Κυριακή 7 Ιανουαρίου 2018

ΜΗΠΩΣ ΕΙΜΑΙ ΦΕΜΙΝΙΣΤΗΣ ΤΕΛΙΚΑ;



Οδηγιες χρησεως αυτου του αρθρου:

1. Παταμε το play σε αυτο το βιντεο


(γαμω το μουνι, δειτε το γαμημενο το βιντεο και μην διαβασετε παρακατω ρε γαμημενοι εξυπνακηδες spoilerοκαυλοι, δουλοι της βαρεμαρας σας, διοτι το κειμενο γινεται ακατανοητο στο μικρο μυαλο των μη-μυημενων στις αρχαιες διδαχες και στις ασεβεις περιγραφες)

2. Βλεπουμε ακομα 4-5 βιντεακια των ERB
3. Ξαναβλεπουμε αυτο το βιντεο
4. Προσπαθουμε να διαβασουμε τις λεξεις αναμεσα στα αυτοκρατορικα βυζια της Μεγαλης Αικατερινης χωρις να αφησουμε ουτε ενα λεκε στο βρακι (καποιοι επιτηδειοι ισως πατησουν παυση για χυσουν πανω στην οθονη, αλλα το youtube εχει ασφαλιστικη δικλειδα και αν πας να κανεις κατι τετοιο εμφανιζεται στην οθονη ο Σπυρος Μπιμπιλας να τραγουδαει το Τζιβαερι και γυρω-γυρω ο Σπυρος Παπαδοπουλος μαζι με unboxers να σιγοτραγουδανε, οποτε οι μαλακιες κομμενες)
5. Ξεκινας να αμφιβαλλεις για τον εαυτο σου ή ψαχνεις για τσοντες με παχουλουλες ή φτιαχνεις καφε και μπαινεις στο μπλογκ σου για να γραψεις (εγω εκανα και τα 3).



Η πικρη αληθεια ειναι οτι δακρυσα λιγο, αλλα οχι απ' αυτα τα αδερφιστικα δακρυα που χυνεις οταν οδηγας με ανοιχτο τζαμι κι ενα μυγακι με katana αποφασισει ξαφνικα να το παιξει καμικαζι, κανοντας το προσωπικο του χαρακιρι κατευθειαν στο ματι σου με 936363663 χιλιομετρα την ωρα.
Μιλαμε για κανονικα ΑΝΤΡΙΚΑ δακρυα γεματα τεστοστερονη και τριχα στην κωλοχαραδρα.
   Εβλεπα μια γυναικα να σκιζει εναν αντρα;
   Εβλεπα μια βασιλισσα να σκιζει εναν βασιλια;
   Εβλεπα το πουλι μου να σηκωνεται και να ευχομαι αυτο που βλεπω να ειναι κατι παροδικο και βγαλμενο καθαρα μεσα απο το πιο πρωτογονο κομματι του εγκεφαλου μου, εκει που κρυβονται οι πιο μυχιες φοβιες και τα πιο ντροπιαστικα μας βιτσια, εκεινο που, στην τελικη, κληρονομησαμε απο τους δεινοσαυρους που ο αρσενικος Βροντοσαυρος δεν γυρνουσε να κοιταξει θηλυκια Βροντοσαυρινα αν το δεξι της μουνοχειλο δεν ζυγιζε πανω απο 17 τονους και δεν ειχε χοληστερινη μεχρι και στα ματοτσινορα.

Κθουλου Παντοδυναμε!!!!! αναφωνω...ειμαι πισω στο 1999 σεξουαλικα αγχωμενος να την παιζω τα βραδια με την αφρατουλα που μου επιασε καταλαθος το χερι στη λαβη ορθιων του λεωφορειου, ελπιζοντας οι πιτσιλιες να μην πεσουν στην κουβερτα γιατι μετα ειναι αηδιαστικες και κρυωνω.

Ανοιγοντας ομως το πρωτο πορνοβιντεακι με αφρατουλα, συνειδητοποιησα οτι ο εξελιγμενος μου εγκεφαλος ειχε κανει αλμα εκατομυριων χρονων και δεν με συναρπαζαν πλεον οι Βροντοσαυρινες, παρολο που ειχαμε τοοοσο κοινα (βετζετεριαν).
   Αρα καποιο αλλο κομματι του μυαλου μου ενεργοποιησε αυτη την κλαψουροκαυλα
Μηπως, λεω ΜΗΠΩΣ, αρχιζω (αφηγηματικα τρεμαμενη φωνη), αρχιζω να γινομαι Φεμινιστης;;; Μηπως ολο αυτο το τραγελαφικο μπουρδελο που ονομαζεται Σύμπτωσις, με αναγκασε να δω ΤΗ ΜΙΑ ΚΑΙ ΜΟΝΑΔΙΚΗ ΑΛΗΘΕΙΑ ΟΤΙ ΔΗΛΑΔΗ ΟΙ ΓΥΝΑΙΚΕΣ ΕΙΝΑΙ ΑΝΩΤΕΡΕΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΑΝΤΡΕΣ ΑΡΚΕΙ ΝΑ ΤΟ ΑΠΟΦΑΣΙΣΟΥΝ;;;
Ωνασουγαμησω παλι μεσημεριατικο...η Κριτικη Σκεψη ειναι μεγαλο βασανο και μητερα της Αμφιβολιας. Και ξερετε τι συμβαινει αμα αρχισεις και εχεις αμφιβολιες, ε; Μπορει να σου γαμησει τη ζωη ολο αυτο. Τη μια μερα λες "εγω πουστης δεν ειμαι αλλα στον Μπραντ τον Πιτ ενα σαλιωμενο ρουφογκαβλετο το εριχνα, αρκει να μη με χυσει στα μουτρα" και μετα απο λιγο καιρο "ΑΧ ΓΙΕΣ ΓΙΕΣ ΜΠΕΗΜΠΙ ΠΛΙΖ ΚΑΜ ΟΝ ΜΑΗ ΦΕΗΣ Ο ΓΕΑ ΔΑΤΣ ΙΤ ΑΑΑΑΑΑ". 
Δεν ξερεις ποιο ειναι το καλεσμα σου σε αυτη τη ζωη.
Ετσι κι εγω...
Σαν να αρχιζα να νιωθω ολη εκεινη την αντρικη καταπιεση αιωνων να συσσωρευεται σε ενα πυρηνικο αντιδραστηρα γυναικειου πλουτωνιου, αγριεμενου και ραδιενεργου, να καραδοκει τη στιγμη που μια μικρη, τοοοοοση δα μικρουλα διαρροη θα δημιουργουσε ενα παγκοσμιο φεμινιστικο Τσερνομπιλ και μετα ποιος μας σωζει απο τα παιδακια που θα γεννιοταν με τρεις κλειτοριδες στο κουτελο να καινε τα σουτιεν τους στα μαιευτηρια.
   Μην τα πολυλογω, εκατσα να δω τσοντα με γκομενες να μαστιγωνουν αντρες και μετα να τους καρφωνουν πλαστικα ματσουκια στον κωλαρινο.

Τιποτα


Εβαλα μετα big boobs domintr...domineitr...she puts the dildo in his ass but still she has HUUUGE BOOOBS!!!


Παντα τα μεγαλα βυζια με συναρπαζουν. Μου δημιουργουν ευωχια και θετικα συναισθηματα οπως να χουχουλιασω σε ενα κουβερλι με κουπα νες ή να ανοιξω μπλογκ να γραψω γι' αυτα. (Το μπλογκ αυτο ειναι αποτελεσμα των μεγαλων βυζιων (γυναικειων) ).


  Τα μεγαλα βυζια καπως με συνεφεραν, αλλα οσο κι αν προσπαθουσα, δεν μπορουσα να εξηγησω γιατι ειχα αυτη την ακατανικητη επιθυμια να τελειωσω με βια απανω στην οθονη της συσκευης μου την ωρα που ο Σπυρος Μπιμπιλας τραγουδουσε με παθος "σιγαναααα σιγανΑΑΑΑΑΑ....ΣΙΓΑΝΑΑΑ ΚΑΙ ΤΑΑΑΠΕΙΙΙΙΝΑΑΑΑαααααααααααα" .


Γαμιολα Αικατερινη ΤΙΜΟΥΚΑΝΕΣ ΜΕΣΗΜΕΡΙΑΤΙΚΑ;;;


Εφτανα στα ορια του παραλογισμου προσπαθωντας να κατανοησω αυτη την σχιζοφρενικη και (οριακα) καφκικη συνδεση δυο φαινομενικα ασχετων οργανων, των ματιων και του πουλιου μου, τα οποια επιτελουν διαφορετικα καθηκοντα αλλα αντιδρουν το ιδιο στη θεα μια αυτοκρ....


για κατσε μια στιγμη...


ΓΙΑ ΚΑΤΣΕ-ΜΙΑ-ΣΤΙΓΜΗ...


Τι στο Κθουλου, τον Νυαρλαθοτεπ και τους χιλιους αλλους λαβκραφτικους θεους και δαιμονες ηταν αυτο;;;;

Μηπως με καυλωνε (πληκτρολογω με τρεμαμενα δαχτυλα) Η ΕΞΟΥΣΙΑ ΤΗΣ;;;
Μηπως κρυφα αλλα σταθερα μεταμορφωνομουν ή βιωνα μια μερικη μετατροπη σε αυτο που μισω ακομα και στο πιο μοριακο επιπεδο της υπαρξης μου;;;
Μηπως ΛΕΩ ΞΑΝΑ ΜΗΠΩΣ αρχιζα να καταλαβαινω γιατι οι κοπελες μετα τα 12 αρχιζουν να δινουνε μουνι με το κιλο στον καθε ματσωμενο καριολη;;;
Θεε μου, λεω, αρχιζω να κατανοω τις πουτανες!!! (ιστορικη στιγμη για την Ανθρωποτητα, δε λεω, αλλα αμα ειναι να γινω κι εγω αρσενικο τσουλιδιο, λαθος στιγμη να θεσω υποψηφιοτητα για νομπελ Κοινωνιολογιας).
Η Αικατερινη εχει Εξουσια και ενω σιγουρα στα ποδια του Μεγαλεξαντρου, του Αττιλα, του Τζενκιζ Χαν, του Κιμ Γιονγκ Ουν και του Αλεξη Τσιπρα θα σφαζονται εκατομυρια γυναικες, εντουτοις, οι γυναικες-ηγετιδες ειναι τοσο λιγες που θα πρεπει να χρησιμοποιησω 10 Tsar-bombs μονο για να διασπασω τις πρωτες γραμμες αντιζηλων μου για μια θεση στις κερκιδες της καρδιας της (❤❤❤❤).
Η Εξουσια ειναι ενα δυνατο αφροδισιακο, η Εξουσια καυλωνει, η Εξουσια ειναι αυτο που διαλεγει ποιος θα αναπαραχθει και ποιος θα πεθανει ακληρος, η Εξουσια ειναι ο παγκοσμιος πλαστικος χειρουργος που μεταμορφωνει την καμπια σε εξωφυλλο περιοδικου, αυτο και πολλες γνωσεις στο photoshop...
Καπου, λοιπο, καποιο κομματι του μυαλου μου ηταν τελικα ενα μεγαλο πουτανακι, ενας ξεδιαντροπος, ηθικοφανης, φαφλατας Ταρτουφος που στην πρωτη ευκαιρια θα πουλουσε και τη μανα του για να νιωθει οτι πηδαει την Εξουσια, αλλα στην ουσια, το Αλφα-θηλυκο, η ανθρωπινη αραχνη εχει ενα μικροσωμο και συμπλεγματικο αρσενικο ταιρι που στην πρωτη ευκαιρια θα αποκεφαλιζε για να τραφει και αμεσως μετα θα εψαχνε το επομενο θυμα.
Και ρε πουστη μου...εγω μικροσωμος δεν ειμαι, γιατι να ειμαι ο πουτανισκος της καθε γαμιολας;;; (πολλα ερωτηματικα για να δωσω εμφαση και δραματικο τονο).

...και τοτε μου εσκασε σαν βυζοσκαμπιλο στα μουτρα!!!


Στο βιντεο, ο Ιβαν ο Τρομερος, τραμπουκιζε ενα σωρο κοσμο. Η Αικατερινη, ως Ρωσιδα, ειδε το τι επαιζε με την παρτη του και....ουφ μην τα πολυλογουμε, υψωσε το αναστημα της και του γαμησε το ταμ-τιριριμ, οπως οφειλει να κανει ο καθενας μας στη θεα του Τραμπουκου.


Δωξα τω Θεω ειμαι ακομα αναρχικος!!!



...και μου αρεσουν τα μεγαλα βυζια!            






10 σχόλια:

  1. Μα τι βαθιά ανάλυση, τι ορυχείο για να βγει διαμάντι
    ['η Εξουσια ειναι ο παγκοσμιος πλαστικος χειρουργος που μεταμορφωνει την καμπια σε εξωφυλλο περιοδικου' και άλλα αυτοψυχαναλυτικά].

    Όσο για το άλλο το ερώτημα αν είσαι φεμινιστής και τέτοια.. νόμιζα ότι το είχαμε απαντήσει αυτό. Είσαι. Κι έχει αποδειχθεί πολλάκις. Αν και χρειάζεσαι σεμινάρια διότι δεν πρεσβεύουμε ότι είμαστε ανώτερες (όπως μας περιγελούν όσοι μας φοβούνται) αλλά ίσες. Ίσες αλλά όχι ίδιες μάλιστα για να το πω σωστά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εσυ εχασες που δεν ειδες το βιντεο, αν μη τι αλλο χανεις την ευκαιρια να απολαυσεις ιστορικα τεκμηριωμενη σατυρα.
      Θα δεχθω τα ευσημα γιατι 4 ωρες εγραφα-εσβηνα για να θρεψω τη ματαιοδοξια μου, αμαρτια θα ηταν να το παιξω τωρα ταπεινος

      Διαγραφή
  2. ...παντα ανανεωμένος και περιγραφικότατος...
    ....και το μπραβο ..λιγο είναι....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Που 'σαι αγορι μου;!
      Παμε στο γνωστο μερος να πολεμησουμε τους ξερεις-ποιους

      Διαγραφή
  3. Πολλά χαιρετίσματα και ευχές για Καλή χρονιά από Ισπανία...keep it up;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ολα κομο εστας ερμανο!!!
      Ασουπω, προσεχε γιατι αμα γυρισεις Ελλαδα τωρα με τα καινουρια κριτηρια του τρομονομου, οποιος Ελληνας επισκευτηκε την Ισπανια θεωρειται υποπτος.
      Αμα χρειαστεις καμια καλη καβαντζα οταν ερθεις, στειλε

      Διαγραφή
  4. Hermana... Προς το παρών την σκαπουλαρω όταν έρχομαι..όταν γυρνάω εδω με κοιτάνε με μισό μάτι γιατί και καλα βγάζω τα λεφτά στο εξωτερικό για να φτιάξω σπίτι...και αν τους πεις ότι δεν συμφέρει γιατί στο ελλαντα έχει ενφια, no entienden. Έχω μπλέξει άσχημα! Βesos!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αδερφουλα γραφ' τους ολους και κανε αυτο που νομιζεις.
      Γεμισε η Ελλαδα νεοφιλελε νομοταγεις συριζαιους που σε μια νυχτα μεταμορφωθηκαν απο "δεν πληρωνω" σε "ξυλωσου πουστη"

      Διαγραφή
  5. Εγώ πάντως συνεχίζω να ψηφίζω κώλο και ας είναι πλάκα το βυζί!

    ΑπάντησηΔιαγραφή