Πέμπτη 4 Ιουλίου 2019

ΩΩΩΩΧΧΧ ΠΟΝΑΩ (100% ΟΧΙ ΚΛΙΚΜΠΕΗΤ)-OOOOO PONAWWW (100@ NO CLICKBAIT)



Αρρωστησα μαλακες μου γιατι εφαγα χαλασμενους ντολμαδες.μαμα. Εχθες το βραδυ ειχα τη φανταστικη εμπνευση να χτυπησω 2-3 ντολμαδακια (15) και φετα πριν παω για υπνο
τρεις ντολμαδες

(το φαγητο ηταν υπολογισμενο και μεσα στις θερμιδες που πρεπει να τρωω καθημερινα)...ντολμαδακια. Ποσο ωραια ντολμαδακια ε; Το ελληνικο σουσι! Μονο που εμεις σε αντιθεση με τα γκρεμλιν της Ιαπωνιας, αρνουμαστε να βαλουμε ψαρι ωμο.
  Δηλαδη φανταζεστε τωρα; Ντολμαδακια...κομμενα σε λωριδες γεμιστα με μπακαλιαρο να τα τσιμπας με δυο μολυβια που δεν γραφουν, να τα βουτας στη χωριατικη για την παπαρα και να τα τρως;;;


Και ξυπνησα την επομενη σημερα σκατα. 
Το κεφαλι μου βουιζε. Το δεξι μου χερι ιδρωνε. Ο κωλος μου κρυωνε. Τα μαλλια μου δεν εχω. Η γατα ειχε χεσει διπλα μου και βρωμουσε και δεν ειχα το κουραγιο να σηκωθω να τα μαζεψω. Κι εγω να στριφογυριζω να βρω μια θεση που δεν βρωμαει, δεν κρυωνω, δεν ζεσταινομαι και να κατουριεμαι κι απο πανω. Τελικα πηγα και ξερασα.

Τραγικο δικε μου.

Το πιο τραγικο ομως ειναι οτι σ' αυτες τις καταστασεις εχω τις πιο αγριες σηκωμαρες.
Τρελε μου ψηνεσαι για ανεπιθυμητες σηκωμαρες;
Εισαι δηλαδη υπερ;

Οσο πιο χαλια ειμαι τοσο πιο πολυ θελω να τονε σφηνωσω καπου! Ρε να με δεις να σερνομαι στο πατωμα, αμα κοιταξεις καλα θα δεις, ειναι το πουλι μου που με σερνει στην κοντινοτερη τρυπα ή ταμπλετ.
Θυμαμαι μια φορα που ημουνα με πυρετο 754766 Ριχτερ και κοντεψα να παρω παρτουζα στρωμα-μαξιλαρι εγω να πεθαινω και το πουλι να ψαχνει σαν το σαλιγκαρι τρυπα να χωθει....ρε ενα μαλακα που εμπλεξα...
Και μολις ικανοποιηθουν οι διεστραμμενες ορεξεις του πυροξανθου Μινωταυρου που λαμπει στο πρωτες ακτινες του ηλιου και λουζεται στην πρωινη δροσια της μανας-Γης, τοτε και μονο τοτε με αφηνει να πεθανω στην ησυχια μου.
Ο Μογλης και η αγελη με τις ανεμελες κλειδαροτρυπες

γαμω το σπιτι για πουλι εχω πονοκεφαλο ασεμε.

Κοιμαμαι κανα μισαωρο και μετα τα ιδια λες και το πουλι μου το σχεδιασε η audi και πηγαινει με αυτοματη πλοηγηση ή εστω gps "στην επομενη τρυπα καρφωστε δεξια και σπρωξτε ευθεια". 
Ξερνουσα μαλακες μου καυλωμενος!!

Φριχτο!
Να βγαινουνε σαλια, αντερα και ρυζακι κι ο αλλος αποκατω να κοιταει το ρολοϊ και να το δειχνει να μου λεει Τελειωνε.
 ΑΝΤΕ ΜΟΥ ΚΑΙ ΓΑΜΗΣΜΠΛΟΥΥΥΑΑΑΑΑΡΓΚΚΚΚΚκκκ...

Να βρω λεει καμια να της το πω να με ταϊζει καθε μερα χολερα και εητζ.
Αλλα και επιστημονικα να το σκεφτεις, το αναπαραγωγικο συστημα ειναι ενας συνολο απο κυστες, αδενες και μυες και αμα το δεις, τα μονα αλλα συστηματα που ειναι ακριβως το ιδιο ειναι το ουροποιητικο (οποτε παλι πουτσα) και το....πεπτικο!!
Δηλαδη ετσι και φας κατι χαλασμενο ΤΗ ΓΑΜΗΣΕΣ ΓΙΑΤΙ ΑΥΤΑ ΤΑ ΜΠΟΥΡΔΕΛΑ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΟΥΝ ΜΕΤΑΞΥ ΤΟΥΣ:

στομαχι: μαλακες βρηκα μια σκορδαλια με εητζ παω να το ξερασω
πουλι: μην ανησυχεις δικε μου, αϊ γκοτ γιου καβερντ, κατουραω εγω τις τοξινες
παλι πουλι: και παω να σφιξω και μια πουτσα επειδη ετσι


ναααααϊς


Μικρο αρθρο μαλακες αλλα υποφερω νιωστε λιγο. Σας αφηνω τωρα γιατι καυλωσα παλι.

7 σχόλια:

  1. (ΚΚ) το δεύτερο καλύτερο άρθρο στην εε από το 1754 και δώθε. Εύγε έπος πουτσα ξύλο τραμπαλα κτλ κτλ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αμα γραφω κατι πολυ επιστημονικο να μου κανεις ενα νοημα με το χερι εεεετσι να ριχνω λιγο τα στανταρτς

      Διαγραφή
  2. Το'γραψα στο προηγούμενο (δύο λεπτά πιο πριν, τώρα τα διάβασα και τα δύο) ότι κάτι περίεργο/ληγμένο έφαγες πριν από τα περίεργα όνειρα. Την πρώτη πρέπει να το άντεξες. Αυτή την φορά όχι. Μήπως θυμάσαι αν είδες κανένα όνειρο λες και πήρες ληγμένο LSD?
    Τεσπα, περαστικά. Σιδεροστόμαχος κτλ.
    Νεοβλακέντιος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Οταν κοιμαμαι δεν θυμαμαι να τρωω ναρκωτικα, αλλα μια φορα σε ενα αλλο αρθρο ειδα ονειρο οτι μπαλαμουτιαζα τη Νικολ Κιντμαν και σε ενα αλλο αρθρο παλιοτερο ειχα δει μια καριολα που ηθελε να με χορεψει λατιν στο ηλιοβασιλεμα κι εγω φορουσα ενα υπερβατικο φλοραλ πουκαμισο σαν Κιανου Ριβς και μαλλον ειχα παρει ναρκωτικα γιατι ειχαμε χωρισει αλλα με ηθελε αλλα την ηθελα κι εγω που αμα τη δω κανονικα στο δρομο θα γινει πυρηνικο ολοκαυτωμα.
      Πως με κοβεις;

      Διαγραφή
    2. Τυπικό ψυχοπ- εννοώ, τυπικό άνθρωπο με θέματα.
      Η αλήθεια είναι ότι εμένα μου έρχονται κατι σάπια όνειρα μετά από skuba diving μακροβούτι σε μασαμπούκα και ύπνο καπάκια, σαν να συνομωτεί το στομάχι με τον (αν)εγκέφαλό μου να μου γαμήσει το είναι. Αλλά τι να κάνεις, όταν η μάνα έρχεται με ένα τεράστιο τσουκάλι λαχανοντολμάδες....
      Ρε, λες οι ντολμάδες να είναι υπεύθυνοι για όλη την φάση? Πρέπει να το μελετήσω. Παω να πάρω 5-6 λάχανα και μερικά σακιά ρύζι.
      Νεοβλακέντιος

      Διαγραφή
    3. Δεν φταιει ο ντολμας, απλα το στομαχι σου εχει μουνι και αντιδραει καμια φορα χωρις λογο

      Διαγραφή
  3. Axxxaaa ke exo mia fagoura sto moyni!

    ΑπάντησηΔιαγραφή