Τρίτη 29 Ιανουαρίου 2019

ΜΙΚΡΗ ΑΝΑΡΤΗΣΗ-SMALL ARTICLE



Εγω οταν σκεφτηκα να γραψω για τη ζωη που ειναι αδικη αμα εισαι Ελληνας χιπχοπερ

...γεννημενος στο Αγρινιο και οχι στο γκετο του Χαρλεμ.

Αλλη ομως αισθηση ε;να ξυπνησεις μια μερα ξαφνικα μαυρος, το boom box να παιζει τα Παραπονιαρικα του Biggie και διπλα η Lakee$ha με τα πεσμενα τα βυζια να κουναει λαιμο δεξια-αριστερα και να εχει και σηκωμενο το δαχτυλακι και να σου λεει "mmmm mmmm boi you don't know me mmmmm" κι εσυ σοκαρισμενος απο το πολιτισμικο jet lag ΠΩΣ ΣΤΟ ΜΠΟΥΤΣΟ ΒΡΕΘΗΚΕ ΜΙΣΟ ΚΙΛΟ ΝΤΑΦΟΥ ΣΤΟ ΚΟΜΟΔΙΝΟ;;;

Και τοτε ξυπναει μεσα σου ο Αρτεμης "καιπαμεναπαμεναπαμεναπαμε" και ασυναισθητα πιανεις τη μπαλα του μπασκετ ζωνεις το παντελονι στο γονατο και το σωβρακο στον αφαλο και βγαινεις για να γλιτωσεις.

Αδερφε εισαι λιγο ασπρος και φλωρος.

Τα ιδια θα τραβουσε κι ο μαυρος αν ξυπνουσε ενα πρωι ασπρος στα Πετραλωνα με μισο δαχτυλο πουλι και το Μαρακι να του λεει κατι που δεν ξερω τι θα του λεει εχω ξεχασει πως ειναι να εισαι με Μαρια, α ναι "μωρο μου σημερα Κυριακη θα παμε για φαγητο στους δικους μου".



ΓΑΜΩ ΤΟ ΣΠΙΤΙ!!



Η ζωη αδικη
Ο κοσμος κακος






4 σχόλια:

  1. μωρο μου σημερα Κυριακη θα παμε για φαγητο στους δικους μου - κανόνισε να ανοίγεις το στόμα σου να μιλάς λίγο, μη δείχνεις ότι δε σε ενδιαφέρουν τα κουτσομπολιά για τη θεία Μαργαρίτα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πας με το πρωτοκολλο στα "πεθερικα" για να φας ενα πιατο (τρια) μακαρονια με κιμα

      Διαγραφή
    2. όχι. Πάω στα πεθερικά, ΑΠΑΙΤΩ αρνί και στάκα!

      Διαγραφή
    3. Κυριλε, οπως το απαιτει η περισταση αλλωστε.

      Διαγραφή