Τετάρτη 9 Δεκεμβρίου 2020

Λεονάρντο Νταφάκτ

Ήταν μια ωρ...ΗΤΑΝ ΜΙΑ ΓΑΜΑΤΗ ΜΕΡΑ προχθές. Εγώ να yolάρω πρωινό ποδαρόδρομο από τις 6 το πρωί. ΕΝΑΣ ΓΑΜΗΜΕΝΟΣ ΜΕΓΙΣΤΑΝΑΣ ΤΗΣ ΕΥΕΞΙΑΣ. Ο ΑΣΟΥΡΜΠΑΝΙΜΠΑΛ ΤΟΥ ΦΙΤΝΕΣ. Η όρθια μεταλαμπάδευση άριστου γενετικού υλικού...ΑΝ ΒΡΕΘΕΙ Η ΚΑΤΑΛΛΗΛΗ ΘΥΜΑ!! Περπατούσα γοργά ανάμεσα στα στενα της άκαρδης και σάπιας πόλης γιατί έτσι γουστάρω τον καπιταλισμό μου βρωμερό και τρισάθλιο στους άδειους δρόμους. Και έτσι όπως εστριβα δεξ...Αριστερά όπως κοιτάς, εκεί στη στρατολογία, κόβω στο απέναντι μπαλκόνι ένα ζευγάρι υπέροχα μπαλκόνια (μανούλα μου οι βυζαααααρες σου!!!) να στέκονται περήφανα και αγέρωχα ενάντια στην θλιβερή βαρύτητα να φωτίζονται και να φωτίζουν την πλάση με το πρώτο πρωινό φως της Ρώγας που αντιφέγγιζε το πρώτο πρωινό φως του ζωωδότη ήλιου... Ο ΜΑ ΦΑΚΙΝΓΚ ΓΚΑΝΤ αναφώνησα κι εγώ μαζί με όλα τα υπόλοιπα πλάσματα της Πλάσης. καθώς ένα κοπάδι μεταφορικά και όχι κυριολεκτικά πουλιά πετούσαν σε σχηματισμό για να αποτισουν φόρο τιμής σε ένα τέτοιο μεγαλείο. το υπέροχο αυτό ζεύγος βυζιών στεκόταν μόνο του, πρωινός φρουρός της αυγής μέσα σε ένα κίτρινο ριχτο νυχτικό. Ήταν 7 το πρωί κι όμως εφεγγε 12 μεσημεριανό λιοπύρι στη Σαχάρα Ν' αυτοκτονούν καμήλες απ' . Και μετά γαμηθηκε τελείως... το βλέμμα μου ξεκόλλησε απ' το στήθος και σκαρφάλωσε λίγο πιο πάνω. το βλέμμα της ήταν γυρισμένο προς την άλλη αλλά εγώ είμαι φοβερά τσακάλι να βρίσκω λόγους να μην απολαμβάνω τίποτα όμορφο. Ένας πεσιμιστης του έρωτα είμαι κι οι γυναίκες μια απέραντη πιθανότητα χυλοπιτας... τα μαλλιά της ελαφρά ταλαιπωρημένα από τα χρόνια, σε αντίθεση με τα βυζιά της που είχαν πιει ένα βυτιοφόρο νερό της νεότητας. Ήταν ένα κατηγορίας 60+ gilf που αν είσαι κανένας απ' αυτούς τους τύπους που γουστάρουν να κοπανανανε μετά την κεφάλα τους στον τοίχο και να καθαρίζουν το πουλί με την ατσαλοβουρτσα aftersex τότε είναι η κατάλληλη για σένα κι εκεί που λέτε που ήμουν έτοιμος να τα παρατήσω....ωπ παίδες πήγε 9 το βράδυ και πρέπει να γυρίσω σπίτι μη φάω πρόστιμο. γραφτείτε στο μπλογκ μου Νέα άρθρα κάθε δεν ξέρω μου τελείωσαν οι μαλακίες που έλεγα ότι θα γράφω κάθε βδομάδα.

5 σχόλια:

  1. Χε χε χε!

    Καλά να πάθεις ρε, να μαθεις να βλέπεις τηλεόραση!

    (Να' μαι από μια μεριά να σε δω σε μερικά χρόνια, παντρεμένο με 4 - 5 πιτσιρίκια να αναζητάς με πάθος εκπομπή του Αυτιά και του άλλουτουμαλακαπουδενθυμαμαιτωρατονοματου για να ενημερώνεσαι ΚΑΙ ΝΑ ΓΟΥΣΤΑΡΕΙΣ...
    Πω ρε πστη μου, μερικές φορές μπορώ να γινομαι πολύ σπλάτερ λεμε...)

    ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ ΡΕ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πέρασα φάση Αυτιά, Τσαπανιδου, Παπαδάκη, τότε με σύριζα. Τώρα με νδ βλέπω εκκαθαριστικά εφορίας και λογαριασμούς ΔΕΗ. Οι κατάρες σου δεν πιάνουν

      Διαγραφή
    2. Όλος ο κόσμος ένα πυκνό δάσος κι εσύ κάθεσαι και τρως τους καρπούς της παπαριάς

      Διαγραφή
  2. ... σκέφτομαι πόσα ψυχολογικά έχω κι έχω ξεκαρδιστει με τις π@π@ριες που γράφεις...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όλος ο κόσμος ένα πυκνό δάσος κι εσύ κάθεσαι και τρως τους καρπούς της παπαριάς

      Διαγραφή