Τετάρτη 26 Ιανουαρίου 2022

Μπλογκοσκυταλοδρομία

όσοι είστε παλιοί στα bogs, δηλαδή 15ετία και βάλε και όχι τίποτα τυχάρπαστοι που νομίζουν ότι μπλογκζ είναι τα μπουρδέλα του Ταχτσίδη, τα Βατράχια, τα Κουλούρια και λοιπές αηδίες που δημιουργήθηκαν από το '15 και μετά, όλοι εσείς λοιπόν που είστε παλιοί στα μπλογκζ....συγχαρητήρια...η ουρά για τη σύνταξη είναι δεξιά, ευχαριστώ-παρακαλώ, θα θυμάστε μια μαλακιάρα που κυκλοφορούσε μεταξύ ημών των ηλιθίων (που νομίζαμε ότι μπλόγκερ=ροκ σταρ), όπου κάποιος, λίγο πιο μαλάκαρος από τους υπόλοιπους έβαζε στον εαυτό του ερωτήσεις και απαντούσε ο ίδιος (ναι μαλάκες μου, γινόταν και δεν ερχόταν τότε καμία Πρόνοια να τον/ΤΗΝ μαζέψει...κυρίως "ΤΗΝ") και μετά απαιτούσε με χάχανα από άλλους 5 εξίσου ηλίθιους, να απαντήσουν αυτές τις 5 ερωτήσεις και μετά αυτοι οι 5 άλλους 5 και ούτω καθεξής δημιουργώντας ένα δίκτυο ανωμαλίας και κακομοιριάς, με αποτέλεσμα όλοι τους να έχουν εξαντλήσει όλα τα αποθέματα (τα λίγα αποθεματα) δημιουργικότητας στο να κάνουν κουβέντα με τον εαυτό τους. Μην έχετε καμία αμφιβολία ότι και εμένα με είχαν προσκαλέσει και φυσικά είχα απαντήσει. Άρθρα τόσο βεβιασμένα να δώσουν γαμάτες απαντήσεις που όταν επιτέλους γνώρισα από κοντά αυτούς τους μπλόγκερς ήθελα να τους περάσω στυλό από Men in Black αλλά μέσα στα μούτρα όμως δηλαδή κανονικά μέσα στο μάτι, ε και μετά να το ανάψω ξερωγω. Τα χρόνια πέρασαν και οι περισσότεροι ψόφησαν (ευτυχώς) και η διάθεσή μου για τυφλοβοτομή πέρασε, αλλά το καλό είναι ότι όλοι έχουν σταματήσει να γράφουν, τουλάχιστον τα "αστεία" άρθρα. Πάω λοιπόν σήμερα να κάνω μια αναβίωση αυτού του αρχαίου τελετουργικού, όπου μόνος μου ρωτάω-μόνος μου τα λέω, για να δείτε πόσο μαλάκια είναι. 11111111. Γιατί ζείτε ρε μαλακες στην Αθηνα/Θεσσαλονίκη; Ως κάποιος που ζει στην επαρχία, καταλαβαίνω απόλυτα οτι οι δεκαοχτούρες, οι αρουραίοι και οι φλώροι είναι πανίδα ενδημική στις πρωτεύουσες και τις μεγαλουπόλεις του πλανήτη μας, θα ήταν άδικο για την επιβίωσή τους να έχουμε τέτοια ζώα εδώ. 22222222. Είναι αλήθεια ότι στο Twitter σε έχουν όλοι γραμμένο στο μπούτσο/μουνί/οτιδήποτε ενδιάμεσό τους; Η αλήθεια είναι ότι ΝΑΙ, ΑΛΛΑ...και εδώ στο blogger με έχετε γραμμένο στα παπάρια σας, όμως εγώ έχω μπλονγκζ κι εσείς όχι, άρα ποιός είναι τώρα ο μαλάκας;;;;εεεε;;;; 33333333. προτιμάς τα ζευγάρια να λένε "το αγόρι μου/το κορίτσι μου" ή "ο/η σύντροφός μου"; Βασικά οτιδήποτε εκτός από το "σύντροφος" γιατί τους φαντάζομαι να γαμιούνται μέσα στον Περισσό κάτω από την προτομή του Λένιν και να λέει ο ένας στον άλλο "-Σύντροφε μωρό μου;" "-ναι συντρόφισσα καρδούλα μου" 44444444. κώλος ή μουνί; Παιδιά εδώ δε χωράνε οπαδικά, οτιδήποτε είναι πιο ξεκούραστο, λιγότερο ξεχειλωμένο και υπάρχει κοινή συναίνεση (Χωστήρας 26/1/22) 55555555. ποιός είναι ο Χωστήρας; αυτός 1-0 δεν διαβάζω πλέον αλλά μπλογκς, δεν ξέρω ποιος είναι ενεργός και ποιος όχι, αν κάποιος θέλει να κάνει κάτι αντίστοιχο, μπορεί να γράψει στα σχόλια (ΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΧΑΧΑΧΑΧΧΑΧΑΧΑΑΧΑΧΖΑΖΑΖΑ) ή να αναρτήσει στο μπλογκ του/της/του και να επικολλήσει εδώ το σύνδεσμο. Εγώ τελείωσα για σήμερα. ΕΛΑ ΤΣΑΟ!!

11 σχόλια:

  1. Ααα είχε κι η μαλακία την αθωότητά της τότε, πάντως. Όπως κι εμείς. Στα νιάτα μας. Εντάξει, σόρυ, εσύ είσαι ακόμα νιάτο, ξέρω.
    Τι να κάνω τώρα, να το πιάσω ν' απαντήσω εδώ; Έτσι για να μην πάει χαμένη η πρόσκληση. Μη με πεις κι ακατάδεχτη ή ότι ήρθα πάλι μ' άδεια χέρια...
    Λοιπόν, εδώ επαρχία επίσης. Δεν ξέρω πως ζουν στην Αθήνα, κι εγώ αναρωτιέμαι. Τουίτερ δεν έχω, ποτέ δεν με απασχόλησε. Όπως δεν με απασχολεί κι ότι με έχουν γραμμένη· μου φτάνει που έχω εγώ κάπου να ξεθυμαίνω... Για το δίπολο μουνί-κώλος, τι να σου πω, περί ορέξεως, τη συνέχεια την ξέρεις. Όλοι οι τρόποι καλοί είναι, το αποτέλεσμα μετράει. Ο Χωστήρας για μένα είναι μια γλυκόπικρη ανάμνηση των χρόνων που είχα αφήσει πίσω. Γι' αυτό και σ' αναζήτησα. Άρα, κάτι έχεις κάνει καλό...
    Αγωνιστικούς χαιρετισμούς από τον παγωμένο Βόλο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Βασικά είναι τρίπολο μουνί-κώλος-αφαλός αλλά είναι προχωρημένη η ώρα και ξέχασα πως γίνεται

      Διαγραφή
    2. "Δεν ξέρω πως ζουν στην Αθήνα, κι εγώ αναρωτιέμαι."

      1) Γονίδια σατανιστή-κατσαρίδας-σκουπιδιάρη. Μπορούσε να είναι κοκτειλ αλλά μερικά χρόνια επαρχίας δείχνουν οτι οι μπουρτζόβλαχοι επιβιώνουν σε χειρότερο περιβάλλον με λιγότερη μόρφωση και περισσότερο μαζούτ απο την τσιμούχα του αγρωτικού απο οσο θα βρεις απο τα ληγμενα χημικα των ΜΑΤ στην πλατεια Συνταγματος.

      2)Αναισθησία. Αυτά παθαίνεις οταν συμπυκνώνεις την μαλακία του μισου πληθησμού στον ιδιο χώρο χωρις την επιτήρηση ενηλίκων, προφυλακτικά, λιπαντικο και φιλτρακια για τσιγαρο με αποτελεσμα ολος ο καρκινος απο το καψιμο να χτυπαει καρκινο στον εγκεφαλο.

      Τωρα, τιποτα απο όλα αυτά δεν ειναι φταιξιμο 1-2-3-4 μπλογκερ που σε γραφουν στον πεοντα. Πιθανοτατα να φταιει η Ελπιδα.

      Τωρα που το σκέφτομαι, για ολα φταιει η Ελπιδα. Ναι.

      Διαγραφή
    3. Η Ελπίδα είναι συριζοκαταιγίδα

      Διαγραφή
  2. Απαντήσεις
    1. Η αγάπη είναι μάτριξ όπου τίποτα δεν είναι αληθινό εκτός την ψηφιακότητα της ψευδαίσθησης (Χωστήρας 10/2/22)

      Διαγραφή
  3. Ήθελα να πω τι εξής:
    Όταν ρίχνετε χυλόπιτα να είστε ξεκάθαροι,
    Να μην παίζετε με τα συναισθήματα του άλλου γιατί κι ο άλλος άνθρωπος είναι.
    Πείτε όχι καθαρό.
    Βλαμμένα!

    Ελπίζω μια μέρα να ξεκολλήσουμε από τα παλιά όλοι και να πάρω το Νόμπελ υπομονής που σας άντεξα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αχ παλικάρι μου, τι τραβήξαμε όλοι μαζί...

      Διαγραφή
    2. Άσε ρε χως,
      Ελπίζω να μην ξανακουσω άλλες αριστουργηματικές εξυπνάδες.
      Έλεος.

      Διαγραφή
    3. Πάντα θα βρίσκουν νέους τρόπους να ρίξουν λόπιτες. Σε 150 χρόνια από τώρα θα ακούς "ακόμα δεν έχεις δικό σου διαστημόπλοιο", "αυτή την εποχή είμαι σε σχέση με 3 διαστημικούς σκαντζόχοιρους, δεν θέλω να κάνω 4η σχέση", "είμαι ρομπότ (κλασικά)", "είμαι από το μέλλον και είμαι η μαμά σου" και άλλα τέτοια χαζά.

      Διαγραφή
  4. Τί σε πείραξαν τα αστεία άρθρα ρε Χωστήρα, άμα δε γουστάρεις, δε διαβάζεις, απλά πράγματα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή