Κυριακή, 28 Φεβρουαρίου 2016

Η ΖΩΗ ΤΟ ΣΥΜΠΑΝ ΚΑΙ ΑΛΛΑ


Φαντασου οτι πας γυμναστηριο και εισαι στα αποδυτηρια να αφησεις τα πραγματα σου, αλλα το μονο ελευθερο ντουλαπι ειναι
ΕΚΕΙ ΑΚΡΙΒΩΣ ΠΟΥ ΔΕΝ ΒΟΛΕΥΕΙ ΚΑΝΕΝΑΝ, και γι' αυτο ειναι διαθεσιμο παντα. Το ντουλαπι με το νουμερο 9 γινεται μερα με τη μερα το ντουλαπι σου. Αναγκαζεσαι να σκυβεις ή να σηκωνεσαι στις μυτες ή το ανοιγεις και βλεπεις κολλημενη μια ξεραμενη μαλακια που το 87' ηταν τσιχλα μπιγκμπαμπολ στο στομα ορμονιασμενου μοσχαρομπιλντερ, αλλα ειναι το μοναδικο ντουλαπι που παντα ειναι εκει για σενα. Αναπτυσσεις ισως και μια ερωτικη σχεση μαζι του, ομως το αρθρο αυτο δεν θα γαργαλισει σεξουαλικα ακομα το ερεβος που κρυβετε στο βρακι. 
   Και μια μερα ξαφνικα γυριζεις απο την προπονηση και το βρισκεις, ανοιγμενο και τα πραγματα να λειπουν.
Συγκλονιζεται ο κοσμος σου κι εσυ παραπατας και λιγο. Ειναι αυτη η βαθια συνειδητοτητα της στιγμης που σε κανει να αναφωνεις



ΜΑ ΤΟ ΕΝΝΙΑ ΡΕ ΜΟΥΝΙΑ;

 Ετοιμαζεσαι να πας στην αιθουσα να γαμησεις θεους και δαιμονες, ειδικα τωρα που εισαι νευριασμενος και μπαϊλντισμενος απο το τακα-τουκα με τα σιδερα.
"Αποψε ανοιξαν οι ουρανοι-αποψε καποιος θα χαθει".
   Το καλο με αυτες τις καταστασεις ειναι οτι πριν μεταμορφωθεις σε ενα πρασινο τερας που σκιζει τα ρουχα του, επεμβαινει ο Σερλοκ Χολμς μεσα σου και αρχιζεις και κοιτας καλυτερα. Το εχει πει και η Αση Μπιλιου για τους Ταυρους: μην παιρνετε βιαστικες αποφασεις που μπορουν να βλαψουν τους γυρω σας, ιδιως εσεις που ειστε γεννημενοι το δευτερο δεκαημερο του Μαϊου.
   Η Αση Μπιλιου ειναι εξυπνη και το εχει σπουδασει αυτο το πραγμα και ποιος εισαι εσυ να πας κοντρα στις επιστημονικες μελετες; Οποτε κοιτας λιγο καλυτερα και παρατηρεις οτι ειναι το διπλανο ντουλαπι που εχουν ανοιξει και εχουν παρει το Τζονσονς Μπεϊμπυ Σαμπου και το μποξερακι το λαδί με το χαλασμενο λαστιχο που το φορας και κυλαει συνεχεια στον κωλο ΚΑΙ ΟΧΙ ΤΟ ΔΙΚΟ ΣΟΥ!!!

ΧΑ
ΕΙΣΑΙ ΕΞΥΠΝΟΣ
ΕΙΣΑΙ ΠΑΡΑΤΗΡΗΤΙΚΟΣ
ΕΙΣΑΙ ΠΑΝΤΟΔΥΝΑΜΟΣ
ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΠΙΕΙΣ ΔΕΚΑ ΚΟΑΚΟΛΕΣ ΚΑΙ ΝΑ ΜΗΝ ΡΕΥΤΕΙΣ
ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΣΤΙΨΕΙΣ ΜΕ ΑΝΕΣΗ ΤΑ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΓΡΑΜΜΑΡΙΑ ΟΔΟΝΤΟΚΡΕΜΑΣ ΚΑΙ ΝΑ ΠΕΤΑΞΕΙΣ ΤΟ ΣΩΛΗΝΑΡΙΟ ΣΤΑ ΣΚΟΥΠΙΔΙΑ

Αυτο ειναι η Ζωη αγαπητε αναγνωστη.
Μικρες επιτυχιες μεσα σε ενα ορυμαγδο καταστροφων, λεηλασιας και χυλοπιτων.
Και η ουσια της Ζωης ειναι η φραση που θα μεινει για παντα χαραγμενη στο μυαλο σου:

ΜΑ ΤΟ ΕΝΝΙΑ ΡΕ ΜΟΥΝΙΑ ΡΕΜΟυνιαΡΕΜουνιαΡΕΜουνιαΡΕΜουνια...νια...νια

Καλησπερα σας.
Ειμαι ο Χωστηρας, η αγνωστη παρενεργεια στο αγγιγμα μιας πολυ τσαντισμενης τσουκνιδας, το χαρτακι που σε προειδοποιει οτι σου μεινανε ακομα δεκα χαρτακια να κανεις τσιγαρα και οι τρεις τελιτσες στο τελος μηνυματος συναισθηματικα μπερδεμενης γκομενας.

Αρχικα να πω πως ζηταω συγνωμη απο τα παιδια που αφησαν σχολιο στο προηγουμενο αρθρο και δεν απαντηθηκαν, αλλα ημουν σε φαση τζουζεν και απο το να γραψω μια τυπικη μαλακια, προτιμησα να σιωπησω. Επιφυλασσομαι ομως στα επομενα σχολια να απαντησω κατι πραγματικα εμπνευσμενο και γαματο που θα κανει παταγο και θα ροκαρει τον κοσμο σας.

Το τελευταιο κομματι του αρθρου θα αφιερωθει σε φωτο με βυζαρες, καυλαρες, κωλαρες και μουναρες για να μην χασουμε και τους φανατικους.

Αυτο το παρον κομματι, το τρεχον, θα αφιερωθει σε σκεψεις και καταστασεις.

   Πριν μερικες μερες πηγα σε συνεντευξη για δουλεια που αφορουσε καλοκαιρινη σεζον.
Παω λοιπον στο ξενοδοχειο. 
ΜΜΜΜ!!! Ωραια και ηλιολουστη μερα πενηνταοχτω βαθμους  χειμωνιατικα λες και ειχαμε μειον εβδομηνταπεντε του Ιουλη ανευ τζιτζικιων.
Ξυρισμενος στα μαγουλα και πανω απο το λαιμο εχοντας αφησει ενα αινιγματικο αλλα πολυ ερωτικο μουσι που τονιζε το θεληματικο μου πιγουνι και τα ματια μου, που αστραφταν σαν κρυπτονιτης σε περιπτωση που ο συνεντευξιαζων ηταν γυναικα ωστε να την αποπλανησω, να νιωσει αδυναμη και ευαλωτη και να αρχισει τα "αγοραρε, μα τι μεγαλο βιογραφικο που εχεις και πως τις μιλας ετσι τις γλωσσες αντρουτσο μου ω μα γκαντ γες μπειμπυ φακ μι ωοου γες δατς ιτ γκοου ντιπερ". Ειχα φορεσει και υφασματινο παντελονι, πουκαμισο τυπου "σεμνος Βαρουφακης", γραβατα γκρι και σακακι με ψευτομασονικα μανικετοκουμπα για καθε ενδεχομενο. Ημουν ο τελειος κλαρινογιαπης, γκολντεν μποϋ του τουριστικου χρηματιστηριου, ετοιμος να γαμησω λιμιτ-απ και νταου-τζοουνς.

   Μπαινω λοιπον στο γραφειο και αντικρυζω εναν μουστακοφορο ηλιοκαμενο τυπο με αντιανεμικο μπλουφαν που σε οποιοδηποτε αλλο χωρο θα θυμιζε καπετανιο ρυμουλκου.
Ηταν ομως εκει μπροστα μου, να μιλαει στο τηλεφωνο και με ενα νευμα μου εδειξε να καθισω, οποτε ο Σερλοκ μεσα μου, μου ειπε οτι αυτος ηταν ο διευθυντης.
   Η διαρκεια του τηλεφωνηματος ηταν τετοια που μου εδωσε την ευκαιρια να παρατηρησω τον γυρω χωρο. Τιποτα ιδιαιτερο. Στορια ανοιχτα, μερικες καρεκλες, πολλα ντοσιε με οικονομικα νουμερα και ισολογισμους, μια αφισ....ωπα...τι ειναι αυτη η αφισα;;;
Το γερακισιο βλεμμα μου καρφωθηκε στην αφισα με ταχυτητα Toyota Yaris που πεφτει πανω σε τοιχο που μπορουσε να αποφυγει οποιαδηποτε στιγμη. Ομως, οπως και το βλεμμα μου, ετσι και οι οδηγοι των yaris ειναι τοσο ηλιθιοι που θελουν να δουν απο κοντα τι ειναι αυτο που τους φραζει το δρομο.

   Ηταν μια ασπρομαυρη φωτογραφια, μαλλον απο τον εμφυλιο και εδειχνε ενα κοπαδι ασπονδυλων μυρικαστικων της εποχης να χαιρετουν ναζιστικα και απο κατω η επιγραφη


ΕΤΣΙ ΧΑΙΡΕΤΟΥΣΑΝ ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΕΔΙΩΞΑΝ ΤΟΥΣ ΦΑΣΙΣΤΕΣ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΝΑΖΙ


...μια νοητη χριστοπαναγια διαπερασε σαν σφαιρα τη φαια ουσια μου που σπαρταρουσε απο τα χιλιαδες φρεσκοσκοτωμενα εγκεφαλικα κυτταρα...
Ο αλλος μιλουσε ακομα. 
Τι να κανω; 
Κατσε να κοιταξω αλλου μην καρφωθω. 
Δεν μπορει, ισως κανω λαθος. 

   Κρυος ιδρωτας με ελουζε, αλλα παρεμενα ψυχραιμος γιατι οι ηρωες δεν τρομαζουν αληθινα.
Ομως το βλεμμα μου πεφτει σε μια αλλη κορνιζα -αυτη τη φορα πισω και αριστερα απο τον καπετανιο- και ηταν μια φωτογραφια που εδειχνε ενα στρατιωτη μπροστα απο ενα πουλι-φοινικα και απο κατω ΖΗΤΩ Η ΕΠΑΝΑΣΤΑΣΙΣ ΤΗΣ 21ης ΑΠΡΙΛΙΟΥ

...παναγια μου -λεω- που μπηκα; αναιρωντας αυτοματα την προηγουμενη χριστοπαναγια. 
Αυτη η σκεψη επεσε σε ενα χωροχρονικο ασυνεχες οπου ολες οι αντιφατικες σκεψεις τρωνε εγκεφαλικες κλανιες και νεκρωνονται για παντα...

Κατι πρεπει να κανω
Αν μπλεξω με αυτο το ξενοδοχειο θα γινουμε πουτανα να φευγουνε ολμοι και οπλοβομβιδες 
απο το πουλ-μπαρ στη ρεσεψιον και θα μου στελνουνε για αντιποινα τουριστες καμικαζι γερμανοτζιχαντιστες ζωσμενους με εκρηκτικα και θα ειναι μεσα Ιουλη να μας γραφουν οι εφημεριδες.

Το μυαλο μου αρχισε να δουλευει.
Κατι πρεπει να κανω να μη με παρουν αλλα να μη φανω και ρεμαλι και μου βγει βρωμα στα ξενοδοχεια.
Πρεπει να του κανω μια προσφορα που να μην μπορει να αρνηθει να απορριψει. Πρεπει να ειμαι αποφασιστικος και αδιαπραγματευτος σαν να εχω μπροστα μου τρια πιατα αρνακι φρικασε και με ρωτανε αν θα τα φαω και τα τρια.
Θα του πω ενενηντα ευρω μεροκαματο με οχτω ρεπο το μηνα, οχταωρο, με στεγη σε μονοκλινη σουιτα, μπαλκονι να βγαζω τα σκυλια, ΦΡΙ ΝΤΡΙΝΚΣ και προσβαση σε ολα τα δωματια με Ρωσιδες...με προοπτικη να γινω μια μερα διευθυντης!!!
ΑΥΤΟ ΣΙΓΟΥΡΑ ΘΑ ΤΟ ΑΠΟΡΡΙΨΕΙ!

  Κλεινει επιτελους το τηλεφωνο και πιανει στα χερια του το βιογραφικο μου (τρεις ολοκληρες σελιδες) και αρχιζει να το ξεφυλλιζει, μουρμουριζοντας κατω απο τα μουστακια του τα προσοντα μου και βαζοντας ρεφραιν "ωραια...ωραια". Ξαφνικα γυριζει προς το μερος μου και μου λεει: Χωστηρα Οσελεμπριτη, αγορι μου. Εχεις ενα πολυ ωραιο βιογραφικο και ο λογος που σε καλεσα σημερα εδω ηταν για να σε γνωρισω και απο κοντα. Μου ειχαν κανει εντυπωση τα οσα ειχα διαβασει και επρεπε να σε δω. Περα απ' αυτο ομως, εμεις δεν χρειαζομαστε κοσμο στο ξενοδοχειο. Ειμαστε καλυμμενοι και οι εργαζομενοι εδω φευγουν μονο ειτε για να βγουν στη συνταξη, ειτε τους πανε τεσσερις. Παντως αν ακουσω κατι θα επικοινωνησω μαζι σου. Καλο σου μεσημερι.


.........

ΜΕ ΝΙΚΗΣΕ Ο ΚΑΡΙΟΛΗΣ
ΕΜΕΝΑ ΤΟΝ ΑΝΙΚΗΤΟ!!!
(οπως ειχε πει παλιοτερα ενας μπλογγερ)

Σιγουρα το αποτελεσμα ηταν το σωστο, αλλα ηθελα να τον γονατισω τον αρχιδα κι αντ' αυτου ηρθαμε 1-1 χωρις καν να δει οτι του εβαλα γκολ.
   Και απο την αλλη πως γινεται να χαιρετανε με τον ιδιο τροπο και οι οπαδοι Χιτλερ/Μουσολινι, αλλα και οι εχθροι τους; Και να εχουν και τα ιδια συμβολα; Και τις ιδιες πεποιθησεις;

Ερωτηματα-ερωτηματα-ερωτηματα...

    Καπου μεσα στη βδομαδα πεταχτηκε και η αλλη η φραγκοκοτα και ειπε οτι διαβασε Μαρξ στα 15 της και ειδε οτι ελεγε βλακειες.
Προσπερνωντας το γεγονος οτι στα 15 της, ακομα και η πιο μεγαλη ιδιοφυια, ασχολειται με το πως να σπαει σπυρακια, ας ασχοληθουμε ΠΑΛΙ με τις ψευτοφεμινιστριες που εσπευσαν να κραξουν αμεσως αυτους που εκραξαν την Αποδομιτρια του Κεφαλαιου.
Οι εν λογω "φεμινιστριες" ποσταραν νυχθημερον σχολια "κραζετε γιατι καταβαθος θα θελατε να τη γαμησετε που ειναι ετσι μουναρα και γι' αυτο αντικειμενοποιειτε τις γυναικες και μας υποβιβαζετε".
Περα απο τον παραλογισμο της υποθεσης, σε καποια σημεια εχουν δικιο. Η αληθεια ειναι οτι επειδη η γκομενα ειναι μουναρα, ο μεσος αντρας φαντασιωνεται λαϊκη παλη και ταξικο, εκδικητικο σεξ, που θα ειναι τοσο γαματο, ωστε μετα που θα τη χυσει στα μουτρα αυτη θα αρπαξει την κοκκινομαυρη παντιερα να βγει στα οδοφραγματα να καιει μπατσικα. Ο μεσος αντρας πιστευει οτι οταν μια μουναρα ανοιγει το στομα της, μια νεα μαλακια γεννιεται. Ο μεσος αντρας ειναι Πανευρωπαηλιθιος, φαλλοκρατης, ρατσιστης.
   Το κραταμε αυτο, αλλα να θυμηθω ομως οτι οι ιδιοι που εκραξαν την Παπαγγελη, ηταν ακριβως οι ιδιοι αντρες που εκραξαν και Σπαλιαρα οταν ειπε οτι δεν προλαβαινε να κατουρησει. 
Μηπως ο μεσος αντρας ηθελε να γαμησει και το Σπαλιαρα; Ή οχι καλυτερα: να τον γαμησει και να τον υποβιβασει;
Ναι ναι. Ετσι ειναι αγαπητες γυναικες, οπως το λετε. Εμεις οι αντρες ειμαστε ζηλιαρικα οντα και πρεπει να ψοφησουμε πανω στο ικριωμα που τολμαμε να βγαζουμε βιαστικα συμπερασματα βασει της εξωτερικης ομορφιας. Οταν ομως ο Γκλετσος ειπε οτι πηδηχτηκε με αντρα οι περισσοτεροι που κανανε πλακα ηταν οι γυναικες. 
Αλλα ναι, ξεχασα. Εσεις κανετε αθωο χαβαλε που δεν υποβιβαζει την προσωπικοτητα του ατομου ενω εμεις ειμαστε οι κουραδες της Γης που δεν ειμαστε ικανοι ουτε να σας γλειψουμε τη λιγδα αναμεσα στα πατουσοδαχτυλα.
Σαλτατε και γαμηθειτε. Κοιτατε τα δαχτυλα και χανετε τη μουτζα.

Ομως το παραβαρυνα το θεμα και δεν ειναι σωστο.

Οπως σας υποσχεθηκα στην αρχη, ειναι η ωρα της τσοντας. Παμε λοιπον. Εχετε 5 λεπτα να φερετε χυσομαντηλα και να πιασετε το ποντικι με το αριστερο:








Οταν μια γυναικα βαζει τα ποδια πισω απο το κεφαλι σημαινει οτι σε αγαπαει πραγματικα


Η αγαπη μας δεν πεθαινει



Πονα η αγαπη ματια μου, ποναει



Οχι ολο μεσα. Εχω σχεση




Κυρια ΚΑΙ ΠΟΛΥ ΚΑΛΗ ΟΙΚΟΔΕΣΠΟΙΝΑ


Τα καλυτερα σας δειχνω




-τι σκεψεις κανεις για το γαμο;
-πολλα περνανε απ' το κεφαλι μου







Σάββατο, 20 Φεβρουαρίου 2016

ΚΑΛΗ ΨΟΦΟΛΟΓΙΑ




Εχει πεσει πολυ θανατικο τους τελευταιους μηνες. Ψοφος βαρυς ακουγεται-πολλα ντουφεκια πεφτουν και καθομαι -οπως ολοι μας- και το φιλοσοφω.
Στο τελος ομως παντα καταληγω σε ενα συμπερασμα και μια ευχη: αυτος που πεθαινει να μην υποφερει τις τελευταιες του στιγμες. 
  Απο καρδιας ευχομαι ο ψοφος του καθενος μας να ειναι κατι, ειτε ευχαριστο, ειτε τοσο αποτομο που να μην προλαβουμε να παρουμε χαμπαρι τι μας βρηκε.
   Στην πρωτη κατηγορια ειναι ο θανατος απο υποξεια. Σουπερ μαστουρα! 
Τη μια στιγμη κυνηγας ροφους με το ψαροντουφεκο κι απο τις πολλες βουτιες αρχιζεις και βλεπεις δρακοντες και γοργονες με σουτιεν-πεταλιδα δυο νουμερα μικροτερο και την επομενη βρισκεσαι παραδεισο να βλεπεις απο μακρια Μπομπ Μαρλεϋ να εχει ετοιμασει τζιβανα να πιειτε ενα μαζι κι εσυ να στεκεις εκει, βρεγμενος με τη μασκα και τα βατραχοπεδιλα, ενα καταδρομικο νεροστρουμφακι και να πετας σα συγκαμμενος απο συννεφακι σε συννεφακι με κατι ματια ΝΑ, σαν γιαπωνεζικο καρτουν, να προλαβεις πασα απο τα χερακια του.
   Τετοιες μεταφυσικες φαντασιωσεις ειχα απο μικρος απλα απο χορτο ηξερα μονο τις πιτες της μανας μου. Αν πεθαινα μικρος θα ηθελα να ειμαι σε ενα συννεφακι να τρωω χορτοπιτες και μακαρονια με κιμα. Μεχρι τα 16 μου ημουν ενας σοφος που πιστευε οτι ο παραδεισος ειναι μια δεξαμενη κεφτεδακια κι εγω δεινος κολυμβητης.

   Υπαρχουν πραγματα χειροτερα απο το θανατο;
Ναι.
Να σου κοψουν το πουλι ακομα κι αν το εχεις μονο για κατουρημα, ειναι το πρωτο που μου ερχεται στο μυαλο και το σταματαω εδω.
Πριν μερες κοιταξα το πουλι μου και ηταν μια χαρα. Ειχε αρχισει μαλιστα να μαθαινει να κελαϊδα σαν κοτσυφι και οταν το ρωτησα γιατι μου ειπε ειρωνικα "αφου δε γαμεις που δε γαμεις ας μαθω κανα τραγουδι".
Το πουλι μου εστειλε βιογραφικο στο X-Factor και εχω αναμεικτα συναισθηματα.   
   Αλλα ας ξαναγυρισουμε στο θανατο.
"Θανατος ειν' οι καργιες που χτυπιουνται στους μαυρους τοιχους και στα κεραμιδια", εγραψε ο ποιητης που, αν ζουσε σημερα θα εγραφε "θανατος ειν' οι καργιες. ΤΕΛΟΣ" και θα αυτοκτονουσε.
Μπορει ομως μια γυναικα να σε οδηγησει στο θανατο;
Οι εξυπνακηδες θα πουν "μα δε βλεπεις ρε μαλακα πως οδηγανε;". Παρολ' αυτα, στατιστικα υπαρχουν πανω απο δυοχιλιαδεςεξακοσοιογδονταπεντε τροποι να σε πεθανει μια γυναικα και οι περισσοτεροι απο αυτους δεν περιλαμβανουν ΚΑΝ την ιδια τη φυσικη παρουσια της στον τοπο θανατου. Οι εξυπνες γυναικες προσφερουν τσιγαρο μετα το σεξ-οι ανυπομονες παρακολουθουν deadly women. Εμενα μ' αρεσουν οι εξυπνες γυναικες αν ξεμεινω απο τσιγαρα.
   Θελουν ομως οι γυναικες να μας σκοτωσουν; Οι περισσοτεροι θα πουν "οχι", εγω ομως θα θυμηθω ενα διαλογο στο φβ που ειχα καποτε με μια πρωην

-μωρο μου θυμισε μου πως λεγεται στα κρητικα εκεινο το μικρο μαχαιρι, το κοφτερο, αυτο μωρε που σφαζουν;
-τσαπράζι
-σαγαπω <3 !!!!




     

Πέμπτη, 11 Φεβρουαρίου 2016

ΠΑΡΑΠΟΡΝΕΙΑ


   Αυτη η αναρτηση ειναι ακρως πορνογραφικη και βεβηλη για τα ματια πουριτανων, για τα φρυδια μαρτυρων του Ιεχωβα, για τα μακρια μαλλια παντρεμενων με υγιη σεξουαλικη ζωη. Επισης μπορει να προκαλεσει αλλαγες σεξουαλικου προσανατολισμου σε μικροοργανισμους που αναπαραγονται μεσω διαιρεσης. Επιπροσθετως, να αποφευγετε την επαφη με ατομα που πασχουν απο συνδρομο Down Town, επισκεπτων της θειας Μαρικας στο χωριο που ψηνει κεφτεδες καθε Κυριακη και ατομων που λενε "μου επεσε η μυτη" οταν μυριζουν κατι νοστιμο αντι του σωστου "μου εσπασε τη μυτη" που σημαινει οτι οι κεφτεδες της θειας Μαρικας ξερουν καρατε. 
Παρακαλουνται να απομακρυνθουν απο την οθονη: ατομα με αναπνευστικα προβληματα, γκομενες που γουσταρουν μακριες πουτσες αλλα οταν τους τον δινεις στο στομα γλειφουν μονο το κεφαλακι, ροκαδες που "μια φορα παραλιγο να κανω τριο με δυο γκομενες μετα το λαηβ", η μανα μου, αυτοι που κατουρανε και λιγο, και οι ταριφες που κερασαν καυλι το Σοφακι τη Βεργκαρα οταν ηρθε μια φορα στην Αθηνα ινκογκνιτο.


...................................................

ΠΟΡΝΟΓΡΑΦΙΑ
πρωτη πραξη: η φυσικη επιλογη:

Τα πρωτα θηλαστικα που επιβιωσαν απο τον κομητη που αφανισε τους δεινοσαυρους, ειχαν δυο επιλογες για να επιβιωσουν, Α: να περπατανε στα τεσσερα και να ειναι γαμάτα ή Βου: να σηκωθουν στα πισω τους ποδια και να εχουν πεταχτα αυτια. Η Φυση ευνοησε την πρωτη επιλογη με τονους Γαματοπρεπειας, χαριζοντας τους καυλες μια-δυο φορες το χρονο για να αναπαραγονται. Τα ζωα που επελεξαν να σηκωθουν στα δυο και να κοιταξουν τον Ουρανο τα θεωρησε αφυσικα και ασχημα. Τους εδωσε ακαταπαυστες καυλες και γονιμοτητα ολο το χρονο, αλλα και λειτουργικο αντιχειρα ωστε τα αρσενικα του ειδους να αγκαλιαζουν στοργικα το πεος τους και να εκσπερματωνουν κατα βουληση κρυμμενοι στα χορτα, ακομα κι αν υπαρχουν πολλα θηλυκα τριγυρω τους. Η Φυση ειναι ο Διαβολος και ο Θεος που χαρισε στον ανθρωπο το δωρο της Αυτοϊκανοποιησης. Η Φυση ειχε αρκετη υπομονη να περιμενει ακαταπαυστα μεχρις οτου ο Αποστατης Ορθιος Ανθρωπος θα πληρωσει για την αμαρτια του, ψοφωντας μεσα στο ιδιο του το σπερμα. Η ευκολια που του παρειχε η μαλακια, αντι να παει ντομπρα στην κοπελα να της ζητησει να ξεφλοκιαστουν μεχρι το μουνι της να μοιαζει με το Σπηλαιο Πετραλωνων ξεναγηση πενηντα ευρω, ηταν μια τεραστια ΠΑΓΙΔΑ. 
   Ομως ο ανθρωπος ειχε αναγκη για φαγητο και προστασια και ο βετζετεριαν πασιφιστικος τροπος ζωης ηταν χαμηλος σε λιπαρα και υψηλος σε Ψοφο. Μια φωνη στο κεφαλι του, ενας Προμηθεας με τη μορφη ενστικτου του ειπε να μην τρεξει αλλα να παρει μια πετρα και να τη φερει στο κεφαλι του Μαχαιρογαμωπαρδου που τον απειλουσε. Ηταν η ιδια φωνη που του ειπε να τραφει απο τις σαρκες του ματωμενου πτωματος και ηταν το κρεας που εδρασε σαν σκληρο παραισθησιογονο και του ανοιξε το μυαλο.
   Συντομα ο ανθρωπος με τη νεα του υπερδυναμη εφτιαξε εργαλεια, φονικα για να τραφει και αναισθητικα για να υπερνικα τον γυναικειο πονοκεφαλο και να αναπαραγεται μεσω του μη συναινετικου σεξ, νικωντας ετσι τη Φυση σε πρωτο επιπεδο.


Πραξη δευτερη: υπερνικωντας τη Φυση

Ο Ανθρωπος πλεον εχει κυριαρχησει στον πλανητη και ενω κανει ο,τι ειναι δυνατον για να αυτοεξαληφθει, δηλαδη πολεμους και θρησκειες, εν τουτοις η ακατανικητη λαχταρα του για σεξ εχει βαλει στη ακρη τα σχεδια της Φυσης.
Το ανθρωπινο γενος εχει κυριολεκτικα γαμηθει να γαμιεται!
Ιδρωμενες πουτσες, υγρα μουνια, χερια, ποδια, δονητες, ζωα, δαχτυλα, φετιχ, βασανιστηρια, παρτουζες, λυσσαρες, πουστηδες, νεκροβασιες και ο,τι αλλο αρρωστο και αηδιαστικο εχει εφευρει ο Ανθρωπινος Νους μπορει να τα βρει κανεις απο τις κατακομβες της Ρωμης μεχρι τα παλατια των Ινκας.
Ειναι η εποχη που η Γη βαφτηκε Ασπρη.
Ο κοσμος δεν ειχε ενδοιασμους να κανει καμακι και το καπιταλιστικο συστημα προσεφερε απλετο χωρο να γαμαει μεχρι και ο Κουασιμοδος.
Ετσι η Μαλακια μπηκε σε δευτερη μοιρα και υπηρχε καθαρα ως διακοσμητικο, 
...ενα "ας σφιξω τωρα και μια παχια" μετα απο το γαμησι.
Ηταν και η εποχη που οι καλλιτεχνες ξεκινησαν μια πρωιμη απεικονιση αισθησιακων/σεξουαλικων σκηνων, η οποια ομως ειχε καθαρα αρτιστικο σκοπο και οχι να βλεπεις την Αφροδιτη του Μποτιτσελι με τις βυζαρες και να χυνεις πανω στον καμβα. Αποδειξη αυτου ειναι οτι ποτε δεν βρεθηκε σπερμα πανω στην κωλαρα της Τυφλης Δικαιοσυνης με το 'να βυζι πεταμενο απωξου, ουτε στους πινακες του Τιτσιανο με τις αναγεννησιακες μουναρες. Ουτε καν στην Ινδια, που ειναι τα αγαλματα που κανουνε ξεκωλες καμασουτρες φατσα-φορα στο δρομο, δεν βλεπεις τους Ινδους να κανουν ουρα για να ξεροχυσουν πανω στην πετρα.
Ο κοσμος γαμαει και γαμαει αβερτα.


Πραξη τριτη: το φαινομενο της Πεταλουδας

Δυστυχως, το μυαλο του ανθρωπου ειχε διευρυνθει πολυ και εκτος απο το σεξ μπορεσε να χωρεσει και αλλα πραγματα, οπως τα αθληματα, τον τζογο, το πασοκ και τις επιστημες.
Καποιος ανακαλυψε την χημεια, καποιος αλλος την φυσικη. Ενας τριτος συνδιασε αυτα τα δυο και εφτιαξε ενα χημικο χαρτι που αποτυπωνε τις αντανακλασεις του φωτος πανω στα αντικειμενα. Ενας τεταρτος εφτιαξε τη φωτογραφικη μηχανη, ενω ενας απογονος του εβαζε διαδοχικες φωτογραφιες να παιζουν απανω σε ενα πανι και ενας πεμπτος ανακαλυψε το βιντεο.
Καποιος στη μακρινη Ελλαδα ανακαλυψε το Σταθη Ψαλτη και ενας συμπατριωτης του τη Βινα Ασικη...Βινα Ασικη...





   Τα ματια του κοσμου γεμισαν με εικονες απο αλλες γωνιες του πλανητη που οι γυναικες ηταν αλλιως, οι αντρες διαφορετικοι, τα μουνια ειχαν αλλο σχημα και οι ψωλες εδειχναν προς αλλη κατευθυνση. 
Ο ανθρωπος αποκτηνωθηκε απο το σοκ. Τα παντα γυρω του αρχισαν να του βρωμανε και να βρισκει ευχαριστηση μονο με ανθρωπους που βλεπει στο πανι και στην οθονη. Ετσι ξεκινησε η ξενομανια που οι γυναικες θελανε τους αντρες δυο μετρα ξανθους με πουτσα σκεπαρνι και μεγαλοστελεχος σε εταιρια και οι αντρες που θελανε Ρωσιδες.
   Ετσι το εμπορικο δαιμονιο μπηκε σε εφαρμογη και αρχισαν να φερνουν φωτα και καμερες στα μπουρδελα. Οι πρωτοι performers ηταν αξυριστοι και ειχαν μουστακι και ελπιζες οτι τραβωντας μαλακια δεν θα ξεπεταχτει καμια πουτσα απο το θαμνο που κεντραρεις να χυσεις γιατι τοτε σιχαινεσαι τον εαυτο σου και λες "ω το μαλακα, καυλι ηταν αυτο; Πα να ξερασω" που ειναι χειροτερο κι απ' το να φανταζεσαι οτι πηδας τη μανα σου.
Παραληλλα αναπτυσεται και ο εμπορικος κλαδος των τσοντοπεριοδικων, καθως και οι απιθανες κρυψωνες να τα χωσεις μεσα στο σπιτι.

Η Μαλακια γινεται Τεχνη, με φωτογραφικα φιλτρα, ενσταντε, γκρο πλαν, περιτεχνα ξυρισματα στα γεννητικα οργανα και σκιασεις στα βυζια να φαινονται μεγαλυτερα.
Για τη βιομηχανια του πορνο, τα ογδοντα'ς ηταν οτι πιο πασοκ ειχαμε γνωρισει.

Πραξη τεταρτη: new age

Απο τη δεκαετια του 90 τα πραγματα αρχισαν να γινονται εξαιρετικα υπερβολικα, καθως ο αριθμος των μπουρδελων με καμερες αυξανοταν. Τωρα οι ταινιες πορνο αλλα και οι τσοντο-sequences αρχισαν να αποκτουν σκηνικα, διαλογους, πιο περιτεχνες στασεις και καλοπληρωμενους πρωταγωνιστες.
Αυτο ομως ηταν ενα μυγοχεσμα μπροστα σε αυτο που θα ακολουθουσε με την ελευση του εξακοσαεξηνταεξι, του Κερασφορου Ιντερνετ, δηλαδη.
  Τωρα, αν εισαι πιτσιρικας που μολις ανακαλυψες τις ευεργετικες ιδιοτητες του αυνανισμου εν ετοι 2016, χυνεις με το που θα πατησεις το enter στην αναζητηση.
Ομως για 'μας που εχουμε φαει εργατοωρες στην οθονη και κολλαμε βαρεα κι ανθυγιεινα στην παλαμη, η αναζητηση ειναι μια επιπονη διαδικασια που μπορει να κρατησει ωρες και μπορει να οδηγησει ακομα και τον πιο εμπειρο εξερευνητη στην τρελα με αποτελεσμα να ξεροχυσει ουρλιαζοντας ακομα και με 
βιντεακι-ΨΕΜΑΑΑΑ





Και καπου εδω φτανουμε στην τελευταια πραξη που αποτελει και το ξεκαθαρισμα.
Το τι γουσταρει να δει ο καθενας μας και η καθεμια σας, ειναι κατι πολυ προσωπικο, τοσο προσωπικο που πρεπει να ονομαστει Καυλοτυπωμα και να πηγαινουμε ολοι στους μπατσους να βγαλουμε καινουριες ταυτοτητες.

Η ολη φαση ομως ειναι οτι η τσοντα χωριζεται σε βασικες κατηγοριες, που οσο εξειδικευμενο αυνανιστη κι αν θεωρεις τον εαυτο σου, τις αναγνωριζεις αμεσως
Ας παμε λοιπον να γκουγκλαρουμε κατι απλο για να το δουμε στην πραξη.

Generic: αυτες ειναι οι τσοντες ας πουμε...οι νορμαλ, οπου καταλαβαινεις αμεσως οτι ειναι η κλασικη φαση. Τα ιδια και τα ιδια. Αν θελαμε να την παρομοιασουμε με ταινια, ειναι πχ μια με την Ατζελινα τη Τζολη, οπου σκαει ο Ντανιελος ο Κρεγκ, λιγο περιπετεια για τους αντρες λιγο αισθημα για τις γυναικες, ενας κακος καπου και οι αναποδιες τις ζωης αλλα στο τελος νικα η αγαπη και το 45αρι. Νορμαλ πραγματα που τα εχεις ξαναδει. Νορμαλ πουτσες και κωλαρες, σιλικονατο μπαλκονι και αχ-βαχ πιο ψευτικο κι απο σοκολατα με στεβια.

Παμε να το δουμε λιγο:





Φαστ φουντ


-ψηλε παιζει η Εβερτον, παραγγειλα σουβλακια
-πςςςςςςςς εισαι αδερφος                                         


Προαπαιτουμενα



Πικαντικα: τσοντες δηλαδη που, ναι μεν ειναι του κιλου αλλα κατι εχει μια πρωταγωνιστρια, κατι κανει ξερωγω και αποκταει μια καβλα η φαση. Ειναι περιπου σαν να βλεπεις μια ταινια Τομ Χανκς ξερωγω, που δεν ειναι ασχημη αλλα ουτε και κατι σπεσιαλ και μπαινει ξαφνικα ο Τομ σε σουβλατζιδικο και παραγγελνει δυο πιτογυρα-κομπλε σε απταιστα ελληνικα, παιρνει και μισολιτρη κοακολα απτο ψυγειο και τα τρωει στο χερι.



Βυζους κραηστ ναπουμε!



Λεπτομερειες: πολο μπλουζακι με κατεβασμενο γιακα, οχι σαν Μπουρναζιωτης καγκουρας, δαχτυλιδι γαμου, ρολοϊ χρυσο απο το πρωτο κερατο που εφαγε και κωλος τουρλα για το ριβεντζ



Κανονικη μαμα και κορη προσπαθουν να βαλουν μεσο να υπηρετησει ο γιοκας στο Πενταγωνο




Ασχημιες: αυτη η κατηγορια πορνο ειναι που βλεπεις τα πρωτα λεπτα και δε σου παει ο νους οτι θα γινει μαλακια. Ολα κυλανε ομορφα και ο Τζωρτζ Κλουνεϊ εχει βρει καινουρια τζιμανια για να κλεψουν ενα ακομα καζινο με ενα σουπερ σχεδιο και την ωρα που ειναι στο χρηματοκιβωτιο μπαινει μεσα ιπταμενος ο Ζαν Κλωντ Βιταμ να απαγγελλει Οθελλο παρεα με την Ελενη Λουκα η οποια παει και χεζει ακριβως εκει που ενεργοποιειται ο συναγερμος.
   Κλασσικη περιπτωση το 2girls-1cup, αλλα υπαρχουν και αλλα



Δεν ειμαι επιστημονας αλλα οταν βλεπω εικονα σαν κι αυτη, το πατωμα ασκει στην ψωλη μου τουλαχιστον ογδοντα νιουτον παραπανω


Δειτε πως ειναι οι πρωταγωνιστες του Ρετιρε σημερα


Ολα λαθος




Πορνοσταρ: ειναι τσοντες που ξαφνικα εμφανιζεται η πολυαγαπημενη και καταξιωμενη πορνοσταρ που ολοι αγαπαμε. Η κοπελα που της βαζει στο μουνι ντουντουκα και σου παιζει 3 εμβατηρια, την εισαγωγη του Ροκυ και ολο τον υμνο του Ολυμπιακου. Η πρωταθλητρια στο ορθιο κατσαβιδατο. Το ινδαλμα που εφηυρε το τσιμπουκι βιδωτο με σαλιο για γρασαρισμα με ασορτι λαγνο βλεμμα. Ο καθενας εχει τις δικιες του. Εγω εχω τη Lisa Ann και τη Nina Hartley και αλλες. Εγω δεν ειμαι ο καθενας.





Εδω το Λιζακι μας παιζει Φαουστ του Γκαιτε, πολεμαει σκληρα να σωσει την ψυχη της

Εδω ενας παλιοαλητης μαστιχωσε την Αννουλα στα μουτρα. Αν κοιταξεις πολυ προσεκτικα, καπου αχνοφαινεται ενας πουτσος


Κι εδω δυο ιερα τερατα της milf-gilf εβδομης τεχνης σε μια ανεμελη στιγμη: Νινα Χαρτλεϋ και Ερικα Λωρεν παιρνοντας πρωινο στα Τιφαννυ'ζ







Ποζεριες: σκηνες δηλαδη που οι καλλιτεχνες δειχνουν την αξια τους και το συμπαν προσκυνα που υπαρχουν. Σε φαση, πας να αλλαξεις καναλι γιατι δειχνει σειρα με Κωστα Σομμερ ή το Μπρουσκο και εχει τελειωσει η μπαταρια του τηλεκοντρολ και πρεπει να σηκωθεις οπως παλια να αλλαξεις καναλι βριζοντας και πριν πατησεις το κουμπι εμφανιζεται στη σκηνη ο Τζοννυ Ντεπ για ενα δευτερολεπτο χωρις να πει τιποτα και καθεσαι και βλεπεις ολο το Μπρουσκο γιατι εισαι μαλακας. 




Προβες απο τη Λιμνη των Κυκνων



Επαιξα ασσο τον Ατρομητο και πηγα ταμειο μουναρες



Με ενα καταπληκτικο τρικ χαστε 25 ποντους σε μερικα δευτερολεπτα





Ρατσιστικο: στις τσοντες εχει ξεσπασει την τελευταια δεκαετια ενα ηλιθιος ρατσιστικος πολεμος μεταξυ ασπρων και μαυρων. Κλασσικα το ερισμα ειναι ποιος την εχει πιο μεγαλη αφου το φιλοθεαμον κοινο θελει να βλεπει ολοενα και πιο μεγαλα ματσουκια να μπαινουν σε ολοενα και μικροτερες τρυπες και μαλιστα πανω σε αυτο εχει στηθει ολοκληρο ειδος πορνο οπου πληρωνουνε ενα μαλακα ασπρο με πραγματικα μικρη ψωλη να στεκεται διπλα σε μαυρουληδες με κατι παλουκια σαν το Κρακεν και τον Κθουλου και να το παιζει ντροπιασμενος που του γαμανε τη "γυναικα". Ειμαι καταφορα εναντια σε τετοιες μαλακιες, γιατι πρωτα-πρωτα κανεις δεν ειχε δικαιωμα επιλογης τη ψωλη κουβαλαει. Αν επιλεγαμε, θα σπρωχναμε ολοι βαγονια για να βολταρουμε την ψωλαρα και θα ειχαμε κι ενα κλαρκ απο κατω για να στεγασει και τ' αρχιδια. Αφ' εταιρου θεωρω οτι οι λευκοι γαμανε πιο καλα και πιο τιμια στις τσοντες σε αντιθεση με τους μαυρους που ΕΙΔΙΚΑ αμα σκασει παρτουζα κανουνε λες και πανε στο γηπεδο να δουνε Βιγιαρεαλ-Λυον και δεν ξερουν ποιον να υποστηριξουν. Χαχανιζουν και γαμανε τοσο μονοτονα που ενας τυπας που 'στεκε πιο κατω που δουλευει βιδωτης σε μπουλονια 16ωρο παραλιγο να τον παρει ο υπνος. Ειναι δυστυχως ο μεγαλος κανονας με ελαχιστες εξαιρεσεις. Οι μαυροι στις τσοντες δεν ξερουν να γαμανε. Ιδρωνουνε κιολας στην καραφλα και γυαλιζει και πρεπει να πατησω το ποντικι με το αριστερο να αλλαξω βιντεακι κι αυτο ειναι κατι επιπονο.





Αυτα για σημερα και μην ξεχασετε να απομακρυνετε τα παιδια απο την οθονη. Προστατεψτε τους αθωους