Κυριακή 2 Ιανουαρίου 2022

Νασουγαμ.....

Με αφορμή χθεσινοβράδινη συνομιλία, νομίζω ήρθε η ώρα να στοιχειοθετήσω μια λίστα από όλες εκείνες τις φράσεις που μου έχουν πει κατά καιρούς και με εξόργισαν τόσο όσο έπρεπε. ###αντε ρε μπουχέσα (μπαμπάς στην τρυφερή ηλικία από 4 έως 12) ###νόμιζα ότι δεν με γούσταρες ποτέ (γκόμενα που είχα κάνει ανοιχτό πέσιμο στην τρυφερή ηλικία από 11 έως 14) ###νόμιζα ότι μου έκαναν πλάκα όταν μου έλεγαν ότι με γουστάρεις, η αλήθεια είναι ότι κι εγώ σε γούσταρα, αλλά δεν έκανες τίποτα να μου το δείξεις, οπότε κι εγώ τα έφτιαξα με άλλο αγόρι (γκομενα που στην τρυφερή ηλικία των 15 είχα στείλει 2 άτομα να της που ότι θέλω να τα φτιάξουμε και με κέρασε 2 λόπιτες) ###έχεις παραπάνω προσόντα απ' όσα ζητάω (όχι γκόμενα...εργοδότης που έκανα αίτηση για δουλειά) ###μνιπ μνιπ μνιπ μνιπ μνιπ (ανερωτική γκόμενα που για να μου δείξει ότι δεν γούσταρε σεξ, κοροΐδευε τον ήχο που εκανα όταν της έγλειφα τα βűźìā) ###δείξε μου πως γαμανε οι Κρητικοί ΕΛΑ ΓΑΜΑ ΜΕ ΒΡΕ ΜΑΛΑΚΑ (Αμερικανίδα που νόμιζε ότι ο άντρας καυλώνει με τηλεχειρισμό, ειδικά μετά που την είχα δει ολομέθυστη να σηκώνει φούστα και να κατουράει στο πεζοδρόμιο ###ας κοιτούσες που έβαζες την υπογραφή σου (εμμέσως πλην σαφώς, αυτό δήλωσε η εταιρία που θα την πάω στα δικαστήρια και θα της γαμήσω τη μαμα) ###χρονιααααα πολλάαααα!!!! (γκόμενα που με χώρισε ακριβώς 3 μήνες μετά που τα φτιάξαμε και 2 μέρες πριν τα γενέθλιά μου) ###ξυρίστηκα (ο αδερφός μου πριν 5 χρόνια μου ζήτησε την ξυριστική μου μηχανή για να ξυριστεί και μου τη φέρνει μετά από τρεις μέρες αλλά τα γενιά του ήταν ακόμα σαν τράγου και όταν τον ρώτησα Καλά, δεν ξυρίστηκες; μου λέει Ξυρίστηκα.....Ωνασουγαμήσω του λέω) ###Στις παλιές σου φωτογραφίες φαίνεσαι πιο φουσκωτός, γιατί έχασες τόσα πολλά κιλά;.... γράψτε κι εσείς κανένα

4 σχόλια:

  1. thelw na meinoume filoi...afou i riolaka me xwrise meta apo 2 mhnes

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τρελέ μου, διάβασα αυτό που έγραψες και θυμήθηκα τα δικά μου.
      Αν θέλουνε φιλίες και μαλακίες, ζήτα της επιτόπου δανεικά 300 ευρώ για να δεις πόσο θα κρατήσει αυτή η φιλία

      Διαγραφή
  2. #Δεν_ήξερες_δεν_ρώταγες; Όχι ρε δεν ρώταγα! Ούτε και ήθελα να μάθω! Να πάθω ήθελα μπας και το χωνέψει η γκλάβα μου επιτέλους πως δεν πρέπει να εμπιστεύομαι τους πάντες σαν το πρόβατο!
    Καλή χρονιά είπαμε; Καλή χρονιά, κι ας είναι λιγότερο φασαριόζα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τα χάσταγκ δεν έχουν καμία εξουσία στο blogspot. Δεν θα μου το κάνετε εδωμέσα τουίτερ και ίνστα. Δώδεκα χρόνια μόχθου δεν θα πάνε στράφι

      Διαγραφή