Πέμπτη 27 Ιουνίου 2019

ΤΣΑΚΩ ΜΙΑ ΔΙΠΛΗ ΑΠΟΛΑ-TSAKO ONE DIPLI APOLA


Ηρθα το μωρο


Ααααχ καλοκαιρακι!
Η εποχη που κανενας στην ιστορια του ποτε δεν αποφασισε να γινει ιερομοναχος διοτι με τοσο σεξι να αιωρειται στην ατμοσφαιρα η επιλογη Καροτεν εναντιον Λιβανι ειναι μονοδρομος.
Rob Halford τραγουδιστης των Judas Priest



Το λεπον...
Ασας πω τι ονειρευτηκα παλι χτες να παθετε σοκ. 
Τσεκεραουτ....
Διαφημιση Νουλακ



Ημουνα λεει στο σπιτι μου χαλαρος στο υπνοδωμα....οχι μαλακιες λεω. Ημουνα σε ενα γραφειο κλειστο και ειχε λεει μονο ενα φως αποπανω αλλα οχι αυτο του ανακριτικου και ητανε ενας λελες με γυαλια και καθοτανε σε μια καρεκλα μπροστα απο ενα γραφειο επιπλο. Το λελεδακι ηταν καπως αδυνατο και φορουσε ρουχα (εχει σημασια) και μπροστα στο λελε ητανε




.......ΕΕΕΕΕΝΑ ΜΟΥΝΙΙΙΙΙ  κοντουλικο με φρατζα πεταμενη μπρος στο προσωπο στυλ Λιζα Αν σκετη τσοντα
κανονικα ομως αλλα και αυτη φορουσε ρουχα, ενα ολοσωμο κολλητο φορεμα με πιασιμο στον ενα ωμο και μια λεπτη αλυσιδιτσα στο λαιμο Ε ΓΑΜΗΣΕ ΜΑΣ ΡΕ ΧΩΣΤΗΡΑ ΝΑΠΟΥΜΕ ΤΙ ΚΑΘΕΣΑΙ ΚΑΙ ΚΟΙΤΑΣ και που λετε ειχε ενα τρομαχτικα στο οριο του τραγικου τελειο ΟΛΟΣΤΡΟΓΓΥΛΟ κωλο να τον εβλεπε ο Αρχιμιδης να τραβαει δυο μερες μαλακια πανω στους διαβητες
και ΔΥΟ ΒΫHĪÎΖΙΑ να σε πιανουν τα κλαματα απο τη συγκινηση και το δεος!! Η κοπελα λοιπον ηταν καστανη με λευκο σαν ποινικο μητρωο δερμα και ειχε γειρει πανω στο γραφειο με τις βυζαρες πεταμενες σχεδον πανω στα μουτρα του λελε και τον εψηνε λεει -ΑΚΟΥΣΟΝ ΑΚΟΥΣΟΝ- να υπογραψει συμβολαιο με μια εταιρια για να γινει ηθοποιος ή οπως στο διαολο το λενε σε τσοντοταινιες. ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΤΡΕΛΑΙΝΕΣΑΙ!!! Το λελεδακι ομως ητανε λιγο διστακτικο και φοβισμενο λες και επαιζε ηδη στην τσοντα και η αλλη να μη σταματα να τονε χαλβαδιαζει να υπογραψει -ρε μαλακα μια μανια ομως ε;- λες και το μελλον της ευρωζωνης εξαρταται απο το αν θα βγαλει ο τυπος το πουλι του στο κοινο. Πλησιαζω που λετε κι εγω κοντα να δω τη φαση αλλα δεν μου δινανε σημασια γιατι στο ονειρο μου ημουνα αορατος ή ο αγερας που περνα μεσα στις πολης τα στενα και καπου στ' αρχιδια τους κιολας.

Ο γατος μου η Νεφελη

Και οπως πλησιαζω, το λελεδακι παιρνει διστακτικα το στυλο και ριχνει τη τζιφρα στο χαρτι. Εγω εχω πλησιασει σαν τζαγκουαρ της στεππας σε αποσταση αναπνοης απο τα βυζια της κοπελας και εκανα πως διαβαζα το χαρτι. Και τοτε αυτη βγαζει ενα κοκκινο κραγιον το οποιο ειχε τροχισει (;;;;;) κι απο τις δυο πλευρες και με καλλιγραφικα γραμματα γραφει στο τελος του κειμενου τη λεξη "RNA" (τι στο μπουτσο θα πειτε και εχετε κι εσεις τα δικια σας). Και μεχρι να διαβασω εγω το "RNA" να σου η αλλη και εχει ξαπλωσει τον τυπο ΠΑΝΩ ΣΤΟ ΚΡΕΒΑΤΙ ΜΟΥ (καριολα ομως) και του 'χει βγαλει την μπλουζα και φαινονται οι κοιλιακοι του που ομως επειδη ειναι αδυνατος δεν μετρανε γιατι αντε μου και γαμηθειτε ξερωγω και ετοιμαζεται να αλωσει το κορμακι του καημενου του τυπακου.
Πουτανα στο κρεβατι μου γαμει μονο εγω και κανεις αλλος λεω απο μεσα μου γιατι δεν ηθελα να την προσβαλλω ξενη κοπελα πρωτη φορα στο σπιτι μου ΚΑΙ ΟΡΜΑΩ σαν πουμα του Νοτου και με τροπο μαγικο παιρνω τη θεση του λελε. Σε ενα παραλληλο συμπαν ενας πολυ φοβισμενος νεαρος τυπος βρισκεται περικυκλωμενος απο μια αγελη αιμοβορων ιγκουανα που του κανουν ανηθικες προτασεις.
Και οπως ξαπλωνω λοιπον πεφτει το μωρακι πανω μου σαν τσιταχ των Ανδεων να με κατασπαραξει με τα βϋíýhζια της.

ΣΤΟΠ
ΣΤΟΠ ΜΩΡΗ ΓΑΜΙΟΛΗΔΕΣ!!!

Λιγο πριν πεσει το μωρο πανω στην κορμαρα μου να την αλωσει σαν τον Μωαμεθ την Κωνσταντινουπολη, κανει μια εεεεε ετσι και αρχιζει και περπαταει με τα τεσσερα προς τα μενα και της ηταν απολυτως αδιαφορο που ειχα αλλαξει θεση με ενα κατακαημενο παλικαρι που τωρα το βιαζαν νυμφομανη ερπετα. Κανω μια ετσι κι εγω το βλεμμα να τσεκαρω κωλο ποδια αστραγαλους και τη βλεπω και φορουσε κατι πολυ καυλωτικα παπουτσακια, ανοιχτα με λεπτο τακουνι (κι οχι αυτα τα γυαλιστερα τσοντοοροφα με δυο μετρα πλατφορμα) κι εμενα με ξερετε τι μαλακας γινομαι αμα δω ωραιο ποδι να φοραει, ωραιο πατουμενο ε;!

Κατι τετοιο ητανε γαμω το σπιτι πρωινιατικα

Μου εκανε εντυπωση ρε μαλακα αληθεια. Κοντεψα να βαλω τα κλαματα απο τη συγκινα ΜΕ ΑΝΑΦΙΛΗΤΑ ΟΜΩΣ, να λεω απο μεσα μου τι καλο εχω κανει να αξιζω εγω τετχοιο μοθνι; Μιλαμε τραγελαφικο 

...και γινεται και τραγελαφικοτερο.

Ειμαι το λοιπον εγω απο πανω και ετοιμαζομαι για το Σταλονε-Η μεγαλη Εισοδος κι εκεινη τη ωρα μπαινουνε στο δωματιο η μανα μου, ο αδερφος μου, η αδερφη μου, ο πατερας μου, ο αλλος μου αδερφος, πεντε γενιες σοϊ, ενα κοαλα, ο Μητσος που εχω να τον δω απο '93, ο παπαστρατος (οχι αυτος με τα τσιγαρα), ο λοχος μου απο το στρατο, μια κοτα στρουμπουλη μια ομορφη πουλαδα, ενα σωρο αλλοι ο ενας πισω απο τον αλλο....και να με ρωτανε ΜΑΛΑΚΙΕΣ!!!!
βρε αντε μας και γαμηθειτε

Εγω απο τη συγχιση και τον πανικο μου να εχω ξαβλωσει πανω στην κοπελα να της καλυψω τα βϊϋhζια με το υπεροχο στηθος μου, αυτη να προσπαθει να καλυψει τον εκτεθειμενο μου κωλο με τις ασυγκριτες γαμπες της και κουνιομασταν μπρος-πισω για να τους μπερδεψουμε να μην μας βλεπουνε καθαρα γιατι ντρεπομασταν.

Ευτυχως την αμεσως επομενη στιγμη βρισκομαι συνοδηγος στη τζιπαρα που οδηγουσε και φευγαμε.


Ουφ, τι ονειρο ομως ε;;;;

Και τωρα θα σας πω και για κατι αλλο γιατι στο προηγουμενο αρθρο ημουνα οχι ο συνηθισμενος.

Το ξερατε οτι μπορεις να πας στο Ληξιαρχειο και να ζητησεις να κανεις το ονομα σου καπως αλλιως; Ναι, ουτ' εγω το 'ξερα, το 'μαθα προσφατα τον Απριλη του '93.

Ανεκαθεν με συναρπαζε η ιδεα να αλλαξω το ονομα μου, οχι οτι αυτο που εχω τωρα δεν μου αρεσει. Το αντιθετο μαλιστα. Το ονομα μου Γ-Α-Μ-Ε-Ι.
Το ονομα μας ειναι σαν ξορκι αλλα καποιες φορες και καταρα. Δεν σας εχει τυχει ξερωγω να γνωρισετε καποιον Νικο που ομως ητανε μαλακας σαν Γιαννης και για καποιο περιεργο λογο δεν τον λεγατε ποτε "Νικο" αλλα "Γιαννη" ή "μαλακα"; Το εχω παθει πολλακις και ξερω.Γιαννη.
   Στο μυαλο μου παντοτε γυρνουσανε διαφορα ονοματα να μου δωσω οχι Γιαννης. Ονοματα αγαπητα στο κοινο, οπως Αρης (ετσι λενε τον αδερφο μου), Ποσειδωνας (μη γελατε μωρη μαλακες), Φρεντος (απο το Αλφρεντος), Μπρους Ντικινσον και Γες (απο το "γουατς γιορ νεημ-Γεςςςς" ή "Γες μπεϊμπι φακ μι ααααχ αχχχχ γιου αρ σο μπιγκ").
   Ονοματα που ομως αποριφθηκαν για καθαρα πρακτικους λογους αφου καθε τρεις και λιγο με σταματανε οι μπατσοι για εξακριβωση επειδη παραειμαι ομορφος κι αυτο στις μερες μας ειναι υποπτο. Φανταζεστε ραντομ μπατσεα της Τροχαιας να με σταματαει για αλκοτεστ και να με λενε Ποσειδωνα και να μου λεει πως ηπια το Βοσπορο και να μου κοτσαρει προστιμο και αφαιρεση πινακιδων και να ειναι κλασμενος στα γελια; Γαμιεσθε κυριοι....γαμιεσθε.

Οποτε αποφασισα να προσθεσω αναμεσα στο ονομα και το επωνυμο μου τη λεξη "Aitor" με ξενα γραμματα, οχι μονο για να μπερδεψω την αστυνομια.
Ο Aitor Cardone ειναι ο μεγαλυτερος α(θ)ληταρας που περασε ποτε απο γηπεδα ποδοσφαιρου κι ας μην ξερω τιποτα απο μπαλα. Οχτω τσαμπια λιγκ, δεκατεσσερα πρωταθληματα με τη Ρεαλ, πεντε φορες Μιστερ Ολυμπια, παρασημοφορημενος απο τον ιδιο το Μαθιου Μακοναχι με το Χρυσο Σταυρο του Ταγματος των Πιπωτων και προσφατα κερδισε και το πρωταθλημα Μεξικου με τους Κουερβος του Νουεβο Τολεδο, ειναι αν μη τι αλλο, το ιδανικο brand name για να ακολουθησεις.
Αλλα και το Aitor σαν ονομα γαμαει!! Σου φερνει στο μυαλο την εικονα ενος αγριου πτηνου αρπακτικου το οποιο δεν μπορω να θυμηθω ποιο. Το Aitor εχει χαρακτηρα, εχει τσαμπουκα, εχει φιλοσοφια. Με το Aitor μπαινεις στο γυμναστηριο και τα 100κιλα σηκωνονται μονα τους. Πας στο μαγαζι και λενε "πω μαλακα, αυτος ειναι ο Aitor" και οι γκομενες σου στελνουνε οχι ντικπικ.
Αμα μια γυναικα πει τρεις φορες τη λεξη "Aitor" τα μεσανυχτα μπροστα στον καθρεφτη την επομενη μερα ειναι παντρεμενη με τρια παιδια ΗΔΗ. Ειναι μαγικο!!! Οχι....εεεε...δεν παντρευτηκε τα τρια παιδια, για να ξεκαθαριζομαι, ειμαι καταφορα εναντιον της γυναικειας πολυγαμιας αλλα οχι και πολυ εναντιον της γυναικειας παιδεραστιας με συνεναιση (λεφτερια στις δασκαλες). 




2 σχόλια:

  1. Το λοιπόν, ως αυτοδίδακτος (και αυτοαποκαλούμενος) ψυχαναλυτης, από το όνειρό σου συμπεραίνω ότι:
    - Το'χεις κάψει
    - Έφαγες ή/και ήπιες ληγμένα/υπερβολικά το προηγούμενο βράδυ
    - Απορία μου έχει μείνει όλα αυτά τα χρόνια, ΓΙΑΤΙ ΡΕ ΓΑΜΗΜΕΝΟ ΜΥΑΛΟ ΔΕΝ ΟΛΟΚΛΗΡΩΝΕΙΣ ΕΝΑ ΟΝΕΙΡΟ-ΤΣΟΝΤΑ? ΓΙΑΤΙ ΤΟ ΚΟΒΕΙΣ ΠΑΝΤΑ ΣΤΟ ΚΑΛΟ?
    Νεοβλακέντιος
    Υ.Γ. Προσωπικά απεχθάνομαι το καλοκαίρι. Ειδικά στην δουλειά μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. -το 'χω καψει ιντιντ
      -το προηγουμενο βραδυ εφαγα διακοσια ναρκωτικα
      -το μυαλο σου ειναι μουνι γυναικας

      Διαγραφή