Πέμπτη 18 Ιουλίου 2019

ΑΝΑΣΚΟΠΗΣΗ ΤΟΥ 2019 ΚΑΙ ΜΙΑ ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ-A 2019 REVIEW AND AN ANOUNCEMENT



Παιδια, για να γραψω μια καινουρια αναρτηση, που ξερω, πουτσα σας, μεγαλα παιδια ειστε που πουτσα μου κι εμενα σιγα μην κατσω παιδια να σας εξηγησω.

   Το μπλογκ, αισιως εφτασε το 8,5 χρονια υπαρξης ΧΩΡΙΣ ΑΠΟΛΥΤΩΣ ΚΑΝΕΝΑ ΛΟΓΟ!!
Και οπως ενα καλο, ΑΛΛΑ ΠΟΛΥ ΚΑΛΟ ΟΜΩΣ χεσιμο, ετσι και αυτο καποια στιγμη θα τελειωσει γιατι πηγε 7 και πρεπει να παω στη δουλεια.
Αλλά οπως και στο χεσιμο, δεν θα ειναι σημερα το τελος γιατι αφ' ενος δεν ηρθε ακομα το τελος του μπλογκ και αφ' ετερου, σημερα εχω ρεπο, οπότε μπορω να ειμαι στο χεζαριο οση ωρα γουσταρω.

Καταλαβατε μωρακια;

Το θεμα λοιπον ειναι οτι ειμαι σε μια δυσκολη φαση οπου πεφτω, ανεβαινω και ξαναπεφτω και υπαρχουν φορες οπως και σημερα που δεν μου βγαινει το θεμα και γι' αυτο τις τελευταιες εβδομαδες τα αρθρα μου δεν ειναι και τα καλυτερα που θα μπορουσαν να ειναι. Ξερω οτι ακουγεται πσιλωκαταθληφτικο ολο αυτο και μαλιστα ερχεται σε αντιθεση με αυτο που ειχα υποσχεθει τα Χριστουγεννα για καινουριο Χωστηρα-καινουρια σεζον-καλυτερο περιεχομενο, αφου καλυτερευανε τοτε πολλα πραγματα στη ζωη μου. Τωρα εχουν μεινει πολλα πραγματα σταθερα βελτιωμενα και καποια αλλα ακομα παλευω να τα φερω σε ταξη.

Το καλο ειναι οτι παντα υπαρχουν κοαλα!

Επισης η μια μου γατα ειναι χοντρη.λιγο.και τωρα της κανω διατροφη κι αυτο με κανει να νιωθω καλα.καπως.Το κακο ειναι οτι ειναι χοντρη εδω και κανα χρονο.Το καλο ειναι οτι πρεπει να κοψει τη σαβουρα και τα ναρκωτικα. Για να καταλαβετε τι ναρκωτικα παιρνει το χρυσουλι μου καθε φορα που με βλεπει αρχιζει τα νιαου και της γλυκες κι εγω του απανταω αλλα στα ελληνικα γιατι τοσα χρονια στο σπιτι πρεπει καποια στιγμη να μαθει τη γλωσσα.
Η τεμπελια την εφτασε εκει που την εφτασε.

Οπως καταλαβατε, εχει κανα διμηνο που εχω χωρισει και αυτο ειναι κατι που ειναι δυσκολα διαχειρισιμο. Εχω ομως βρει εναν περιεργο τροπο να το ξεχναω και να το δουλευω.δυο τροπους. Ο ενας ειναι η γυμναστικη, αλλα επειδη δεν μπορεις ολη μερα να ξεκωλωνεσαι, εκτος κι αν δουλευεις για τη vivid entertainment, ο αλλος τροπος ειναι να διοχετευω ο,τι αρνητικο στις αλλες πρωην μου, που για να πω την καθαρη αληθεια, μετα απο τοσα χρονια και τονους σκατο, αν τις εβλεπα τυχαια στο δρομο, δεν θα ειχα προβλημα να τις χαιρετισω στο φιλικο. Για χαρη ομως της υγειας του μυαλου μου, ριχνω απανω τους ολα τα φταιξιματα και ξεχναω το προσφατο. Βοηθαει. Ειδικα για την καριολα την Εμα εχω ολα τα δικια του κοσμου.

Να ξερετε ομως οτι δεν ημουν ο ιδιος οταν ξεκινησε αυτος ο χρονος. Το αντιθετο. Ενιωθα φανταστικα. Ο κοσμος ηταν ενα τεραστιο σουπερμαρκετ με δωρεαν ναρκωτικα και εγω ενα θαμπωμενο πρεζακι που βουτηξε βαθια μεσα στα ραφια. Ολο το μελλον μια σουτια με την πιο μεγαλη συριγγα του κοσμου. Φουλ ολα ενδοφλεβια!
Και τωρα βρισκομαι παλι μεσα στο ιδιο σουπερμαρκετ με πονοκεφαλο μεσα στα σκάτουρα λες και διαλεξα τη χειροτερη πρεζα που ειχαν σε προσφορα ΑΦΟΥ ΜΩΡΕ ΜΑΛΑΚΑ ΗΤΑΝΕ ΤΖΑΜΠΑ ΤΙ ΠΗΓΕΣ ΣΤΗΝ ΠΡΟΣΦΟΡΑ;;;;

Αποσυντονισμενος.καπως.και απλα τωρα προσπαθω να ορθοποδισω και να παω να νταγκλαρω τρεκλιζοντας και μπουσουλωντας στο διαδρομο με τα ναρκωτικα πρωτης αναγκης. Νιωθω λιγο σαν τον Λεστατ, στο "Συνεντευξη με ενα βρυκολακα" που αφου τον εξαπατησαν να πιει αιμα πεθαμενου και αρρωστησε, τωρα σερνεται διαλυμμενος και μεχρι να γινει καλα τρεφεται με ποντικια. Κι αν παει το μυαλο σας στις μαλακιες οτι και καλα, ο Χωστηρας ξαναγινε player και γαμαει αβερτα ο,τι βρει μπροστα του, αυτο θα ηταν ιεροσυλια για ο,τι πρεσβευω σεξουαλικα, διοτι, κυριοι και κυριες, αν εχεις δοκιμασει τα τέλεια, τοτε το να πεσεις στα απλα "πολυ καλα" ειναι συμβιβασμος. Θα θελατε δηλαδη εσεις τωρα ενα Χωστηρα να σας γραφει ξανα για Ρωσιδες και Ιταλιδες και "αααα και τι ωραια ειναι η ζωη που εχω πουτσα"; Παλι;;; Μαλακες ειστε;

Αυτο δεν σημαινει βεβαια οτι εκλεισα σαν αντρας κι οτι κρεμασα το πουλι στον τοιχο. Με τιποτα. It was just a minor setback που λενε. Γιατι ζουζουνια μου, δεν γινεται να σου πηγαινουν ολα στη ζωη σου τέλεια. Ποτε! Ακομα κι οταν ολα μου πηγαιναν τέλεια, επρεπε καθε μερα να διαβαζω 4 με 10 ωρες ωστε να παρω την πιστοποιηση μου σαν elite trainer (που εχθες εμαθα οτι την πηρα, γες, θενκ γιου!!) κι αυτο σημαινε οτι εχανα πολλες ωρες απο το να ειμαι επικεντρωμενα ερωτευμενος.

Για να καταληξω ομως και για να ληξω καπως αυτο το θεμα, θα ηθελα να πω το εξης: ξανανοιγω τον Δούκα της Κάβλας το καταφυγιο που ειχα πριν πολλα χρονια οταν εγινε το χοντρο πεσιμο απο μερικα μουνοπανα και τον Σελεμπριτη τον ειχε αναλαβει τοτε ο Kaboso. Μπορειτε αν θελετε να τον τσεκαρετε και οι καινουριοι να δειτε τα παλιοτερα αρθρα που ειχα ανεβασει εκει.
Αυτη ομως την φορα δεν τον ανοιγω για μενα....
Ο Δουκας θα ειναι ΤΟ ΔΙΚΟ ΣΑΣ ΜΠΛΟΓΚ, το ολοδικο σας. Και πως ακριβως θα γινει αυτο; Οποιοσδηποτε αναγνωστης, ΟΠΟΙΟΣΔΗΠΟΤΕ ΟΜΩΣ, θα ηθελε να πει κατι δικο του, απο το κατι μικρο μεχρι ολοκληρο αρθρο, ας μου στειλει ανωνυμα, επωνυμα ή με ψευδωνυμο το κειμενο του στο facebook και θα αναρτηθει εκει στο Δουκα. Για καθε κειμενο θα υπαρχει φυσικα ανακοινωση απο εδω ωστε να διαβαζει ο κοσμος και αλλα πραγματα. Το φβ μου για οσους θελουν να στειλουν ειναι Manouras Logan Emmanuel με φωτο την ιδια που βλεπετε εδω πανω δεξια.

Φιλια γλυκα στα μουτσουνια και σας ευχαριστω ολους (βλεπω τις θεασεις) που ριχνετε ενα βλεφαρο εδω ακομα κι οταν ειμαι σκατα. Με κανει να νιωθω πολυ καλυτερα.
Ελπιζω το επομενο να ειναι καλυτερο και οχι αυτο το τελευταιο.



4 σχόλια:

  1. Γιατί όλοι αι άνδραι γίνονται σαν μαραμένες ορχιδέες όταν χωρίζουν; φιλοσοφικό ερώτημα για μαζοχιστές που θέλουν να ψυχολογισουν πιγκουίνους. Λοιπόν, σελε οι Πέμπτες έχουν χρώμα κουφετι επειδή ανεβάζεις ανάρτηση. Σόρυ ρε που σου έκανα αναφορά, με είχαν εκνευρίσει τα νεύρα μου κι ήμουν νευριασμενη με τα νεύρα μου. Ευχουλες και καρδούλες για το νέο μπλοκ. Θα είμαι φρόνιμη και καλή λεοπάρδαλη. Αυτά. Forgive me.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Οχι, και μαραμενες ορχιδεες!! Εχεις δει μαραμενη ορχιδεα; Σαν κλαμμενα μουνια ειναι, wait what???
      Οσο αφορα την αναφορα...ενταξει...απλα γαμηθηκε η φαση

      Διαγραφή
  2. Ρε μαλάκα χωστήρα, τώρα είδα τα τελευταία άρθρα σου (τρεξίματα με την δουλειά) και με έχει πιάσει ΠΑΝΙΚΟΣ! Τι διάολο, θα σου έδινα μερικά tips για να συνδέεσαι και να χώνεις ανώνυμα, γιατί (πες με συνομωσιολόγο τη πορδής) έχω δει ότι όλοι οι μεγάλοι αποσύρονται, και μένουν όλα τα ΣΚΑΤΑ!
    Σοβαρά, έχω αρχίσει να γράφω προγράμματα για να ροκανίσουν όλη την ελληνική βλογόσφαιρα και να κατεβάσουν/αποθηκεύσουν/διασώσουν τα συγγράματα των μεγάλων. Λέω να το ονομάσω Αλεξάνδρεια.
    Τι στον ΠΟΥΤΣΟ?! Μπαίνεις και εσύ σιγά σιγά σε καταστολή? Θα αρχίσεις τα αραιωμένα άρθρα, μέχρι που ένα πρωί θα σιγήσεις και εσύ?
    Διάβαζα διάφορα αυτόν τον καιρό, και το μοτίβο έμενε το ίδιο. Περίοδος τρομερής έμπνευσης και σοφίας, και μετά το 2014~2015 σιγή ασυρμάτου και ιχθύος! Και όχι από 1-2 αλλά από 7-8 άτομα. Το ξέρω, δεν είναι και ικανοποιητικός αριθμός, αλλά αν βάλεις κάτω όλους τους αξιόλογους (aka λογικούς και όχι υπνοσθεντόν - αν γίνομαι άδικος, στο (μικρό) παπάρι μου, εγώ βγάζω τους κανόνες) τότε το ποσοστό είναι ΑΚΡΩΣ ανησυχητικό.
    Φίλτατε, το γράψιμο είναι σαν το χέσιμο - μπαίνει έμπνευση, επεξεργάζεται, και βγαίνει όποτε είναι η πιο ακατάλληλη ώρα (βλέπε κλανιά/ρέψιμο κατά τον χορό του Ησαΐα - έτσι γράφεται?). Αν και ομολογώ ότι θα ήθελα να δω την συνέχεια (π.χ. η εξημέρωση του λύκου) το να αλλάζεις μπλόγκ... δεν βλέπω την λογική του, ιδίως αν γράφεις ο ίδιος για τα ίδια θέματα. Πες με όπως θες, αλλά εκτιμώ ότι με ένα διάλλειμα και μερικές βαθιές ανάσες στυλ yoga θα είσαι ΟΚ. Τόσο καιρό άντεξες και δεν σάλταρες, τώρα θα μας μείνεις?
    Νεοβλακέντιος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τρελέ μου, δεν κλείνει το μπλογκ ούτε σταματάει το γράψιμο, ΜΕ ΤΗΝ ΚΑΜΙΑ ΟΜΩΣ, απλά νιώθω ότι τα άρθρα του τελευταίου διμήνου ακροβατούν μεταξύ χιούμορ και φρίκης, που δεν έχει πολύ σχέση με το "όραμα" που είχα για φέτος. Ό Δούκας θα ενεργοποιηθεί για να γράψουν οι αναγνώστες αυτά που θέλουν να πουν και απλά δεν γουστάρουν να φτιάξουν μπλογκ.
      Κι εμένα με λύπησε που κάποιοι εγκατέλειψαν, π.χ. ο Βαγγέλης αλλά τι να κάνουμε, η ζωή συνεχίζεται. Πιστεύω, χωρίς όμως να σταματήσω, ότι σε ένα μήνα θα είμαι κομπλέ!

      Διαγραφή