος έρωτας και άλλα πολλά και σχολιάζω και σε μια blogger γιατί μου αρέσει ο τρόπος που γράφει, είναι διαφορετικός με αγγίζει..γι'αυτό είπα οτι δεν γίνεται να σου θυμίζω κάτι, δεν αφήνω σχόλια δεξιά αριστερά

      Διαγραφή
    10. Υπάρχει κοπέλα που διαβάζει το μπλογκ;
      Θα τρελαθώ!

      Διαγραφή
    11. μαθαίνουμε μια πλευρά των αντρών εδω μέσα αχαχ προσπαθώ να καταλάβω τους άντρες, ποτέ μου δεν σας κατάλαβα αλλά εντάξει

      Διαγραφή
    12. προσπαθώ επίσης να καταλάβω και τον δικό μου αυτόν που μου αρέσει δηλαδή, με έχει μπερδέψει..γιατί οι άντρες δεν λέτε απο την αρχή τα πράγματα με το όνομα τους? γιατί ενας άντρας δεν είναι ξεκάθαρος απο την αρχή με μια γυναίκα? να πει αυτό είναι έτσι, αυτό έτσι και το άλλο έτσι..γιατί πρέπει να τα καταλαβαίνουμε όλα μόνες μας και να κάνουμε υποθέσεις? αυτά ψάχνω να βρω ως απαντήσεις και λέω να διαβάσω παλιές σου δημοσιεύσεις..ίσως και καταλάβω κάποτε

      Διαγραφή
    13. Είμαι κυριολεκτικά ο τελευταίος και πλέον ακατάλληλος για να βρεις τις απαντήσεις που ψάχνεις. Επίσης, αν χρειάζεται να προσπαθήσεις να καταλάβεις το γιατί κάποιος σκέφτεται και πράττει με αυτόν τον τρόπο, αντί να ρολάρουν τα πράγματα φυσιολογικά τότε σου έχω άσχημα νέα

      Διαγραφή
    14. Για περισσότερες πληροφορίες στο ινσταγκραμ. Υπάρχει κάποιος Hostiras εκεί, ίσως να είμαι εγώ ποιος ξέρει

      Διαγραφή
    15. https://www.youtube.com/watch?v=6iePPYF2-dI

      Διαγραφή
  2. Καλή χρονιά!
    Η ζωή είναι μεγάλο γαμησι αφού

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. https://www.skroutz.gr/books/20647617.%CE%97-%CF%88%CF%85%CF%87%CE%BF%CE%BB%CE%BF%CE%B3%CE%AF%CE%B1-%CF%84%CE%BF%CF%85-%CE%9C-%CE%BB-%CE%BA.html




    Για όποιον μ@λ@κα ενδιαφέρεται

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εδώ και δεκαετίες ολόκληρες αυνανιζομαι, έχω κάνει ολόκληρα μεταπτυχιακά πάνω στο πώς παίζω το πουλί μου, μάλιστα, αυτό εδώ το μπλογκ αποτελεί μια μαρτυρία (πιστοποίηση θα έλεγα) ότι ξέρω πως να χειριστώ το πουλί μου όταν βρίσκεται στα χέρια μου, από κατούρημα και σταυροπόδι, μέχρι και μαλακία. Δεν θα πάω να δώσω τα λεφτάκια μου στον κάθε παπάρα που θέλει να χτίσει καριέρα και φήμη πάνω στις πλάτες της χούφτας μου.

      Διαγραφή
    2. Όλοι οι μαλακες είναι βαθιά αψυχολογητοι, οπότε δεν μου κάνει εντύπωση


      Σκάω δεν το συνεχίζω...

      Διαγραφή
  4. Καλή χρονιά, καθυστερημένα. Μελομακάρονο ;

    ΑπάντησηΔιαγραφή